|
Пән: География Сынып: 9 «А» Сабақ тақырыбы: Шығыс Қазақстан Күні: |
Мектеп: «Ленин орта мектебі» МКМ Оқу ісі жөніндегі орынбасары: Самуратова Д. Н. Пән мұғалімі: Ахмет М. А. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Шығыс Қазақстанның ЭГЖ танысады; Шығыс қазақстанның негізгі байлықтарымен танысады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Шығыс Қазақстан табиғат ресурстарымен танысады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аудан халқымен танысады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты лексика мен терминология: экономикалық географиялық жағдайы, су электр станциясы, сирек кездесетін металлдар, лақытың орташа тығыздығы, кен орын, рекреациялық аумақтар, полиметалл. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тұлғааралық құзыреттерді дамыту; әр тұлғаның пікірін ескеру және әр идеяны бағалау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар мен көрнекіліктер |
9-сынып оқулық, Қазақстанның саяси картасы, Қазақстанның физикалық картасы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Кесте толтыру, кескін картамен жұмыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Модульдер |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық, сын тұрғысынан ойлау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Биология, химия, Қазақстанның физикалық географиясы, қазақ тілі (Жер-су аттары) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Қалалары, селолық елді мекендері және экономикалық-экологиялық проблемалары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар мен көрнекіліктер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 1 минут 3 минут 1 минут 2 минут 2 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Сыныпты түгелдеу Жеке жұмыс Үй тапсырмасын тексеру – Орталық Қазақстанның қалаларына сипаттама беру.
Жеке жұмыс . Сынып жұмысы Берілген формула арқылы әр қаланың халқының тығыздығын есептеп кестеге жазады. Әр қаланың халқының тығыздығын келесі формула арқылы табу: Т= Х/А
Миға шабуыл. Орталық Қазақстанды қорытындылау сұрақтары.
К=А/Х А – мемлекетіміздің жалпы өндірісіндегі аудан өнімінің үлесі (белгілі бір сала бойынша) Х – халық саны К – 1-ге тең болса, саланы маманданған сала деуге болады.
Қазақстан /Орталық Қазақстанның мал басы (2008 ж.мың бас)
Үй тапсырмасы. Кестені толтыру. Сабақтың тақырыбын айту Оқу мақсатын түсініп, сабақ мақсатын анықтату |
Кесте
Жазбаша жауап
Қорытынды ауызша жауап |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 мин |
«Адам адамға» Топтағы адамдар жұп-жұбымен бір-біріне қарама-қарсы тұру қажет. Жүргізуші дененің бір мүшесін айтқан кезде, жұптар дене мүшелерін бірін-біріне тигізу қажет. (Мысалы, қол-қолға, аяқ-аяққа...)Кейін жұптар ауысады. |
Тренинг |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 5 минут
10 минут
10 минут |
Білу және түсіну
Топбасшылары топ мүшелерін бағалайды. Мұғалімнің кері байланысы Топтық жұмыс Жаңа тақырыпты меңгеру Әр топ өздеріне берілген бөлікті оқиды. 1-топ «Экономикалық-географиялық жағдайы мен табиғат ресурстары» - 207-бетті, 2-топ «Халқы» мен «Аумақтың Қ. Сәтбаев зерттеулерінің маңызы» 210-бетті оқиды. «Елші» әдісі бойынша басқа топтарға әр топтың елшілері барып, өздерінің оқыған бөліктерін түсіндіреді. Оқуға 2 минут, талқылауға 2 минут, әр топқа барып түсіндіруге 2 минуттан, барлығы 6 минут Қолдану, бағалау 1-топ Орталық Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайын сипатта. Картадан шектесетін экономикалық аудандарын көрсет. 2-топ. Неліктен халықтың көпшілігі қалада тұрады? Түсіндір. Қ. Сәтбаев зерттеген кен орындарынан қазір әлемдік маңызы барларын атаңдар. Дайындалуға 2 минут, әр топтың қорғауына 2 минуттан, барлығы 8 минут Мұғалімнің кері байланысы Топбасшылары топ мүшелерін бағалайды.
|
Қазақстанның саяси және физикалық картасы
Оқулық, 207-210-беттер
Қазақстанның саяси картасы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
«Белгілер» әдісі
|
Бағалау парақшасы
«Белгілер» әдісі. Рефлексия парағы. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шығыс Қазақстан
Шығыс Қазақстан
|
Пән: География Сынып: 9 «А» Сабақ тақырыбы: Шығыс Қазақстан Күні: |
Мектеп: «Ленин орта мектебі» МКМ Оқу ісі жөніндегі орынбасары: Самуратова Д. Н. Пән мұғалімі: Ахмет М. А. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Шығыс Қазақстанның ЭГЖ танысады; Шығыс қазақстанның негізгі байлықтарымен танысады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Шығыс Қазақстан табиғат ресурстарымен танысады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аудан халқымен танысады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты лексика мен терминология: экономикалық географиялық жағдайы, су электр станциясы, сирек кездесетін металлдар, лақытың орташа тығыздығы, кен орын, рекреациялық аумақтар, полиметалл. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тұлғааралық құзыреттерді дамыту; әр тұлғаның пікірін ескеру және әр идеяны бағалау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар мен көрнекіліктер |
9-сынып оқулық, Қазақстанның саяси картасы, Қазақстанның физикалық картасы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Кесте толтыру, кескін картамен жұмыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Модульдер |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық, сын тұрғысынан ойлау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Биология, химия, Қазақстанның физикалық географиясы, қазақ тілі (Жер-су аттары) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Қалалары, селолық елді мекендері және экономикалық-экологиялық проблемалары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар мен көрнекіліктер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 1 минут 3 минут 1 минут 2 минут 2 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Сыныпты түгелдеу Жеке жұмыс Үй тапсырмасын тексеру – Орталық Қазақстанның қалаларына сипаттама беру.
Жеке жұмыс . Сынып жұмысы Берілген формула арқылы әр қаланың халқының тығыздығын есептеп кестеге жазады. Әр қаланың халқының тығыздығын келесі формула арқылы табу: Т= Х/А
Миға шабуыл. Орталық Қазақстанды қорытындылау сұрақтары.
К=А/Х А – мемлекетіміздің жалпы өндірісіндегі аудан өнімінің үлесі (белгілі бір сала бойынша) Х – халық саны К – 1-ге тең болса, саланы маманданған сала деуге болады.
Қазақстан /Орталық Қазақстанның мал басы (2008 ж.мың бас)
Үй тапсырмасы. Кестені толтыру. Сабақтың тақырыбын айту Оқу мақсатын түсініп, сабақ мақсатын анықтату |
Кесте
Жазбаша жауап
Қорытынды ауызша жауап |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 мин |
«Адам адамға» Топтағы адамдар жұп-жұбымен бір-біріне қарама-қарсы тұру қажет. Жүргізуші дененің бір мүшесін айтқан кезде, жұптар дене мүшелерін бірін-біріне тигізу қажет. (Мысалы, қол-қолға, аяқ-аяққа...)Кейін жұптар ауысады. |
Тренинг |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 5 минут
10 минут
10 минут |
Білу және түсіну
Топбасшылары топ мүшелерін бағалайды. Мұғалімнің кері байланысы Топтық жұмыс Жаңа тақырыпты меңгеру Әр топ өздеріне берілген бөлікті оқиды. 1-топ «Экономикалық-географиялық жағдайы мен табиғат ресурстары» - 207-бетті, 2-топ «Халқы» мен «Аумақтың Қ. Сәтбаев зерттеулерінің маңызы» 210-бетті оқиды. «Елші» әдісі бойынша басқа топтарға әр топтың елшілері барып, өздерінің оқыған бөліктерін түсіндіреді. Оқуға 2 минут, талқылауға 2 минут, әр топқа барып түсіндіруге 2 минуттан, барлығы 6 минут Қолдану, бағалау 1-топ Орталық Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайын сипатта. Картадан шектесетін экономикалық аудандарын көрсет. 2-топ. Неліктен халықтың көпшілігі қалада тұрады? Түсіндір. Қ. Сәтбаев зерттеген кен орындарынан қазір әлемдік маңызы барларын атаңдар. Дайындалуға 2 минут, әр топтың қорғауына 2 минуттан, барлығы 8 минут Мұғалімнің кері байланысы Топбасшылары топ мүшелерін бағалайды.
|
Қазақстанның саяси және физикалық картасы
Оқулық, 207-210-беттер
Қазақстанның саяси картасы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
«Белгілер» әдісі
|
Бағалау парақшасы
«Белгілер» әдісі. Рефлексия парағы. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














