|
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 7.Су- тіршілік көзі |
|||||
|
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 3 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: 2. Суды үнемде |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
3.1.5.1 тыңдаған фразаның алдындағы немесе кейінгі оқиғаны болжау 3.5.1.5 үлгі бойынша сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай сөйлем және мұғалімнің қолдауымен құрмалас сөйлем құрастыру |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: тыңдаған фразаның алдындағы немесе кейінгі оқиғаны болжай алады; үлгі бойынша сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай сөйлем және мұғалімнің қолдауымен құрмалас сөйлем құрастыра алады. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы (5 минут) |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу. «Ең жақсы»
ойыны Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды. |
«Қол шапалақ» |
Слайд |
|||
|
Сабақтың ортасы (6-37 минут)
|
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады: Ойқозғау Тақырыпты болжау. Айтылым 2-тапсырма Жазылым Оқылым Айтылым Оқы. Қайтала Сергіту сәті 3-тапсырма Жазылым 4-тапсырма Жазылым 5-тапсырма Оқылым Жазылым Тыңдалым Айтылым 1 – тапсырма. Мәтінді тыңда. Сұрақтарға жауап бер. Оқылым 2- тапсырма Мәтінді оқы. Айтылым ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі, Жазылым Жеке қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер рөлі беріледі |
Тыңдалым,айтылым. Текше- квадрат Шақырым-метр Жауын- шашын-осадки Айтылым Ойтүрткі «Он сұрақ» стратегиясы Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады – қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі. «Су» сөзі шығады. Көмек қажет жағдайда мұғалім өзі жетелеуші сұрақтар қояды. – Су не үшін қажет? Айтайық Мен суды үнемдеймін Сен суды үнемдейсің Сіз суды үнемдейсіз Ол суды үнемдейді Жазылым Сөздерге қосымшалар жалғап сөйлем құра. Гүлсая/қарындас/қатысу/бар би үйірмесі/ әдемі/ моншақ Айтылым Суды үнемде! Суды ластама! Суды төкпе!
Сергіту сәтін орындайды. "Сыныпта кім бар?" ойыны. Жазылым Сөздерге тиісті қосымшаларды жалғап жаз. Жазылым Суретті пайдаланып сөйлемдерді толықтыр. Оқылым Жазылым Қажетті сөздерді орнына қойып жаз. Айтайық Тірек сөздер: төк, төкпе, үнемде. Оқиық Әлемде ащы су көп ,тұщы
су аз. Біз ащы суды ішпейміз. Тұщы суды ішеміз, тамаққа
пайдаланамыз. Айтылым
Жазылым
«Адасқан
әріптер» ойыны жүргізіледі. |
«Табыс баспалдағы» Дескриптор: -Өзінің отбасы мүшелерін әңгімелейді.
«Қол шапалақ» Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»
|
Оқулық сөздік слайд Оқу құралдарының суреті Интербелсенді тақта Түрлі түсті қарындаштар,
Слайд Оқулық АКТ Оқулық
слайд
маркерлер, А-4 парағы.
Әр оқушыға бір смайликтен
Жеке жұмысқа арналған кесте |
||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 6-тапсырма |
|
||||
|
|
Кері байланыс «Түрлі- түсті смайликтер»
|
Өз деңгейлерін анықтайды. |
|
|||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Суды үнемде
Суды үнемде
|
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 7.Су- тіршілік көзі |
|||||
|
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 3 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: 2. Суды үнемде |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
3.1.5.1 тыңдаған фразаның алдындағы немесе кейінгі оқиғаны болжау 3.5.1.5 үлгі бойынша сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай сөйлем және мұғалімнің қолдауымен құрмалас сөйлем құрастыру |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: тыңдаған фразаның алдындағы немесе кейінгі оқиғаны болжай алады; үлгі бойынша сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай сөйлем және мұғалімнің қолдауымен құрмалас сөйлем құрастыра алады. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы (5 минут) |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу. «Ең жақсы»
ойыны Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды. |
«Қол шапалақ» |
Слайд |
|||
|
Сабақтың ортасы (6-37 минут)
|
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады: Ойқозғау Тақырыпты болжау. Айтылым 2-тапсырма Жазылым Оқылым Айтылым Оқы. Қайтала Сергіту сәті 3-тапсырма Жазылым 4-тапсырма Жазылым 5-тапсырма Оқылым Жазылым Тыңдалым Айтылым 1 – тапсырма. Мәтінді тыңда. Сұрақтарға жауап бер. Оқылым 2- тапсырма Мәтінді оқы. Айтылым ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі, Жазылым Жеке қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер рөлі беріледі |
Тыңдалым,айтылым. Текше- квадрат Шақырым-метр Жауын- шашын-осадки Айтылым Ойтүрткі «Он сұрақ» стратегиясы Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады – қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі. «Су» сөзі шығады. Көмек қажет жағдайда мұғалім өзі жетелеуші сұрақтар қояды. – Су не үшін қажет? Айтайық Мен суды үнемдеймін Сен суды үнемдейсің Сіз суды үнемдейсіз Ол суды үнемдейді Жазылым Сөздерге қосымшалар жалғап сөйлем құра. Гүлсая/қарындас/қатысу/бар би үйірмесі/ әдемі/ моншақ Айтылым Суды үнемде! Суды ластама! Суды төкпе!
Сергіту сәтін орындайды. "Сыныпта кім бар?" ойыны. Жазылым Сөздерге тиісті қосымшаларды жалғап жаз. Жазылым Суретті пайдаланып сөйлемдерді толықтыр. Оқылым Жазылым Қажетті сөздерді орнына қойып жаз. Айтайық Тірек сөздер: төк, төкпе, үнемде. Оқиық Әлемде ащы су көп ,тұщы
су аз. Біз ащы суды ішпейміз. Тұщы суды ішеміз, тамаққа
пайдаланамыз. Айтылым
Жазылым
«Адасқан
әріптер» ойыны жүргізіледі. |
«Табыс баспалдағы» Дескриптор: -Өзінің отбасы мүшелерін әңгімелейді.
«Қол шапалақ» Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»
|
Оқулық сөздік слайд Оқу құралдарының суреті Интербелсенді тақта Түрлі түсті қарындаштар,
Слайд Оқулық АКТ Оқулық
слайд
маркерлер, А-4 парағы.
Әр оқушыға бір смайликтен
Жеке жұмысқа арналған кесте |
||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 6-тапсырма |
|
||||
|
|
Кері байланыс «Түрлі- түсті смайликтер»
|
Өз деңгейлерін анықтайды. |
|
|||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. |
|||||
шағым қалдыра аласыз















