Бекітілді ___________
Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Тәрбие сағаты |
«Сыйласаң сыйлы боларсың» |
|
|
Күні |
|
|
|
Класс жетекші: |
Абылаева Г.А. |
|
|
Класс: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Сыйласаң сыйлы боларсың» |
|
|
Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын) |
Ел сыйлаған есікте отырмас |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
— үлкендер мен кішілер арасындағы сыйластықты
түсіндіру; |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
өзін-өзі бағалау және өзара бағалау арқылы жауапкершілік сезімін қалыптастыру |
|
|
Дайындыққа арналған әдебиет |
Интернет материалдары |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
|
Ұйымдастыру кезеңі (3мин) |
Сабаққа дайындау Жағымды психологиялық ахуал орнату |
|
|
|
Сабақ басы (10 мин) |
Өмірлік сый Анасы: Сендер тағы да ренжісіп қалғансыңдар ма, апалы-сіңлілісіңдер ғой, бір-біріңе кешірімді болсаңдар қайтеді? Әмина: Мен тек үлкен болғандақтан ғана оны үнемі кешіре беруім керек пе? Анасы: Сенің ақылың бар ғой, мен әрқашан саған арқа сүйеймін. Әмина: Оның мені тыңдағысы келмейді. Жасия: Әмина неге мені тәрбиелейді? Ол менің анам емес қой. Мен не себепті оны тыңдауым керек? Анасы: Әпкең немесе ағаң сен үшін өмірдің баға жетпес сыйы, әрқашан бір-біріңе көмектесулерің керек. Егер осы сыйдың құндылығын бағалай білмесең, күндердің күнінде оны жоғалтып алуың мүмкін. Әмина: Сыйдың осындай болғаны өкінішті-ақ! Анасы: Сіңліңнің саған деген қарым-қатынасының осылай болатын себебі: сен онымен ойнамайсың, оған дұрыс көңіл бөлмейсің, ол соны армандайды. Жасия: Иә, мен үшін ең қызығы – әпкеммен ойнау. Анасы: Сендерге бір-біріңмен тату, бірлікте өмір суру керек екендігін қалай түсіндірсем екен!?
— Балалар, жаңа бір — бірлеріңмен амандасқандарыңдай, бас иіп сәлемдесу, алғыс айту, тіпті бір ауыз сөз айтпай — ақ та жымиып бас ию — адамға деген құрметті, сыйластықты білдіреді.Сенің айналаңдағы адамдарға деген құрметің жымиып тұрып жылы жүзбен амандасудан басталады.Сый, құрмет үлкенге де, кішіге де көрсетіледі.Тіпті үлкендер өзінен жасы кішілердің әдептілігін, көргендігін, тәрбиесін сыйлап бірінші болып амандасуы да мүмкін.Ризашылықтарын білдіріп, алғыс айтады, баталарын береді.Ендеше бүгінгі тәрбие сағатымыз да осы сыйластыққа байланысты «Сыйласаң- сыйлы боласың» деп аталады. Адамдар бір — бірін
сыйлап, түсіне білсе жақсы қарым — қатынас жасауға қол
жеткізеді.Өзара сыйластық достыққа әкеледі. |
Оқушылар сұраққа жауап береді, өз ойларын айтады Білу |
Сабаққа қатынасып, сұраққа жауап берген оқушылар мадақтау сөздермен бағаланады |
|
Ортасы (20 мин) |
Татулық – табылмас бақыт Халық мақалы Берілген жағдаяттардың шешімдерін табыңдар. ¯ Марат пен Саматқа «Жас техниктер» үйірмесінде ұшақтың макетін жасау тапсырылды. Мараттың жасаған макеті барлық баланы қызықтырып, таң қалдырды. Ал Самат қанша талпынғанымен, өзі жасаған макетке көңілі толмады. Бұған Самат қатты налыды. Балаларға татулықтарын сақтау үшін қандай кеңес беруге болады? ¯ Марат балалармен де тату ойнай алатын еді. Сыныптағы барлық бала Маратпен ойнағысы келетін. Барлық уақытта сыныптастарына ықтиярымен көмектесуге дайын тұратын, қолында барын аямайтын. Ал Самат болса, өз заттарын қызғыштай қорып әлек болумен шаршайтын. Саматқа осындай қылықтарынан соң балалар да көп жоламайтын болды.
¯ Марат Саматқа ойыншықтарын балалардан қызғануының дұрыс еместігін ескерткені сол еді, Самат өкпелеп, бұртиып ешкіммен сөйлеспей қойды.
Бірлік: 1) ортақ істе ұйымшылдық көрсету; 2) жаныңдағылармен тату өмір сүру; өзгенің пікірімен санаса білу; 3) өзінің ғана емес, өзгенің де қамын ойлау, көпшіл болу. «Не істеуге
болмайды?» Мұғалім басқы сөзін айтады, оқушы ойланып жалғастырып
айтуы керек. |
Түсіну Қолдану |
Қатты қағаз, түрлі-түсті қағаздар, ескі кітаптар, газет, журналдар |
|
Соңы (5 мин) |
Қорытынды:
Балалар, жақсыдан үйреніп, жаманнан жирене білейік.Қоғамдағы ең жақсы адам- әдепті адам, әдепті адамдар- қоғамның баға жетпес байлығы, мәртебесі. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Сыйласаң сыйлы боларсың" 6-сынып
"Сыйласаң сыйлы боларсың" 6-сынып
Бекітілді ___________
Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Тәрбие сағаты |
«Сыйласаң сыйлы боларсың» |
|
|
Күні |
|
|
|
Класс жетекші: |
Абылаева Г.А. |
|
|
Класс: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Сыйласаң сыйлы боларсың» |
|
|
Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын) |
Ел сыйлаған есікте отырмас |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
— үлкендер мен кішілер арасындағы сыйластықты
түсіндіру; |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
өзін-өзі бағалау және өзара бағалау арқылы жауапкершілік сезімін қалыптастыру |
|
|
Дайындыққа арналған әдебиет |
Интернет материалдары |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
|
Ұйымдастыру кезеңі (3мин) |
Сабаққа дайындау Жағымды психологиялық ахуал орнату |
|
|
|
Сабақ басы (10 мин) |
Өмірлік сый Анасы: Сендер тағы да ренжісіп қалғансыңдар ма, апалы-сіңлілісіңдер ғой, бір-біріңе кешірімді болсаңдар қайтеді? Әмина: Мен тек үлкен болғандақтан ғана оны үнемі кешіре беруім керек пе? Анасы: Сенің ақылың бар ғой, мен әрқашан саған арқа сүйеймін. Әмина: Оның мені тыңдағысы келмейді. Жасия: Әмина неге мені тәрбиелейді? Ол менің анам емес қой. Мен не себепті оны тыңдауым керек? Анасы: Әпкең немесе ағаң сен үшін өмірдің баға жетпес сыйы, әрқашан бір-біріңе көмектесулерің керек. Егер осы сыйдың құндылығын бағалай білмесең, күндердің күнінде оны жоғалтып алуың мүмкін. Әмина: Сыйдың осындай болғаны өкінішті-ақ! Анасы: Сіңліңнің саған деген қарым-қатынасының осылай болатын себебі: сен онымен ойнамайсың, оған дұрыс көңіл бөлмейсің, ол соны армандайды. Жасия: Иә, мен үшін ең қызығы – әпкеммен ойнау. Анасы: Сендерге бір-біріңмен тату, бірлікте өмір суру керек екендігін қалай түсіндірсем екен!?
— Балалар, жаңа бір — бірлеріңмен амандасқандарыңдай, бас иіп сәлемдесу, алғыс айту, тіпті бір ауыз сөз айтпай — ақ та жымиып бас ию — адамға деген құрметті, сыйластықты білдіреді.Сенің айналаңдағы адамдарға деген құрметің жымиып тұрып жылы жүзбен амандасудан басталады.Сый, құрмет үлкенге де, кішіге де көрсетіледі.Тіпті үлкендер өзінен жасы кішілердің әдептілігін, көргендігін, тәрбиесін сыйлап бірінші болып амандасуы да мүмкін.Ризашылықтарын білдіріп, алғыс айтады, баталарын береді.Ендеше бүгінгі тәрбие сағатымыз да осы сыйластыққа байланысты «Сыйласаң- сыйлы боласың» деп аталады. Адамдар бір — бірін
сыйлап, түсіне білсе жақсы қарым — қатынас жасауға қол
жеткізеді.Өзара сыйластық достыққа әкеледі. |
Оқушылар сұраққа жауап береді, өз ойларын айтады Білу |
Сабаққа қатынасып, сұраққа жауап берген оқушылар мадақтау сөздермен бағаланады |
|
Ортасы (20 мин) |
Татулық – табылмас бақыт Халық мақалы Берілген жағдаяттардың шешімдерін табыңдар. ¯ Марат пен Саматқа «Жас техниктер» үйірмесінде ұшақтың макетін жасау тапсырылды. Мараттың жасаған макеті барлық баланы қызықтырып, таң қалдырды. Ал Самат қанша талпынғанымен, өзі жасаған макетке көңілі толмады. Бұған Самат қатты налыды. Балаларға татулықтарын сақтау үшін қандай кеңес беруге болады? ¯ Марат балалармен де тату ойнай алатын еді. Сыныптағы барлық бала Маратпен ойнағысы келетін. Барлық уақытта сыныптастарына ықтиярымен көмектесуге дайын тұратын, қолында барын аямайтын. Ал Самат болса, өз заттарын қызғыштай қорып әлек болумен шаршайтын. Саматқа осындай қылықтарынан соң балалар да көп жоламайтын болды.
¯ Марат Саматқа ойыншықтарын балалардан қызғануының дұрыс еместігін ескерткені сол еді, Самат өкпелеп, бұртиып ешкіммен сөйлеспей қойды.
Бірлік: 1) ортақ істе ұйымшылдық көрсету; 2) жаныңдағылармен тату өмір сүру; өзгенің пікірімен санаса білу; 3) өзінің ғана емес, өзгенің де қамын ойлау, көпшіл болу. «Не істеуге
болмайды?» Мұғалім басқы сөзін айтады, оқушы ойланып жалғастырып
айтуы керек. |
Түсіну Қолдану |
Қатты қағаз, түрлі-түсті қағаздар, ескі кітаптар, газет, журналдар |
|
Соңы (5 мин) |
Қорытынды:
Балалар, жақсыдан үйреніп, жаманнан жирене білейік.Қоғамдағы ең жақсы адам- әдепті адам, әдепті адамдар- қоғамның баға жетпес байлығы, мәртебесі. |
|
|
шағым қалдыра аласыз













