|
Тақырыбы: |
Шығыс пен кіріс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні : 09/10/2018 |
Мұғалімнің аты-жөні: Э.А.Ильясова |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныбы |
10б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабаққа арналған оқу мақсаты |
-Жаңа мәтін бойынша түсінік беру. -Тапсырмалар арқылы ауызекі сөйлеу тілдерін дамыту, жаттықтыру. -Диалог құрып өзара сөйлесуге үйрету. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар істей алады: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сөздік қорлары жетіледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі істей алады: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Өз ойын нақты әрі түсінікті етіп жеткізеді , өз көзқарасын білдіреді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар істей алады: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырыпты өмірмен байланыстыра отыра дәлелдей алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осының алдындағы оқу |
Шұғыл төлем жасау қызметтері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған мерзімдер |
Жоспарланған шаралар |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы
|
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. 1.Психологиялық ахуал тұғызу. Балалар бір-біріне жақсы тілектер айтады. 2.Жұпқа бөлу. Сабақ мақсатымен таныстыру |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы
|
1-тапсырма. Сөйлемдердің сыңарын мағыналарымен сәйкестендіріп жаз.
2-тапсырма. Үш нұсқаның ішінен дұрысын таңдап жаз. Әзірше мен (тұрақты табыс, тұрақты қолғабыс, тұрақты сыйлық) таппаймын. Ата-анам (ертеңгі, күнделікті, бүрсігүні) ақшаны беріп отырады. Мен күнделікті (қалта шығынын, еңбек шығыны, жұмысты) үнемдеп жұмсаймын. (үнемдей білу, айта білу, жеткізе білу) де өнер. Ақшаны үнемдеп жұмсау (тұтынушы қасиетін, тұтынушы мәдениетін, тұтынушы мінезін) қалыптастырады. (құмар, жеңілтек, көрсеқызар) ойындарды ойнамаймын. 3-тапсырма. Ретсіз жүрген сөздерді өз орнына қойып, сөйлемдерді дұрыс жаз. Табысынан бөлінеді менің табысым ана-анамның. Қалта шығынын береді ай сайын ата-анам маған. Үнемдеп жұмсауға тырысамын ата-анам берген ақшаны. Еңбек етіп тапқан ақшамен тең өйткені үнемдей білу. Мектепте түскі ас ішуге, оқушы билетін алуға жұмсаймын, көбінесе мен ақшаны кеңсе тауарларын алуға. Ойын-сауық орталықтарына барамын демалыс күндері достарым-мен киноға, театрға. Отбасы бюджеті де үнемделеді мен қалта шығынымды үнемдесем.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы
Үйге тапсырма |
4-тапсырма. Мына сұрақтарға ойланып, монолог дайында. • Менің жеке бюджетіме не кіреді? • Менің кірісім мен шығыныма не кіреді? Не кірмейді? • Жеке өзің табыс тауып көрдің бе? • Тапсаң, оны қалай жұмсадың? • Ата-анаң қалта шығынына берген ақшаны үнемдеп зат алып көрдің бе?
Өзіңнің күнделікті шығыныңды жазып жүр. Апта аяғында қанша қаржы жұмсағаныңды есепте, қорытынды шығар. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шығыс пен кіріс
Шығыс пен кіріс
|
Тақырыбы: |
Шығыс пен кіріс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні : 09/10/2018 |
Мұғалімнің аты-жөні: Э.А.Ильясова |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныбы |
10б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабаққа арналған оқу мақсаты |
-Жаңа мәтін бойынша түсінік беру. -Тапсырмалар арқылы ауызекі сөйлеу тілдерін дамыту, жаттықтыру. -Диалог құрып өзара сөйлесуге үйрету. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар істей алады: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сөздік қорлары жетіледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі істей алады: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Өз ойын нақты әрі түсінікті етіп жеткізеді , өз көзқарасын білдіреді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар істей алады: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырыпты өмірмен байланыстыра отыра дәлелдей алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осының алдындағы оқу |
Шұғыл төлем жасау қызметтері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған мерзімдер |
Жоспарланған шаралар |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы
|
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. 1.Психологиялық ахуал тұғызу. Балалар бір-біріне жақсы тілектер айтады. 2.Жұпқа бөлу. Сабақ мақсатымен таныстыру |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы
|
1-тапсырма. Сөйлемдердің сыңарын мағыналарымен сәйкестендіріп жаз.
2-тапсырма. Үш нұсқаның ішінен дұрысын таңдап жаз. Әзірше мен (тұрақты табыс, тұрақты қолғабыс, тұрақты сыйлық) таппаймын. Ата-анам (ертеңгі, күнделікті, бүрсігүні) ақшаны беріп отырады. Мен күнделікті (қалта шығынын, еңбек шығыны, жұмысты) үнемдеп жұмсаймын. (үнемдей білу, айта білу, жеткізе білу) де өнер. Ақшаны үнемдеп жұмсау (тұтынушы қасиетін, тұтынушы мәдениетін, тұтынушы мінезін) қалыптастырады. (құмар, жеңілтек, көрсеқызар) ойындарды ойнамаймын. 3-тапсырма. Ретсіз жүрген сөздерді өз орнына қойып, сөйлемдерді дұрыс жаз. Табысынан бөлінеді менің табысым ана-анамның. Қалта шығынын береді ай сайын ата-анам маған. Үнемдеп жұмсауға тырысамын ата-анам берген ақшаны. Еңбек етіп тапқан ақшамен тең өйткені үнемдей білу. Мектепте түскі ас ішуге, оқушы билетін алуға жұмсаймын, көбінесе мен ақшаны кеңсе тауарларын алуға. Ойын-сауық орталықтарына барамын демалыс күндері достарым-мен киноға, театрға. Отбасы бюджеті де үнемделеді мен қалта шығынымды үнемдесем.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы
Үйге тапсырма |
4-тапсырма. Мына сұрақтарға ойланып, монолог дайында. • Менің жеке бюджетіме не кіреді? • Менің кірісім мен шығыныма не кіреді? Не кірмейді? • Жеке өзің табыс тауып көрдің бе? • Тапсаң, оны қалай жұмсадың? • Ата-анаң қалта шығынына берген ақшаны үнемдеп зат алып көрдің бе?
Өзіңнің күнделікті шығыныңды жазып жүр. Апта аяғында қанша қаржы жұмсағаныңды есепте, қорытынды шығар. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













