2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / "Сын есім"

"Сын есім"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге қолдану үшін қажет
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Білім беру саласы : «Таным»

Кіші сала:«Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру»

Тақырыбы: Ғажайып математика 1-10 саны және цифры.
Мақсаты: 10 санының құрамын анықтай білуге дағдыландыру. 10 санынан бастап бір - бірден шегеріп отырып, кері қарай 0 - ге дейін, 0 - ден 10 - ға дейін ауышша, жазбаша тура санай білуге үйрету. Ақыл - ой белсенділігін күшейту, шапшандыққа, дәлдікке тәрбиелеу.
Көрнекілік: суреттер, доп, 1 - 10 - ға дейн сандар.
Әдіс - тәсілдер: сұрақ - жауап, санау, теңестіру ойын.

Билингвальдік компоненті:сандар-цифры,он-десять,

Бөлімі


Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық

қозғалушылық

- Саламатсыздар ма, балалар!

- Балалар, бүгін бізге қонақтар келіпті, қане амандасайық!

Біз әдепті баламыз

Амандасу үлкенге,

Алдыменен қонақпен

Тәрбиенің басы ғой.

Амандасып аламыз.

Ал қанекей бәріміз. Сәлеметсіз бе!- дейік үлкенге

Жылулық шеңбер. - Қане, балалар барлығымыз бір - біріміздің қолымыздан ұстап күн жасайықшы. - Балалар, мынау ненің суреті?

- Таңертең тұрған кезде аналарың қайырлы таң деп айта ма?

- Жарайсыңдар, балалар, бүгінгі күніміз жақсы болсын, орнымызға отырып. - Бүгін бізде қарапайым математикалық ұғымдар туралы ашық оқу - іс әрекеті.

Саламатсыз ба!












күннің

- Күн жарқырап шыққан кезде адамдарға шуағын шашады.

-Күн жылу ,жарық ,сәуле береді.

Иа деп жауап береді.





Ұйымдастыру

 іздестіру

-Балалар біз бүгін « Ғажайып математика» еліне  саяхатқа барамыз. Қанекей барлығымыз пойыз болып саяхатқа барайық.

Міне ғажайып математика еліне де келіп жеттік. Балалар бұл саяхатта біз көптеген тапсырмаларды орындаймыз.

- Балалар, мен сендерге құр қол келген жоқпын Мына шарларды ала келдім.

- Бір жылда неше мезгіл бар?

. Кәне, атап шығайық.

Бұл шарлардың түсі де сол төрт мезгілді белгілейді. Мына шардың түсі қандай

- Бұл шардың түсі қай мезгілді білдіреді? Қыс. қыста жер қандай болады (ақ) Сары шарды көрсету Бұл түс қандай жыл мезгілін білдіреді.(күз)

- Себебі күзде ағаштардың жапырақтары сарғайып жерге түседі. Жер беті сары кілемге ұқсайды. Жасыл шарды көрсету. Бұл түс шөптердің түсі сияқты.

- Табиғат көктемде оянып, жер беті жасыл шөпке толады.. Ағаштар бүршік жара бастайды.(көктем) Қызыл шарды көрсету. - Қызыл түс қандай жыл мезгілін білдіреді.? Қай уақытта гүлдер қызыл түске боялады?.(жаз)

- Балалар, түстерін білдік, енді сиқырлы шардың ішінде не бар екенін білгілерің келе ме? Кәне, шарды кім жарады. Бір бала шығып шарды жарады,

Бірінші тапсырманы орындаймыз.

«Орналастыр»ойыны.

Сандарды өсу ретімен орналастыр

 1 тапсырма: 1-ден 10-ға дейін тура? 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

2 тапсырма: 10-нан 1-ге дейін кері ? 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1.

Екінші тапсырма:

"Нүктелерді қос" игравизормен жұмыс

Плакатта нүктелермен бейнеленген "балық" бейнесі. Нүктелерді рет - ретімен қосып, бейнені анықтау. Неше нүкте бар екен?

Үшінші тапсырма:

Сергіту сәті.

Логикалық есептер

Логикалық есептер шығару.

1.Екі сиырда неше мүйіз

2.Бір қолда неше саусақ

3. Қонжық екеу, табаны нешеу?

4.Үш қоянда қанша құлақ бар?

5.Ағашта төрт құс отыр,оған екі құс келіп қосылды.Ағашта қанша құс отыр?

6.Бір шеңбер, бір шеңберді көтеріп тұр?

Төртінші тапсырма:

Дидактикалық ойын. «Жоғалған сан».

Сандарды көршісін табу тура және кері

Бесінші тапсырма:

«Суреттегі заттарды сандармен сәйкестендір» (үлестірмелі материалмен жұмыс)Мысалы: 3 санының жанына 3 мысық бейнеленген суретті қою керек, т.с.с.. 
Сиқырлы жәшік ашылды ішінде сыйлықтар шашылды.



-төрт мезгіл бар
-қыс, көктем,жаз, күз


-ақ
-қыс мезгілі
Аппақ қар.

-күз
-Себебі күзде ағаштардың жапырақтары сарғайып жерге түседі. Жер беті сары кілемге ұқсайды.


-көктем мезгілі


-жаз мезгілінде
Бір бала шығып шарды жарады.










1,3,5,2,4,10,6,8,7,9,








Нүктелерді рет - ретімен қосып, бейнені анықтайды.



Балалар сергіту сәтін орындайды.


4 мүйізі

5 саусақ

8

6

6

8



1,3,5,7,9, 0...2...5,6...8..




1,2,3,4,5,6,7,8,9,10




Рефлексивтік

түзетушілік



Балалар жарайсындар бүгінгі ұоіә өте жақсы өтті.

Біз сендермен қандай тапсырмалар орындадық.

- Жарайсыңдар, балалар, бәріміз келген қонақтармен қоштасайық.

 -ия, ұнад

Көптеген тапсырмалар орындадық.

Сау болыныз!

Күтілген нәтиже:
Колданады: Логикалық есептерді шеше білу керек, сан санау ұғымын кеңейту.
Түсінеді: Жыл мезгілдерін түстермен сәйкестендіріп таба алуды меңгерді.
Қалыпсатырады: шапшаңдыққа, шыншылдыққа, адамгершілікке баулу

21 Желтоқсан 2017
468
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі