Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Шығыс Азия елдері. Тайвань
|
Білім беру ұйымының атауы |
«Абай атындағы №31 жалпы білім беретін мектеп» КММ |
||||
|
Пәні |
Елтану |
||||
|
Бөлім |
Шығыс Азия елдері |
||||
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Турешова Куралай Жусуповна |
||||
|
Күні |
04.12.2025ж |
||||
|
Сыныбы: 11 «А» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Шығыс Азия елдері. Тайвань |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
11.2.1.1 – Шығыс Азия елдерінің геосаяси, экономикалық және мәдени ерекшеліктерін талдау |
||||
|
Сабақ мақсаты |
– Тайваньның географиялық орны, саяси мәртебесі мен экономикалық әлеуетін сипаттау; – Тайваньның инновациялық даму моделін мысал ретінде талдау; – Жаңашылдық құндылығына негізделген жеке пікір мен қорытынды қалыптастыру. |
||||
|
"Адал азамат" бірыңғай тәрбие бағдарламасының құндылықтарын енгізу |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ Тайвань – жоғары технологиялы, инновацияға сүйенген мемлекет. Экономикасының негізгі бөлігі – микроэлектроника, ғылыми орталықтар, әлемдік IT индустрия. Осы құндылықты іске асыру оқушылардың сыни ойлауын, жаңа идеялар ұсынуын және технологиялық өзгерістерге ашық болуын дамытады. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
|
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Мұғалім оқушылармен амандасады. Сабаққа психологиялық жағымды көңіл-күй орнату үшін «3 сөзбен сипатта» әдісін қолданады: «Тайвань дегенде ойыңа не келеді?»
Мұғалім «Шығыс Азия мозаикасы» тапсырмасын береді: — Қытай — Жапония — Корея Ерекшеліктерін сәйкестендіру. |
Оқушылар қысқа жауап беріп, алдын-ала білімін белсендіреді.
Оқушылар топпен елдерді салыстырады, ерекшеліктерді атайды. |
Ауызша мадақтау
«Бағдаршам» әдісі |
Тайвань туы, карта суреттері
Үлестірме карточкалар |
|
|
Жаңа білім
Бекіту |
Мұғалім интерактивті презентация көрсетеді: 1. Географиясы – арал, маңайындағы теңіздер 2. Саяси мәртебесі – Қытай мен Тайвань мәселесі, халықаралық танылуы 3. Экономикасы – TSMC, чип өндірісі, технологиялық лидер 4. Мәдениет – тіл, дәстүр, тағам 5. Инновация мысалдары – смарт-қалалар, цифрлық қоғам
“AI GeoBrain – Тайваньның инновациялық болашағын болжа!” Мұғалім ЖИ (ChatGPT/KazAI/Claude) қолданылатын тапсырманы түсіндіреді.
Нұсқа: Оқушылар ЖИ-ге төмендегі сұрақтардың бірін қояды: 1. «Тайваньның 2035 жылға дейінгі экономикалық даму сценариін қысқа инфографика етіп жасап бер» 2. «Тайвань Чип индустриясын жоғалтса, әлемге қандай әсер болады?» 3. «Тайваньның технологиялық жетістіктерін 5 пунктпен визуалды тізім жаса»
“Тайвань профилі” мини-постер Мұғалім 3 топқа тапсырма береді: 1-топ: Геосаясат – Тайваньның халықаралық мәртебесін графикалық түрде көрсету 2-топ: Экономика – 3 негізгі саланы диаграмма етіп алу 3-топ: Инновация – Тайваньның жаңашылдығын дәлелдейтін 5 факт
Әдіс: “Бір сөйлемдік қорытынды” Мұғалім сұрайды: «Тайваньды бір сөйлеммен сипатта» |
Оқушылар тыңдайды, тірек сызба жасайды, сұрақтар қояды.
Оқушылар ЖИ-дің нәтижесін алады → топ ішінде талдайды → ең мазмұнды ЖИ моделін сыныпқа көрсетеді.
Топтар өз постерін дайындайды, қорғайды. Постерді тақтаға шығарады.
Оқушылар қысқа әрі нақты жауап береді. |
Қалыптастырушы: сұрақ-жауап
Топтық мадақтау «Ең инновациялық талдау»
«2 жұлдыз, 1 тілек»
Ауызша кері байланыс |
Презентация, бейнеролик
Телефон/планшет, интернет, ЖИ платформасы
Қағаз, маркер, стикер
Стикерлер |
|
|
Кері байланыс |
«SMAILE чек» (? – түсіндім, ? – жартылай, ? – қиын болды) |
Оқушылар стикерге белгі қойып тапсырады. |
Мұғалім сабақты қорытындылайды. |
Стикер, тақта |
|
Тексерілді:__________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шығыс Азия елдері. Тайвань
Шығыс Азия елдері. Тайвань
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Шығыс Азия елдері. Тайвань
|
Білім беру ұйымының атауы |
«Абай атындағы №31 жалпы білім беретін мектеп» КММ |
||||
|
Пәні |
Елтану |
||||
|
Бөлім |
Шығыс Азия елдері |
||||
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Турешова Куралай Жусуповна |
||||
|
Күні |
04.12.2025ж |
||||
|
Сыныбы: 11 «А» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Шығыс Азия елдері. Тайвань |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
11.2.1.1 – Шығыс Азия елдерінің геосаяси, экономикалық және мәдени ерекшеліктерін талдау |
||||
|
Сабақ мақсаты |
– Тайваньның географиялық орны, саяси мәртебесі мен экономикалық әлеуетін сипаттау; – Тайваньның инновациялық даму моделін мысал ретінде талдау; – Жаңашылдық құндылығына негізделген жеке пікір мен қорытынды қалыптастыру. |
||||
|
"Адал азамат" бірыңғай тәрбие бағдарламасының құндылықтарын енгізу |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ Тайвань – жоғары технологиялы, инновацияға сүйенген мемлекет. Экономикасының негізгі бөлігі – микроэлектроника, ғылыми орталықтар, әлемдік IT индустрия. Осы құндылықты іске асыру оқушылардың сыни ойлауын, жаңа идеялар ұсынуын және технологиялық өзгерістерге ашық болуын дамытады. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
|
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Мұғалім оқушылармен амандасады. Сабаққа психологиялық жағымды көңіл-күй орнату үшін «3 сөзбен сипатта» әдісін қолданады: «Тайвань дегенде ойыңа не келеді?»
Мұғалім «Шығыс Азия мозаикасы» тапсырмасын береді: — Қытай — Жапония — Корея Ерекшеліктерін сәйкестендіру. |
Оқушылар қысқа жауап беріп, алдын-ала білімін белсендіреді.
Оқушылар топпен елдерді салыстырады, ерекшеліктерді атайды. |
Ауызша мадақтау
«Бағдаршам» әдісі |
Тайвань туы, карта суреттері
Үлестірме карточкалар |
|
|
Жаңа білім
Бекіту |
Мұғалім интерактивті презентация көрсетеді: 1. Географиясы – арал, маңайындағы теңіздер 2. Саяси мәртебесі – Қытай мен Тайвань мәселесі, халықаралық танылуы 3. Экономикасы – TSMC, чип өндірісі, технологиялық лидер 4. Мәдениет – тіл, дәстүр, тағам 5. Инновация мысалдары – смарт-қалалар, цифрлық қоғам
“AI GeoBrain – Тайваньның инновациялық болашағын болжа!” Мұғалім ЖИ (ChatGPT/KazAI/Claude) қолданылатын тапсырманы түсіндіреді.
Нұсқа: Оқушылар ЖИ-ге төмендегі сұрақтардың бірін қояды: 1. «Тайваньның 2035 жылға дейінгі экономикалық даму сценариін қысқа инфографика етіп жасап бер» 2. «Тайвань Чип индустриясын жоғалтса, әлемге қандай әсер болады?» 3. «Тайваньның технологиялық жетістіктерін 5 пунктпен визуалды тізім жаса»
“Тайвань профилі” мини-постер Мұғалім 3 топқа тапсырма береді: 1-топ: Геосаясат – Тайваньның халықаралық мәртебесін графикалық түрде көрсету 2-топ: Экономика – 3 негізгі саланы диаграмма етіп алу 3-топ: Инновация – Тайваньның жаңашылдығын дәлелдейтін 5 факт
Әдіс: “Бір сөйлемдік қорытынды” Мұғалім сұрайды: «Тайваньды бір сөйлеммен сипатта» |
Оқушылар тыңдайды, тірек сызба жасайды, сұрақтар қояды.
Оқушылар ЖИ-дің нәтижесін алады → топ ішінде талдайды → ең мазмұнды ЖИ моделін сыныпқа көрсетеді.
Топтар өз постерін дайындайды, қорғайды. Постерді тақтаға шығарады.
Оқушылар қысқа әрі нақты жауап береді. |
Қалыптастырушы: сұрақ-жауап
Топтық мадақтау «Ең инновациялық талдау»
«2 жұлдыз, 1 тілек»
Ауызша кері байланыс |
Презентация, бейнеролик
Телефон/планшет, интернет, ЖИ платформасы
Қағаз, маркер, стикер
Стикерлер |
|
|
Кері байланыс |
«SMAILE чек» (? – түсіндім, ? – жартылай, ? – қиын болды) |
Оқушылар стикерге белгі қойып тапсырады. |
Мұғалім сабақты қорытындылайды. |
Стикер, тақта |
|
Тексерілді:__________________
шағым қалдыра аласыз













