Сыныбы: 6 «Г» Сынып жетекшісі:
Баймаханова А.А.
Күні:
27.11.2024
Тақырыбы: «Суды, тамақты,
энергияны үнемді тұтыну» сынып сағатының
жоспары
Мақсаты:
-
Оқушыларға суды, тамақты және энергияны үнемді
пайдаланудың маңыздылығын түсіндіру.
-
Экологиялық білім беру арқылы табиғи ресурстарды
қорғауға шақыру.
-
Тұтыну мәдениеті мен жауапкершілікті
тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
-
Оқушылар табиғи ресурстарды үнемді пайдалану
туралы нақты түсінік алады.
-
Үнемді тұтынудың күнделікті өмірде қаншалықты
маңызды екенін түсініп, экологиялық жауапкершілік
танытады.
Көрнекіліктер:
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі (5
минут)
-
Оқушылармен сәлемдесу, сыныптың психологиялық
дайындығын тексеру.
-
Оқушылардың назарын сабақтың тақырыбына
аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру (5
минут)
ІІІ. Жаңа сабақ (15
минут)
-
Суды үнемдеу
-
Судың маңызы мен жетіспеушілігі туралы қысқаша
ақпарат беру.
-
«Суды үнемдеудің 10 тәсілі» тақырыбында
презентация немесе видеоматериал көрсету.
-
Талқылау: «Үйде су пайдалануды қалай үнемдеуге
болады?» деген сұраққа оқушылар жауап береді.
-
Тамақты үнемдеу
-
Тамақтың қалдықтарын азайту, дұрыс сақтау және
қажетті мөлшерде сатып алу туралы түсінік беру.
-
Оқушылармен бірге «Тамақ үнемдеудің жолдары» атты
сұрақ-жауап ұйымдастыру.
-
Пікірталас: «Азық-түлік тапшылығының себептері
және оның алдын алу жолдары».
-
Энергияны үнемдеу
-
Энергияның үнемді пайдаланылуы және оның
экологияға әсері туралы қысқаша мәлімет беру.
-
«Энергия үнемдеу жолдары» тақырыбында бейнемазмұн
немесе инфографика көрсету.
-
Оқушылармен «Энергияны үнемдеудің қарапайым
жолдары» деген тақырыпта талқылау жүргізу.
ІV. Топтық жұмыс (10
минут)
-
Оқушыларды үш топқа бөліп, әр топқа бір тақырып
(су үнемдеу, тамақ үнемдеу, энергия үнемдеу) беріп, олардан
ұсыныстар мен идеялар дайындауды сұрау.
-
Әр
топ өз идеяларын сыныпқа ұсынады.
V. Қорытындылау (5
минут)
-
Сабақта өтілген материалды
қорытындылау:
-
Су,
тамақ, энергияны үнемдеудің маңыздылығын атап
өту.
-
Әрбір оқушыға күнделікті өмірде осы үш ресурс
бойынша қандай өзгерістер енгізетінін сұрау.
-
Үй
тапсырмасы:
-
Үйде суды, тамақты, энергияны үнемдеуге қатысты
қандай шаралар қолданылып жатқанын бақылап, нәтижелері туралы жазып
келу.
VI. Рефлексия (5 минут)
Қосымша ақпараттар:
Бағалау критерийлері:
Сабақ экологиялық сауаттылықты арттырып,
оқушылардың табиғи ресурстарға деген жауапкершілігін қалыптастыруға
бағытталған.