|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
27.01.2025 |
|
|
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Тәрбие тақырыбы |
Шын жүректен кітап сыйла |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларды кітап оқуға баулу, кітаптың адам өміріндегі маңызын түсіндіру. Қоғамда рухани құндылықтарды арттыру, кітапқа деген сүйіспеншілікті ояту. Оқушылар арасында мейірімділік, сыйластық, жанашырлық сияқты қасиеттерді қалыптастыру. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
|
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Мұғалім: «Кітап – адам өмірінің рухани азығы, білімнің қайнар көзі. Кітап оқу арқылы адам баласы жан-жақты дамып, өмірде көптеген жетістіктерге жетеді. Бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы – «Шын жүректен кітап сыйла». Бұл тақырыптың мәні – жақын адамдарымызға, достарымызға, мектеп кітапханасына немесе мұқтаж жандарға кітап сыйлау арқылы мейірімділікті көрсетіп, білімді насихаттау. Ендеше, осы тақырып төңірегінде ой бөлісіп, қызықты тапсырмалар орындаймыз.» |
Кітап туралы эссе жазуТақырыптар: «Бұл кітап маған не үйретті?» «Кітаптағы кейіпкердің өмірін қалай өзгерткім келеді?» «Кітаптағы менің сүйікті кейіпкерім». |
презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Сұрақ-жауап: Кітапты не үшін оқу керек деп ойлайсыңдар? Соңғы оқыған кітабың қандай және ол саған қандай ой салды? Кітап сыйлау дәстүрінің қандай маңызы бар? Шығармашылық тапсырма: Көрініс қою: Ойын: Кітап – білім бұлағы, ... (білім – өмір шырағы). Кітаппен дос болғаның – ... (біліммен дос болғаның). |
Әдебиет әлеміне саяхатМақсаты: Оқушылар кітапты оқып, оның мазмұнын талдайды. Кітапты оқып шығып, негізгі кейіпкерлерді сипаттау. Кейіпкерлердің арасындағы негізгі қақтығыс пен оқиғаны талдау. Кітапта ең ұнаған үзіндісін таңдап, сол бойынша шағын эссе жазу. |
|
|
Сабақтың соңы |
Кітап сыйлау
сәті: ІV. Қорытынды бөлім Мұғалім: «Кітап – адамзаттың баға жетпес байлығы. Әрдайым кітап оқып, рухани дамып, оны өзгелерге де үлгі ету – біздің міндетіміз. Қоршаған ортаға мейірім мен даналық тарату үшін жақсы кітап сыйлау – ең керемет сыйлық. Бүгінгі тәрбие сағатымыздан әрқайсысың пайдалы ой түйген боларсыңдар деп сенемін. Баршаңа рахмет!» V. Рефлексия Оқушыларға қағаз беріліп, «Мен үшін кітап сыйлау...» деген сөйлемді аяқтап жазуы сұралады. Шараны кітап көрмесімен және бейнеролик көрсетумен аяқтауға болады. |
Сұрақ-жауапМақсаты: Ойлануға және пікірталас жүргізуге үйрету. Кітапты оқығаннан кейін сыныпта пікірталас ұйымдастыру: "Кейіпкер дұрыс шешім қабылдады ма?" Кітаптың мазмұны бойынша викторина ұйымдастыру. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Сабақтың мақсаты: салауатты өмір салтының пайдасы туралы және денсаулықты күтуді үйрету. Сабақтың міндеті: дұрыс тамақтану принциптерін дамыту; қандай тағамдық қоспалардың зиянды екенін анықтау; 3) балаларды топпен жұмыс істеуге үйрету. Құрал-жабдықтар: презентация, парақтар, қаламдар, проектор, компьютер. Сабақ барысы Кіріспе (2 минуты) Негізгі бөлім (6 минут) Зерттеу жұмысын өткізу. Сынып топтарға бөлінеді. Зерттеу жұмыстары жүргізіледі. Әр топта денсаулыққа зиян келтіретін өнімдер жайлы зерттеу жұмысын жүргізген оқушылар өздерінің зерттеу жұмыстарымен бөліседі. топ: Бір қорап сүтті зерттедік. Құрамында тағамдық қоспалар жоқ және жарамдылық мерзімі өткен жоқ. Бұл пайдалы өнім. топ: Шаян еті. Біз одан зиянды E120, E160c бояғыштарын, E621, E631 хош иістендіргіштерін таптық. Олар теріге зиянды және ішектің бұзылуын тудырады. Бұл қауіпті өнім. топ: «Кириешки» крекер. Дәмді күшейткіштер E627, E631 анықталды. Олар ішектің бұзылуын тудырады. Қауіпті өнім, бірақ көптеген оқушылар оларды жиі пайдаланады. Бұл туралы ойлануға тұрарлық. топ: Газдалған сусын «Эстрагон». Бұл ең қауіпті өнім. Оның құрамында қатерлі ісік тудыратын антиоксидант E330, тәттілендіргіштер E954 - қатерлі ісік, E952 - тыйым салынған, E102 бояуы қауіпті. Бұл өнімді жеуге БОЛМАЙДЫ! Денсаулықтың мықты болуы үшін дұрыс тамақтану аса маңызды!!! Қорытынды (2 минут) Сабақты қорытындылау Денсаулыққа не зиян екенін есте сақтау керек және денсаулықты сақтау ережелерін қайталау керек. Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/sXN8vhXzEz8?si=Vc_teoFhifClwsCc https://www.youtube.com/watch?v=jWklhxwlxmA |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Шын жүректен кітап сыйла" ашық тәрбие сағаты
"Шын жүректен кітап сыйла" ашық тәрбие сағаты
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
27.01.2025 |
|
|
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Тәрбие тақырыбы |
Шын жүректен кітап сыйла |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларды кітап оқуға баулу, кітаптың адам өміріндегі маңызын түсіндіру. Қоғамда рухани құндылықтарды арттыру, кітапқа деген сүйіспеншілікті ояту. Оқушылар арасында мейірімділік, сыйластық, жанашырлық сияқты қасиеттерді қалыптастыру. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
|
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Мұғалім: «Кітап – адам өмірінің рухани азығы, білімнің қайнар көзі. Кітап оқу арқылы адам баласы жан-жақты дамып, өмірде көптеген жетістіктерге жетеді. Бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы – «Шын жүректен кітап сыйла». Бұл тақырыптың мәні – жақын адамдарымызға, достарымызға, мектеп кітапханасына немесе мұқтаж жандарға кітап сыйлау арқылы мейірімділікті көрсетіп, білімді насихаттау. Ендеше, осы тақырып төңірегінде ой бөлісіп, қызықты тапсырмалар орындаймыз.» |
Кітап туралы эссе жазуТақырыптар: «Бұл кітап маған не үйретті?» «Кітаптағы кейіпкердің өмірін қалай өзгерткім келеді?» «Кітаптағы менің сүйікті кейіпкерім». |
презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Сұрақ-жауап: Кітапты не үшін оқу керек деп ойлайсыңдар? Соңғы оқыған кітабың қандай және ол саған қандай ой салды? Кітап сыйлау дәстүрінің қандай маңызы бар? Шығармашылық тапсырма: Көрініс қою: Ойын: Кітап – білім бұлағы, ... (білім – өмір шырағы). Кітаппен дос болғаның – ... (біліммен дос болғаның). |
Әдебиет әлеміне саяхатМақсаты: Оқушылар кітапты оқып, оның мазмұнын талдайды. Кітапты оқып шығып, негізгі кейіпкерлерді сипаттау. Кейіпкерлердің арасындағы негізгі қақтығыс пен оқиғаны талдау. Кітапта ең ұнаған үзіндісін таңдап, сол бойынша шағын эссе жазу. |
|
|
Сабақтың соңы |
Кітап сыйлау
сәті: ІV. Қорытынды бөлім Мұғалім: «Кітап – адамзаттың баға жетпес байлығы. Әрдайым кітап оқып, рухани дамып, оны өзгелерге де үлгі ету – біздің міндетіміз. Қоршаған ортаға мейірім мен даналық тарату үшін жақсы кітап сыйлау – ең керемет сыйлық. Бүгінгі тәрбие сағатымыздан әрқайсысың пайдалы ой түйген боларсыңдар деп сенемін. Баршаңа рахмет!» V. Рефлексия Оқушыларға қағаз беріліп, «Мен үшін кітап сыйлау...» деген сөйлемді аяқтап жазуы сұралады. Шараны кітап көрмесімен және бейнеролик көрсетумен аяқтауға болады. |
Сұрақ-жауапМақсаты: Ойлануға және пікірталас жүргізуге үйрету. Кітапты оқығаннан кейін сыныпта пікірталас ұйымдастыру: "Кейіпкер дұрыс шешім қабылдады ма?" Кітаптың мазмұны бойынша викторина ұйымдастыру. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Сабақтың мақсаты: салауатты өмір салтының пайдасы туралы және денсаулықты күтуді үйрету. Сабақтың міндеті: дұрыс тамақтану принциптерін дамыту; қандай тағамдық қоспалардың зиянды екенін анықтау; 3) балаларды топпен жұмыс істеуге үйрету. Құрал-жабдықтар: презентация, парақтар, қаламдар, проектор, компьютер. Сабақ барысы Кіріспе (2 минуты) Негізгі бөлім (6 минут) Зерттеу жұмысын өткізу. Сынып топтарға бөлінеді. Зерттеу жұмыстары жүргізіледі. Әр топта денсаулыққа зиян келтіретін өнімдер жайлы зерттеу жұмысын жүргізген оқушылар өздерінің зерттеу жұмыстарымен бөліседі. топ: Бір қорап сүтті зерттедік. Құрамында тағамдық қоспалар жоқ және жарамдылық мерзімі өткен жоқ. Бұл пайдалы өнім. топ: Шаян еті. Біз одан зиянды E120, E160c бояғыштарын, E621, E631 хош иістендіргіштерін таптық. Олар теріге зиянды және ішектің бұзылуын тудырады. Бұл қауіпті өнім. топ: «Кириешки» крекер. Дәмді күшейткіштер E627, E631 анықталды. Олар ішектің бұзылуын тудырады. Қауіпті өнім, бірақ көптеген оқушылар оларды жиі пайдаланады. Бұл туралы ойлануға тұрарлық. топ: Газдалған сусын «Эстрагон». Бұл ең қауіпті өнім. Оның құрамында қатерлі ісік тудыратын антиоксидант E330, тәттілендіргіштер E954 - қатерлі ісік, E952 - тыйым салынған, E102 бояуы қауіпті. Бұл өнімді жеуге БОЛМАЙДЫ! Денсаулықтың мықты болуы үшін дұрыс тамақтану аса маңызды!!! Қорытынды (2 минут) Сабақты қорытындылау Денсаулыққа не зиян екенін есте сақтау керек және денсаулықты сақтау ережелерін қайталау керек. Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/sXN8vhXzEz8?si=Vc_teoFhifClwsCc https://www.youtube.com/watch?v=jWklhxwlxmA |
|
|
шағым қалдыра аласыз













