|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №86 ЖОМ Жасушалық биология Мұғалімнің аты жөні: Су және органикалық заттар Алиева Жанерке Сериковна Күні: Қатысқандар: Сыныбы: 7в Қатыспағандар: |
||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
§13 Судың қасиеттері: беттік керілу, судың қозғалысы, еріткіштігі, қайнау және балқу температурасы, жылусыйымдылығы. |
|||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаты: |
7.4.1.1 - судың қасиеті мен тірі ағзалар үшін маңызын сипаттау; |
|||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: химиялық элементтерге түсінік береді; Көптеген оқушылар: судың қасиеттерін сипаттайды; Кейбір оқушылар: тірі ағзалар үшін негізгі элементтердің маңызын талдайды. |
|||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
1. Химиялық элементтер, химиялық заттар терминдеріне анықтама береді 2. судың қасиетін анықтап, табиғаттағы тірі ағзалар үшін маңызын сипаттайды 3. тірі ағзалар үшін негізгі элементтердің маңызын талдап, мысал келтіреді. |
|||||||||
|
Дағдылар |
Білу, түсіну, талдау |
|||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты тілдік қор мен терминдер: беттік керілу, жылусыйымдылық, өзін-өзі тазарту қабілеті, Әмбебап еріткіш, азот, фосфор, калий, кальций, темір. |
|||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Ынтымақтастық - топтық және жұптық жұмыс арқылы қарым – қатынасты нығайту, шығармашылық, сын тұрғысынан ойлау құндылықтарға баулу арқылы іске асырылады. |
|||||||||
|
Пәнаралық байланыс. |
Дүниетану, Жаратылыстану, Химия |
|||||||||
|
Алдыңғы білім: |
жаратылыстану пәні. Судың қасиеттері |
|||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин. |
І.Кіріспе Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу 1.Шаттық шеңбері.Оқушылар бір –біріне жылы лебіздерін білдіреді. 2.Топқа біріктіру.Оқушыларды «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы топқа біріктіру.Жануарлар, өсімдіктер, судың агрегаттық күйлері, химиялық элементтердің суреттерімен 4 топқа біріктіремін. Суреттерге қарап оқушылар судың, химиялық элементтердің тірі ағзаларға қандай маңызы бар екендігі туралы өз ойларын айтады. |
Суреттер |
||||||||
|
Сабақтың ортасы 15 мин. 15мин. |
ІІ. Негізгі бөлім Жаңа сабақты түсіндіру. 1.Жаңа тақырыпты түсіндіру мақсатында «Джигсо» әдісін қолданамын. а) Оқулықпен жұмыс. (61-63 бет.) жеке оқиды; в) Топпен талқылайды; с) Әр топтан бір спикер шығып басқа топтарға түсіндіреді. 2. «Ой қозғау» сұрақтары:
3. Кері байланыс. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы оқушылардың тақырыпты қалай түсінгендігін анықтау мақсатында кері байланыс аламын. Тапсырмалар 1- тапсырма (жеке жұмыс) Химиялық заттар, химиялық элементтер терминдеріне анықтама беріңіз (дәптермен жұмыс)
2 -тапсырма (жұптық жұмыс) Төмендегі суреттерді пайдаланып судың қасиеттерін сипаттаңыз
Суретке қарап химиялық элементтердің маңызын анықтап, мысал келтіріңіз
Дескриптор. - химиялық заттар терминіне анықтама береді - химиялық элементтер терминіне анықтама береді - сурет бойынша судың қасиетін сипаттайды; - су қасиеттерінің тірі ағзалар үшін маңызын түсіндіреді; - сурет бойынша химиялық элементтердің тірі ағзалар үшін маңызын талдап мысалдар келтіреді. 4.Кері байланыс. «БББ кестесі» әдісі арқылы оқушылардың тапсырманы түсінген түсінбегендігін анықтау мақсатында кері байланыс аламын. |
Флипчарт, маркер, стикерлер Тапсырмалар жинағы,үлестірме қағаздар,кестелер Кері байланыс парағы. |
||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин. |
ІІІ.Қорытынды Кері байланыс. Сабақ мақсаты мен критерийлеріне оралып, кері байланыс жүргізу. «Табыс сатысы» әдісі арқылы сабақ қорытындыланады. Сатының 1- ші баспалдағы Мен _____________ терминдермен таныстым. 2 – баспалдағы Мен судың _____________________түсіндім. 3 – баспалдағы Мен тірі ағзалар үшін қажетті_________________элементтерді білдім. |
Кері байланыс парағы. |
||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|
|||||||||
|
Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
|||||||
|
Сабақта барлық оқушыларға қолдау көрсету, тапсырмалар жеңілінен күрделіге қарай ауысып отырады. Оқушылардың мүмкіндіктерімен қабілеттерін ескере отырып,саралау тапсырмалары құрастырылды. Қабілетті оқушыларға қосымша ақпаратты пайдалана отырып тереңдетілген тапсырмаларды ұсыну жоспарланды. |
Өзін – өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы. |
Тәсілдердің түрлілігі және шаршауды басу үшін оқушылардың бір-бірімен әңгімелесуі. Дене сымбаты бойынша нұсқаулықтар. |
|
|||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
||||||||
|
|
|
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Судың қасиеттері: беттік керілу, судың қозғалысы, еріткіштігі, қайнау және балқу температурасы, жылусыйымдылығы.
Судың қасиеттері: беттік керілу, судың қозғалысы, еріткіштігі, қайнау және балқу температурасы, жылусыйымдылығы.
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №86 ЖОМ Жасушалық биология Мұғалімнің аты жөні: Су және органикалық заттар Алиева Жанерке Сериковна Күні: Қатысқандар: Сыныбы: 7в Қатыспағандар: |
||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
§13 Судың қасиеттері: беттік керілу, судың қозғалысы, еріткіштігі, қайнау және балқу температурасы, жылусыйымдылығы. |
|||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаты: |
7.4.1.1 - судың қасиеті мен тірі ағзалар үшін маңызын сипаттау; |
|||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: химиялық элементтерге түсінік береді; Көптеген оқушылар: судың қасиеттерін сипаттайды; Кейбір оқушылар: тірі ағзалар үшін негізгі элементтердің маңызын талдайды. |
|||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
1. Химиялық элементтер, химиялық заттар терминдеріне анықтама береді 2. судың қасиетін анықтап, табиғаттағы тірі ағзалар үшін маңызын сипаттайды 3. тірі ағзалар үшін негізгі элементтердің маңызын талдап, мысал келтіреді. |
|||||||||
|
Дағдылар |
Білу, түсіну, талдау |
|||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты тілдік қор мен терминдер: беттік керілу, жылусыйымдылық, өзін-өзі тазарту қабілеті, Әмбебап еріткіш, азот, фосфор, калий, кальций, темір. |
|||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Ынтымақтастық - топтық және жұптық жұмыс арқылы қарым – қатынасты нығайту, шығармашылық, сын тұрғысынан ойлау құндылықтарға баулу арқылы іске асырылады. |
|||||||||
|
Пәнаралық байланыс. |
Дүниетану, Жаратылыстану, Химия |
|||||||||
|
Алдыңғы білім: |
жаратылыстану пәні. Судың қасиеттері |
|||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин. |
І.Кіріспе Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу 1.Шаттық шеңбері.Оқушылар бір –біріне жылы лебіздерін білдіреді. 2.Топқа біріктіру.Оқушыларды «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы топқа біріктіру.Жануарлар, өсімдіктер, судың агрегаттық күйлері, химиялық элементтердің суреттерімен 4 топқа біріктіремін. Суреттерге қарап оқушылар судың, химиялық элементтердің тірі ағзаларға қандай маңызы бар екендігі туралы өз ойларын айтады. |
Суреттер |
||||||||
|
Сабақтың ортасы 15 мин. 15мин. |
ІІ. Негізгі бөлім Жаңа сабақты түсіндіру. 1.Жаңа тақырыпты түсіндіру мақсатында «Джигсо» әдісін қолданамын. а) Оқулықпен жұмыс. (61-63 бет.) жеке оқиды; в) Топпен талқылайды; с) Әр топтан бір спикер шығып басқа топтарға түсіндіреді. 2. «Ой қозғау» сұрақтары:
3. Кері байланыс. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы оқушылардың тақырыпты қалай түсінгендігін анықтау мақсатында кері байланыс аламын. Тапсырмалар 1- тапсырма (жеке жұмыс) Химиялық заттар, химиялық элементтер терминдеріне анықтама беріңіз (дәптермен жұмыс)
2 -тапсырма (жұптық жұмыс) Төмендегі суреттерді пайдаланып судың қасиеттерін сипаттаңыз
Суретке қарап химиялық элементтердің маңызын анықтап, мысал келтіріңіз
Дескриптор. - химиялық заттар терминіне анықтама береді - химиялық элементтер терминіне анықтама береді - сурет бойынша судың қасиетін сипаттайды; - су қасиеттерінің тірі ағзалар үшін маңызын түсіндіреді; - сурет бойынша химиялық элементтердің тірі ағзалар үшін маңызын талдап мысалдар келтіреді. 4.Кері байланыс. «БББ кестесі» әдісі арқылы оқушылардың тапсырманы түсінген түсінбегендігін анықтау мақсатында кері байланыс аламын. |
Флипчарт, маркер, стикерлер Тапсырмалар жинағы,үлестірме қағаздар,кестелер Кері байланыс парағы. |
||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин. |
ІІІ.Қорытынды Кері байланыс. Сабақ мақсаты мен критерийлеріне оралып, кері байланыс жүргізу. «Табыс сатысы» әдісі арқылы сабақ қорытындыланады. Сатының 1- ші баспалдағы Мен _____________ терминдермен таныстым. 2 – баспалдағы Мен судың _____________________түсіндім. 3 – баспалдағы Мен тірі ағзалар үшін қажетті_________________элементтерді білдім. |
Кері байланыс парағы. |
||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|
|||||||||
|
Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
|||||||
|
Сабақта барлық оқушыларға қолдау көрсету, тапсырмалар жеңілінен күрделіге қарай ауысып отырады. Оқушылардың мүмкіндіктерімен қабілеттерін ескере отырып,саралау тапсырмалары құрастырылды. Қабілетті оқушыларға қосымша ақпаратты пайдалана отырып тереңдетілген тапсырмаларды ұсыну жоспарланды. |
Өзін – өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы. |
Тәсілдердің түрлілігі және шаршауды басу үшін оқушылардың бір-бірімен әңгімелесуі. Дене сымбаты бойынша нұсқаулықтар. |
|
|||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
||||||||
|
|
|
|||||||||
шағым қалдыра аласыз















