Тәрбие сағаты бойынша жоспар
|
Мектеп: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар |
Қатыспағандар саны |
|
Тақырыбы |
Судың адам өміріндегі маңызы |
|
|
Құндылық |
«Әділдік және жауапкершілік» |
|
|
Мақсаты: |
Судың маңызды табиғи ресурс екендігі жөніндегі білімдерін жүйелендіру, олардың тіршілік көзі ретінде суды тұтыну мен суды үнемдеу мәдениетін қалыптастыру. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт
|
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сынып сағаттың басы 5 минут
|
Үйымдастыру кезеңі КР гимні орындалады Сынып сағаттың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады. Топқа түрлі –түсті стикерлер арқылы бөлу 1тапсырма: «Ой тастау» жалпы жұмыс. Мен сіздерге мақал - мәтел айтамын, сіздер сол мақал - мәтелдің мағынасын ашып айтсаңыздар Көлдің көркі —
құрақ, Сұрақ. Бұл
мақал мәтелдердің ортақ тақырыбы не?
/Су/ |
Сыныпта оқушылар ҚР гимнің орындайды Назарын мұғалімге аударады және жағымды ахуал қалыптасады. Оқушылар мұғалімді мүқият тындайды және қойылған сұрақтарға өз ойларын ортаға салып, жауап береді Тәрбие сағаттың тақырыбымен және мақсатымен танысады. |
Нақыл сөздер, мақал-мәтелдер бейнеролик
|
|
Сабақтың ортасы 25мин |
1тапсырма: топтық жұмыс постер қорғау «Судың адам өміріндегі маңызы» Мәтінмен және қосымша ақпаратпен жұмыс жасайды. Критерий :
2 тапсырма:Жеке жұмыс: : «ПОПС формуласы» «Суды тұтыну мен суды үнемдеу маңызды ...... »
|
Ақпаратпен танысады Оқушылар мұғалімді мүқият тындайды. Қосымша ақпаратпен танысады. Әр топ өз ойларын жазбаша түрде жеткізіп, судың маңызын түсіндіреді .Жасаған жұмысын сынып алдында қорғайды Оқушылар талдау жүргізеді. Оқушылар тақырыпқа байланысты қысқаша ойын жинақтап сыныптастарына өз ойлағанын атады.
|
слайд Таратпа материал А4 маркер
|
|
10 минут Сабақтың соңы 5 минут
|
Қорытындылау 1.Қандай жаңа мәліметтер алдыңыздар? 2. Суды үнемдеудің қандай жолдарын білесіңдер? 3.Қандай қорытынды жасауға болады? Рефлексия -Қажетті білімді толық меңгердің бе? - Қай дағдыларды қалыптастырдың? |
Оқушылар пайдалы ақпаратты бір-бірімен бөліседі. Оқушылар кері байланыс пен рефлексия береді. |
Стикерлер қалам Пайдалы сілтемелер:
Стикер |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Судың адам өміріндегі маңызы
Судың адам өміріндегі маңызы
Тәрбие сағаты бойынша жоспар
|
Мектеп: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар |
Қатыспағандар саны |
|
Тақырыбы |
Судың адам өміріндегі маңызы |
|
|
Құндылық |
«Әділдік және жауапкершілік» |
|
|
Мақсаты: |
Судың маңызды табиғи ресурс екендігі жөніндегі білімдерін жүйелендіру, олардың тіршілік көзі ретінде суды тұтыну мен суды үнемдеу мәдениетін қалыптастыру. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт
|
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сынып сағаттың басы 5 минут
|
Үйымдастыру кезеңі КР гимні орындалады Сынып сағаттың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады. Топқа түрлі –түсті стикерлер арқылы бөлу 1тапсырма: «Ой тастау» жалпы жұмыс. Мен сіздерге мақал - мәтел айтамын, сіздер сол мақал - мәтелдің мағынасын ашып айтсаңыздар Көлдің көркі —
құрақ, Сұрақ. Бұл
мақал мәтелдердің ортақ тақырыбы не?
/Су/ |
Сыныпта оқушылар ҚР гимнің орындайды Назарын мұғалімге аударады және жағымды ахуал қалыптасады. Оқушылар мұғалімді мүқият тындайды және қойылған сұрақтарға өз ойларын ортаға салып, жауап береді Тәрбие сағаттың тақырыбымен және мақсатымен танысады. |
Нақыл сөздер, мақал-мәтелдер бейнеролик
|
|
Сабақтың ортасы 25мин |
1тапсырма: топтық жұмыс постер қорғау «Судың адам өміріндегі маңызы» Мәтінмен және қосымша ақпаратпен жұмыс жасайды. Критерий :
2 тапсырма:Жеке жұмыс: : «ПОПС формуласы» «Суды тұтыну мен суды үнемдеу маңызды ...... »
|
Ақпаратпен танысады Оқушылар мұғалімді мүқият тындайды. Қосымша ақпаратпен танысады. Әр топ өз ойларын жазбаша түрде жеткізіп, судың маңызын түсіндіреді .Жасаған жұмысын сынып алдында қорғайды Оқушылар талдау жүргізеді. Оқушылар тақырыпқа байланысты қысқаша ойын жинақтап сыныптастарына өз ойлағанын атады.
|
слайд Таратпа материал А4 маркер
|
|
10 минут Сабақтың соңы 5 минут
|
Қорытындылау 1.Қандай жаңа мәліметтер алдыңыздар? 2. Суды үнемдеудің қандай жолдарын білесіңдер? 3.Қандай қорытынды жасауға болады? Рефлексия -Қажетті білімді толық меңгердің бе? - Қай дағдыларды қалыптастырдың? |
Оқушылар пайдалы ақпаратты бір-бірімен бөліседі. Оқушылар кері байланыс пен рефлексия береді. |
Стикерлер қалам Пайдалы сілтемелер:
Стикер |
шағым қалдыра аласыз













