|
Бөлім: |
Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік |
|
|
Педагогтіңтегі, аты, әкесініңаты (болғанжағдайда) |
Амандыкова Индира Амангельдиновна |
|
|
Күні: |
21.04.25 |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Суды үнемде- болашақты сақта» |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Судың тіршілік үшін маңызын түсіну. Экологиялық мәдениетті ұстану. Суды үнемдеу жолдарын білу. |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
Оқушыларға судың маңыздылығын түсіндіру; Суды үнемдеу жолдарын көрсету; Экологиялық сананы қалыптастырып, табиғатты аялауға тәрбиелеу; |
|
Сабақтыңбарысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
Оқушылармен амандасып, тақырыппен таныстыру. Судың адам өміріндегі маңыздылығын қысқаша түсіндіріңіз. Сабақтың мақсаттарын ашу, талқылау. |
Пікір алмасады.
|
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру. |
Тақта және маркерлер |
|
Негізгі бөлім |
Тақырыпқа кіріспе: Тақырыпты жариялайды: «Суды үнемде- болашақты сақта» Сұрақ қояды: Сұрақ: «Су » дегеніміз не? Тіршілік үшін қандай маңыздылығы бар? • Қысқаша түсініктеме: Бүгінгі тәрбие сағатымыз өте маңызды тақырыпқа арналады - "Суды үнемде - болашақты сақта". Біз бәріміз судың қаншалықты маңызды екенін білеміз. Су - тіршілік көзі, біздің денсаулығымыздың, күнделікті өміріміздің және бүкіл планетамыздың болашағының негізі. Бірақ соңғы кездері ғаламдық деңгейде су ресурстарының азайып бара жатқаны қатты алаңдатады. Климаттың өзгеруі, халық санының өсуі, өнеркәсіптің қарқынды дамуы және, өкінішке орай, кейбір жағдайларда суды ысырап ету сияқты факторлар су тапшылығына әкелуде. Сұрақтар: • Неліктен суды үнемдеуіміз керек? •Әрқайсымыз не істей аламыз? • Суды қалай үнемдей аламыз?
Топтық жұмыс (3 топ): 1-топ: Судың маңызы туралы постер жасау 2-топ: Суды үнемдеу жолдары туралы постер жасау 3- топ: Болашаққа хат: Егер су болмаса тақырыбына шығармашылық эссе Топтық жұмыс: оқушылар топтарға бөлініп, шешім қабылдау жаттығуларын орындайды. Кері байланыс:Әрбір презентациядан кейін негізгі ойларды қорытындылаңыз және оларды «Су тіршілік көзі» тақырыбына сәйкес сөздермен байланыстырыңыз.
|
Ой қозғайды, пікір алмасады Әр топ өз постерлерімен және шығармашлық тапсырма арқылы сабақ барысында түйген ойларымен бөлісіп, сыныпқа ұсынады.
|
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру, бағалау. Әр топтың белсенділігі үшін смайлик пен немесе жұлдызша арқылы бағалау Топтық талқылаулар мен презентацияларға қатысу. |
Презентацияға арналған проектор мен экран, бейнероликтер https://youtu.be/M2iSziuUv-8?si=kK-WSbV8C1CPHSs0 Негізгі ойлар мен жаттығулар жазылған үлестірмелі материалдар |
|
Қорытынды |
Қорытынды және бағалау: Әр топ өз жұмысын таныстырады. «Суға деген сыйластық» оқушылар 1 сөйлеммен өз ойларымен бөліседі. Сабақта талқыланған негізгі ойларды қайталаңыз. Мұғалімнің қорытынды сөзі. |
|
Сабақ соңында жазылған рефлексия сапасы. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Суды үнемде -болашақты сақта
Суды үнемде -болашақты сақта
|
Бөлім: |
Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік |
|
|
Педагогтіңтегі, аты, әкесініңаты (болғанжағдайда) |
Амандыкова Индира Амангельдиновна |
|
|
Күні: |
21.04.25 |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Суды үнемде- болашақты сақта» |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Судың тіршілік үшін маңызын түсіну. Экологиялық мәдениетті ұстану. Суды үнемдеу жолдарын білу. |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
Оқушыларға судың маңыздылығын түсіндіру; Суды үнемдеу жолдарын көрсету; Экологиялық сананы қалыптастырып, табиғатты аялауға тәрбиелеу; |
|
Сабақтыңбарысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
Оқушылармен амандасып, тақырыппен таныстыру. Судың адам өміріндегі маңыздылығын қысқаша түсіндіріңіз. Сабақтың мақсаттарын ашу, талқылау. |
Пікір алмасады.
|
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру. |
Тақта және маркерлер |
|
Негізгі бөлім |
Тақырыпқа кіріспе: Тақырыпты жариялайды: «Суды үнемде- болашақты сақта» Сұрақ қояды: Сұрақ: «Су » дегеніміз не? Тіршілік үшін қандай маңыздылығы бар? • Қысқаша түсініктеме: Бүгінгі тәрбие сағатымыз өте маңызды тақырыпқа арналады - "Суды үнемде - болашақты сақта". Біз бәріміз судың қаншалықты маңызды екенін білеміз. Су - тіршілік көзі, біздің денсаулығымыздың, күнделікті өміріміздің және бүкіл планетамыздың болашағының негізі. Бірақ соңғы кездері ғаламдық деңгейде су ресурстарының азайып бара жатқаны қатты алаңдатады. Климаттың өзгеруі, халық санының өсуі, өнеркәсіптің қарқынды дамуы және, өкінішке орай, кейбір жағдайларда суды ысырап ету сияқты факторлар су тапшылығына әкелуде. Сұрақтар: • Неліктен суды үнемдеуіміз керек? •Әрқайсымыз не істей аламыз? • Суды қалай үнемдей аламыз?
Топтық жұмыс (3 топ): 1-топ: Судың маңызы туралы постер жасау 2-топ: Суды үнемдеу жолдары туралы постер жасау 3- топ: Болашаққа хат: Егер су болмаса тақырыбына шығармашылық эссе Топтық жұмыс: оқушылар топтарға бөлініп, шешім қабылдау жаттығуларын орындайды. Кері байланыс:Әрбір презентациядан кейін негізгі ойларды қорытындылаңыз және оларды «Су тіршілік көзі» тақырыбына сәйкес сөздермен байланыстырыңыз.
|
Ой қозғайды, пікір алмасады Әр топ өз постерлерімен және шығармашлық тапсырма арқылы сабақ барысында түйген ойларымен бөлісіп, сыныпқа ұсынады.
|
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру, бағалау. Әр топтың белсенділігі үшін смайлик пен немесе жұлдызша арқылы бағалау Топтық талқылаулар мен презентацияларға қатысу. |
Презентацияға арналған проектор мен экран, бейнероликтер https://youtu.be/M2iSziuUv-8?si=kK-WSbV8C1CPHSs0 Негізгі ойлар мен жаттығулар жазылған үлестірмелі материалдар |
|
Қорытынды |
Қорытынды және бағалау: Әр топ өз жұмысын таныстырады. «Суға деген сыйластық» оқушылар 1 сөйлеммен өз ойларымен бөліседі. Сабақта талқыланған негізгі ойларды қайталаңыз. Мұғалімнің қорытынды сөзі. |
|
Сабақ соңында жазылған рефлексия сапасы. |
|
шағым қалдыра аласыз














