Сын тұрғысынан ойлаудың мәні

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сын тұрғысынан ойлаудың мәні

Материал туралы қысқаша түсінік
Сын тұрғысынан ойлау бақылау, тәжірибе, толғану және пайымдау нәтижесінде алынған ақпаратты ұғыну, бағалау, талдау және синтездеуде қолданатын әдіс жөнінде
Материалдың қысқаша нұсқасы

Коучинг




Сабақ тақырыбы

Сын тұрғысынан ойлаудың мәні

Жалпы мақсаты:

Мұғалімдер 21 ғасырда сын тұрғысынан ойлаудың маңызы мен өзектілігі туралы тұжырым жасау

Оқу нәтижесі:

Мұғалімдер өз сабақтарында сын тұрғысынан ойлауды дамытудың тәсілдерін әзірлейді

Түйінді идеялар:

Сын тұрғысынан ойлау бақылау, тәжірибе, толғану және пайымдау нәтижесінде алынған ақпаратты ұғыну, бағалау, талдау және синтездеуде қолданатын әдіс болып табылады, сонымен қатар ол әрекет жасауға негіз, түрткі болуы да мүмкін

Сабақта қолданатын материалдар:

Слайд, маркер, түрлі – түсті стикерлер, суреттер, А4 қағаздары, интерактивті тақта, желім, жіп

Оқыту әдістер:

Топқа бөлу, топтық жұмыс, АКТ, СТО, оқыту үшін бағалау, графикалық органайзер, 3=1 әдісі

Тапсырмалар:

Үлестірмелі материалдарды орындау, постер қорғау.

Ұйымдастыру:






Кіріспе

Топқа бөлу











Тренердің іс-әрекеті


Мұғалімнің іс-әрекеті

Уақыт

К оучинг сабақтың қатысушылырымен сәлемдесу.
Армысыздар, құрметті әріптестер! Мен сіздерді көргеніме өте қуаныштымын! Сабақты бастамас бұрын топқа бөлініп алайық. Ол үшін мына берілген номерлерді таңдаңыздар.
Мұғалімдерге суреттермен сандар арқылы топқа бөлеміз.









Суреттер мен сандар арқылы топқа бөлінеді











Мұғалімдер сын тұрғысынан ойлана отырып топқа бөлінеді

2- адам

4-велосипед

6-қоңыз

8- сегізақ

2мин

Психологиялық ахуал

Психологиялық ахуал тудыру мақсатында келесі тапсырманы ұсынамын.

«Кәсіптік герб» жаттығуы

- Біз бәріміз де педагогтармыз. Мен сіздерге өз жеке кәсіби гербтеріңізді жасауды ұсынамын. Оның сипатын, формасын, қандай болу керек екендігін әркім әр түрлі пайымдайды.  Мен бәріңізге бір-бір ватман парағын, түрлі түсті қарындаштар үлестіремін. Сіздер соған кәсіптік греб контурын бейнелеп алып, сосын оның ішін мазмұнды бейнелермен толықтырыңыздар.  Бұл үшін кәсіби қызметтің бірқатар маңызды тұстарына көңіл аудару керек.

- Қатысушы өзінің кәсіби қызметінде неғұрлым маңызды деп есептейтін жетістік  немесе оқиға;

- сізді бақытты етуге оқушыларыңыз пайдалана  аларлықтай нәрселер немесе білім аясы;

- Сізің педагогикалық қызметте көмектесетін немесе көмектесе алатын жеке тұлғалық қасиеттеріңіз

Талдау: Гербтегі бейнелер оның иесі туралы не айта алады? Суреттер неге осыншама әркелкі болып шыққан? Қай гербтегі қандай бейнелерді өзгертіп, түзетер едіңіз, неге? Ең жақсысы қайсысы және ол несімен жақсы?











Ой қозғау
Қызығушылығын ояту

Презентация «Сын тұрғысынан ойлау»

Сұрақтарға сыни тұрғыдан ойлана жауап береді.

2мин

Топтық жұмыс

Блум таксономиясын қолдана отырып суретте берілген ертегілер желісіне сұрақ қою. Әр топқа графикалық органайзер таратылады және соған ертегі желісіне қатысты сұрақтарды жазу. Бұл ертегіні сіз сабағыңызда қалай қолданар едіңіз? Қандай СТО технологиясын қолданасыз?

Әр топтан бір – бір спикер шығып өз ойларымен бөліседі. Спикерді тренер өзі таңдап, орындығына стикер жабыстырып кетеді

3мин

Бағалау

«Бас бармақ» бағалау әдісі

Топтар бірін – бірі бағалайды.

1мин

Мағынаны тану







Визуалды бейнелерді қабылдау және жадыда сақтау мүмкіндіктерін көрсететін тапсырмалар

Презентация көрсетіледі

3=1 әдісі. (А4 қағазы, жіп, желім)

Мұғалімдер А4 қағазы, жіп, желім осы үш заттан бір затты жасап шығару керек. Топ спикері не жасағандарын және не үшін жасағандары туралы түсінік береді.

3 мин

Бағалау





Смайликтер арқылы бағалау.ФБ



Смайликтер арқылы топтар өздерін бағалайды

1мин

Қорытынды



«Бәрі өз қолыңда» видеобейне



Видеоролликті көреді өз ойларын түйеді

2мин



Рефлексия







Сабақтан алған әсерлері туралы тақтадағы «Аралдар» қағазына қай жерде екендерін көрсетіп аралдарды таңдап жапсырады

2мин





































О қығанды түсінуге арналған қол графикасы

Тақырыбы:___________________________________________________















































  1. Кім? Не? Қайда? (Бас бармақ)

  2. Қиындығы

  3. Түсінігі

  4. Шешімі

  5. Не ұнады? Неге?

  6. Түйін (алақаны)

.

Негізі идеяны – үлкен балыққа жазу

Негізгі бөліктерін кіші балықтарға жазып шық









































П ирамида





4







3







2





1









Тақырыпқа байланысты 5 түйінді сөз жазып оларға түсінік беру.





Не

Кім

Қайда

Неге

Қалайй

Қашан



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.11.2018
802
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі