|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Елемесова Нуржамал Асановна |
||||||||||||||||||||
|
Күні |
18.10.2021ж |
||||||||||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
Информатика 6«Е»-сынып |
||||||||||||||||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
1- тоқсан № 8-сабақ |
||||||||||||||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Компьютерлік жүйелер және желілер |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сымсыз желілер |
||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
6.1.3.1 сымсыз байланыстың артықшылықтарын түсіндіру; |
||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі: |
|
||||||||||||||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||||||||||||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
|||||||||||||||||||
|
Уақы ты |
Кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
Басы 8 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Сәлеметсіңдерме оқушылар! Барлықтарыңның бүгінгі көңіл күйлерің жақсыма? Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Түрлі – түсті кеспе қағаздар арқылы топтарға біріктіру. ( Android,IOS) Психологиялық ахуал қалыптастыру. 2 топ бір-біріне күлімсіреп жақсы тілектер айту. Үй тапсырмасын сұрақтар арқылы пысықтау. «Миға шабуыл»әдісі Әр топқа сұрақтар таратылады, оқушылар бірлесіп, ұйымдасып жауап береді Android тобы 1.Программа дегеніміз не? 2.Программалық жасақтама дегеніміз не? 3.Дербес комьютерде кең таралған операциялық жүйелерді атаңдар 4.Көп міндетті операциялық жүйе дегніміз не ? IOS тобы 1.Программалық жасақтаманың неше түрі бар ? 2.Бір міндетті операциялық жүйе дегніміз не ? 3.Операциялық жүйе дегніміз не? операциялық жүйенің түрлерін ата ? 4.Операциялық жүйе тек копьютерде ғана қолданылады ма ?
|
Сәлемдеседі Оқушылар топқа бөлінеді,топтың атын таныстырады. Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы белсенділігі артады. Сұрақтарға толық жауап береді |
Мадақтау |
Түрлі – түсті кеспе қағаздар Android,IOS |
|||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Жаңа сабақ Оқушылар сабақ тақырыбы,оқу мақсаты,бағалау критерийлерімен танысады Тақырып: Сымсыз желілер Мақсат: Сымсыз желі ұғымын және желі түрлерін біледі; Сымсыз желінің кабелдік желіден артықшылығын түсінеді; Сымсыз желіні пайдаланып, тәжірибеде қолдану дағдыларын қалыптастыру. Жаңа сабақты цифрлық ресурстар арқылы түсіндіру. Термин сөздерді дәптерге жазып алу, тілді жаттықтырып қайталау.
Дескриптор
|
Жаңа тақырыпты меңгеру
Оқушылар термин сөздерді дәптерге жазып алады, тілді жаттықтырып қайталайды.
|
Мадақтау |
Презентация |
|||||||||||||||||
|
10 минут
|
Талдау |
1-тапсырма. Топтық жұмыс. Android тобы Вен диаграммасында сымды және сымсыз желілерді салыстырады олардың артықшылықтары мен кемшіліктері туралы айтады IOS тобы
Оқушылар керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазып алады. Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімдерін толықтырады.
Дескриптор
|
Топтар өздеріне берілген тапсырманы орындап, топта талқылап, басқа топқа түсіндіреді, түсіндіру арқылы өз білімдерін жетілдіреді.
|
Бағалау критерийлерін ұсыну: Мадақтау
тапсырмаларды орындайды. |
Плакаттар түрлі – түсті қаламсаптар |
||||||||||||||||
|
10 минут
|
Бекіту |
Сұрақтарға жауап берейік! Kahoot программасында тест тапсырмаларын орындайды.
Дескриптор
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
Бағалау критерийлерін ұсыну: Мадақтау Әр сұраққа жеке жауап береді. |
Презентация |
||||||||||||||||
|
7 минут |
Қорытынды және Рефлексия |
«Аяқталмаған сөйлемдер» әдісін пайдаланамын. ................................................................ таныстым. Маған ............................................................ қызықты болды. ........................................................................ екенін түсіндім. Мен ............................................................................... алдым. Дескриптор
I Бөлім бойынша тест тапсырмалары
|
|
Мадақтау |
Презентация |
||||||||||||||||
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сымсыз желілер
Сымсыз желілер
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Елемесова Нуржамал Асановна |
||||||||||||||||||||
|
Күні |
18.10.2021ж |
||||||||||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
Информатика 6«Е»-сынып |
||||||||||||||||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
1- тоқсан № 8-сабақ |
||||||||||||||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Компьютерлік жүйелер және желілер |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сымсыз желілер |
||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
6.1.3.1 сымсыз байланыстың артықшылықтарын түсіндіру; |
||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі: |
|
||||||||||||||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||||||||||||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
|||||||||||||||||||
|
Уақы ты |
Кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
Басы 8 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Сәлеметсіңдерме оқушылар! Барлықтарыңның бүгінгі көңіл күйлерің жақсыма? Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Түрлі – түсті кеспе қағаздар арқылы топтарға біріктіру. ( Android,IOS) Психологиялық ахуал қалыптастыру. 2 топ бір-біріне күлімсіреп жақсы тілектер айту. Үй тапсырмасын сұрақтар арқылы пысықтау. «Миға шабуыл»әдісі Әр топқа сұрақтар таратылады, оқушылар бірлесіп, ұйымдасып жауап береді Android тобы 1.Программа дегеніміз не? 2.Программалық жасақтама дегеніміз не? 3.Дербес комьютерде кең таралған операциялық жүйелерді атаңдар 4.Көп міндетті операциялық жүйе дегніміз не ? IOS тобы 1.Программалық жасақтаманың неше түрі бар ? 2.Бір міндетті операциялық жүйе дегніміз не ? 3.Операциялық жүйе дегніміз не? операциялық жүйенің түрлерін ата ? 4.Операциялық жүйе тек копьютерде ғана қолданылады ма ?
|
Сәлемдеседі Оқушылар топқа бөлінеді,топтың атын таныстырады. Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы белсенділігі артады. Сұрақтарға толық жауап береді |
Мадақтау |
Түрлі – түсті кеспе қағаздар Android,IOS |
|||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Жаңа сабақ Оқушылар сабақ тақырыбы,оқу мақсаты,бағалау критерийлерімен танысады Тақырып: Сымсыз желілер Мақсат: Сымсыз желі ұғымын және желі түрлерін біледі; Сымсыз желінің кабелдік желіден артықшылығын түсінеді; Сымсыз желіні пайдаланып, тәжірибеде қолдану дағдыларын қалыптастыру. Жаңа сабақты цифрлық ресурстар арқылы түсіндіру. Термин сөздерді дәптерге жазып алу, тілді жаттықтырып қайталау.
Дескриптор
|
Жаңа тақырыпты меңгеру
Оқушылар термин сөздерді дәптерге жазып алады, тілді жаттықтырып қайталайды.
|
Мадақтау |
Презентация |
|||||||||||||||||
|
10 минут
|
Талдау |
1-тапсырма. Топтық жұмыс. Android тобы Вен диаграммасында сымды және сымсыз желілерді салыстырады олардың артықшылықтары мен кемшіліктері туралы айтады IOS тобы
Оқушылар керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазып алады. Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімдерін толықтырады.
Дескриптор
|
Топтар өздеріне берілген тапсырманы орындап, топта талқылап, басқа топқа түсіндіреді, түсіндіру арқылы өз білімдерін жетілдіреді.
|
Бағалау критерийлерін ұсыну: Мадақтау
тапсырмаларды орындайды. |
Плакаттар түрлі – түсті қаламсаптар |
||||||||||||||||
|
10 минут
|
Бекіту |
Сұрақтарға жауап берейік! Kahoot программасында тест тапсырмаларын орындайды.
Дескриптор
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
Бағалау критерийлерін ұсыну: Мадақтау Әр сұраққа жеке жауап береді. |
Презентация |
||||||||||||||||
|
7 минут |
Қорытынды және Рефлексия |
«Аяқталмаған сөйлемдер» әдісін пайдаланамын. ................................................................ таныстым. Маған ............................................................ қызықты болды. ........................................................................ екенін түсіндім. Мен ............................................................................... алдым. Дескриптор
I Бөлім бойынша тест тапсырмалары
|
|
Мадақтау |
Презентация |
||||||||||||||||
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
шағым қалдыра аласыз













