Материалдар / "Сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту"

"Сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту мақсатымен өткен коучингтерде белсенді әдіс-тәсілдермен әр-түрлі тапсырмалар орындауда мұғалімдердің белсенділігі артып қана қоймай, өз сабақтарында оқушылардың сто дағдыларын дамыту үшін ізденісте болып, оқушылардың қызығушылығын арттырып, бүгінгі алған білімдерін ертеңгі өмірде қолдана алуды мектеп қабырғасынан бастап, күнделікті өмірмен ұштастыруға баулу, қазіргі ұстаздардың алға қойған мақсаты.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
992
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Тақырыбы

Оқытуда сын тұрғысынан ойлауды пайдалану
МақсатыМұғалімдер оқу үдерісінде сын тұрғысынан ойлауды дамытудың негізгі әдістерін анықтайды.
Оқу нәтижесі

Мұғалімдер өз пәні бойынша сын тұрғысынан ойлауды дамытуға ықпал ететін үш түрлі тапсырма әзірлейді.
Түйінді идеяларСын тұрғысынан ойлау бір нәрсені елестетуге ,баламалы шешімдерді қабылдауға, ойлау және іс-әрекеттің жаңа немесе түрлендірілген тәсілдерін енгізуге дайын болуды көздейді, ол ұйымдастырылған қоғамдық әрекеттерге бейілділік пен басқаларды сын тұрғысынан ойлауға баулуды білдіреді.
Уақыты

Сабақ барысыЖұмыс түрлері
3 минут









2 минут



Ұйымдастыру кезеңі:«Шаттық шеңберінде өзіңді бағала»Қатысушыларға Шаттық шеңберінде өздерінің есімдеріне есімінің бас әрпінен басталатын сын есім қосып айтады.Мысалы: Жайдары Жанар, ақылды Айгүл....

Топқа бірігу:Қатысушылар қиындыларды ұқсастық бойынша жинап, сөйлемдерді толық оқи отырып,топқа бірігеді.

«Шаттық шеңберінде өзіңді бағала» жаттығуы «Құрастыру» әдісіДжон Дьюи мен Эдвард Глейзердің сын тұрғысынан ойлау туралы тұжырымдары.
10 минут





18 минут





2 минут



10 минут







2 минут



18 минут









20 минут
Миға шабуыл:СТО туралы таныстырылым ұсыну

«Сын тұрғысынан ойлаудың әдістері» бағытымен оқытудың жеке тұлғаға бағытталуының он тәсілін (үлестірмелі материал) топ ішінде оқып, талқылап, әр топ түйінді идеялармен « 9 ромбты» толтырады және топтар ауысып, бірін-бірі бағалайды.«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі



«Алаш қайраткерлерінің өмірі мен қызметі» мәтінін топқа бөліп беріп, топ ішінде оқып, талқылап, «Кластер» құрып және «Ақыл картасына» айналдырады.Ортада талқыланады.Сергіту сәті «Цветотерапия»

«Дананың кілттері» іс-әрекеттер кешенін (үлестірмелі материал) пайдаланып, «Сын тұрғысынан ойлаудың дамыту құралдарын өз пәнімде қалай қолданамын?» мақсатымен қатысушылар өз пәндеріне лайықтап жұмыс түрлерін дайындап және топ ішінде талқылап, таныстырады.



Қойылған жеті сұрақтың жауабы қамтылған әңгіме құрастырады.Кім?Не?Қайда?Қашан?Қалай?Неге?(Жеке жұмыс)Топ ішінде талқылап үздігін таныстырады және бағалайды.

АКТ



Топтық жұмыс« 9 ромб» әдісі











«Кластер» «Ақыл картасы» Жұптық жұмысТоптық жұмыс





Жеке жұмысТоптық жұмыс











«Жеті сұрақ» әдісі

5 минутДжон Дьюидің « Рефлексиялық оқытудағы» сұрақтар тізбегімен кері байланыс алынады.



«Бағалау парағы»











































Тақырыбы

Сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытуға арналған әдістерді жоспарлау.
МақсатыМұғалімдер оқу үдерісінде сын тұрғысынан ойлауды дамытудың негізгі әдістерін анықтайды.
Оқу нәтижесі

Мұғалімдер өз пәні бойынша сын тұрғысынан ойлауды дамытуға ықпал ететін үш түрлі тапсырма әзірлейді.

Түйінді идеяларСын тұрғысынан ойлау бір нәрсені елестетуге ,баламалы шешімдерді қабылдауға, ойлау және іс-әрекеттің жаңа немесе түрлендірілген тәсілдерін енгізуге дайын болуды көздейді, ол ұйымдастырылған қоғамдық әрекеттерге бейілділік пен басқаларды сын тұрғысынан ойлауға баулуды білдіреді.
Уақыты

Сабақ барысыЖұмыс түрлері
3 минут



2 минут



Қатысушылар қағаздан ұшақ жасап, тілектерін жазып бір-біріне ұшырады.

Құстардың, жануарлардың суреттерімен топқа бірігуде олардың қасиеттері туралы айтып өтеді.
«Ақ тілек» әдісі



«Сен білесің бе?»
10 минут

















15 минут









20 минут

















2 минут





2 минут18 минут









15 минут
Миға шабуыл:1.СТО дегеніміз не?2.Сто дағдысын қалай дамытуға болады?3.Сыни ойлау дегеніміз не?4. Сыни ойлау сабағының құрылымдық формуласын атап бере аласың ба?5.СТО сабақтарының мақсаттары қандай болады?6.Сын тұрғысынан ойлау қандай мағынаны білдіреді ?7. Сын тұрғысынан ойлау дағдыларын атап бер.

Қатысушылар берілген мәтін бойынша сұрақтар құрастырып, сағат тілімен ауысады, жауаптарын жазып кері қайтарады. Сұрақты тексеріп, бағалайды.

Қатысушылар «Дракон» мультфильмін көрмей тыңдап, тыңдалым арқылы топ ішінде талқылап, оқиғалар картасын құрады және жұмыстарымен таныстырады.







«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісімен топтар бірін-бірі бағалайды.

Сергіту сәті «Күнім сен сөнбеші»Көрсетілген суреттер арқылы қатысушылар«Сын тұрғысынан ойлаудың дамыту құралдарын өз пәнімде қалай қолданамын?» тақырыбында өз пәндеріне лайықтап жұмыс түрлерін дайындап ұсынады.

Қатысушылар жанына жақын деген 20 сөзді жазады да, сағат тілімен ауысады.Осы 20 сөзбен әңгіме құрастырып, ортада таныстырады.
АКТ, слайд«Доп»















«Жуан-жіңішке сұрақтар» әдісіТоптық жұмыс







«Оқиғалар картасы» әдісіТоптық жұмыс





















«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісіЖеке , топтық жұмыс



«20 сөз»әдісіЖеке жұмысТоптық жұмыс
3 минутКоучке хат арқылы кері байланыс алу.

«Коучке хат»



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ