Коучинг
|
|
|
|
||
|
Сабақ тақырыбы |
Сын тұрғысынан ойлаудың мәні |
|||
|
Жалпы мақсаты: |
Мұғалімдер 21 ғасырда сын тұрғысынан ойлаудың маңызы мен өзектілігі туралы тұжырым жасау |
|||
|
Оқу нәтижесі: |
Мұғалімдер өз сабақтарында сын тұрғысынан ойлауды дамытудың тәсілдерін әзірлейді |
|||
|
Түйінді идеялар: |
Сын тұрғысынан ойлау бақылау, тәжірибе, толғану және пайымдау нәтижесінде алынған ақпаратты ұғыну, бағалау, талдау және синтездеуде қолданатын әдіс болып табылады, сонымен қатар ол әрекет жасауға негіз, түрткі болуы да мүмкін |
|||
|
Сабақта қолданатын материалдар: |
Слайд, маркер, түрлі – түсті стикерлер, суреттер, А4 қағаздары, интерактивті тақта, желім, жіп |
|||
|
Оқыту әдістер: |
Топқа бөлу, топтық жұмыс, АКТ, СТО, оқыту үшін бағалау, графикалық органайзер, 3=1 әдісі |
|||
|
Тапсырмалар: |
Үлестірмелі материалдарды орындау, постер қорғау. |
|||
|
Ұйымдастыру: Кіріспе Топқа бөлу
|
Тренердің іс-әрекеті |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Уақыт |
|
|
К
|
Суреттер мен сандар арқылы топқа бөлінеді
Мұғалімдер сын тұрғысынан ойлана отырып топқа бөлінеді 2- адам 4-велосипед 6-қоңыз 8- сегізақ |
2мин |
||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық ахуал тудыру мақсатында келесі тапсырманы ұсынамын. «Кәсіптік герб» жаттығуы - Біз бәріміз де педагогтармыз. Мен сіздерге өз жеке кәсіби гербтеріңізді жасауды ұсынамын. Оның сипатын, формасын, қандай болу керек екендігін әркім әр түрлі пайымдайды. Мен бәріңізге бір-бір ватман парағын, түрлі түсті қарындаштар үлестіремін. Сіздер соған кәсіптік греб контурын бейнелеп алып, сосын оның ішін мазмұнды бейнелермен толықтырыңыздар. Бұл үшін кәсіби қызметтің бірқатар маңызды тұстарына көңіл аудару керек. - Қатысушы өзінің кәсіби қызметінде неғұрлым маңызды деп есептейтін жетістік немесе оқиға; - сізді бақытты етуге оқушыларыңыз пайдалана аларлықтай нәрселер немесе білім аясы; - Сізің педагогикалық қызметте көмектесетін немесе көмектесе алатын жеке тұлғалық қасиеттеріңіз Талдау: Гербтегі бейнелер оның иесі туралы не айта алады? Суреттер неге осыншама әркелкі болып шыққан? Қай гербтегі қандай бейнелерді өзгертіп, түзетер едіңіз, неге? Ең жақсысы қайсысы және ол несімен жақсы? |
|
|
|
|
Ой қозғау |
Презентация «Сын тұрғысынан ойлау» |
Сұрақтарға сыни тұрғыдан ойлана жауап береді. |
2мин |
|
|
Топтық жұмыс |
Блум таксономиясын қолдана отырып суретте берілген ертегілер желісіне сұрақ қою. Әр топқа графикалық органайзер таратылады және соған ертегі желісіне қатысты сұрақтарды жазу. Бұл ертегіні сіз сабағыңызда қалай қолданар едіңіз? Қандай СТО технологиясын қолданасыз? |
Әр топтан бір – бір спикер шығып өз ойларымен бөліседі. Спикерді тренер өзі таңдап, орындығына стикер жабыстырып кетеді |
3мин |
|
|
Бағалау |
«Бас бармақ» бағалау әдісі |
Топтар бірін – бірі бағалайды. |
1мин |
|
|
Мағынаны тану |
Визуалды бейнелерді қабылдау және жадыда сақтау мүмкіндіктерін көрсететін тапсырмалар Презентация көрсетіледі 3=1 әдісі. (А4 қағазы, жіп, желім) |
Мұғалімдер А4 қағазы, жіп, желім осы үш заттан бір затты жасап шығару керек. Топ спикері не жасағандарын және не үшін жасағандары туралы түсінік береді. |
3 мин |
|
|
Бағалау |
Смайликтер арқылы бағалау.ФБ
|
Смайликтер арқылы топтар
өздерін бағалайды |
1мин |
|
|
Қорытынды |
«Бәрі өз қолыңда» видеобейне |
Видеоролликті көреді өз
ойларын түйеді |
2мин |
|
|
|
|
Сабақтан алған әсерлері туралы тақтадағы «Аралдар» қағазына қай жерде екендерін көрсетіп аралдарды таңдап жапсырады |
2мин |
|
О
қығанды түсінуге
арналған қол графикасы
Тақырыбы:___________________________________________________
-
Кім? Не? Қайда? (Бас бармақ)
-
Қиындығы
-
Түсінігі
-
Шешімі
-
Не ұнады? Неге?
-
Түйін (алақаны)
.
Негізі идеяны – үлкен балыққа жазу
Негізгі бөліктерін кіші балықтарға жазып шық
П
ирамида
4
3
2
1
Тақырыпқа байланысты 5 түйінді сөз жазып оларға түсінік беру.
Не
Кім
Қайда
Неге
Қалайй
Қашан
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сын тұрғысынан ойлаудың мәні
Сын тұрғысынан ойлаудың мәні
Коучинг
|
|
|
|
||
|
Сабақ тақырыбы |
Сын тұрғысынан ойлаудың мәні |
|||
|
Жалпы мақсаты: |
Мұғалімдер 21 ғасырда сын тұрғысынан ойлаудың маңызы мен өзектілігі туралы тұжырым жасау |
|||
|
Оқу нәтижесі: |
Мұғалімдер өз сабақтарында сын тұрғысынан ойлауды дамытудың тәсілдерін әзірлейді |
|||
|
Түйінді идеялар: |
Сын тұрғысынан ойлау бақылау, тәжірибе, толғану және пайымдау нәтижесінде алынған ақпаратты ұғыну, бағалау, талдау және синтездеуде қолданатын әдіс болып табылады, сонымен қатар ол әрекет жасауға негіз, түрткі болуы да мүмкін |
|||
|
Сабақта қолданатын материалдар: |
Слайд, маркер, түрлі – түсті стикерлер, суреттер, А4 қағаздары, интерактивті тақта, желім, жіп |
|||
|
Оқыту әдістер: |
Топқа бөлу, топтық жұмыс, АКТ, СТО, оқыту үшін бағалау, графикалық органайзер, 3=1 әдісі |
|||
|
Тапсырмалар: |
Үлестірмелі материалдарды орындау, постер қорғау. |
|||
|
Ұйымдастыру: Кіріспе Топқа бөлу
|
Тренердің іс-әрекеті |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Уақыт |
|
|
К
|
Суреттер мен сандар арқылы топқа бөлінеді
Мұғалімдер сын тұрғысынан ойлана отырып топқа бөлінеді 2- адам 4-велосипед 6-қоңыз 8- сегізақ |
2мин |
||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық ахуал тудыру мақсатында келесі тапсырманы ұсынамын. «Кәсіптік герб» жаттығуы - Біз бәріміз де педагогтармыз. Мен сіздерге өз жеке кәсіби гербтеріңізді жасауды ұсынамын. Оның сипатын, формасын, қандай болу керек екендігін әркім әр түрлі пайымдайды. Мен бәріңізге бір-бір ватман парағын, түрлі түсті қарындаштар үлестіремін. Сіздер соған кәсіптік греб контурын бейнелеп алып, сосын оның ішін мазмұнды бейнелермен толықтырыңыздар. Бұл үшін кәсіби қызметтің бірқатар маңызды тұстарына көңіл аудару керек. - Қатысушы өзінің кәсіби қызметінде неғұрлым маңызды деп есептейтін жетістік немесе оқиға; - сізді бақытты етуге оқушыларыңыз пайдалана аларлықтай нәрселер немесе білім аясы; - Сізің педагогикалық қызметте көмектесетін немесе көмектесе алатын жеке тұлғалық қасиеттеріңіз Талдау: Гербтегі бейнелер оның иесі туралы не айта алады? Суреттер неге осыншама әркелкі болып шыққан? Қай гербтегі қандай бейнелерді өзгертіп, түзетер едіңіз, неге? Ең жақсысы қайсысы және ол несімен жақсы? |
|
|
|
|
Ой қозғау |
Презентация «Сын тұрғысынан ойлау» |
Сұрақтарға сыни тұрғыдан ойлана жауап береді. |
2мин |
|
|
Топтық жұмыс |
Блум таксономиясын қолдана отырып суретте берілген ертегілер желісіне сұрақ қою. Әр топқа графикалық органайзер таратылады және соған ертегі желісіне қатысты сұрақтарды жазу. Бұл ертегіні сіз сабағыңызда қалай қолданар едіңіз? Қандай СТО технологиясын қолданасыз? |
Әр топтан бір – бір спикер шығып өз ойларымен бөліседі. Спикерді тренер өзі таңдап, орындығына стикер жабыстырып кетеді |
3мин |
|
|
Бағалау |
«Бас бармақ» бағалау әдісі |
Топтар бірін – бірі бағалайды. |
1мин |
|
|
Мағынаны тану |
Визуалды бейнелерді қабылдау және жадыда сақтау мүмкіндіктерін көрсететін тапсырмалар Презентация көрсетіледі 3=1 әдісі. (А4 қағазы, жіп, желім) |
Мұғалімдер А4 қағазы, жіп, желім осы үш заттан бір затты жасап шығару керек. Топ спикері не жасағандарын және не үшін жасағандары туралы түсінік береді. |
3 мин |
|
|
Бағалау |
Смайликтер арқылы бағалау.ФБ
|
Смайликтер арқылы топтар
өздерін бағалайды |
1мин |
|
|
Қорытынды |
«Бәрі өз қолыңда» видеобейне |
Видеоролликті көреді өз
ойларын түйеді |
2мин |
|
|
|
|
Сабақтан алған әсерлері туралы тақтадағы «Аралдар» қағазына қай жерде екендерін көрсетіп аралдарды таңдап жапсырады |
2мин |
|
О
қығанды түсінуге
арналған қол графикасы
Тақырыбы:___________________________________________________
-
Кім? Не? Қайда? (Бас бармақ)
-
Қиындығы
-
Түсінігі
-
Шешімі
-
Не ұнады? Неге?
-
Түйін (алақаны)
.
Негізі идеяны – үлкен балыққа жазу
Негізгі бөліктерін кіші балықтарға жазып шық
П
ирамида
4
3
2
1
Тақырыпқа байланысты 5 түйінді сөз жазып оларға түсінік беру.
Не
Кім
Қайда
Неге
Қалайй
Қашан
шағым қалдыра аласыз
оучинг сабақтың
қатысушылырымен сәлемдесу.













