ДОІЖО ............................Досболова М.С.
№133 жалпы орта білім беретін мектебі КММ
Пән: әдебиеттік оқу
|
Бөлім: |
Су - тіршілік көзі |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Балгабаева Эльмира |
|
|
Күні: |
04.04.23 ж. |
|
|
Сынып: 3 «Ғ» |
Қатысушылар саны: 25 |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Судың қасиеті. Көкқұтанның ақылы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.2.6.1 кейіпкердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінезқұлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп тауып, бағалау 3.2.1.2 шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын |
|
|
Сабақтың мақсаты |
шығармадан қажетті ақпаратты тауып оқиды, кейіпкердің іс-әрекетінің өзгеру себептеріне мәтіннен дәлелдер келтіре алады, шығарма бойынша бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап бере алады, тақырыпқа сай мақал-мәтелдер айта алады. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру, өзін-өзі тексеру 8 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді. Өткен тақырыпқа шолу: -«Таза бұлақ» шығармасын мазмұндау. Оқу материалын жариялау «Мюссенберг» әдісі арқылы жүреді: -Берілген әріптер арасынан мағыналы сөздерді тауып, тақырыпты шығарыңдар. Раэлищнсудыңбгвдпщтқасиетіпдпиужпдқнешстндпкөкқұтанныңэлищщщақылыэлищнаищнаэлищн - Қандай сөйлем шықты? -Судың қасиеті дегенді қалай түсінесіңдер? Судың қасиеті бола ма? - Өлеңді оқыңдар. Пікір білдіріңдер. Су иесі – Сүлеймен, Судан балық тілеймін. Судан балық бермесең, Үйге барып не жеймін? - Олай болса, бүгінгі сабақта судың қасиетін білу үшін «Көкқұтанның ақылы» атты мәтінді оқитын боламыз. Сабақ мақсаты жария етіледі. |
Мәтінді мазмұндайды Тақырыпты ашады. Сұрақтарға жауап береді. |
«Ауызша мадақтау» әдісі: Жарайсың! Тамаша! Жақсы!
|
|
|
Жаңа білім 15 мин 2 мин Бекіту 15 мин |
(Ұ) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады. А) «Көкқұтанның ақылы» атты мәтінді тізбектей дауыстап оқыңдар. Ә) Сұрақ-жауап: - Сүлеймен патша киелі суды ішуден неге бас тартты? Пікір білдіріңдер. Мәтіннен дәлелдер келтіріңдер. -Бір-біріңе мәтін туралы бағалауға негізделген сұрақтар қойыңдар және жауап беріңдер. Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады. Кейбір оқушыға: - Тақырыпқа сай мақал-мәтелдер айт. Сергіту сәтінде қазақ күйіне билейді.
(Т) 2-тапсырмада «Ашық микрофон» әдісі жүзеге асырылады. А) Топпен ақылдасып суға қатысты тыйым сөздерді жалғастырып жазыңдар. 1. Түнде су төкпе. 2. Түнде су алуға барма. 3. Лас су төккен жерді баспа. 4. ... 5. ... Ә) Суды үнемдеу дегенді қалай түсінесіңдер? Осы бағытта қандай ұсыныстар айтар едіңдер? Топ алдында сөйлеуге дайындалыңдар. |
- Мәтінді түсініп оқиды. Сұрақтарға жауап береді.
Билеп сергиді. -Тапсырманы орындап, өз пікірлерін білдіреді. |
Дескриптор: - Мәтінді түсініп оқиды -1балл. -Сүлеймен патша киелі суды ішуден неге бас тартқаны туралы әңгімелейді-2балл. Бір-біріне мәтін туралы сұрақтар қояды және жауап береді-2балл. Дескриптор: - Суға қатысты тыйым сөздерді жалғастырып жазады-3балл. Суды үнемдеу жолдарын айтады-2балл. |
Оқулық |
|
Кері байланыс 5 мин |
Кері байланысты «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы береді. Мұғалім оқушылар жауабын талдап, өз қалыптастырушы бағасын қояды. Оқу тапсырмасы: мәтінді мазмұндау. |
Сабаққа кері байланыс жасайды. |
ҚБ қойылады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Судың қасиеті.Көкқұтанның ақылы.
Судың қасиеті.Көкқұтанның ақылы.
ДОІЖО ............................Досболова М.С.
№133 жалпы орта білім беретін мектебі КММ
Пән: әдебиеттік оқу
|
Бөлім: |
Су - тіршілік көзі |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Балгабаева Эльмира |
|
|
Күні: |
04.04.23 ж. |
|
|
Сынып: 3 «Ғ» |
Қатысушылар саны: 25 |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Судың қасиеті. Көкқұтанның ақылы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.2.6.1 кейіпкердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінезқұлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп тауып, бағалау 3.2.1.2 шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын |
|
|
Сабақтың мақсаты |
шығармадан қажетті ақпаратты тауып оқиды, кейіпкердің іс-әрекетінің өзгеру себептеріне мәтіннен дәлелдер келтіре алады, шығарма бойынша бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап бере алады, тақырыпқа сай мақал-мәтелдер айта алады. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру, өзін-өзі тексеру 8 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді. Өткен тақырыпқа шолу: -«Таза бұлақ» шығармасын мазмұндау. Оқу материалын жариялау «Мюссенберг» әдісі арқылы жүреді: -Берілген әріптер арасынан мағыналы сөздерді тауып, тақырыпты шығарыңдар. Раэлищнсудыңбгвдпщтқасиетіпдпиужпдқнешстндпкөкқұтанныңэлищщщақылыэлищнаищнаэлищн - Қандай сөйлем шықты? -Судың қасиеті дегенді қалай түсінесіңдер? Судың қасиеті бола ма? - Өлеңді оқыңдар. Пікір білдіріңдер. Су иесі – Сүлеймен, Судан балық тілеймін. Судан балық бермесең, Үйге барып не жеймін? - Олай болса, бүгінгі сабақта судың қасиетін білу үшін «Көкқұтанның ақылы» атты мәтінді оқитын боламыз. Сабақ мақсаты жария етіледі. |
Мәтінді мазмұндайды Тақырыпты ашады. Сұрақтарға жауап береді. |
«Ауызша мадақтау» әдісі: Жарайсың! Тамаша! Жақсы!
|
|
|
Жаңа білім 15 мин 2 мин Бекіту 15 мин |
(Ұ) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады. А) «Көкқұтанның ақылы» атты мәтінді тізбектей дауыстап оқыңдар. Ә) Сұрақ-жауап: - Сүлеймен патша киелі суды ішуден неге бас тартты? Пікір білдіріңдер. Мәтіннен дәлелдер келтіріңдер. -Бір-біріңе мәтін туралы бағалауға негізделген сұрақтар қойыңдар және жауап беріңдер. Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады. Кейбір оқушыға: - Тақырыпқа сай мақал-мәтелдер айт. Сергіту сәтінде қазақ күйіне билейді.
(Т) 2-тапсырмада «Ашық микрофон» әдісі жүзеге асырылады. А) Топпен ақылдасып суға қатысты тыйым сөздерді жалғастырып жазыңдар. 1. Түнде су төкпе. 2. Түнде су алуға барма. 3. Лас су төккен жерді баспа. 4. ... 5. ... Ә) Суды үнемдеу дегенді қалай түсінесіңдер? Осы бағытта қандай ұсыныстар айтар едіңдер? Топ алдында сөйлеуге дайындалыңдар. |
- Мәтінді түсініп оқиды. Сұрақтарға жауап береді.
Билеп сергиді. -Тапсырманы орындап, өз пікірлерін білдіреді. |
Дескриптор: - Мәтінді түсініп оқиды -1балл. -Сүлеймен патша киелі суды ішуден неге бас тартқаны туралы әңгімелейді-2балл. Бір-біріне мәтін туралы сұрақтар қояды және жауап береді-2балл. Дескриптор: - Суға қатысты тыйым сөздерді жалғастырып жазады-3балл. Суды үнемдеу жолдарын айтады-2балл. |
Оқулық |
|
Кері байланыс 5 мин |
Кері байланысты «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы береді. Мұғалім оқушылар жауабын талдап, өз қалыптастырушы бағасын қояды. Оқу тапсырмасы: мәтінді мазмұндау. |
Сабаққа кері байланыс жасайды. |
ҚБ қойылады. |
|
шағым қалдыра аласыз













