Сабақтың
басы
(5
минут)
|
«Психологиялық жағымды ахуал
қалыптастыру:
Мақсаты: мейірімді болуға,
қамқор болуға, қарапайым болуға баулу.
«Ең жақсы»
ойыны Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Әр топқа
мынадай нұсқау беріледі. Берілген мінездеме қай мамандыққа сай
екендігін айту қажет. Ең ақшалы, ең жасыл, ең тәтті, ең күлкілі, ең
ұсқынсыз, ең қарым - қатынасы күшті, ең жауапты, ең
салмақты
Үй жұмысын
тексеру
Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы
болжайды. Сынып оқушылары «Суреттер
сөйлейді» әдісі бойынша сынып қабырғаларына ілінген суреттерге
сипаттама береді.
|
«Қол
шапалақ»
|
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
(6-37
минут)
|
1.Сөздікпен
жұмыс.
Жаңа сөздермен таныстырады,
оқушыларға қайталатады:
Ойтүрткі
«Ойлан, жұптас, талқыла»
стратегиясы арқылы тақтадан жаңа тақырыпты суреттер арқылы
көрсетеді.
Жаңа сөз
үйренейік
.Жұптық
жұмыс.
Ойланайық
1-тапсырма
«Қисынды ойлау » әдісі
арқылы.
Сергіту
сәті
Сен білесің
бе?
Назар
аударайық!
Есте
сақтайық!
Сөйлесейік
Ойлан тап
әдісі
Топтық
жұмыс.
Оқушы қажеттіктеріне қарай
қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді
ЕББҚ
(Зейін тапшылығы және гипербелсенділік
синдромы (ЗТГС) жеке қолдау
көрсетіледі
Қосымша
тапсырма
Айтылым
Тыңдап ,жауап
берейік
Жаттығайық
Сөйлесейік
3-тапсырма
|
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздерді жазады, сөз
тіркестерін, сөйлем құрастырады.
Үнемдеу-экономить
Текше метр-квадрат
метр
Ауызсу-питьевая
вода
Айтылым
Жұптық
жұмыс
1-тапсырма: Мәтінді түсініп тыңдаңдар.
Су туралы қандай мәлімет білдің?
Су адамның жалпы салмағының
65 пайызын құрайды. Адамға тәулігіне он литр су керек. Ер адамның
ағзасы жетпіс пайыз судан тұрады. Әлемдегі судың үш пайызы ғана
тұщы су. Қызанақ тоқсан пайыз судан
тұрады.
«Қазақстанның
экологиясы» кітабынан
Айтылым
Суретке қара. Суретпен
байланысты сөздердің тізімін жаса.
Оқылым
Айтылым
Суды қалай үнемдеуге
болады?
Сергіту сәтін
орындайды.
Мектебің мынау
класың,
Осында 10 жыл
тұрасың.
Тарыдай боп
кіресің,
Таудай болып
шығасың..
Айтылым
Айтылым
ұұ
Оқылым
Тыныс белгісін есіңе
сақта
Айтылым
«Сұраққа жауап бер». Кімнің
орындығының артында стикер жабысып тұр, солар сұрақтарға жауап
береді (мұғалімнің не оқушылардың)
Топтық
жұмыс.
2-тапсырма. Жағдаяттық
тапсырманы түсініп оқыңдар. Өз ойларыңды
білдіріңдер.
Сен тамақтануға дәмханаға
келдің. Тапсырыс берген соң, қолыңды жууға бардың. Екі бала суды
ағызып қойып, әңгімелесіп тұр екен. Оларға қандай кеңес
берередің?
Жазылым
Берілген сөздер мен сөз
тіркестерін қолданып, сөйлем құра.
Постерге
қара.
|
«Табыс
баспалдағы»
Дескриптор:
-Мамандық туралы
әңгімелейді.
«Қол
шапалақ»
Өзара бағалау: «Тамаша»,
«Жақсы», «Ойлан»
|
Оқулық
сөздік
слайд
Слайд
Оқулық
Оқулық
слайд
|