|
Бөлім: Жеңіс күні. Ұлы ерлікке тағзым |
Мектеп: |
||||||||||
|
Күні: |
Мұғалім: |
||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: 0 |
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Шығыстың қос шынары |
||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.2.5.1 Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру 7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу. |
||||||||||
|
Сабақмақсаттары |
Барлықоқушылар: |
||||||||||
|
|||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||
|
|||||||||||
|
Кейбіроқушылар: |
|||||||||||
|
|||||||||||
|
Бағалаукритерийі |
• Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады;
|
||||||||||
|
Сабақ барысы |
|
||||||||||
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушыныңәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу, дәптерлеріне бүгінгі күнді жазғызу. Жағымды психологиялық ахуал. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Гүлдестелерін толтыру «Тілек гүлі» жаттығуы -сыныпта кім көп сөйлейді? -сыныпта кімнің күлкісі әдемі? - кім өте сыпайы? - сабаққа кім кешікпей келеді? - сыныпта кім өте кішіпейіл? - сыныпта кім өте тәртіпті? Деген сұрақтар қойып, оларға жауап ала отырып, сыныппен жақынырақ танысамын. Тақтаға гүлдестесін есімдермен толтырған соң, әр топтан бір- бір оқушыға тілек айтқызамын.
https://www.youtube.com/watch?v=rRdnK6Hhdug
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. |
Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады. Гүлдестелерін толтыру «Тілек гүлі» жаттығуы
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді. Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.
|
ҚБ
ҚБ
|
7-сынып қазақ тілі https://www.youtube.com/watch?v=rRdnK6Hhdug |
|||||||
|
Сабақтың ортасы |
Дескриптор:
ҚБ ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН
Тапсырма.
Дескриптор:
ҚБ |
Оқулықтағы оқылым мәтінін оқу. Мәтіндегі көтерілген басты мәселені анықтап, екі-үш проблемалық сұрақ дайындаңыз.
Мәтіннен көтерілген мәселені анықтайды; Проблемалық сұрақтар құрастырады.
Грамматикалық тақырыпты меңгереді. Грамматикалық деңгейлік тапсырманы орындайды. Тыңдалым мәтініндегі бейнелеуіш сөздер мен тіркестерді теріп жазады; Екі мәтіннің ортақ белгілері мен айырмашылығын Венн диаграммасымен салыстырады; Қыстырма сөздерді қатыстырып, ой тұжырымын жазады. |
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
(www.tarih.spring.kz/kk/history/war/...)
|
|||||||
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия 3 минут Рефлексиялық эссе Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:
|
Рефлексиялық эссе жазылған парақшалар таратамын. Оқушылар өз топ мүшелерімен бірлесіп жазады. |
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Шығыстың қос шынары"
"Шығыстың қос шынары"
|
Бөлім: Жеңіс күні. Ұлы ерлікке тағзым |
Мектеп: |
||||||||||
|
Күні: |
Мұғалім: |
||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: 0 |
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Шығыстың қос шынары |
||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.2.5.1 Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру 7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу. |
||||||||||
|
Сабақмақсаттары |
Барлықоқушылар: |
||||||||||
|
|||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||
|
|||||||||||
|
Кейбіроқушылар: |
|||||||||||
|
|||||||||||
|
Бағалаукритерийі |
• Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады;
|
||||||||||
|
Сабақ барысы |
|
||||||||||
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушыныңәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу, дәптерлеріне бүгінгі күнді жазғызу. Жағымды психологиялық ахуал. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Гүлдестелерін толтыру «Тілек гүлі» жаттығуы -сыныпта кім көп сөйлейді? -сыныпта кімнің күлкісі әдемі? - кім өте сыпайы? - сабаққа кім кешікпей келеді? - сыныпта кім өте кішіпейіл? - сыныпта кім өте тәртіпті? Деген сұрақтар қойып, оларға жауап ала отырып, сыныппен жақынырақ танысамын. Тақтаға гүлдестесін есімдермен толтырған соң, әр топтан бір- бір оқушыға тілек айтқызамын.
https://www.youtube.com/watch?v=rRdnK6Hhdug
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. |
Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады. Гүлдестелерін толтыру «Тілек гүлі» жаттығуы
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді. Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.
|
ҚБ
ҚБ
|
7-сынып қазақ тілі https://www.youtube.com/watch?v=rRdnK6Hhdug |
|||||||
|
Сабақтың ортасы |
Дескриптор:
ҚБ ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН
Тапсырма.
Дескриптор:
ҚБ |
Оқулықтағы оқылым мәтінін оқу. Мәтіндегі көтерілген басты мәселені анықтап, екі-үш проблемалық сұрақ дайындаңыз.
Мәтіннен көтерілген мәселені анықтайды; Проблемалық сұрақтар құрастырады.
Грамматикалық тақырыпты меңгереді. Грамматикалық деңгейлік тапсырманы орындайды. Тыңдалым мәтініндегі бейнелеуіш сөздер мен тіркестерді теріп жазады; Екі мәтіннің ортақ белгілері мен айырмашылығын Венн диаграммасымен салыстырады; Қыстырма сөздерді қатыстырып, ой тұжырымын жазады. |
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
(www.tarih.spring.kz/kk/history/war/...)
|
|||||||
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия 3 минут Рефлексиялық эссе Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:
|
Рефлексиялық эссе жазылған парақшалар таратамын. Оқушылар өз топ мүшелерімен бірлесіп жазады. |
|||||||||
шағым қалдыра аласыз



















