Шығыс Қазақстан

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Шығыс Қазақстан

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспарында тақырыпқа сай тапсырмалар, есептер кездеседі. Және жаңартылған оқу бағдарламасының элементтері кездеседі.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: География

Сынып: 9 «А»

Сабақ тақырыбы: Шығыс Қазақстан

Күні:

Мектеп: «Ленин орта мектебі» МКМ

Оқу ісі жөніндегі орынбасары: Самуратова Д. Н.

Пән мұғалімі: Ахмет М. А.

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

Шығыс Қазақстанның ЭГЖ танысады;

Шығыс қазақстанның негізгі байлықтарымен танысады.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

Оқушылардың басым бөлігі:

Шығыс Қазақстан табиғат ресурстарымен танысады.

Кейбір оқушылар:

Аудан халқымен танысады.

Бағалау критерийі

  • Шығыс Қазақстан экономикалық ауданының ЭГЖ мен табиғат ресурстарымен танысып шығады

  • Аумақтың табиғат ресурстарымен, халқымен танысады.

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты лексика мен терминология: экономикалық географиялық жағдайы, су электр станциясы, сирек кездесетін металлдар, лақытың орташа тығыздығы, кен орын, рекреациялық аумақтар, полиметалл.

Құндылықтарға баулу

Тұлғааралық құзыреттерді дамыту; әр тұлғаның пікірін ескеру және әр идеяны бағалау

Ресурстар мен көрнекіліктер

9-сынып оқулық, Қазақстанның саяси картасы, Қазақстанның физикалық картасы

Әдіс-тәсілдер

Кесте толтыру, кескін картамен жұмыс

Модульдер

Оқытудағы жаңа тәсілдер, оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық, сын тұрғысынан ойлау

Пәнаралық байланыс

Биология, химия, Қазақстанның физикалық географиясы, қазақ тілі (Жер-су аттары)

Алдыңғы білім

Қалалары, селолық елді мекендері және экономикалық-экологиялық проблемалары

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар мен көрнекіліктер

Сабақтың басы

1 минут


3 минут












1 минут




2 минут




2 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Сыныпты түгелдеу


Жеке жұмыс

Үй тапсырмасын тексеру – Орталық Қазақстанның қалаларына сипаттама беру.

Қала

Гео орны

Іргесі құрылған жылы

кәспорындар

Ауыр Өнеркәсібі

Маманданған саласы

Жеңіл өнеркәсіп

Қарағанды







Теміртау







Балқаш







Жезқазған








Жеке жұмыс . Сынып жұмысы

Берілген формула арқылы әр қаланың халқының тығыздығын есептеп кестеге жазады.

Әр қаланың халқының тығыздығын келесі формула арқылы табу:

Т= Х/А

Қала аты

Жер көлемі

(км2)

Халқы


Тығыздығы

(1 км2/адам)

Қарағанды

550

497 824

905

Теміртау

296

172 023

581

Сатбаев

1100

61 276

55,7

Жезқазған

1800

84 602

47

Балқаш

230

78 002

339

Абай

200

31 963

159,8


Миға шабуыл. Орталық Қазақстанды қорытындылау сұрақтары.

  1. Ертіс – Қарағанды каналының салыну себебі.

  2. Полиметалл кен орындарын ата

  3. Қала халқы неліктен қалаларда орналасқан?

  4. Ауыл шаруашылығынак сипаттама беріңдер.

  5. Көлік кешендеріне сипаттама беріңдер.

К=А/Х

А – мемлекетіміздің жалпы өндірісіндегі аудан өнімінің үлесі (белгілі бір сала бойынша)

Х – халық саны

К – 1-ге тең болса, саланы маманданған сала деуге болады.


Өнім түрі

Қазақстан

Орталық Қазақстан

Көмір (млн т)

96

27

Күміс (мың кг)

796

671

Алтын (мың кг)

9

5

Прокат (млн т)

30

30

Шойын (млн т)

3,4

3,4

Болат (өңделмеген) (млн т)

4,2

3,7

Мыс (мың т)

428

407


Қазақстан /Орталық Қазақстанның мал басы (2008 ж.мың бас)

Қой, ешкі

16,9

963

Ірі қара мал

6 млн

413

Жылқы

1,4 млн

129

Шошқа

1,4 млн

102


Үй тапсырмасы.

Кестені толтыру.

Сабақтың тақырыбын айту

Оқу мақсатын түсініп, сабақ мақсатын анықтату










Кесте













Жазбаша жауап













Қорытынды ауызша жауап

Сергіту сәті

2 мин

«Адам адамға»

Топтағы адамдар жұп-жұбымен бір-біріне қарама-қарсы тұру қажет. Жүргізуші дененің бір мүшесін айтқан кезде, жұптар дене мүшелерін бірін-біріне тигізу қажет. (Мысалы, қол-қолға, аяқ-аяққа...)Кейін жұптар ауысады.

Тренинг

Сабақтың ортасы

5 минут









10 минут










10 минут

Білу және түсіну

  1. Экономикалық-география жағдайын және табиғат ресурстарын сипаттай алады.

  2. Қазақстанның саяси картасына қарап, шектесетін экономикалық аудандарды көрсте біледі.


Топбасшылары топ мүшелерін бағалайды.

Мұғалімнің кері байланысы

Топтық жұмыс

Жаңа тақырыпты меңгеру

Әр топ өздеріне берілген бөлікті оқиды. 1-топ «Экономикалық-географиялық жағдайы мен табиғат ресурстары» - 207-бетті, 2-топ «Халқы» мен «Аумақтың Қ. Сәтбаев зерттеулерінің маңызы» 210-бетті оқиды.

«Елші» әдісі бойынша басқа топтарға әр топтың елшілері барып, өздерінің оқыған бөліктерін түсіндіреді. Оқуға 2 минут, талқылауға 2 минут, әр топқа барып түсіндіруге 2 минуттан, барлығы 6 минут

Қолдану, бағалау

1-топ Орталық Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайын сипатта. Картадан шектесетін экономикалық аудандарын көрсет.

2-топ. Неліктен халықтың көпшілігі қалада тұрады? Түсіндір. Қ. Сәтбаев зерттеген кен орындарынан қазір әлемдік маңызы барларын атаңдар.

Дайындалуға 2 минут, әр топтың қорғауына 2 минуттан, барлығы 8 минут

Мұғалімнің кері байланысы

Топбасшылары топ мүшелерін бағалайды.



Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

  • Орталық Қазақстан экономикалық ауданының ЭГЖ мен табиғат ресурстарын анықтай алады.

  • Аумақтың дамуындағы Қ. Сәтбаев зерттеулерінің маңызына баға бере алады.

Экономикалық ауданның географиялық жағдайына сипаттама жасай алады.

Пайдалы қазбаларды анықтайды.

Экономикалық ауданның халқына сипаттама жасайды.





Қазақстанның саяси және физикалық картасы









Оқулық, 207-210-беттер






Қазақстанның саяси картасы



Бағалау


5 минут











Кері байланыс

3 минут

Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.


Оқушының аты-жөні

«Жария

лау» әдісі

«Салыстыру кестесі»

«Ыстық орын

дық» орындық әдісі

«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі

Балл






































«Белгілер» әдісі


Бағалау парақшасы













«Белгілер» әдісі. Рефлексия парағы.

Қосымша ақпарат






Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.01.2019
735
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі