Материалдар / Сын тұрғысынан ойлауга уйретудеги топтык жумыстын тиимдилигин тусиндиру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сын тұрғысынан ойлауга уйретудеги топтык жумыстын тиимдилигин тусиндиру

Материал туралы қысқаша түсінік
Мугалимдерди жети негизги модульдин биримен таныстыру. Сын тургысынан ойлауға уйрету жолдарымен таныстыру, маңыздылығын ашу. Тапсырмаларды орындау барысында мына тургысынан ойлау адистемесин игереді. Топтагы бирлескен жумыстын нәтижесі оқушылар арасында әлеуметтік өзара карым-катынасты,, тиимди араласу және. проблемаларды шешу дағдыларын дамытуға ықпал жасайтынын тусинеди.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
535
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы:Сын тұрғысынан ойлауға үйретудегі топтық жұмыстың тиімділігін түсіндіру
Жалпы мақсат:
  • Мұғалімдерді заманауи оқыту әдістемелерінің «Сын тұрғысынан ойлауға үйрету» жеті негізгі модульдіңі бірімен таныстыру. Модульдің негізгі идеясын жүзеге асыру үшін топпен жұмыс істеудің маңыздылығын ашу. Жұмыстар жүргізу, ойлау, ойлануға жетелеу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту.
  • Сілтеме:1.Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.2.Оқытудағы интербелсенді әдіс-тәсілдер. NIS,Астана 2014
    Оқу нәтижесі Жаңа әдісті ұтымды қолдану түсініктерін қалыптастыру.
    Түйінді идеялар:Заманауи оқыту әдістемелерінің сын тұрғысынан ойлауға үйрету модулімен танысады. Тапсырманы топпен жұмыс жасау арқылы меңгереді.Топтық жұмыстың тиімділігін айқындайды.
    Сабақта қолданылатын материалдар: А-4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам.
    Оқыту әдістері:АКТСыни тұрғыдан ойлауға үйрету

    1. Диалог2. Жеке жұмыс4. Топтық жұмыс
    Дерек көздері:Нұсқаулық, әдеби материалдар, портал материалдары
    Тапсырмалар:Блоб ағашы арқылы формативті бағалау, өзін-өзі және бірін-бірі бағалау; топтық тапсырма және қорғау, рефлексия
    БарысыКоучтың іс-әрекетіМұғалімдердің іс-әрекеті
    Сәлемдесу Тақырыпты айтып, мақсатымен таныстыру

    Топқа бөлу "Кәмпит"Шағын топқа мұғалімдер бөлінеді.
    Тапсырма. "Ой қозғау" «Ciздiң oйыңыз.....» Клиникaлық aурухaнaның бac дәрiгeрi ciздeрдeн aқыл cұрaca,ciз нe aйтaр eдiңiз? Oның aлдындa бiрнeшe жүрeгiн aуыcтырaтын төмeндeгi aуру aдaмдaрдың өмiрi тұр, aл aуыcтырып caлaтын caу жүрeк бiрeу ғaнa. Ciз кiмгe көмeк бeрeр eдiңiз? Нe ceбeптi? Өз oйыңызды aйтыңыз? 1.Бес жacaр қыз бaлa; 2.48 жacтaғы әйeл aдaм; 3.Он бaлaның aнacы,жaқcы құрылыcшы,бiрaқ Қaзaқcтaн aзaмaты eмec; 4.Отбacы жoқ,бiрaқ eлiмiздeгi жeтiмдeр үйiнiң дeмeушici; 5.Он бес жacтaғы вундeркинд-бaлa. Ciздeр дәрiгeргe қaндaй көмeк бeрeр eдiңiздeр? Кiмгe caу жүрeктi caлуғa кeңec бeрeciздeр? Мұғалімдер ойланып,өз ойларын айтады. 

    Ой шақыру

    1.«Сыни ойлау- сыпайы түрде күмәндану» дегенді қалай түсінесіздер?2. Сыни ойлауды сабақта қалай қолдануға болады?3. Бірлескен топтық жұмыстың тиімділігі неде деп ойлайсыздар? Ауызша жауаптар береді.Осылардың әрқайсысын мұғалімдерге сұрақтар бере отырып орындаймыз.

    «Қол шапалақтау» арқылы ынталандырып отыру.
    Кері байланыс1 минутЖаңа әдіс-тәсілдер бойынша қаншалықты білетіндеріңізді білім ағашына белгілеп көрсетіңіздерМұғалімдер бояп көрсетеді
    Ақпарлама

    «Сын тұрғысынан ойлауға үйретумен» таныстыруТаныстырылымды тыңдайды






    Сергіту сәтіИнтерактивті тақтадан әуен қойылады.Мұғалімдер сергіп, билейді.
    Тапсырма СТОП кадр"Миллион адамның жүрегін қозғаған зағип адам"1. Топпен ойлана отырып, ары қарай болатын жағдаятты айтады. 2. Топ мүшелері бейнефильм туралы өз ойларын айтады.
    Кері байланыс

    Фейерверк- өте құнды жауапБас бармақ- жақсы жауап3 шапалақ - ұнадыӘр топ бірін - бірі бағалайды
    5.Рефлексия

    ББББ кестесіМұғалімдер стикерлерді жабыстырады, ойын білдіреді.














    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!