"Шығыстың қос шынары"

Тақырып бойынша 14 материал табылды

"Шығыстың қос шынары"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ Жеңіс күніне арналған, Әлия мен Мәншүк сынды батыр қыздардың ерлігін дәріптейді. Оқушылар оқылым мәтінін оқып, көтерілген басты мәселені анықтайды және 2–3 проблемалық сұрақ дайындайды. Тыңдалым мәтініндегі бейнелеуіш сөздер мен тіркестерді табады, екі мәтінді Венн диаграммасы арқылы салыстырады, қыстырма сөздерді қатыстырып, ой түйін жасайды. Сабақ соңында рефлексиялық эссе жазып, өз ойларын қорытындылайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Жеңіс күні. Ұлы ерлікке тағзым

Мектеп:

Күні:

Мұғалім:

СЫНЫП: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар: 0

Сабақтың тақырыбы:

Шығыстың қос шынары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.2.5.1 Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру

7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу.

Сабақмақсаттары

Барлықоқушылар:

  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді, оқшау сөздердің қызметін түсінеді.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады,оқшау сөздердің қызметін түсінеді.

Кейбіроқушылар:

  • Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады, оқшау сөздердің қызметін түсініп, ажырата біледі.

Бағалаукритерийі

Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады;

  • оқшау сөздердің қызметін түсініп, ажырата біледі.

Сабақ барысы


Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтіңәрекеті

Оқушыныңәрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


І. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу, дәптерлеріне бүгінгі күнді жазғызу.

Жағымды психологиялық ахуал. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Гүлдестелерін толтыру «Тілек гүлі» жаттығуы

-сыныпта кім көп сөйлейді?

-сыныпта кімнің күлкісі әдемі?

- кім өте сыпайы?

- сабаққа кім кешікпей келеді?

- сыныпта кім өте кішіпейіл?

- сыныпта кім өте тәртіпті? Деген сұрақтар қойып, оларға жауап ала отырып, сыныппен жақынырақ танысамын.

Тақтаға гүлдестесін есімдермен толтырған соң, әр топтан бір- бір оқушыға тілек айтқызамын.

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту.Роза Рымбаеваның орындауында «Әлия» өлеңі тыңдалады.

https://www.youtube.com/watch?v=rRdnK6Hhdug

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.


Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады.

Гүлдестелерін толтыру «Тілек гүлі» жаттығуы

















Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді. Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.





ҚБ















ҚБ








7-сынып қазақ тілі






















https://www.youtube.com/watch?v=rRdnK6Hhdug




Сабақтың ортасы

ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.Оқулықтағы оқылым мәтінін оқу.Мәтіндегі көтерілген басты мәселені анықтап, екі-үш проблемалық сұрақ дайындаңыз.

Көтерілген мәселе

проблемалық сұрақтар



Дескриптор:

  • мәтіннен көтерілген мәселені анықтайды;

  • проблемалық сұрақтар құрастырады.

ҚБ

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН

Тапсырма.

Дескриптор:

  • Тыңдалым мәтініндегі бейнелеуіш сөздер мен тіркестерді теріп жазады;

  • Екі мәтіннің ортақ белгілері мен айырмашылығын Венн диаграммасымен салыстырады;

  • Қыстырма сөздерді қатыстырып, ой тұжырымын жазады.

ҚБ

Оқулықтағы оқылым мәтінін оқу. Мәтіндегі көтерілген басты мәселені анықтап, екі-үш проблемалық сұрақ дайындаңыз.


Мәтіннен көтерілген мәселені анықтайды;

Проблемалық сұрақтар құрастырады.



Грамматикалық тақырыпты меңгереді.

Грамматикалық деңгейлік тапсырманы орындайды.

Тыңдалым мәтініндегі бейнелеуіш сөздер мен тіркестерді теріп жазады;

Екі мәтіннің ортақ белгілері мен айырмашылығын Венн диаграммасымен салыстырады;

Қыстырма сөздерді қатыстырып, ой тұжырымын жазады.




ҚБ






ҚБ













ҚБ
















(www.tarih.spring.kz/kk/history/war/...)








Сабақтың соңы

Рефлексия 3 минут

Рефлексиялық эссе

Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:

  • Алдымен біз былай деп ойладық.....

  • Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық.............

  • Проблеманы шешу үшін......жасадық.

  • Бұдан біз..................көрдік.

  • Демек, бұл мынаны білдіреді.................

  • Сонымен біз.................деген шешімге келдік.

Рефлексиялық эссе жазылған парақшалар таратамын. Оқушылар өз топ мүшелерімен бірлесіп жазады.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.08.2025
120
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі