Сабақ тақырыбы: | Сын тұрғысынан ойлауға үйретудегі топтық жұмыстың тиімділігін түсіндіру |
Жалпы мақсат: | Мұғалімдерді заманауи оқыту әдістемелерінің «Сын тұрғысынан ойлауға үйрету» жеті негізгі модульдіңі бірімен таныстыру. Модульдің негізгі идеясын жүзеге асыру үшін топпен жұмыс істеудің маңыздылығын ашу. Жұмыстар жүргізу, ойлау, ойлануға жетелеу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту. |
Сілтеме: | 1.Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.2.Оқытудағы интербелсенді әдіс-тәсілдер. NIS,Астана 2014 |
Оқу нәтижесі | Жаңа әдісті ұтымды қолдану түсініктерін қалыптастыру. |
Түйінді идеялар: | Заманауи оқыту әдістемелерінің сын тұрғысынан ойлауға үйрету модулімен танысады. Тапсырманы топпен жұмыс жасау арқылы меңгереді.Топтық жұмыстың тиімділігін айқындайды. |
Сабақта қолданылатын материалдар: | А-4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам. |
Оқыту әдістері: | АКТСыни тұрғыдан ойлауға үйрету
| 1. Диалог2. Жеке жұмыс4. Топтық жұмыс |
Дерек көздері: | Нұсқаулық, әдеби материалдар, портал материалдары |
Тапсырмалар: | Блоб ағашы арқылы формативті бағалау, өзін-өзі және бірін-бірі бағалау; топтық тапсырма және қорғау, рефлексия |
Барысы | Коучтың іс-әрекеті | Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Сәлемдесу | Тақырыпты айтып, мақсатымен таныстыру |
|
Топқа бөлу | "Кәмпит" | Шағын топқа мұғалімдер бөлінеді. |
Тапсырма. "Ой қозғау" | «Ciздiң oйыңыз.....» Клиникaлық aурухaнaның бac дәрiгeрi ciздeрдeн aқыл cұрaca,ciз нe aйтaр eдiңiз? Oның aлдындa бiрнeшe жүрeгiн aуыcтырaтын төмeндeгi aуру aдaмдaрдың өмiрi тұр, aл aуыcтырып caлaтын caу жүрeк бiрeу ғaнa. Ciз кiмгe көмeк бeрeр eдiңiз? Нe ceбeптi? Өз oйыңызды aйтыңыз? 1.Бес жacaр қыз бaлa; 2.48 жacтaғы әйeл aдaм; 3.Он бaлaның aнacы,жaқcы құрылыcшы,бiрaқ Қaзaқcтaн aзaмaты eмec; 4.Отбacы жoқ,бiрaқ eлiмiздeгi жeтiмдeр үйiнiң дeмeушici; 5.Он бес жacтaғы вундeркинд-бaлa. Ciздeр дәрiгeргe қaндaй көмeк бeрeр eдiңiздeр? Кiмгe caу жүрeктi caлуғa кeңec бeрeciздeр? Мұғалімдер ойланып,өз ойларын айтады. |
|
Ой шақыру
| 1.«Сыни ойлау- сыпайы түрде күмәндану» дегенді қалай түсінесіздер?2. Сыни ойлауды сабақта қалай қолдануға болады?3. Бірлескен топтық жұмыстың тиімділігі неде деп ойлайсыздар? | Ауызша жауаптар береді.Осылардың әрқайсысын мұғалімдерге сұрақтар бере отырып орындаймыз.
«Қол шапалақтау» арқылы ынталандырып отыру. |
Кері байланыс1 минут | Жаңа әдіс-тәсілдер бойынша қаншалықты білетіндеріңізді білім ағашына белгілеп көрсетіңіздер | Мұғалімдер бояп көрсетеді |
Ақпарлама
| «Сын тұрғысынан ойлауға үйретумен» таныстыру | Таныстырылымды тыңдайды |
|
|
|
Сергіту сәті | Интерактивті тақтадан әуен қойылады. | Мұғалімдер сергіп, билейді. |
Тапсырма | СТОП кадр"Миллион адамның жүрегін қозғаған зағип адам" | 1. Топпен ойлана отырып, ары қарай болатын жағдаятты айтады. 2. Топ мүшелері бейнефильм туралы өз ойларын айтады. |
Кері байланыс
| Фейерверк- өте құнды жауапБас бармақ- жақсы жауап3 шапалақ - ұнады | Әр топ бірін - бірі бағалайды |
5.Рефлексия
| ББББ кестесі | Мұғалімдер стикерлерді жабыстырады, ойын білдіреді. |