Оқу ісінің меңгерушісі: Н.Затова
|
Мектеп №275 Пән мұғалімі: Узакбаева Р Күні: 18.04.18ж Сынып:9 Пәні: Технология |
Қатысқандар саны: 12 Қатыспағандар саны:0 |
||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Шығармашылық жоба. Бисермен жұмыс техникасы |
||
|
Сабақтың мақсаттары: |
Барлық оқушылар орындай алады:Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді. Техника қауіпсіздік ережелерін сақтайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбір оқушылар орындай алады:Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||
|
Жетістік критерийлері |
Түстер үйлесімділігін сақтай алады. Ою- өрнектің симметриялығын сақтайды. Бисермен жұмыс техникасы арқылы бұйым жасай алады. |
||
|
Күтілетін нәтиже |
Бисерлерді, моншақтарды пайдаланып «Ағаш,гүлтізбек, кестелеу, бұйымдарды безендіруді» жасап үйренеді.. Моншақтарды,өрнектерді пайдалану арқылы бұйымды безендіреді, жасайды. Топта жұмыс жасап,өзара қарым- қатынас құзіреті дамиды. Бірлесе отырып оқу арқылы жаңа білім меңгеріледі. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Бейнелеу. Музыка. |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Бейнеролик, интербелсенді тақта. |
||
|
Алдыңғы оқу |
Шығармашылық жобалау.Бұйым таңдау. Жоба жұмысының негізгі кезеңдері. |
||
|
Сабақ барысы: |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 7 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. «Сәттілік тілеу» Шаттық шеңбері. Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
АКТ, қиынды суреттер, бағалау парақшалары, таратпа материалдары. Қоржыннан бисерден бүйым дайындау үшін қажетті құрал-жабдықтар бар (кесте жіп,ине,моншактар, өрнек суреттері) қима парақшалар, смайлик, жасыл, қ |
|
|
Қызығушылығын ояту арқылы шығырмашылық жоба тақырыптарын негізге ала отырып, топқа бөлу. 1 топ «Шебер » 2 топ «Моншақ» 3 топ «Өрнек» Топ басшысын сайлау, бағалау парақшасын беру, бағалау критерийлерін айтып өту. Үй жұмысын «Ия, жоқ» сұрақтарға жауап беру арқылы сұралады.
«Ой қозғау» әдісі бойынша суреттер арқылы дайын бұйымдар көрсету, таратпа материалдар таратылды. (Зерделеу мақсатында оқушыларға «Бисер өнері туралы», Бисерді қайда қолдануға болады? тапсырмалар берілген)
|
|||
|
Сабақтың ортасы (сарамандық жұмыс) 20 минут Жаңа сабақ |
Бисермен жұмыс техникасы 1. Бисермен кестелеу.Кестелеп тігудің түрлері. «Жалғыз мойыншақты бекіту », «Инені алға », «Инені артқа » — осы тігістерді тігіп үйренеміз.
2.
Бисермен
өру.Гүлтізбек. Параллель тоқу,
тізбектеп тоқу,
тоқымашылық. Техника қауіпсіздік ережелері. Сарамандық жұмыс. Топтық жұмыс: 1 топ. Бисермен кестелеу.Кестелеп тігудің түрлері. «Жалғыз мойыншақты бекіту », «Инені алға », «Инені артқа » — осы тігістерді тігіп үйренеміз
2 топ. Бисермен өру Оқушылар тақырып бойынша өз жобасын қорғайды. |
Көрмеге саяхат »Моншақтар әлемі» Бисер, моншақ, сым, фетр матасы, ине, жіп, тігін машинасы, түкті мата, лента. |
|
|
Сергіту сәті 2 минут |
Көзімізді демалтамыз Жданов әдісі бойынша көзге арналған жаттығулар жасау. 3 мин Жаттығу жасау реті:
|
Бейнеролик қолдану |
|
|
5 минут |
«Таныстыру». Оқушылар тақырып бойынша өз жобасын қорғайды.
5. Бұйым сапасы 1. Жасаған бұйымды таныстырады, сипаттайды. 2. Өз тапсырмалары бойынша ортаға шығып таныстыру,бірін-бірі жалғастыру. 3.Әр топтың жұмысын «Екі жұлдыз бір тілек» тәсілі бойынша басқа топтар бағалайды. (ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым) |
«Екі жұлдыз бір тілек» |
|
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Үйге тапсырма: «Мен шебермін» атты өз бұйымын жасап әкелу. Бағалау. Оқушылар топ басшысына өз ұпайларын жазғызады да, мұғалімнен табыс критерийлері арқылы жинақты бағасын күтеді. |
түрлі- түсті фетр қиындылары, түйме, түйреуіштер Бағалау парағы |
|
|
Рефлексия 3минут |
«Не ұнады? Не қиын болды? Ұсынысым» әдісі арқылы, бүгінгі сабақта алған әсерлеріңді білім қоржынына стикерлерге өз пікірін жазып қалдыру. |
Білім қоржыны, стикерлер |
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Шығармашылық жоба. Бисермен жұмыс техникасы"
"Шығармашылық жоба. Бисермен жұмыс техникасы"
Оқу ісінің меңгерушісі: Н.Затова
|
Мектеп №275 Пән мұғалімі: Узакбаева Р Күні: 18.04.18ж Сынып:9 Пәні: Технология |
Қатысқандар саны: 12 Қатыспағандар саны:0 |
||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Шығармашылық жоба. Бисермен жұмыс техникасы |
||
|
Сабақтың мақсаттары: |
Барлық оқушылар орындай алады:Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді. Техника қауіпсіздік ережелерін сақтайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбір оқушылар орындай алады:Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||
|
Жетістік критерийлері |
Түстер үйлесімділігін сақтай алады. Ою- өрнектің симметриялығын сақтайды. Бисермен жұмыс техникасы арқылы бұйым жасай алады. |
||
|
Күтілетін нәтиже |
Бисерлерді, моншақтарды пайдаланып «Ағаш,гүлтізбек, кестелеу, бұйымдарды безендіруді» жасап үйренеді.. Моншақтарды,өрнектерді пайдалану арқылы бұйымды безендіреді, жасайды. Топта жұмыс жасап,өзара қарым- қатынас құзіреті дамиды. Бірлесе отырып оқу арқылы жаңа білім меңгеріледі. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Бейнелеу. Музыка. |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Бейнеролик, интербелсенді тақта. |
||
|
Алдыңғы оқу |
Шығармашылық жобалау.Бұйым таңдау. Жоба жұмысының негізгі кезеңдері. |
||
|
Сабақ барысы: |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 7 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. «Сәттілік тілеу» Шаттық шеңбері. Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
АКТ, қиынды суреттер, бағалау парақшалары, таратпа материалдары. Қоржыннан бисерден бүйым дайындау үшін қажетті құрал-жабдықтар бар (кесте жіп,ине,моншактар, өрнек суреттері) қима парақшалар, смайлик, жасыл, қ |
|
|
Қызығушылығын ояту арқылы шығырмашылық жоба тақырыптарын негізге ала отырып, топқа бөлу. 1 топ «Шебер » 2 топ «Моншақ» 3 топ «Өрнек» Топ басшысын сайлау, бағалау парақшасын беру, бағалау критерийлерін айтып өту. Үй жұмысын «Ия, жоқ» сұрақтарға жауап беру арқылы сұралады.
«Ой қозғау» әдісі бойынша суреттер арқылы дайын бұйымдар көрсету, таратпа материалдар таратылды. (Зерделеу мақсатында оқушыларға «Бисер өнері туралы», Бисерді қайда қолдануға болады? тапсырмалар берілген)
|
|||
|
Сабақтың ортасы (сарамандық жұмыс) 20 минут Жаңа сабақ |
Бисермен жұмыс техникасы 1. Бисермен кестелеу.Кестелеп тігудің түрлері. «Жалғыз мойыншақты бекіту », «Инені алға », «Инені артқа » — осы тігістерді тігіп үйренеміз.
2.
Бисермен
өру.Гүлтізбек. Параллель тоқу,
тізбектеп тоқу,
тоқымашылық. Техника қауіпсіздік ережелері. Сарамандық жұмыс. Топтық жұмыс: 1 топ. Бисермен кестелеу.Кестелеп тігудің түрлері. «Жалғыз мойыншақты бекіту », «Инені алға », «Инені артқа » — осы тігістерді тігіп үйренеміз
2 топ. Бисермен өру Оқушылар тақырып бойынша өз жобасын қорғайды. |
Көрмеге саяхат »Моншақтар әлемі» Бисер, моншақ, сым, фетр матасы, ине, жіп, тігін машинасы, түкті мата, лента. |
|
|
Сергіту сәті 2 минут |
Көзімізді демалтамыз Жданов әдісі бойынша көзге арналған жаттығулар жасау. 3 мин Жаттығу жасау реті:
|
Бейнеролик қолдану |
|
|
5 минут |
«Таныстыру». Оқушылар тақырып бойынша өз жобасын қорғайды.
5. Бұйым сапасы 1. Жасаған бұйымды таныстырады, сипаттайды. 2. Өз тапсырмалары бойынша ортаға шығып таныстыру,бірін-бірі жалғастыру. 3.Әр топтың жұмысын «Екі жұлдыз бір тілек» тәсілі бойынша басқа топтар бағалайды. (ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым) |
«Екі жұлдыз бір тілек» |
|
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Үйге тапсырма: «Мен шебермін» атты өз бұйымын жасап әкелу. Бағалау. Оқушылар топ басшысына өз ұпайларын жазғызады да, мұғалімнен табыс критерийлері арқылы жинақты бағасын күтеді. |
түрлі- түсті фетр қиындылары, түйме, түйреуіштер Бағалау парағы |
|
|
Рефлексия 3минут |
«Не ұнады? Не қиын болды? Ұсынысым» әдісі арқылы, бүгінгі сабақта алған әсерлеріңді білім қоржынына стикерлерге өз пікірін жазып қалдыру. |
Білім қоржыны, стикерлер |
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













