"Шығармашылық тапсырмалар арқылы есте сақтау" түзету сабағы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Шығармашылық тапсырмалар арқылы есте сақтау" түзету сабағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу материалын есте сақтаудың тиімді жолдарын меңгертуге байланысты ЕБҚЕ психикалық даму тежелген оқушыларға тапсырмалар орындату
Материалдың қысқаша нұсқасы

Шығармашылық тапсырмалар арқылы есте сақтау

(ЕБҚЕ ПДТ оқушыларға арналған түзете-дамыту сабақ жоспары)


Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы

«Атамекен жалпы білім беретін мектеп» КММ

Жоғары білімді, магистр дәрежелі, педагог – сарапшы санатындағы педагог-психологі

Абитова Камшат Амангелдиевна

Picture 1

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:


Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Тақырыбы

Шығармашылық тапсырмалар арқылы есте сақтау

Сабақтың мақсаты

Оқу материалдарын есте сақтаудың тиімді жолдарын меңгеру

құндылық


Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Сабақтың басы



"Музыкалық серпін" әдісі

Мақсаты: Оқушылардың сергектігін арттыру, сабаққа дайындығын тексеру.
Психолог көңілді әуен қосады (мысалы, табиғат дыбыстары, классикалық музыка немесе балаларға арналған көңілді әуендер)

Әуен ойнап тұрғанда, оқушылар өз көңіл-күйін қимылмен (алақан соғу, күлімдеу, секіру) білдіреді.

Әуен тоқтағанда, мұғалім олардың сабаққа дайындығын сұрап, оқушылармен қысқаша әңгімелеседі.

Нұсқаулықтарды орындайды

Ауызша, мадақтау



Сабақтың ортасы




Мақсаты: Көрнекі есте сақтау қабілетін дамыту.

1-тапсырма: Нұсқаулық:

Төмендегі 7 сөзді 20 секунд ішінде оқып шығыңыз.

Әр сөздің бейнесін ойша елестетіп, оны қағазға сурет ретінде салыңыз.

1 минуттан кейін сөздерді есіңізге түсіріп, жазыңыз.

Сөздер:
Піл, кітап, өзен, сағат, күн, орындық, музыка.



2-тапсырма: "Есте сақтау оқиғасы"

(Ассоциация арқылы есте сақтау әдісі)
Мақсаты: Ақпаратты логикалық байланыстармен есте сақтау.

Нұсқаулық:

Төмендегі сөздерді пайдаланып, шағын әңгіме құрастырыңыз.

5 минуттан кейін әңгімеңізді қайта еске түсіріп, жазыңыз.

Барлық сөздердің дұрыс қолданылғанын тексеріңіз.

Сөздер:
Ай, саяхат, орман, кеме, дос, жаңбыр, құпия.

Мысал:
"Мен досыммен орман ішінде жүріп, кенеттен ескі кемені таптық. Жаңбыр жауып, айдың жарығы оны ерекше көрсетті. Бұл кеме үлкен бір құпияны жасырғандай көрінді."


3-тапсырма: "Рифма мен өлең арқылы есте сақтау"

(Ақпаратты ырғақ пен рифма арқылы жаттау әдісі)
Мақсаты: Ақпаратты музыкалық және поэтикалық тәсілмен есте сақтау.

Нұсқаулық:

Берілген сөздерді қолдана отырып, қысқа өлең немесе рифма жазыңыз.

Өлеңді 2 рет оқып шығыңыз.

5 минуттан кейін есіңізге түсіріп, жазыңыз.

Сөздер: Күн, гүл, аспан, дала, су.

Мысал:
"Аспанда күн күлімдейді,
Далаға гүлдер жайқалды.
Ашық аспан көк жүзінде,
Су да мөлдір сыр айтты."


4-тапсырма: "Көрнекі ассоциация"

(Есте сақтауды жақсарту үшін бейнелі ойлауды қолдану)
Мақсаты: Ассоциация арқылы жадыны күшейту.

Нұсқаулық:

Берілген заттардың арасындағы байланысты табыңыз. Әр заттың бейнесін ойша елестетіңіз.

2 минут өткен соң, қандай заттар есіңізде қалғанын жазыңыз.

Заттар:Қалам, жұлдыз, теңіз, қасқыр, кітап.

Мысал: "Мен теңіз жағасында отырып, қасқыр туралы кітап оқыдым. Қолымда қалам болды, ал аспанда жұлдыздар жарқырап тұрды."

5-тапсырма: "Екі қолмен жазу"

(Моторика және есте сақтау байланысын дамыту)
Мақсаты: Қол бұлшықеттерін белсендіру арқылы есте сақтау қабілетін жақсарту.

Нұсқаулық:

Оң қолыңызбен бір сөз тіркесін жазыңыз.

Сол қолыңызбен дәл сол сөз тіркесін жазыңыз.

5 минуттан кейін сөз тіркесін есте сақтап, жазыңыз.

Сөз тіркесі:
"Менің елім – Қазақстан."



Тапсырмаларды орындайды

Оқушы сөздерді визуалды түрде елестетеді.
Кемінде 5 сөзді дұрыс есінде сақтайды.
Бейнелеу арқылы есте сақтау қабілетін дамытады.



Тапсырмаларды орындайды

Барлық сөздерді оқиға ішінде қолданады.

Логикалық байланыс сақтайды.

5 минуттан кейін кемінде 80% сөздерді дұрыс есіне түсіреді.






Өлең құрастыруға шығармашылық қабілетін қолданады.
Ақпаратты рифма арқылы есте сақтайды.
Өлеңді 5 минуттан кейін толық немесе 80%-ын есінде сақтайды.





Ассоциацияны дұрыс құрастырады.
80%-дан астам сөздерді есте сақтайды.
Шығармашылық қабілетін қолданады.








Екі қолмен жазуды үйлестіреді.
Сөз тіркесін 5 минуттан кейін есте сақтап, жаза алады.
Моторлы есте сақтау қабілетін дамытады.




бағдаршам ,









ауызша мадақтау








Сабақтың соңы




«Табыс сатысы»

Мұғалім тақтаға баспалдақ суретін салады немесе дайын шаблон береді.

Оқушылар өздерін қай деңгейде тұрғанын белгілейді:
1️
Есімде қалған сөздер
2️
Есімде қалған суреттер
3️
Толықтай есімде сақталған сөздер мен суреттер
4️
Толық есімде, басқаларға түсіндіріп бере аламын


Нұсқаулықты орындайды

Кері байланыс жасайды


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.04.2025
157
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі