Суды үнемдеу.Ашық сабақ 4-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Суды үнемдеу.Ашық сабақ 4-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспарында әр түрлі тапсырмалар топтық,жеке жүмыс түрлері мәтіндер берілген.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: 6. Қоршаған ортаны қорғау

Күні :

Педагогтің аты-жөні: Диярова Р.Р.

Сынып: 4

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: Суды үнемдеу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

4.​3.​4.​1 мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру

4.​4.​2.​1 оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу

Сабақтың мақсаты :

мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыра алады және оған жауап береді;

оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(5 минут)

«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу.

 «Ең жақсы» ойыны
Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Әр топқа мынадай нұсқау беріледі. Берілген мінездеме қай мамандыққа сай екендігін айту қажет. Ең ақшалы, ең жасыл, ең тәтті, ең күлкілі, ең ұсқынсыз, ең қарым - қатынасы күшті, ең жауапты, ең салмақты

Үй жұмысын тексеру

Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды. Сынып оқушылары «Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша сынып қабырғаларына ілінген суреттерге сипаттама береді.







«Қол шапалақ»

Слайд




















Сабақтың ортасы

(6-37 минут)


























1.Сөздікпен жұмыс.

Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады:




Ойтүрткі

«Ойлан, жұптас, талқыла» стратегиясы арқылы тақтадан жаңа тақырыпты суреттер арқылы көрсетеді.





Жаңа сөз үйренейік









.Жұптық жұмыс.

Ойланайық

1-тапсырма

«Қисынды ойлау » әдісі арқылы.





Сергіту сәті




Сен білесің бе?






Назар аударайық!






Есте сақтайық!







Сөйлесейік

Ойлан тап әдісі

Топтық жұмыс.

Оқушы қажеттіктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді

ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі

Қосымша тапсырма

Айтылым

Тыңдап ,жауап берейік








Жаттығайық




Сөйлесейік

3-тапсырма

Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады.

Үнемдеу-экономить

Текше метр-квадрат метр

Ауызсу-питьевая вода

Айтылым

Жұптық жұмыс

1-тапсырма: Мәтінді түсініп тыңдаңдар. Су туралы қандай мәлімет білдің?

Су адамның жалпы салмағының 65 пайызын құрайды. Адамға тәулігіне он литр су керек. Ер адамның ағзасы жетпіс пайыз судан тұрады. Әлемдегі судың үш пайызы ғана тұщы су. Қызанақ тоқсан пайыз судан тұрады.

 «Қазақстанның экологиясы» кітабынан

Айтылым

Суретке қара. Суретпен байланысты сөздердің тізімін жаса.

Оқылым Айтылым

Суды қалай үнемдеуге болады?

Сергіту сәтін орындайды.

Мектебің мынау класың,

Осында 10 жыл тұрасың.

Тарыдай боп кіресің,

Таудай болып шығасың..

Айтылым

Айтылым

ұұ

Оқылым

Тыныс белгісін есіңе сақта

Айтылым

«Сұраққа жауап бер». Кімнің орындығының артында стикер жабысып тұр, солар сұрақтарға жауап береді (мұғалімнің не оқушылардың)

Топтық жұмыс.

2-тапсырма. Жағдаяттық тапсырманы түсініп оқыңдар. Өз ойларыңды білдіріңдер.

Сен тамақтануға дәмханаға келдің. Тапсырыс берген соң, қолыңды жууға бардың. Екі бала суды ағызып қойып, әңгімелесіп тұр екен. Оларға қандай кеңес берередің?

Жазылым

Берілген сөздер мен сөз тіркестерін қолданып, сөйлем құра.

Постерге қара.

«Табыс баспалдағы»























Дескриптор:

-Мамандық туралы әңгімелейді.




«Қол шапалақ»



Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»







Оқулық



сөздік

слайд
























Слайд

Оқулық















Оқулық


слайд



Сабақтың соңы

3 минут

Үй тапсырмасын беру : 4-тапсырма 104 бет


Кері байланыс

«Түрлі- түсті смайликтер»


 Өз деңгейлерін анықтайды.



Бағалау

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.07.2024
489
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі