Сымнан және жұқа жалпақ металдан бұйым дайындау.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сымнан және жұқа жалпақ металдан бұйым дайындау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні: 14.02.25ж

Оқытушының аты-жөні: Х.Эралиев.

Сынып: 5 сабақ№ 7.8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Бөлім: Дизайн және технология

Сабақтың тақырыбы:

Сымнан және жұқа жалпақ металдан бұйым дайындау. (шынжыр, басқатырғыш ойындары, жануарлардың пішіндері)

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

5.2.3.1-Өлшем мен белгілеу негізінде орындалған бұйым дайындау үшін материалдарды қол құралдарымен өңдеу

5.2.3.2-Түрлі конструкциялық, табиғи және жасанды материалдардан қарапайым бұйым дайындау

Сабақтың мақсаты:

  • Алынған өлшемдер арқылы бұйым дайындауға қажетті материалдарды қол еңбегі құралдарымен өңдеу;

Әр түрлі материалдардан дайын өлшемдер негізінде қарапайым бұйымдар дайындау;

Құндылықтарды дарыту

ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

  • модельдеу, таным объектілерінің құрылымын анықтау, бір бүтіннің әртүрлі бөліктері арасындағы қатынастарды іздеу және бөлу, процестерді кезеңдерге бөлу, себеп-салдарлық байланыстарды анықтай алу;

Экологиялық жауапкершілік: Тұрақты сән концепцияларын түсіну арқылы қоршаған ортаға деген жауапкершілік сезімі қалыптасады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

5 мин




Денсаулық сақтайтын технологиялар «Цветотерапия»

- оқушылардың зейінін шоғырландыру

(Д), (К) «Миға шабуыл» оқушылардың назарын аудару,монитордағы суреттер арқылы сабақ тақырыбын ашу.

- оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ анықтау

- оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу

Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау.

Стикер, флипчарт, скетчбуктар (жұмыс дәптерлері), формат А4,A3 т.б.

Ортасы

10мин





10 мин



5 мин










Сабақ барысы.

Сымтемір туралы қысқаша ақпарат бересіз.

Сымтемір-ұзын, жіңішке металдан жасалған бұйым.Сымтемір орам түрінде шығарылады. Сымтемір электр сымдарын, музыка аспаптарының ішектерін, ине, шеге,серіппе, шынжыр, металл торлар және т.б. жасауға қолданылады. Өндірісте қолданылуына байланысты болат, мыс, алюминий түрінде өндіріледі. Сымтемірден бұйымдар жасамас бұрын алдымен оны түзетіп алу керек. Яғни түзеу, қию және иіу процесстерін үйреніп алу керек.Жуан болат сымдарды темір балғамен түзесе, жұмсақ сымдарды қолменде түзейді.Жұмсақ,жіңішке сымдарды тақтайға шегеленген шегелердің арасынан өткізу арқылы, жұмыр темірді айналдыра өткізіп екі жағынан кезек тартқылау арқылы түзеуге болады. Жуан сымдарды шапқының көмегімен, жіңішке сымдарды тістеуіктің көмегі арқылы кесуге болады. Жуан сымдарды төс темірге қойып,балғамен түзеу немесе слесарь қысқышына қысып иеді. Жіңішке сымдарды тістеуіктің көмегімен иеді.

Оқушылармен келесі сұрақтарды талқылаңыз:

Шығармашылық ойды және пішіндерді беру үшін сымтемірді қалай қолдану керек?

Бұйым жасаудың технологиясы:

1. Әрбір бөлшекке қанша сымның жұмсалатынын нақты есептеу. Қолдан шынжыр тоқуда жұмсақ сым қолданылады.

2. Әр топта бас қатырғыш жасау

Сым темірді өрнектер бейнесіне келтіру өте сезімталдықты, іскерлікті талап етеді. Мұнда сымның калыңдығы да ecкepіледі. Өрнектердің шағын бөлшектері жіңішке сымнан, ал күрделі бөліктері жуан сымнан жасалады.

Қалыптастырушы бағалау. (ҚБ)

(Ө) (Ж) Оқушылар сымтемір материалын зерттеу үдерісінде бүгу, сындыру, кесу жұмыстарын жасаулары мүмкін.

Бір біріне қолдау көрсетуі үшін олар жұппен де жұмыс істей алады. Сымтемірден жануарлар пішінін жасау үшіноқушылар өз альбомдарында суреттер салады. Оларды қызықтыру мақсатында оларға өздері жақсы көретін үй жануарлары мен құстары, аңдар мен теңіз жануарларының бейнесін жасатқызамыз. Оларға идея ұсыну мақсатында [1] сілтемеден суреттерді көрсетеміз. [2] сілтемеден бейне материал көрсетіледі.

Осыдан кейін барып олар сарамандық жұмысты бастайды. Оларға қандай бұйым жасайтынын ұсыну қажет.

Мысалы:

  1. эскизді жасау;

  2. сызба сызу (өлшемдер қою);

  3. бұйымды жасау;

  4. ТҚЕ –не нұсқау беру.

1. Әр оқушыға өз альбомдарында жақсы көретін жануардың эскизін салдыртамыз.

2. Эскиз үзіксіз сызық түрінде ғана салынады. Себебі сым темірді сызық бойымен иіп отыруда қажет болады. 3. Салынған суреттегі сызықтар бойымен сымды иіп, белгілі пішінге келтіру.

2. Қауіпсіздік техникасынміндетті түрде ескертеміз. Бұл жерде оқушылар балға, тістеуік, шеге сияқты құралдарды қолданады. Аталған құралдармен жұмыс жасауда жарақат алып қалмауын ескертеміз.

Балға Тістеуік (плоскогубцы)

(ҚБ) Оқушыларжасаған жұмыстарын бүкіл сынып алдында көрсетеді, бұйымды жақсарту мақсатында кемшіліктерін айтып ортаға салады, бағалайды.

Экологиялық жауапкершіліктің артуы: Экологиялық таза материалдарды қолдану арқылы қоршаған ортаға деген жауапкершілікті түсіну.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі.


Оқушылар әрбір таныстырылымнан кейін сұрақтар қоя алады


Жұмыс дәптерінде тапсырма орындау

Дескриптор

Алынған өлшемдер арқылы бұйым дайындауға қажетті материалдарды қол еңбегі құралдарымен өңдейді;

Әр түрлі материалдардан дайын өлшемдер негізінде қарапайым бұйымдар дайындайды.

Шынжыр жасау:

https://www.youtube.com/watch?v=CL0cXI4f_qo

1)

http://www.architectureartdesigns.com/33-amazing-diy-wire-art-ideas/

2)

https://www.youtube.com/watch?v=Q3B3Ay_D19I


http://igrushka.kz/vip85/podpro.php


Көшірме қағаз, А4 форматы, қалам, сызғыш, ара, қылара, зімпара, темір кесетін қайшы, егеу, балға.

Аяқталуы


5 мин


РРисунок 1 ефлексия





Сабақтың қорытындысы: мақсатын жетістік критерий талқылау

Оқушылар сабақты қандай деңгейде білгендерін айтады

Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.






Саралау

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.03.2025
152
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі