|
Білім беру ұйымының атауы |
Ахмет Байтұрсынов орта мектебі |
|||||
|
Пәні: |
Сынып сағаты |
|||||
|
Бөлім: |
Экологиялық тәрбие |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Суанбекова Динара |
|||||
|
Күні: |
18.04.2025 |
|||||
|
Сынып: 6 «Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны:- |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Суды үнемде-болашақты сақта» |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
- Оқушыларға судың маңыздылығы туралы түсінік беру; - Суды үнемдеудің жолдарын ұғындыру; - Экологиялық сананы қалыптастырып, табиғатты аялауға тәрбиелеу. |
|||||
|
Күтілетін нәтижелер: |
- Судың тіршілік үшін маңызын түсінеді; - Суды үнемдеу жолдарын біледі; - Экологиялық мәдениетті ұстану қажеттігін сезінеді |
|||||
|
Құндылықтар: |
Құрмет, жауапкершілік, ынтымақтастық |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Жаңа білім Бекіту Кері байланыс |
І. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут) - Амандасу, оқушылардың назарын аудару - Тақырыпты хабарлау, мақсатты таныстыру - Миға шабуыл: "Су дегеніміз не?" сұрағына ой-толғау ІІ. Негізгі бөлім (20 минут) 1. Презентация көрсету: "Судың маңызы және оны үнемдеу жолдары" тақырыбында қысқаша слайдтар — Таза ауыз судың тапшылығы туралы мәліметтер — Суды қалай үнемдеуге болады? 2. Топтық жұмыс (3 топ): - 1-топ: "Судың маңызы" — постер - 2-топ: "Суды үнемдеу жолдары" — постер - 3-топ: "Болашаққа хат: Егер су болмаса..." — шығармашылық эссе 3. Бейнеролик көрсету: "Суды үнемдеу — әркімнің ісі" (YouTube-тен алынған экобейне) ІІІ. Қорытынды бөлім (10 минут) - Әр топ жұмысын таныстырады - Рефлексия: "Су — тіршілік көзі. Мен не үйрендім?" - "Суға деген сыйластық" — 1 сөйлеммен оқушылар өз ойларын айтады - Мұғалімнің қорытынды сөзі Үй тапсырмасы: — "Мен суды қалай үнемдеймін?" тақырыбында шағын видео/сурет/реферат дайындау |
Сұрақтарға жауап береді Постер жасайды, оны қорғайды Бейнебаян көреді |
Формативті бағалау Әр топтың белсенділігіне смайлик, жұлдызша арқылы марапаттау |
Интерактив тақта, слайдтар, бейнероликтер, маркерлер, суреттер, ватман https://www.youtube.com/watch?v=R-PeLqd1OiM](https://www.youtube.com/watch?v=R-PeLqd1OiM) https://www.youtube.com/watch?v=ygFCHMNVFR4](https://www.youtube.com/watch?v=ygFCHMNVFR4) |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Суды үнемде-болашақты сақта
Суды үнемде-болашақты сақта
|
Білім беру ұйымының атауы |
Ахмет Байтұрсынов орта мектебі |
|||||
|
Пәні: |
Сынып сағаты |
|||||
|
Бөлім: |
Экологиялық тәрбие |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Суанбекова Динара |
|||||
|
Күні: |
18.04.2025 |
|||||
|
Сынып: 6 «Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны:- |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Суды үнемде-болашақты сақта» |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
- Оқушыларға судың маңыздылығы туралы түсінік беру; - Суды үнемдеудің жолдарын ұғындыру; - Экологиялық сананы қалыптастырып, табиғатты аялауға тәрбиелеу. |
|||||
|
Күтілетін нәтижелер: |
- Судың тіршілік үшін маңызын түсінеді; - Суды үнемдеу жолдарын біледі; - Экологиялық мәдениетті ұстану қажеттігін сезінеді |
|||||
|
Құндылықтар: |
Құрмет, жауапкершілік, ынтымақтастық |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Жаңа білім Бекіту Кері байланыс |
І. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут) - Амандасу, оқушылардың назарын аудару - Тақырыпты хабарлау, мақсатты таныстыру - Миға шабуыл: "Су дегеніміз не?" сұрағына ой-толғау ІІ. Негізгі бөлім (20 минут) 1. Презентация көрсету: "Судың маңызы және оны үнемдеу жолдары" тақырыбында қысқаша слайдтар — Таза ауыз судың тапшылығы туралы мәліметтер — Суды қалай үнемдеуге болады? 2. Топтық жұмыс (3 топ): - 1-топ: "Судың маңызы" — постер - 2-топ: "Суды үнемдеу жолдары" — постер - 3-топ: "Болашаққа хат: Егер су болмаса..." — шығармашылық эссе 3. Бейнеролик көрсету: "Суды үнемдеу — әркімнің ісі" (YouTube-тен алынған экобейне) ІІІ. Қорытынды бөлім (10 минут) - Әр топ жұмысын таныстырады - Рефлексия: "Су — тіршілік көзі. Мен не үйрендім?" - "Суға деген сыйластық" — 1 сөйлеммен оқушылар өз ойларын айтады - Мұғалімнің қорытынды сөзі Үй тапсырмасы: — "Мен суды қалай үнемдеймін?" тақырыбында шағын видео/сурет/реферат дайындау |
Сұрақтарға жауап береді Постер жасайды, оны қорғайды Бейнебаян көреді |
Формативті бағалау Әр топтың белсенділігіне смайлик, жұлдызша арқылы марапаттау |
Интерактив тақта, слайдтар, бейнероликтер, маркерлер, суреттер, ватман https://www.youtube.com/watch?v=R-PeLqd1OiM](https://www.youtube.com/watch?v=R-PeLqd1OiM) https://www.youtube.com/watch?v=ygFCHMNVFR4](https://www.youtube.com/watch?v=ygFCHMNVFR4) |
||
шағым қалдыра аласыз













