«Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі»
Молдағалиева Н.М.
Өзін-өзі тану мұғалімі
Мен шабыттанамын.....
Әр адам дүние есігін ашқалы өсе келе ес танып, өмірге деген қызығушылығы артады. Сол секілді әрбір тұлға өзінің бойына сіңген қасиеттер мен талаптарды көрсетуге тырысамыз. Мен ән, би өзін-өзі тану сабағында шабыттанамын. Ән мен би кезінде тұла бойың рахаттанып, өзіңмен өзің рахаттанасың. Кез келген тұлға бойында табиғаттан, өмірден алатын қажеттілік болады. Егерде сол қажеттілік жетіспесе адамның бір мүшесі жоқ болғандай сезім кешесің. Шабыттандыру әр нәрсеге қызығушылық тудырмайды. Ол жүрекпен сезінетін, көзбен көретін нақты көретін құбылыс.
Шығармашылық жұмыстарында оқушылар әдемі, қызықты жұмыстармен шабыттанады. Тыныштық сәті орындалған кезде мен де шабыттанамын.
Оқушылар «Апай бізге сіздің сабағыңыз қашан болады?», « Сіздің сабағыңыз бізге қатты ұнайды» деген сөздерді естігенде шабыттандырады.
Шабыттандырамын: жылы сөйлеу, дұрыс әрекетке бағыт беру, бәсекеге түсу, сыйластық, қарым –қатынасқа дұрыс түсіп жатқан оқушыларды көргенде мені шабыттандырады.
Абай Құнанбайұлының « Шәкіртсіз ұстаз тұл» дегендей оқушымен қаншалықты жақын болсаң, балада соншалықты жақын жоғары болады. Егер сен де, мен де шабытты болсаң онда ортада бірлік болады. Мен қазіргі таңда оқушылармен шабыт, сезім, адамгершілікке деген ой –санасын арттырудамын.
Мен өз ісіме шабыттанамын....
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шығармашылық жұмыс: "Балалық шақтың кезеңі" 8 сынып
Шығармашылық жұмыс: "Балалық шақтың кезеңі" 8 сынып
«Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі»
Молдағалиева Н.М.
Өзін-өзі тану мұғалімі
Мен шабыттанамын.....
Әр адам дүние есігін ашқалы өсе келе ес танып, өмірге деген қызығушылығы артады. Сол секілді әрбір тұлға өзінің бойына сіңген қасиеттер мен талаптарды көрсетуге тырысамыз. Мен ән, би өзін-өзі тану сабағында шабыттанамын. Ән мен би кезінде тұла бойың рахаттанып, өзіңмен өзің рахаттанасың. Кез келген тұлға бойында табиғаттан, өмірден алатын қажеттілік болады. Егерде сол қажеттілік жетіспесе адамның бір мүшесі жоқ болғандай сезім кешесің. Шабыттандыру әр нәрсеге қызығушылық тудырмайды. Ол жүрекпен сезінетін, көзбен көретін нақты көретін құбылыс.
Шығармашылық жұмыстарында оқушылар әдемі, қызықты жұмыстармен шабыттанады. Тыныштық сәті орындалған кезде мен де шабыттанамын.
Оқушылар «Апай бізге сіздің сабағыңыз қашан болады?», « Сіздің сабағыңыз бізге қатты ұнайды» деген сөздерді естігенде шабыттандырады.
Шабыттандырамын: жылы сөйлеу, дұрыс әрекетке бағыт беру, бәсекеге түсу, сыйластық, қарым –қатынасқа дұрыс түсіп жатқан оқушыларды көргенде мені шабыттандырады.
Абай Құнанбайұлының « Шәкіртсіз ұстаз тұл» дегендей оқушымен қаншалықты жақын болсаң, балада соншалықты жақын жоғары болады. Егер сен де, мен де шабытты болсаң онда ортада бірлік болады. Мен қазіргі таңда оқушылармен шабыт, сезім, адамгершілікке деген ой –санасын арттырудамын.
Мен өз ісіме шабыттанамын....
шағым қалдыра аласыз













