Бекітемін: _____________ Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі
|
Бөлім: |
9-бөлім: Жеңіс күні. Ұлы ерлікке тағзым. Лексика |
|||||
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
С. М. Жамбеков |
|||||
|
Күні: |
07.04.2025 |
|||||
|
Сынып: 7-Ә |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Шығыстың қос шынары |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
7.1.4.1 мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау; 7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтай алады. Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдана алады. |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік құндылығы: қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, қоғам игілігі үшін қызмет ету. Тәуелсіздік және жаңашылдық құндылығы: адал еңбекті құрметтеу, сөзіне берік, ісіне адал болу, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// Уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басталуы 5 минут
5 минут
Сабақтың ортасы 10 минут
5 минут
10 минут
5 минут
Сабақтың соңы 5 минут |
Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Психологиялық ахуал «Жунглидегі жаңбыр» Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру; Ойтүрткі 1-тапсырма 1.Суреттерде кімдер бейнеленген? 2.Қазақтың батыр қыздары туралы туралы не білесіңдер? 3.Олар соғыста қандай ерлік көрсетті? 4 Олардың есімдерін еліміз қалай құрметтейді?
2-тапсырма Мәтінді мұқият тыңдап, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы алған әсеріңмен бөліс. Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықта.
Тілдік бағдар Фразеологизмдер даяр тұрған қалпында қолданылады. Оларды өзгертуге, басқа сөзбен ауыстыруға болмайды: қырық пышақ, қас пен көздің арасында, тайға таңба басқандай, төбе шашы тік тұрды, ескі жараның аузын ашты, ит байласа тұрғысыз, басы салбырап, жүрегі суылдап, қоян жүрек, көздің жауын алады, үріп ауызға салғандай т.б Құрамындағы сөздер бір-бірімен тұтасып, әбден жымдасып кеткен, олардың мағыналық жігін ешқандай ажыратуға келмейтін тұрақты тіркестерді фразеологиялық тұтастық дейміз. Мысалы: мұрнына су жетпеді, түйені түгімен жұтты және т.б 7-тапсырма (оқулықтан) 153-бет Тұрақты тіркестің құрамындағы тиісті сөздерді тауып аз. Осы тіркестерді қатыстырып сөйлем құра.
Қорытындылау Бүгінгі тақырыпқа қатысы қорытынды түйіндеріңді «Төрт сөйлем» әдісі арқылы білдіріңдер. «Төрт сөйлем» Пікір. Тыңдаған мәтін бойынша өзіндік пікірлеріңді бір сөйлеммен айтыңдар немесе жазыңдар. Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлеммен дәлелдеңдер. Мысал. Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіріңдер. Қорытынды. Айтылған ой –пікірлеріңнен қорытынды шығарыңдар. Үйге: 5 –тапсырма
Рефлексия
|
«Жунглидегі
жаңбыр» Мәтінді мұқият тыңдап, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы алған әсерімен бөліседі. Негізгі ойды анықтайды.
Тұрақты тіркестің құрамындағы тиісті сөздерді тауып аз. Осы тіркестерді қатыстырып сөйлем құрайды.
«Төрт сөйлем» тәсілі арқылы оқушылар тақырып туралы пікірлерін білдіреді
|
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады Жарайсың! Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін! Дескриптор Білім алушы - сөйлеушінің сөйлеу мәнерін ажыратады; - өз әсерімен бөліседі; -мәтіннің тақырыбын анықтайды - негізгі ойды анықтайды.
Дескриптор Білім алушы -тұрақты сөз тіркестерін анықтайды, -сөйлем құрайды, -тұрақты сөз тіркестерін қатыстырады. Дескриптор Білім алушы -өзіндік пікірін білдіреді, -пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді, -өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді. -қорытынды шығарады. |
7-сынып «Атамұра» баспасы 2017жыл
Қалыптас тырушы бағалауға арналған
тапсырма лар жинағы 7-сынып
Оқулық 7-сынып «Атамұра» баспасы 2017жыл
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шығыстың қос шынары
Шығыстың қос шынары
Бекітемін: _____________ Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі
|
Бөлім: |
9-бөлім: Жеңіс күні. Ұлы ерлікке тағзым. Лексика |
|||||
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
С. М. Жамбеков |
|||||
|
Күні: |
07.04.2025 |
|||||
|
Сынып: 7-Ә |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Шығыстың қос шынары |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
7.1.4.1 мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау; 7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтай алады. Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдана алады. |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік құндылығы: қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, қоғам игілігі үшін қызмет ету. Тәуелсіздік және жаңашылдық құндылығы: адал еңбекті құрметтеу, сөзіне берік, ісіне адал болу, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// Уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басталуы 5 минут
5 минут
Сабақтың ортасы 10 минут
5 минут
10 минут
5 минут
Сабақтың соңы 5 минут |
Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Психологиялық ахуал «Жунглидегі жаңбыр» Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру; Ойтүрткі 1-тапсырма 1.Суреттерде кімдер бейнеленген? 2.Қазақтың батыр қыздары туралы туралы не білесіңдер? 3.Олар соғыста қандай ерлік көрсетті? 4 Олардың есімдерін еліміз қалай құрметтейді?
2-тапсырма Мәтінді мұқият тыңдап, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы алған әсеріңмен бөліс. Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықта.
Тілдік бағдар Фразеологизмдер даяр тұрған қалпында қолданылады. Оларды өзгертуге, басқа сөзбен ауыстыруға болмайды: қырық пышақ, қас пен көздің арасында, тайға таңба басқандай, төбе шашы тік тұрды, ескі жараның аузын ашты, ит байласа тұрғысыз, басы салбырап, жүрегі суылдап, қоян жүрек, көздің жауын алады, үріп ауызға салғандай т.б Құрамындағы сөздер бір-бірімен тұтасып, әбден жымдасып кеткен, олардың мағыналық жігін ешқандай ажыратуға келмейтін тұрақты тіркестерді фразеологиялық тұтастық дейміз. Мысалы: мұрнына су жетпеді, түйені түгімен жұтты және т.б 7-тапсырма (оқулықтан) 153-бет Тұрақты тіркестің құрамындағы тиісті сөздерді тауып аз. Осы тіркестерді қатыстырып сөйлем құра.
Қорытындылау Бүгінгі тақырыпқа қатысы қорытынды түйіндеріңді «Төрт сөйлем» әдісі арқылы білдіріңдер. «Төрт сөйлем» Пікір. Тыңдаған мәтін бойынша өзіндік пікірлеріңді бір сөйлеммен айтыңдар немесе жазыңдар. Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлеммен дәлелдеңдер. Мысал. Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіріңдер. Қорытынды. Айтылған ой –пікірлеріңнен қорытынды шығарыңдар. Үйге: 5 –тапсырма
Рефлексия
|
«Жунглидегі
жаңбыр» Мәтінді мұқият тыңдап, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы алған әсерімен бөліседі. Негізгі ойды анықтайды.
Тұрақты тіркестің құрамындағы тиісті сөздерді тауып аз. Осы тіркестерді қатыстырып сөйлем құрайды.
«Төрт сөйлем» тәсілі арқылы оқушылар тақырып туралы пікірлерін білдіреді
|
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады Жарайсың! Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін! Дескриптор Білім алушы - сөйлеушінің сөйлеу мәнерін ажыратады; - өз әсерімен бөліседі; -мәтіннің тақырыбын анықтайды - негізгі ойды анықтайды.
Дескриптор Білім алушы -тұрақты сөз тіркестерін анықтайды, -сөйлем құрайды, -тұрақты сөз тіркестерін қатыстырады. Дескриптор Білім алушы -өзіндік пікірін білдіреді, -пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді, -өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді. -қорытынды шығарады. |
7-сынып «Атамұра» баспасы 2017жыл
Қалыптас тырушы бағалауға арналған
тапсырма лар жинағы 7-сынып
Оқулық 7-сынып «Атамұра» баспасы 2017жыл
|
||
шағым қалдыра аласыз















