Қызылорда медициналық
жоғары колледжі
(білім беру ұйымының
атауы)
Оқу сабағының
жоспары
Судың гигиеналық
сипаттамасы. Ауыз судың сапасын
жақсарту
және залалсыздандыру
әдістері.
(сабақ
тақырыбы)
Модуль /пән
атауы: Жалпы
гигиена
Педагог
____________Жаханова
А.Т.__________________
дайындады
2024 жылғы
"_ _"
_____________
1.Жалпы
мәліметтер
Курс-2,
топ 120,122,105,108,69,67
Сабақтың
түрі: аудиториялық
2. Біліктілік мақсаты,
міндеттері: Білім алушыларға судың
физиологиялық және гигиеналық маңызын, судың бір адамға қажет
мөлшерін, судың сапасына қойылатын талаптарды, судың физикалық
қасиеттерін, жұқпалы аурулардың таралуында су факторының рөлін суға
байланысты эпидемиялардың ерекшеліктерін, ауыз сумен қамтамасыз ету
көздерін, ауыз судың сапасын жақсарту әдістерін, суды арнайы өңдеу
әдістерін, суды залалсыздандыру әдістерін
түсіндіру.
Тәрбиелік мақсаты: Білім
алушыларды денсаулықты қадірлеуге, салауатты өмір салтын ұстануға,
ой тазалығына және эмоционалдытұрақтылыққа
баулу;
Жалпы азаматтық және ұлыттық
құндылықтарды бойына сіңірген еңбекқор, адал, саналы, жасампаз
азаматты тәрбиелеу.
Сабақ міндеттері: Білім
алушыны тәртіптілікке, жауапкершілікке, мейірімділікке, нақтылыққа,
өз ойын тұжырымдап айта білуге және өзгелердің ой-пікірін тыңдауға
тәрбиелеу.
* білім алушыны өз бетінше
шешім қабылдау және аналитикалық ойлау қабілетінің дамуын
жетілдіру. Мамандыққа деген сүйіспеншілігін, жауапкершілігін
арттыру. Жұмыс барысында ұжымдық қарым-қатынастың мағынасын
ұғындыру.
3. Күтілетін
нәтижелер:
-
Судың физиологиялық және
гигиеналық маңызын біледі.
-
Судың бір адамға қажет
мөлшерін айтады
-
Судың сапасына қойылатын
талаптарды, судың физикалық қасиеттерін
түсіндіреді
-
Жұқпалы аурулардың таралуында
су факторының рөлін біледі
-
Суға байланысты эпидемиялардың
ерекшеліктерін ажыратады
-
Ауыз сумен қамтамасыз ету
көздерін таңдауды атайды
-
Ауыз судың сапасын жақсарту
әдістерін біледі
-
Суды арнайы өңдеу әдістерін
тұжырымдайды
-
Суды залалсыздандыру әдістерін
біледі
4. Қажетті
ресурстар: Сабақты жабдықтау:
презентация, плакаттар, слайд, тест тапсырмалары, дәріс
материалдары
Оқу-әдістемелік
құрал-жабдықтар, анықтамалық
әдебиеттер:
1.
Б.Т. Торғауытов, М.Ш. Сералиева, «Жалпы
гигиена»
2. Интернет ресурсы:
https://www.labirint.ru/books/553394/
http://www.rlsnet.ru/fg_tree.htm
http:ru.wikipedia.org/wiki
http://www.ty-doctor.ru/lect_pharmacology.html
http://www.zato-zvezdny.ru/file/drugoe/938-recepti-farmakologiya-na-latini/Интернет-ресурстар
3.2.Техникалық құралдар,
материалдар: компьютер, интерактивті тақта және
т.б.
5. Сабақтың
барысы
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған
іс-әрекеттер
|
Басы
20
мин
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі.
Аудиторияның дайындығын
тексеру, сабаққа қатыспаған оқушыларды белгілеу. Білім алушыларды
сабақ жоспарымен және өткізу әдісімен
таныстыру.
-
Үй тапсырмасын
пысықтау.
1. Гигиенаның даму
тарихы
2. Гигиенаның
міндеттері
3. Гигиенаның зерттеу
әдістері.
4. ҚР
санитарлық-эпидемиологиялық қызметтің
құрылымы.
5. Ескертпелі және ағымды
санитарлық бақылау.
6.
Гигиеналық нормалаудың ғылыми
негіздері. Нормалау қағидалары
7. Денсаулығын нығайту бойынша
іс-шаралар
8. Денсаулыққа әсер ететін
факторлар
9. Медициналық білім жүйесінде
гигиенаның рөлі.
10. Гигиеналық зерттеу
әдістері
11.
Ауаның химиялық және физикалық
қасиеттері.
12.
Ауаның бактериалды
ластануы.
13. Атмосфералық ауаның
химиялық құрамы.
14. Атмосфера ауасын
санитарлық қорғау бойынша шаралар
15. Атмосфералық ауаның
гигиеналық маңызы.
16. Күн радиациясының адам
ағзасына әсері
17. Температураның ағзаға
әсері
18.Ылғалдылық ,оның
түрлері,ағзаға әсері
19.Жылу
алмасу
20.Ауаның жылдамдығы мен
ағзаға әсері
21. «Жел
розасы»
22.Ауа қысымы және оның
гигиеналык маңызы
23.Ауа райы
дегеніміз
24.Климат оның гигиеналық
маңызы
25.Акклиматизация
3. Білім алушыларды оқу
мақсатымен бағалау критерийлерімен
таныстыру. Білім алушыларды оқу
нәтижесіне сәйкес баллдық-рейтингтік жүйе бойынша бағалау: конспект
50 балл+ терминдер 10 балл+ жеке толық жауап беру 40
балл
|
Ортасы
50
|
4. Жаңа сабақты
түсіндіру
Тақырыбы:
Судың гигиеналық сипаттамасы.
Ауыз судың сапасын жақсарту және залалсыздандыру
әдістері.
1.Су көзінің жалпы
сипаттамасы.
2.Судың адам ағзасы үшін және
оның өмір сүруін қамтамасыз етудегі рөлі
3.Су сапасының адам денсаулығына
әсері.
4.Су факторымен байланысты
аурулардың алдын алу.
5.Судан сынама
алу.
6.Судың физикалық қасиетін
анықтау
7. Судың органолептикалық
қасиетін анықтау
8.Ауыз судан бактериологиялық
және санитарлық-химиялық зертханаға сынама
алу.
9.
Судың химиялық
құрамы.
10. Жұқпалы аурулардың
таралуында су факторының рөлі
11.
Ауызсудың эпидемиологиялық
қауіпсіздігі
12. Биогеохимиялық
провинция
13. Ауыз су көздерін
таңдау
14. Ауыз судың сапасын
жақсарту әдістері
15. Суды залалсыздандыру
әдістері
5.Тақырыпқа сәйкес
терминдермен жұмыс (сабақтың тілдік
мақсаты)
Су
|
Вода
|
Water
|
батометр
|
батометр
|
bathometer
|
Ашық су
көзі
|
Открытый источник воды
|
Open water source
|
Жер асты
сулары
|
Грунтовые воды
|
Ground water
|
Сынама
|
Проба
|
Test
|
Анализ
|
Анализ
|
Analysis
|
-
Жаңа сабақты
бекіту
1.Судың адам ағзасы және оның
өмір сүруін қамтамасыз етудегі рөлін
атаңыз
2.Ауыз судың сапасын жақсарту
әдістері қандай?
3.Су сапасының адам
денсаулығына әсерін қалай түсінесіз?
4.Су факторымен байланысты
аурулардың алдын алу шараларын атаңыз
5.Судың физикалық қасиетіне не
жатады?
6. Судың органолептикалық
қасиетіне не жатады?
2-
тапсырма: БӨҚ №2 тест тапсырмаларына
жауап беру
|
Соңы
20
мин
|
Рефлексия
«Борт
журналы» арқылы білім алушыларкелесі
сұрақтарға жауап жазады:
Берілген тақырып бойынша маған
не белгілі? Мен не білемін?
|
Мәтіннен қандай жаңалық туралы
білдім?
|
|
|
Бағалау:
1 –
тапсырма Фронтальді
сұрау
2-
тапсырма: БӨҚ №3 тест тапсырмаларына
жауап беру
Студенттермен кері байланыс
орнатылады. Берілген тапсырмалардын қорытындысы бойынша әр білім
алушыға комментарий беру арқылы журналға баға
қою.
Үйтапсырмасы: 1. «Судың гигиеналық
сипаттамасы. Ауыз судың сапасын жақсарту және залалсыздандыру
әдістері» тақырыбы бойынша интернеттен материалдар
іздеу
2.Лекция материалын оқып
келу.
|