Ұзақ мерзімді жоспар
бөлім
Сөз
таптары
|
Мектеп: «М. Базарбаев атындағы №138
гимназия»КММ
|
Күні:
12.03.2018
|
Мұғалім: Мәжібай Айдын
Төреханқызы
|
Сынып: 3
«А»
|
Қатысқандар саны:21
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ тақырыбы: Сын
есім
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
|
Сын есім
анықтау. Сын есімнің мағынасын дұрыс
түсініп, сөйлеу және жазу стилінде дұрыс қолдана
білу
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар: .
Сын есім анықтайды. Сын
есімнің мағынасын дұрыс түсініп, сөйлеу және жазу стилінде дұрыс
қолдана білу.
Өз
бетімен жұмыс істейді, ізденеді, деректерді талдай біледі, өзін-өзі
бағалайды Оқушылардың басым бөлігі:
Берілген тапсырмалар бойынша салыстыру, талдау,
жинақтау тәсілдерін қолдана
білу.
Кейбір оқушылар:
Сын
есім сөздерін, теңеу сөздерді қолданып, сурет бойынша көркем
мәтіндер құрастыра білу.
|
Бағалау
критерийлері
|
-
Сын есім туралы түсінікті меңгереді
-сұрақтарға жауап бере
алады
-ойларын еркін жеткізе
алады
-жұпта, топта, ұжымда жұмыс жасай отырып,
бір-бірін тыңдауды,сөйлеуді
үйренеді
|
Құндылықтарға
баулу
|
Сын
тұрғысынан ойлау, ынтымақтастық
құндылықтары
|
Пәнаралық
байланыс
|
Әдебиеттік оқу:табиғатты суреттей білу,көркем сөздерді,теңеуді
қолдана білу
|
Алдыңғы
білім
|
Етістік
|
Сабақ
барысы:
|
Сабақтың
жоспарлан-
ған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Басы
2
минут
2
минут
3
минут
|
Амандасу, оқушыларды түгендеу, сабаққа керекті
құралдардарын түгендеу
Сабаққа қызығушылығын
арттыру.
Психологиялық
ахуал
Қызыл көзін
ашқанда,
Сынық сүйем баспа
алға.
Сары көзін
ашқанда,
Қарап қалма
аспанға.
Жасыл көзін
ашқанда,
Өте
бергін жасқанба.
-Бүгін сендерге сәттілік
тілеймін.
Бағдаршам түстері бойынша топқа бөлу. Қызыл, сары
,жасыл.
-топқа бөлінеді
-
топ ережесін құрады.
«Сұқ саусақ» стратегиясы-мен үй тапсырмасын
тексеру
-Оқушылар сұқ саусақтарымен таңдағысы келетін
топты көрсетеді, таңдалған топ үй тапсырмасын айтады.Екі топ
жауаптарын тексеріп, толықтырады.
|
Бағдаршам көздері бойынша түстермен
дөңгелектер
|
Ортасы
7
минут
3
минут
10
минут
7
минут
|
«Миға
шабуыл»
«Ойлан-жұптас-бөліс »
әдісі
-Мысықты сипаттаңыз (сақ,сұр,
маубас,ала)
-Түлкі туралы сипаттау (сары,қызыл, қу,жабайы
)
Итті сипаттап жазу(үлкен,сақ,ақылды
)
Аюды сипаттау(жабайы,үлкен,
ақ,қоңыр)
Дескриптор
-аңдарды тани
біледі.
-Сын есімді табу үшін аңдарды
сипаттайды.
-Әр
топ өз тапсырмаларын ортаға салады.
Тыңдаушы екі топ толықтыруға
болады.
-
жазған сөздерге сұрақ қою арқылы сын есімнің сұрақтарын
анықтайды.
Ереже: заттың түрін түсін көлемін білдіретін сөздерді
сын есім дейміз.Оларға қандай? Қай? деген сұрақтар
қойылады.
Сергіту
сәті:
«Мен
қазақпын»
2-жаттығу.Жеке
жұмыс
РАФТ
стратегиясы
Роль-аспан,күн ,ағаш
Аудитория-
жер
Форма-өтініш,тілек,хат
Тақырып-
Табиғатты аялау
Дескриптор
-Әр
оқушы жазған мәтіндерін оқиды,ішінен сын есімді тауып сұрақ
қояды.
-
өзара бағалайды.
«Кубизм» стратегиясы арқылы жаңа сабақты
бекіту
Доп
-сипаттаңыз
-анықтаңыз
-бағалаңыз
1.
Сын есім ережесін еске түсіріңіз.
2.
Мына сөздерден сын есімдерді
табыңыз.
3.
Жақсы сөзіне сөйлем құрастыр
5
«Менің досым» тақырыбы бойынша
әңгімеле.
6 .
Сын есімге қатысты 5 сөз ата
Дескриптор:
-
Сын
есім ережесін меңгереді.
-
Сын
есім сұрақтарын нақтылайды.
-
Сын
есімді қатыстырып әңгіме құрастыра
алады.
|
Аңдардың суреттерін АКТ арқылы
қолдану.
Оқулықпен жұмыс
аудиотаспа
Табиғат суреттері АКТ
қолдану
Доп
.Әр топқа сұрақ жазылған қағаз
|
Аяқталуы
5минут
|
-Бүгінгі сабақтағы оқу мақсатына жеткені туралы
оқушының рефлексия жасау
-Дөңгелекшелер арқылы бүгінгі сабақтан алған
әсерлеріңді көрші топтарыңды
бағалаймыз,
Үйге тапсырма:5-жаттығу
183-бет
|
|
Саралау- оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды
жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру
деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының
сақталуы
|
Әр тапсырманы
саралау:
Барлығы: «Миға шабуыл» тақырыпты тануға
бағыт-бағдар алады.
Барлығы:РАФТ әдісі мен рольге кіре
отырып сын есім туралы түсінік
қалыптасады.
Басым:Рольге кіріп сын есімді
анықтайды.
Кейбір:Теңеу сөздерді қолдана отырып
талдау жасай алады.
Барлығы
: Кубизм арқылы сын есім
сұрақтарын біледі.
Басым:Сын есімге мысал келтіре
отырып талдау жасай алады.
Кейбір:Сын есімді салыстыра бағалай
алады.
|
Мадақтау, қол шапалақтау
көңілді смайликтер,Бағдаршам, бағалау критерий, дескриптор
беру.
|
Сыныптың санитарлақ гигиеналық
тазалығын сақтау.АКТ пайдалану ережесі,Оқушылардың өзара
қарым-қатынасын мұғалім үнемі өз бақылыауында
ұстау.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
|
|
Жалпы
бағалау
Қандай екі нәрсе табысты болды
(оқыту, оқу)
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты
жақсарта алды (оқыту, оқу)
1:
2:
|