Сын есім 4-сынып ҚМЖ АШЫҚ САБАҚ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Сын есім 4-сынып ҚМЖ АШЫҚ САБАҚ

Материал туралы қысқаша түсінік
Сын есім 4-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы



Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Қазақ тілі

Бөлім:

Ғарышқа саяхат

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 4 « »

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

111 Сын есім 33-37- жаттығу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.1.1.1 тыңдаған материал бойынша негізгі тұсын белгілеп алу және солардың негізінде мәтіннің мазмұнын айту.

4.2.4.1 мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және ондағы негізгі ойды тұжырымдау

4.3.1.1 берілген тақырып бойынша әңгімелеу, сипаттау және пайымдау элементтері бар мәтін құрастырып жазу

Сабақтың мақсаты:

- тыңдаған материал бойынша негізгі тұсын белгілеп алады және солардың негізінде мәтіннің мазмұнын айта алады;

-мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтайды және ондағы негізгі ойды тұжырымдай алады;

- берілген тақырып бойынша әңгімелейді,сипаттап және пайымдап элементтері бар мәтін құрастырып жазады.

Құндылықты дарыту

Құрмет, өмір бойы білім алу, ынтымақтастық

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері:

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

5 мин

Психологиялық дайындық

Нейрожаттығу

Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!


Өткен сабаққа шолу, жаңа сабаққа кіріспе:

«Сұрақ менен, жауап сенен» әдісі

Ұшқыш сөзіне бес жолды өлең құрастыру.

1. Ұшқыш

2. Сын есітм ( 2 сөз)

3. Етістік (3 сөз)

4. Сөйлем.

5. Синоним сөз

Бүгінгі сабақ тақырыбы мен мақсаты хабарланады.







Оқушылар сұраққа жауап береді.



Оқушылар сабақ тақырыбы мен мақсатымен танысады.


«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!






Дескриптор:

- ұшқыш сөзіне бес жолды өлең құрастырады-1б.








Слайд 1



Ортасы

30 мин


















































Сергіту сәті

2 мин

Жаңа сабақ

33-жаттығу. Мәтінді тыңдау «Байқоңыр-халықаралық ғарыш айлағы»

Сұрақтар қою арқылы мәтін тақырыбы мен мазмұнын салыстыру, сәйкестігін анықтау.

-Мәтіннің бірінші бөлімінде не туралы айтылған?

-«Байқоңыр қайда орналасқан? («Байқоңыр» ғарыш айлағы;Экватор жазықтығына жақын.),»

-Екінші бөлімі не туралы?

- «Байқоңырда» нелер ұшырылды? Жердің, айдың, шолпанның, күннің жасанды серіктері; ғарыш кемелері ұшырылды.)

-Үшінші бөлімде не туралы айтылған? Байқоңыр кешенін пайдаланудың қандай пайдасы мен зардаптары бар? (Экологиялық зардаптар; улы заттар; ракета қалдықтары) Оның негізгі ойы қандай?

- Мәтіннің тақырыбы мәтін мазмұнына сәйкес келе ме?

-Мәтіннің тақырыбын сен қалай өзгертер едің?

Мәтінге ат қой

І. Ғарыш айлағы, ғарыш айлағын салу себептері.
ІІ. Ең ірі ғылыми ғарыш полигоны.
ІІІ. Байқоңырдың пайдасы мен экологиялық зардаптары.

Мұғалім оқушыларға мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастырады.

- «Байқоңыр»ғарыш айлағының елді мекендерден үлкен арақашықтықта салынуы неліктен деп ойлайсың?

- Байқоңырдан қандай ғарыш кемелері ұшырылды?

-Зардап шеккен мекендерге қалай көмектесуге болады деп ойлайсыңдар?



34-жаттығу. Алдымен мәтінді толық оқы, содан соң сын есімдерсіз оқы. Сонда мәтін мазмұнында қандай өзгеріс болғанын айт.

-Мәтінді көшіріп жаз. Сын есімдердің астын сыз.







35-жаттығу. Жұптық жұмыс. «Із кесуші»әдісі. Берілген сын есімдерге сай затты тап. Неліктен сол затты айтқаныңды дәлелде.



«Жаңбыр тамшылары» әдісі




36-жаттығу Жұмбақты іштей оқып, жаттау. Хормен ормен айту. Жеке жатқа айту.

Оқушылардың бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазуы қадағаланып, бағыт беріледі.

ЕБҚ тапсырмасы

Жұмбақты көшіріп жазып, жауабын жазады.



Мәтінді тыңдайды.







Сұрақтар қою арқылы мәтін тақырыбы мен мазмұнын салыстырады, сәйкестігін анықтап айтады.









Сұрақтарға жауап алу барысында мәтіндегі әр бөліктің түйінді ойын білдіретін тірек сөздерді анықтап айтады.






Алдымен мәтінді толық оқы, содан соң сын есімдерсіз оқиды. Сонда мәтін мазмұнында қандай өзгеріс болғанын айтады.



Берілген сын есімдерге сай затты табады. Неліктен сол затты айтқаныңды дәлелдейді.














Дескриптор:

-мәтінді тыңдап, сұрақтарға жауап береді-1 б

- Сұрақтар қою арқылы мәтін тақырыбы мен мазмұнын салыстырып, сәйкестігін анықтайды- 1б

- Тыңдалған мәтінді оқиды , қажетті ақпараттарды табады-1б



















Дескриптор:

-мәтінді көшіріп жазады-1 б

-сын есімдерді табады-1 б



Дескриптор:

-сын есімді табады -1б

-айтқанын дәлелдейді-1б







Дескриптор:

-жұмбақты жаттайды-1б

-сауатты жазады-1б






Слайд 2









Слайд 3

Суреттер

оқулық












Слайд 4

оқулық






Слайд 5

Соңы

8 мин

Сабақты бекіту. Еркін микрофон» әдісі арқылы сабақты бекіту

Бағалау

Рефлексия «Торсық» әдісі



Үй тапсырма. Үйге тапсырма:37- жаттығу

Шығармашылық тапсырма.







Бүгінгі сабақта алған білімдері бойынша рефлексия жасайды.







Оқушылар 1-10 балдық жүйемен бағаланады.

Слайд 6







Оқу ісінің орынбасары: П.Рахметов







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.04.2025
234
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі