Кіріспе
Психологиялық
ахуал
|
2
|
- оқушылармен
амандасу;
«Күн
шуағы»
-Көңіл күйлеріңіз қалай?
-
-Сабаққа
дайындықтарыңыз қалай?
-Ынталарың
қалай?
-Бүгінгі
көңіл-күйлеріңізді бет әлпеттеріңіз арқылы
көрсетіңдерші.
Топқа
бөлу:.
Сыныпта екі топ
жасақталды.
|
-мұғаліммен
сәлемдесу;
-Қол ұстасып
бәріміз,
Жылылықты
сезейік.
Шуақ шашқан күндей
боп
Күлімсіреп жүрейік.
–
-Керемет! (бас
бармақпен көрсету)
-Тамаша! (алақан
шапалақтау)
-Ғажап! (қол
көтеру)
Оқушылар туристтер, демалушылар қималарды таңдап
алады
|
Негізгі
бөлім
|
2
2
8
|
Бейнетаспа арқылы
сабағымыздың тақырыбын
анықтаймыз
«Шымбұлақ- туризм
орталығы»
Тапсырма: Сөз
тіркестердің аудармасын толықтырып,
сәйкестендіру.
Тау шаңғы курорты
1 1 ущелье
Іле Алатау шатқалы
2 2 на
прокат брать
Шаңғы спорты әуесқойлары
3 3перевал
Шуақты күндер 4 4 солнечные
Жұмсақ климаты
5 5 на
канатной(подвесной)
Талғар асуы 6 6 лыжного спорта
Шыңдарды бағындырады
7 7 горнолыжный
Аспалы жолмен көтерілу
8 8 мягкий
Шаңғыларды жалға алу
9 9 покоряют
Бейнетаспа
Тыңдалым.
Мәтінді мұқият
тыңдаймыз.
Постер
қорғау
Ұсыныс жасаймыз.
Жарнама.
1.Шымбұлаққа баруға ұсыныс
беремін, себебі... (таудың көріністері -тамаша, климаты –жұмсақ,
шаңғы тебуге жағдай жасалған, шуақты күндері –көп, қар ұзақ уақыт
жатады)
«Шымбұлақ» тау шаңғы курорты
мені қызықтырды
Шымбұлаққа аспалы жолмен
баруды армандайтын
боламын
2-топ. Досыма хат
жазу.
Грамматикалық тақырыпты
қайталау:
а) мысалдар арқылы ереже шығару:
спорт туралы, тауға дейін, жарыстан кейін, шаңғымен қатар.
Қаладан тауға дейін автобуспен барасың.
Канаттық жол арқылы тауға шығасың.
Көтерілгеннен кейін шаңғы тебуге болады.
ә) ережені оқу, «Ойлан. Бірік. Бөліс» әдісі бойынша ереже шығару,
мысалы келтіру:
Септеулік шылау сөз бен сөзді сабақтастыра байланыстырады. Ол Атау,
барыс, шығыс, көмектес септіктерде тұрған сөзбен тіркеседі.
(Түсінгендерін айтады, мысалы
келтіреді)
«Балық қаңқасы»
әдісі
«Қазақстанда туризм саласын
дамыту үшін не қажет?» сұрағына «балық қаңқасы»
толтыру.
|
Тамашалайды
Білемін, Білдім
–кестесін толтырады.
Әрбір оқушы
оқиды сөз тіркестердің аудармасын
толықтырып, сәйкестендіреді
Болған соң критерий
бойынша өзін-өзі бағалайды.
Топ ішінде топ басшысы бағалау
парағын толтырады.
дәптерлерімен алмасып,
тапсырманың орындалуын тексереді
Мәтінді мұқият
тыңдайды
Постер
құрады 1- топ
Жарнама
2-топ Досына хат
жазады
Постер
қорғайды
«Екі жұлдыз, бір
тілек»
Мысалдар арқылы ереже
шығарады
Балықтың басына: қаралатын
тақырып жазады.
Оң жақ қабырға сүйектеріне: анықтаған проблема себептері,
тақырыптың негізгі мазмұндары мен түсініктері жазылады.
Сол жақ қабырға сүйектеріне: проблемаларды шешу жолдары
жазылады.
Балықтың құйрығына: анықталған жұмыстың нәтижесі мен талданған
тақырыптың қорытындылау сұрағына жауап
жазылады
Ол үшін оқушыларға қазақ
тілінде түрлі пікірлер ұсынылады, оқушылар сол пікірлерді
маңыздылығына қарай сүйек бойына орналастырады. Ең маңызды пікір
балық басына, маңызы жоқ немесе маңыздылығы төмен пікір соңына
жазылады.
Оқушылар ережені айтып, сөйлем
құрайды.
Қаладан тауға дейін автобуспен
барасың.
Канаттық жол арқылы тауға шығасың.
Көтерілгеннен кейін шаңғы тебуге
болады.
|
Қорытынды
Үй
тапсырмасы:
|
8
|
Сыни тұрғыдан ойлау:
-Қазақстан табиғаты қандай?
-Бүгін біз Шымбұлақ туризм орталығына дейін барып келдік
деп айтуға болады ма?
-Ал енді Туризм сөзіне «СИНКВЕЙН» жазып көреміз
Мысалы:
Туризм
Қызықты, қауіпті
Қызықтырады, демалтады,
шынықтырады
Туризм –дамыған бизнес
түрі
Саяхат
3 сабақ бойы алған
білімдерінді осы тақырыпқа саласыңдар. Өз ойларынды дәлелдеп
жазасыздар. Мысалы:
Қазақстанның қай жерлерінде
осындай база бар, қай кезде баруға болатынын, қандай пайдасы
балаларға, үлкендерге, қонақтарға әкеледі, орналасатын жері туралы
эссе жазып келесіңдер. Шағын эссе 10-12 сөйлемнен туру керек. Осы
жұмысқа 20-25 минут уақыттарынды
арнандар..
Қорытынды
Кері байланыс : "Бағалау
ағашы" тәсілі бойынша сабақты қорытындылау. Оқушылардың пікірлерін
ескеріп, критериалды
бағалау.
|
Сұрақтарға жауап берді
пайдалана отырып, кезек-кезекпен жаңа тақырып бойынша негізгі
сөздерді дауыстап айтады.
Жаңа сабақ бойынша
ақпараттарды тұжырымдайды.
Топ басшылары өзара бағалау
парағына түсініктеме береді.
Үй тапсырмасын
тыңғылықты жазып алады.Әрбір оқушы сабақтан алған
әсерін БББ
кестесін,толтыру арқылы
көрсетеді.
Оқушылар«Бағалау
ағашына» алманы іледі.Сабақты толығымен түсінгенін басына,
ортасына, астына іледі
|