Басталуы
|
Ынтымақтастық
атмосферасын және өздеріне сенімділік қалыптастыру ширату
жаттығулары арқылы жүреді.
Өткен сабаққа шолу,
жаңа сабаққа кіріспе:
А)Үй тапсырмасын
тексеру.
Ә)
Сұрақ-жауап:
- Өткен сабақта
қандай тақырып өттік?
-Шылау деген не
еді?
-Олай болса, бүгінгі
сабақта да шылау туралы еске түсіріп, тапсырмалар орындайтын
боламыз.
Сабақ мақсатын
хабарлау.
|
Жаттығу
жасайды.
Тапсырма
тексертеді.
Тақырыпты, сабақ мақсатын
анықтайды.
|
«Ауызша мадақтау»
әдісі
Оқушылар жауабын толықтырып,
әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп
отыру.
|
|
Ортасы
|
Жаңа
сабақ
(Т) 1-тапсырма -
«Ашық микрофон» әдісі.
26-жаттығу.
Мәтінді
оқыңдар.
Балаларға көмекке
келген бесеудің қайсысы бірінші болу
керек?
Мәтіндегі негізгі
ойды тұжырымдаңдар.
Спорт иен өнердің
маңызын айтып беріңдер.
Мәтіндегі шылауларды
табыңдар.
(екен, ақ, дейін,
пе, қана, де)
Бұл шылаулардың
қандай өзгешелігі бар?
26-жаттығу.
Көп нүктенің орнына
тиісті шылауды қойып, сөйлемдерді көшіріп
жазыңдар.
Ол өз ойын
бірден-ақ айтқан. Күн
ашық па? Жер
көктеді ме? Құстар туған жерге
оралды ма?
Сергіту сәті:
«Қаражорға» биі.
(Т) 2-тапсырма -
«Ойлан, жұптас, талқыла»
әдісі.
28-жаттығу.
Бағанның екі
жағындағы сөйлемдерді
салыстырыңдар.
Сұраулық шылаулардың жазылуы
туралы қорытынды жасаңдар.
29-жаттығу.
Шылауларды
салыстырыңдар. Әрқайсысының ерекшелігін
анықтаңдар.
|
Тапсырмамен жұмыс
жасайды.
Билеп
сергиді.
Тапсырма орындайды.
Пікірін дәлелдейді.
|
Дескриптор:
Мәтінді оқып, Мәті
ндегі негізгі ойды
тұжырымдайды-1б.
Спорт иен өнердің
маңызын айтады-1б.
Мәтіндегі шылаулар
ды табады-1балл.
Шылаулардың
өзге-шелігін
анықтайды-1балл.
Көп нүктенің орнына
тиісті шылауды қо-йып, сөйлемдерді кө шіріп
жазады-1балл.
Бағанның екі жағын
дағы сөйлемдерді
салыстырады-1балл.
Сұраулық шылаулар
дың жазылуы туралы қорытынды
жасайды-1балл.
Шылауларды
салыстырады-1балл.
Әрқайсысының ерек шелігін
анықтайды-1балл.
|
Қазақ
тілі
4 сынып
оқулығы
2-бөлім
|