Тақырыбы: «Сиқырлы
қоржын»
Мақсаты: Балаларға ұлттық
құндылықтарымыз
(аттары,неден ,қалай
жасалатыны) туралы түсініктер беру. Аттарын атап, сөйлем
құратып,байланыстырып сөйлеуге үйрету. Атадан қалған мирастарымызды
сақтап,қорғай білуге тәрбиелеу.
Ресурстар: Сиқырлы қоржын,домино т\б
ойындары.
Барысы
:
Айнала қазақы нақыштармен
жабдықталған.
Ортада қыздар текемет
құрастырып ойнап отырады,ал балалар басқа жерде асық ойынын ойнап
отырады.
Сол мезетте бір қыз бала
тәрбиешіге.
Қыз бала: Апай мына жерде
текеметтің үш бөлігі жетіспейді.
Тәрбиеші. Әжеміз құрастырғанда
ұмытып кеткен болар.

Олай болса әжемізден сұрайық
деп, сиқырлы қызыл, көк тебетейлерін киіп әже ауылына жолға
шығады.
Сиқырлы музыка ойналып балалар
әже ауылына түсе қалады.
Арқы фон қазақы нақыштармен
безендірілуі керек.

Осы үй алдында ұршық иіріп әже
отырады. (әжелер мектебі)
Балаларым амансыңдар
ма,сіздердің келетіндеріңізді білдім,сіздердің не іздеп келе
жатырғандарыңды да біліп отырмын. Олай болса мына жерде менің
сиқырлы қоржын атты ойыным бар, сол қоржынлдар астында
тапсырмаларым да бар.
Сол тапсырмаларды орындасаңдар
текемет бөліктерін табасыңдар.

Тапсырманы орындамас бұрын әже
балаларға үш түрлі түсті ою
таратады(қызыл,жасыл,көк)
Қандай түс алады,сондай оюлар
орналасқан үстелге барып тапсырмалар
орындайды.
1 ші қоржын
тапсырмасы:
Таным дағдысы бойынша
ойындар.
«Сандарды пішіндерге
сәйкестендіріп қойып шығады»
Шарты. Сандар бөлек тұрады.
Жоғарыдағы цифрларға қарай отырып орналасытру керек.1 санының
үстінде жасыл,қызыл көк түсті үшбұрышты қою
керек.

2 ші үстел
тапсырмасы:
«Жетіспейтін бөлігін тап
ойыны» (Танымдық дағды)
Шертепек
ойыны.
Шарты:
Балалар ортада берілген асықты шертулері
керек,қай асыққа тиді,сол асықты санап,түстерін атап
шығады.
Шарты : Екінші қоржын
тапсырмасы:
Домино
ойыны.
Тақырыбы: Ұлттық құндылық
тізбектері.
Шарты: Балаларға бір,не екі
суреттерден таратылып беріледі,ортаға бір суреттен
қойылады.
Балалар ұқсас суреттерді тауып
сәкестендіріп қойып шығады. Қандай суреттер қойғаны туралы айтып
шығады,әңгімелейді.
4
ші қоржын
тапсырмасы:
«Ұқсас оюларды тап»
Берілген оюларды іздеп табады.

Пазлы
құрастыр.

Осындай үш түрлі тапсырманы үш
үстелге бөліп тастап орындату,не жерге ойнатуға
болады.
5ші қоржын тапсырмасы:
Шығармашылық.
Қыздардың шашын өріп,ұлдың
шашын өріп ,тарқатылған жіптерді өріп әдемілеу, қолөнер
жұмыстары.

Соңында әже балаларым сендер
сиқырлы қоржындар тапсырмасын жақсы орындап шықтыңыздар. Рахмет
мынау менің сыйлығым құрт деп балаларға құрт туралы қысқаша
әңгімелеп береді.
Балалар сиқырлы тебетейлерін
киіп топтарына барады . тәрбиешімен бірге саяхатта көрген
қызықтары,қызықты тапсырмалары туралы әңгңмелеп
береді.
Соңы