Сыныбы: 6 «Г» Сынып жетекшісі: Баймаханова А.А.
Күні: 27.11.2024
Тақырыбы: «Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну» сынып сағатының жоспары
Мақсаты:
-
Оқушыларға суды, тамақты және энергияны үнемді пайдаланудың маңыздылығын түсіндіру.
-
Экологиялық білім беру арқылы табиғи ресурстарды қорғауға шақыру.
-
Тұтыну мәдениеті мен жауапкершілікті тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
-
Оқушылар табиғи ресурстарды үнемді пайдалану туралы нақты түсінік алады.
-
Үнемді тұтынудың күнделікті өмірде қаншалықты маңызды екенін түсініп, экологиялық жауапкершілік танытады.
Көрнекіліктер:
-
Слайдтар
-
Видеоматериалдар
-
Плакаттар, флипчарт
-
Әр түрлі су, тамақ, энергияны үнемдеу әдістері туралы ақпараттар
![]()
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут)
-
Оқушылармен сәлемдесу, сыныптың психологиялық дайындығын тексеру.
-
Оқушылардың назарын сабақтың тақырыбына аудару.
-
Сұрақ: «Қандай табиғи ресурстарды күнделікті өмірде пайдаланамыз?»
-
Оқушылардың жауаптарын тыңдау және тақырыпқа бағыт беру.
-
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру (5 минут)
-
Алдыңғы сабақта өткен тақырып бойынша қысқаша сұрақ-жауап ұйымдастыру. Мысалы: «Табиғи ресурстар дегеніміз не?», «Оларды қалай үнемдеуге болады?» деп сұрау.
ІІІ. Жаңа сабақ (15 минут)
-
Суды үнемдеу
-
Судың маңызы мен жетіспеушілігі туралы қысқаша ақпарат беру.
-
«Суды үнемдеудің 10 тәсілі» тақырыбында презентация немесе видеоматериал көрсету.
-
Талқылау: «Үйде су пайдалануды қалай үнемдеуге болады?» деген сұраққа оқушылар жауап береді.
-
-
Тамақты үнемдеу
-
Тамақтың қалдықтарын азайту, дұрыс сақтау және қажетті мөлшерде сатып алу туралы түсінік беру.
-
Оқушылармен бірге «Тамақ үнемдеудің жолдары» атты сұрақ-жауап ұйымдастыру.
-
Пікірталас: «Азық-түлік тапшылығының себептері және оның алдын алу жолдары».
-
-
Энергияны үнемдеу
-
Энергияның үнемді пайдаланылуы және оның экологияға әсері туралы қысқаша мәлімет беру.
-
«Энергия үнемдеу жолдары» тақырыбында бейнемазмұн немесе инфографика көрсету.
-
Оқушылармен «Энергияны үнемдеудің қарапайым жолдары» деген тақырыпта талқылау жүргізу.
-
ІV. Топтық жұмыс (10 минут)
-
Оқушыларды үш топқа бөліп, әр топқа бір тақырып (су үнемдеу, тамақ үнемдеу, энергия үнемдеу) беріп, олардан ұсыныстар мен идеялар дайындауды сұрау.
-
Әр топ өз идеяларын сыныпқа ұсынады.
V. Қорытындылау (5 минут)
-
Сабақта өтілген материалды қорытындылау:
-
Су, тамақ, энергияны үнемдеудің маңыздылығын атап өту.
-
Әрбір оқушыға күнделікті өмірде осы үш ресурс бойынша қандай өзгерістер енгізетінін сұрау.
-
-
Үй тапсырмасы:
-
Үйде суды, тамақты, энергияны үнемдеуге қатысты қандай шаралар қолданылып жатқанын бақылап, нәтижелері туралы жазып келу.
-
VI. Рефлексия (5 минут)
-
Оқушыларға сабақтан алған білімдері мен әсерлерін бөлісуді ұсыну.
-
«Мен бүгін не білдім?» немесе «Мен қандай өзгерістер енгіземін?» деген сұрақтарға жауап беру.
![]()
Қосымша ақпараттар:
-
Сабақтың барысында оқушыларға экологиялық білім берудің маңыздылығын түсіндіру.
-
Табиғи ресурстарды қорғауға қатысты қызықты фактілер мен деректерді пайдалану.
Бағалау критерийлері:
-
Оқушылардың тақырып бойынша белсенділігі және қызығушылығы.
-
Топтық жұмыстың сапасы.
-
Жаңа ақпаратты түсіну және оны өмірде қолдануға деген ынта.
![]()
Сабақ экологиялық сауаттылықты арттырып, оқушылардың табиғи ресурстарға деген жауапкершілігін қалыптастыруға бағытталған.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну» тәрбие сағаты
«Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну» тәрбие сағаты
Сыныбы: 6 «Г» Сынып жетекшісі: Баймаханова А.А.
Күні: 27.11.2024
Тақырыбы: «Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну» сынып сағатының жоспары
Мақсаты:
-
Оқушыларға суды, тамақты және энергияны үнемді пайдаланудың маңыздылығын түсіндіру.
-
Экологиялық білім беру арқылы табиғи ресурстарды қорғауға шақыру.
-
Тұтыну мәдениеті мен жауапкершілікті тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
-
Оқушылар табиғи ресурстарды үнемді пайдалану туралы нақты түсінік алады.
-
Үнемді тұтынудың күнделікті өмірде қаншалықты маңызды екенін түсініп, экологиялық жауапкершілік танытады.
Көрнекіліктер:
-
Слайдтар
-
Видеоматериалдар
-
Плакаттар, флипчарт
-
Әр түрлі су, тамақ, энергияны үнемдеу әдістері туралы ақпараттар
![]()
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут)
-
Оқушылармен сәлемдесу, сыныптың психологиялық дайындығын тексеру.
-
Оқушылардың назарын сабақтың тақырыбына аудару.
-
Сұрақ: «Қандай табиғи ресурстарды күнделікті өмірде пайдаланамыз?»
-
Оқушылардың жауаптарын тыңдау және тақырыпқа бағыт беру.
-
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру (5 минут)
-
Алдыңғы сабақта өткен тақырып бойынша қысқаша сұрақ-жауап ұйымдастыру. Мысалы: «Табиғи ресурстар дегеніміз не?», «Оларды қалай үнемдеуге болады?» деп сұрау.
ІІІ. Жаңа сабақ (15 минут)
-
Суды үнемдеу
-
Судың маңызы мен жетіспеушілігі туралы қысқаша ақпарат беру.
-
«Суды үнемдеудің 10 тәсілі» тақырыбында презентация немесе видеоматериал көрсету.
-
Талқылау: «Үйде су пайдалануды қалай үнемдеуге болады?» деген сұраққа оқушылар жауап береді.
-
-
Тамақты үнемдеу
-
Тамақтың қалдықтарын азайту, дұрыс сақтау және қажетті мөлшерде сатып алу туралы түсінік беру.
-
Оқушылармен бірге «Тамақ үнемдеудің жолдары» атты сұрақ-жауап ұйымдастыру.
-
Пікірталас: «Азық-түлік тапшылығының себептері және оның алдын алу жолдары».
-
-
Энергияны үнемдеу
-
Энергияның үнемді пайдаланылуы және оның экологияға әсері туралы қысқаша мәлімет беру.
-
«Энергия үнемдеу жолдары» тақырыбында бейнемазмұн немесе инфографика көрсету.
-
Оқушылармен «Энергияны үнемдеудің қарапайым жолдары» деген тақырыпта талқылау жүргізу.
-
ІV. Топтық жұмыс (10 минут)
-
Оқушыларды үш топқа бөліп, әр топқа бір тақырып (су үнемдеу, тамақ үнемдеу, энергия үнемдеу) беріп, олардан ұсыныстар мен идеялар дайындауды сұрау.
-
Әр топ өз идеяларын сыныпқа ұсынады.
V. Қорытындылау (5 минут)
-
Сабақта өтілген материалды қорытындылау:
-
Су, тамақ, энергияны үнемдеудің маңыздылығын атап өту.
-
Әрбір оқушыға күнделікті өмірде осы үш ресурс бойынша қандай өзгерістер енгізетінін сұрау.
-
-
Үй тапсырмасы:
-
Үйде суды, тамақты, энергияны үнемдеуге қатысты қандай шаралар қолданылып жатқанын бақылап, нәтижелері туралы жазып келу.
-
VI. Рефлексия (5 минут)
-
Оқушыларға сабақтан алған білімдері мен әсерлерін бөлісуді ұсыну.
-
«Мен бүгін не білдім?» немесе «Мен қандай өзгерістер енгіземін?» деген сұрақтарға жауап беру.
![]()
Қосымша ақпараттар:
-
Сабақтың барысында оқушыларға экологиялық білім берудің маңыздылығын түсіндіру.
-
Табиғи ресурстарды қорғауға қатысты қызықты фактілер мен деректерді пайдалану.
Бағалау критерийлері:
-
Оқушылардың тақырып бойынша белсенділігі және қызығушылығы.
-
Топтық жұмыстың сапасы.
-
Жаңа ақпаратты түсіну және оны өмірде қолдануға деген ынта.
![]()
Сабақ экологиялық сауаттылықты арттырып, оқушылардың табиғи ресурстарға деген жауапкершілігін қалыптастыруға бағытталған.
шағым қалдыра аласыз













