Сабақтың
басы
2
минут
3
минут
|
БЫМ/СОқушыларға
ортағасырлықтарихи тұлғалардың портреттерін
көрсетіледі
-
Бұл адамдарды ортақ
не байланыстырады?, -деген сұрақ төңірегінде ой бөлісуге шақыру.
Осы ой-бөлісудің негізінде сабақ тақырыбына болжам жасату.
Суреттерді көрсету арқылы сабақтың тақырыбын анықтатып, мақсатын
және бағалау критерийлерін оқушыларға
таныстыру.
|
Оқушылар жауаптарын
ұсынады: бұл суреттер адамдардың тұрмысымен және мәдени
жетістіктерімен байланысты.
|
мадақтау
|
Мұғалім
презентациясы
|
Сабақтың
ортасы
15
минут
10
минут
7
минут
|
Мәтінмен
жұмыс
-
Ұлықбек
-
Әлішер
Науаи
-
Бабыр
Оқушылар
ортағасырлық ғалымдар туралы мәтінді жеке оқып, топта сұрақтар
төңірегінде талдау жасайды.
1.Неліктен Ұлықбектің ғылыми
еңбектері сол замандағы діни өкілдердің қоғамдық сана-сезіміне
ықпал етті?
Ұлықбек
обсерваториясының бүгінгі күнгі маңыздылығы
неде?
2.Бабыр өзінің танымал еңбегі
«Бабырнама» арқылы орта ғасырлық мәдениеттің
дамуына қандай үлес қосты?«Бабырнама» еңбегінің қазақ
халқы үшін маңыздылығы неде?
3.Әлішер Науаи өз
еңбектері арқылы халыққа қандай
идеяларды жеткізгісі келді?
Әлішер Науаи
еңбектерінің бүгінгі күнгі маңыздылығы қандай? Әр топ сұрақтар
бойынша зерттеген жұмыстарын сынып алдында
жариялайды.
Жариялаған
ақпараттарын топтастырып, тақырыпты толық меңгеру үшін оқушылар
жеке «Үш жақты күнделік»
толтырады.
«Үш жақты күнделік»
толтыр.
Тарихи
тұлғалар
|
Еңбектері
|
Қоғам туралы
көзқарасы
|
Ұлықбек
|
|
|
Бабыр
|
|
|
Әлішер
Науаи
|
|
|
ЕББҚ оқушы (есту, көру, ойлау
қабілеті) тапсырманы саралау арқылы
орындайды.
«Маңызды
дерек»
Захир әд-дин
Мұхаммед Бабыр «Бабырнаманы» жазғандағы мақсатын: «Үшбу сөзді шағым
жазайын немесе қайырымдылығымды білдірейін деп емес немесе мақтан
үшін жазбадым, шындықты, болған оқиғаны ешбір қоспасыз сол қалпында
қағазға түсіріп отырмын. Сондықтан тумаларымның, бауырларымның
жақсы-жаман істерін, алыс-жақын адамдардың кемшілігін де,
артықшылығын да бүкпесіз айтып отырмын. Оқырман да, оқырманды құлақ
салып тыңдаушы да кешірім етер деймін!» деп
түсіндіреді.
Ең маңызды
ақпарат
|
Неліктен?
|
Сұрақ?
|
|
|
|
Қорытынды
|
ЕББҚ оқушыға қолдау көрсету
мақсатында суреттің үлкен нұсқасын
ұсынамын.
|
Дескрипторлар:
Ұлықбектің ғылыми еңбектері
сол замандағы діни өкілдердің қоғамдық сана-сезіміне қалай ықпал
еткенін анықтайды;
Ұлықбек
обсерваториясының бүгінгі күнгі маңыздылығын
анықтайды;
«Бабырнама» еңбегі
арқылы орта ғасырлық мәдениеттің
дамуына қандай үлес қосқанын
анқтайды;
Әлішер Науаи өз
еңбектері арқылы халыққа қандай
идеяларды жеткізгісі келгенін
анықтайды;
Бабыр,
Әлішер
Науаиеңбектерінің қазақ халқы үшін
маңыздылығын анықтайды;
Дискриптор:
-Захир әд-дин Мұхаммед Бабыр
«Бабырнаманы» жазғандағы мақсатын: «Үшбу сөзді шағымна талдау
жасайды
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
«Екі жұлдыз,бір
ұсыныс»
«Бармақпен»
|
Ақпараттық
мәтіндер
Презентация
Қосымша
1
Қосымша
2
«Үш жақты
түсіндірме» кестесі
«маңызды дерек»
кестесі
суреттер
|
Сабақтың
аяғы
5
минут
2
минут
|
Сабақты
қорытындылау:
Кері
байланыс:
Кім?
Не? Неліктен? Қашан
?Қайда?
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне
рефлексия жасау;
|
|