Материалдар / Сын есім

Сын есім

Материал туралы қысқаша түсінік
Сын есім тақырыбында 2-сынып бойынша ашық сабақ жоспары
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Ақтөбе қаласы №51 гимназияның

бастауыш сынып мұғалімі

Алтынсариева Эльмира Бейсеновна


Қысқа мерзімді жоспар

  

Бөлім:

Қоршаған орта

Мұғалімнің аты-жөні

Алтынсариева Э.Б.

Күні:

19.04.2022ж

Сынып: 2

Қатысушылар саны:21

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

Сын есім. 56-60 жаттығу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.2.5.1 -дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу,түрлі тапсырмаларды орындай отырып, сын есімді ажырату;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алады.

Көптеген оқушылар: мәтіннен сын есімді таба алады;

Кейбір оқушылар: заттың сынын білдіретін сөздер қатыстырып сөйлем құрап жаза алады.


Бағалау критерийлері

-берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктейді;

- сөз табына ажырата алады;


                Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5мин

  1. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін ширату жаттығуларын жасайды.

  2. Жарқырап күн де ашылды,

  3. Күн нұры жерге шашылды.

  4. Қайырлы күн!

  5. Біз нәзік қыздармыз,

  6. Қайырлы күн!

  7. Біз жігерлі ұлдармыз,

  8. Қайырлы күн ұстаздар!

  9. Біз білімді боламыз.

  10. Топқа бағдаршамның үш көзіне байланысты топқа бөлінеді.

  11. 1-топ: «Қызыл түсті көзі»

  12. 2-топ: «Сары түсті көзі»

  13. 3-топ: «Жасыл түсті көзі»

  14. Жолда жүру ережесін еске түсіру.

  15. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

  16. Тақтада қима қағаздар ілініп тұрады.

  17. Артындағы сұрақтар:

  18. 1.Сегіз санының 1-әрпі

  19. 2. 30 санының 3-әрпі

  20. 3. 10 санының 2-әрпі

  21. 4.15 санының 5-әрпі

  22. 5.80 санының 1-әрпі

  23. 6.2 санының 2-әрпі

  24. 7.20 санының 5-әрпі

  25. «СЫН ЕСІМ» сөзі шығады.

  26. Оқу материалын жариялау «Миға шабуыл» әдісі арқылы жүреді:

-Қандай сөз табын оқып жатырмыз?

-Сын есім деген не?

-Сұрақтары қандай?

- Сын есімге мысал келтір.

Ендеше бүгінгі сабақта сын есім жайлы тапсырмалар орындайтын боламыз.


Ширату жаттығуларын жасайды.




















Сұрақтарға жауап береді.

Сабақ тақырыбын, мақсатын ашады.






















«Бас бармақ» әдісі



Бағалауды түсіндіруТапсырмаларды орындай отырып, жемістерді жинайды.


















Балмұздақ

таяқшасы

Сабақтың ортасы

30 мин








































Сабақтың соңы

2 мин



Топтық жұмыс:

  1. топқа: Нақты белгілері бойынша затты анықтау.

  2. Көктем мезгіліне байланысты суреттер құрастыру.

  3. Жұмбақ жасыру. Ассосация жасау.

Іші қызыл, тәп-тәтті,

Сырты жасыл,қап-қатты.

Сергіту сәті жасалады.

(Ұ) 1- тапсырма «Ашық микрофон» әдісі арқылы жүзеге асады. Дәптермен жұмыс жүреді.

56-жаттығу.

Өлеңді көшіріп жаз. Сын есімдерді тап. Оларға сұрақ қой. Сын есімнің қай сөз табымен байланысып тұрғанын анықта.

Асау, асқар-қандай?

Сын есімдер зат есіммен байланысып тұр.


Сергіту сәті: «От,су, ауа» тренингі

Қимылдар жасалады.Оқушылар шатаспауы керек.

Гүлшоқтары арқылы оқушыны тақтаға шығару. Қолдарына сәбіз, лимон, алмұрт беріледі.

57-жаттығу.

Заттардың белгілерін ата: көлемін, түсін, пішінін, дәмін айт, сөйлем құрап айт.

.Дескриптор:

-Өлеңді көшіріп жазады.

- Сын есімдерді табады, сұрақ қояды.

-Сын есімнің зат есіммен байланысып тұрғанын анықтайды.

- Заттардың белгілерін атайды,сөйлем құрайды.

Галереяға саяхат: Азайып бара жатқан жануарлардың суреттері ілінеді. Сөйлемдер жазылады, солардың ішінен сын есімдерді табады.


Рефлексия: «Блоб ағашы» әдісі бойынша сабақта қалай жұмыс жасағандарын қысқаша айтады.

Оқу тапсырмасы: 60-жаттығу.












-Өлеңді көшіріп жазады.

- Сын есімдерді табады, сұрақ қояды.

-Сын есімнің зат есіммен байланысып тұрғанын анықтайды.





Заттардың белгілерін атайды,

сөйлем құрап айтады.















Сабақтан алған білімін, үйренгенін айтады.

.


«Үш шапалақ» әдісі









ҚБ: 1-10 балдық жүйе.












«От шашу» әдісі









«Бас бармақ» әдісі


































Суреттер,маркер,

стикер









Оқулық, дәптер, қалам











Лимон,сәбіз, алмұрт










Жануарлар суреттері



































ЖИ арқылы жасау
27 Мамыр 2025
95
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі