Сабақтың
басы
5мин
|
-
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру үшін ширату жаттығуларын жасайды.
-
Жарқырап күн де
ашылды,
-
Күн
нұры жерге шашылды.
-
Қайырлы күн!
-
Біз
нәзік қыздармыз,
-
Қайырлы күн!
-
Біз
жігерлі ұлдармыз,
-
Қайырлы күн
ұстаздар!
-
Біз
білімді боламыз.
-
Топқа
бағдаршамның үш көзіне байланысты топқа
бөлінеді.
-
1-топ: «Қызыл түсті
көзі»
-
2-топ: «Сары түсті
көзі»
-
3-топ: «Жасыл түсті
көзі»
-
Жолда
жүру ережесін еске
түсіру.
-
Жаңа
сабақтың тақырыбын ашу.
-
Тақтада қима қағаздар ілініп
тұрады.
-
Артындағы
сұрақтар:
-
1.Сегіз санының
1-әрпі
-
2. 30
санының 3-әрпі
-
3. 10
санының 2-әрпі
-
4.15
санының 5-әрпі
-
5.80
санының 1-әрпі
-
6.2
санының 2-әрпі
-
7.20
санының 5-әрпі
-
«СЫН
ЕСІМ» сөзі шығады.
-
Оқу
материалын жариялау «Миға шабуыл» әдісі
арқылы
жүреді:
-Қандай
сөз табын оқып жатырмыз?
-Сын есім деген
не?
-Сұрақтары
қандай?
- Сын есімге мысал
келтір.
– Ендеше бүгінгі сабақта сын
есім жайлы тапсырмалар орындайтын боламыз.
|
Ширату
жаттығуларын жасайды.
Сұрақтарға жауап
береді.
Сабақ
тақырыбын, мақсатын ашады.
|
«Бас бармақ»
әдісі
Бағалауды
түсіндіруТапсырмаларды орындай отырып, жемістерді
жинайды.
|
Балмұздақ
таяқшасы
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
Сабақтың
соңы
2 мин
|
Топтық
жұмыс:
-
топқа: Нақты белгілері
бойынша затты анықтау.
-
Көктем мезгіліне байланысты
суреттер құрастыру.
-
Жұмбақ жасыру. Ассосация
жасау.
Іші қызыл,
тәп-тәтті,
Сырты
жасыл,қап-қатты.
Сергіту сәті
жасалады.
(Ұ) 1- тапсырма «Ашық
микрофон» әдісі арқылы жүзеге асады.
Дәптермен жұмыс жүреді.
56-жаттығу.
Өлеңді көшіріп жаз. Сын
есімдерді тап. Оларға сұрақ қой. Сын есімнің қай сөз табымен
байланысып тұрғанын анықта.
Асау,
асқар-қандай?
Сын есімдер зат есіммен
байланысып тұр.
Сергіту сәті: «От,су,
ауа» тренингі
Қимылдар
жасалады.Оқушылар шатаспауы керек.
Гүлшоқтары арқылы оқушыны
тақтаға шығару. Қолдарына сәбіз, лимон, алмұрт
беріледі.
57-жаттығу.
Заттардың белгілерін ата:
көлемін, түсін, пішінін, дәмін айт, сөйлем құрап
айт.
.Дескриптор:
-Өлеңді көшіріп
жазады.
- Сын есімдерді табады, сұрақ
қояды.
-Сын есімнің зат есіммен
байланысып тұрғанын анықтайды.
- Заттардың белгілерін
атайды,сөйлем құрайды.
Галереяға
саяхат: Азайып бара жатқан
жануарлардың суреттері ілінеді. Сөйлемдер жазылады, солардың ішінен
сын есімдерді табады.
Рефлексия: «Блоб
ағашы» әдісі бойынша сабақта қалай
жұмыс жасағандарын қысқаша айтады.
Оқу тапсырмасы:
60-жаттығу.
|
-Өлеңді көшіріп
жазады.
- Сын есімдерді табады, сұрақ
қояды.
-Сын есімнің зат есіммен
байланысып тұрғанын анықтайды.
Заттардың белгілерін
атайды,
сөйлем құрап
айтады.
Сабақтан алған білімін,
үйренгенін айтады.
.
|
«Үш шапалақ»
әдісі
ҚБ: 1-10 балдық жүйе.
«От шашу»
әдісі
«Бас бармақ»
әдісі
|
Суреттер,маркер,
стикер
Оқулық, дәптер,
қалам
Лимон,сәбіз,
алмұрт
Жануарлар
суреттері
|