Суды үнемде

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Суды үнемде

Материал туралы қысқаша түсінік
3- сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: 7.Су- тіршілік көзі

Күні :

Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 3

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: 2. Суды үнемде

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

3.​1.​5.​1 тыңдаған фразаның алдындағы немесе кейінгі оқиғаны болжау

3.​5.​1.​5 үлгі бойынша сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай сөйлем және мұғалімнің қолдауымен құрмалас сөйлем құрастыру

Сабақтың мақсаты :

Барлық оқушылар: тыңдаған фразаның алдындағы немесе кейінгі оқиғаны болжай алады;

үлгі бойынша сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай сөйлем және мұғалімнің қолдауымен құрмалас сөйлем құрастыра алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(5 минут)

«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу.

 «Ең жақсы» ойыны
Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Әр топқа мынадай нұсқау беріледі. Берілген мінездеме қай мамандыққа сай екендігін айту қажет. Ең ақшалы, ең жасыл, ең тәтті, ең күлкілі, ең ұсқынсыз, ең қарым - қатынасы күшті, ең жауапты, ең салмақты

Үй жұмысын тексеру

Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды.







«Қол шапалақ»

Слайд

Сабақтың ортасы

(6-37 минут)


























1.Сөздікпен жұмыс.

Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады:





Ойқозғау


Тақырыпты болжау.










Айтылым





2-тапсырма

Жазылым




Оқылым Айтылым

Оқы. Қайтала










Сергіту сәті



3-тапсырма

Жазылым


4-тапсырма

Жазылым


5-тапсырма

Оқылым Жазылым


Тыңдалым Айтылым

1 – тапсырма.

Мәтінді тыңда. Сұрақтарға жауап бер.

Оқылым

2- тапсырма

Мәтінді оқы.









Айтылым

ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі,

Жазылым

Жеке қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер рөлі беріледі


Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады.

Текше- квадрат

Шақырым-метр

Жауын- шашын-осадки

Айтылым Ойтүрткі

«Он сұрақ» стратегиясы Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады – қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі. «Су» сөзі шығады. Көмек қажет жағдайда мұғалім өзі жетелеуші сұрақтар қояды. – Су не үшін қажет?

Айтайық

Мен суды үнемдеймін

Сен суды үнемдейсің

Сіз суды үнемдейсіз

Ол суды үнемдейді

Жазылым

Сөздерге қосымшалар жалғап сөйлем құра.

Гүлсая/қарындас/қатысу/бар

би үйірмесі/ әдемі/ моншақ

Айтылым

Суды үнемде!

Суды ластама!

Суды төкпе!


Сергіту сәтін орындайды.

"Сыныпта кім бар?" ойыны. 

Жазылым

Сөздерге тиісті қосымшаларды жалғап жаз.

Жазылым

Суретті пайдаланып сөйлемдерді толықтыр.

Оқылым Жазылым

Қажетті сөздерді орнына қойып жаз.

Айтайық

Тірек сөздер: төк, төкпе, үнемде.


Оқиық

Әлемде ащы су көп ,тұщы су аз. Біз ащы суды ішпейміз. Тұщы суды ішеміз, тамаққа пайдаланамыз.
Суды ластама! Суды үнемде, төкпе! Тамшыдан теңіз құралады. Судың да сұрауы бар. Сен суды қалай үнемдейсің?

Айтылым



Жазылым

«Адасқан әріптер» ойыны жүргізіледі.
Жұп сандар тобы:
С.... ар.... (суару)
Б... қш...... (бақша)
Т ... рш.....л..... к (тіршілік)
К...ме ..... (көмек)
Тақ сандар тобы:
Т.... щы (тұщы)
Ш...лде .... і (шөлдеді)
С... ар.... ы (суарды)
Л...с (лас)
- Балалар, бұл сөздердің сабаққа қандай қатысы бар?
-Әрине, дұрыс айтасыздар! Су тақырыбымен байланысты.

«Табыс баспалдағы»























Дескриптор:

-Өзінің отбасы мүшелерін әңгімелейді.




«Қол шапалақ»



Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»





Оқулық

сөздік

слайд





Оқу құралдарының суреті




Интербелсенді тақта






Түрлі түсті қарындаштар,














Слайд

Оқулық









АКТ






Оқулық


слайд


маркерлер, А-4 парағы.



Әр оқушыға бір смайликтен




Жеке жұмысқа арналған кесте

Сабақтың соңы

3 минут

Үй тапсырмасын беру : 6-тапсырма



Кері байланыс

«Түрлі- түсті смайликтер»


 Өз деңгейлерін анықтайды.



Бағалау

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.03.2025
371
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі