|
Сабақ тақырыбы: |
Сын тұрғысынан ойлауға үйретудегі топтық жұмыстың тиімділігін түсіндіру |
||
|
Жалпы мақсат: |
|
||
|
Сілтеме: |
1.Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 2.Оқытудағы интербелсенді әдіс-тәсілдер. NIS,Астана 2014 |
||
|
Оқу нәтижесі |
Жаңа әдісті ұтымды қолдану түсініктерін қалыптастыру. |
||
|
Түйінді идеялар: |
Заманауи оқыту әдістемелерінің сын тұрғысынан ойлауға үйрету модулімен танысады. Тапсырманы топпен жұмыс жасау арқылы меңгереді.Топтық жұмыстың тиімділігін айқындайды. |
||
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
А-4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам. |
||
|
Оқыту әдістері: |
АКТ Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету |
1. Диалог 2. Жеке жұмыс 4. Топтық жұмыс |
|
|
Дерек көздері: |
Нұсқаулық, әдеби материалдар, портал материалдары |
||
|
Тапсырмалар: |
Блоб ағашы арқылы формативті бағалау, өзін-өзі және бірін-бірі бағалау; топтық тапсырма және қорғау, рефлексия |
||
|
Барысы |
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|
|
Сәлемдесу |
Тақырыпты айтып, мақсатымен таныстыру |
|
|
|
Топқа бөлу |
"Кәмпит" |
Шағын топқа мұғалімдер бөлінеді. |
|
|
Тапсырма. "Ой қозғау"
|
«Ciздiң
oйыңыз.....» Ciздeр дәрiгeргe қaндaй көмeк бeрeр eдiңiздeр? Кiмгe caу жүрeктi caлуғa кeңec бeрeciздeр? Мұғалімдер ойланып,өз ойларын айтады. |
|
|
|
Ой шақыру |
1.«Сыни ойлау- сыпайы түрде күмәндану» дегенді қалай түсінесіздер? 2. Сыни ойлауды сабақта қалай қолдануға болады? 3. Бірлескен топтық жұмыстың тиімділігі неде деп ойлайсыздар? |
Ауызша жауаптар береді. Осылардың әрқайсысын мұғалімдерге сұрақтар бере отырып орындаймыз. «Қол шапалақтау» арқылы ынталандырып отыру. |
|
|
Кері байланыс 1 минут |
Жаңа әдіс-тәсілдер бойынша қаншалықты білетіндеріңізді білім ағашына белгілеп көрсетіңіздер |
Мұғалімдер бояп көрсетеді |
|
|
Ақпарлама |
«Сын тұрғысынан ойлауға үйретумен» таныстыру |
Таныстырылымды тыңдайды |
|
|
|
|
|
|
|
Сергіту сәті |
Интерактивті тақтадан әуен қойылады. |
Мұғалімдер сергіп, билейді. |
|
|
Тапсырма |
СТОП кадр "Миллион адамның жүрегін қозғаған зағип адам" |
1. Топпен ойлана отырып, ары қарай болатын жағдаятты айтады. 2. Топ мүшелері бейнефильм туралы өз ойларын айтады. |
|
|
Кері байланыс |
Фейерверк- өте құнды жауап Бас бармақ- жақсы жауап 3 шапалақ - ұнады |
Әр топ бірін - бірі бағалайды |
|
|
5.Рефлексия |
ББББ кестесі |
Мұғалімдер стикерлерді жабыстырады, ойын білдіреді. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сын тұрғысынан ойлауга уйретудеги топтык жумыстын тиимдилигин тусиндиру
Сын тұрғысынан ойлауга уйретудеги топтык жумыстын тиимдилигин тусиндиру
|
Сабақ тақырыбы: |
Сын тұрғысынан ойлауға үйретудегі топтық жұмыстың тиімділігін түсіндіру |
||
|
Жалпы мақсат: |
|
||
|
Сілтеме: |
1.Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 2.Оқытудағы интербелсенді әдіс-тәсілдер. NIS,Астана 2014 |
||
|
Оқу нәтижесі |
Жаңа әдісті ұтымды қолдану түсініктерін қалыптастыру. |
||
|
Түйінді идеялар: |
Заманауи оқыту әдістемелерінің сын тұрғысынан ойлауға үйрету модулімен танысады. Тапсырманы топпен жұмыс жасау арқылы меңгереді.Топтық жұмыстың тиімділігін айқындайды. |
||
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
А-4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам. |
||
|
Оқыту әдістері: |
АКТ Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету |
1. Диалог 2. Жеке жұмыс 4. Топтық жұмыс |
|
|
Дерек көздері: |
Нұсқаулық, әдеби материалдар, портал материалдары |
||
|
Тапсырмалар: |
Блоб ағашы арқылы формативті бағалау, өзін-өзі және бірін-бірі бағалау; топтық тапсырма және қорғау, рефлексия |
||
|
Барысы |
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|
|
Сәлемдесу |
Тақырыпты айтып, мақсатымен таныстыру |
|
|
|
Топқа бөлу |
"Кәмпит" |
Шағын топқа мұғалімдер бөлінеді. |
|
|
Тапсырма. "Ой қозғау"
|
«Ciздiң
oйыңыз.....» Ciздeр дәрiгeргe қaндaй көмeк бeрeр eдiңiздeр? Кiмгe caу жүрeктi caлуғa кeңec бeрeciздeр? Мұғалімдер ойланып,өз ойларын айтады. |
|
|
|
Ой шақыру |
1.«Сыни ойлау- сыпайы түрде күмәндану» дегенді қалай түсінесіздер? 2. Сыни ойлауды сабақта қалай қолдануға болады? 3. Бірлескен топтық жұмыстың тиімділігі неде деп ойлайсыздар? |
Ауызша жауаптар береді. Осылардың әрқайсысын мұғалімдерге сұрақтар бере отырып орындаймыз. «Қол шапалақтау» арқылы ынталандырып отыру. |
|
|
Кері байланыс 1 минут |
Жаңа әдіс-тәсілдер бойынша қаншалықты білетіндеріңізді білім ағашына белгілеп көрсетіңіздер |
Мұғалімдер бояп көрсетеді |
|
|
Ақпарлама |
«Сын тұрғысынан ойлауға үйретумен» таныстыру |
Таныстырылымды тыңдайды |
|
|
|
|
|
|
|
Сергіту сәті |
Интерактивті тақтадан әуен қойылады. |
Мұғалімдер сергіп, билейді. |
|
|
Тапсырма |
СТОП кадр "Миллион адамның жүрегін қозғаған зағип адам" |
1. Топпен ойлана отырып, ары қарай болатын жағдаятты айтады. 2. Топ мүшелері бейнефильм туралы өз ойларын айтады. |
|
|
Кері байланыс |
Фейерверк- өте құнды жауап Бас бармақ- жақсы жауап 3 шапалақ - ұнады |
Әр топ бірін - бірі бағалайды |
|
|
5.Рефлексия |
ББББ кестесі |
Мұғалімдер стикерлерді жабыстырады, ойын білдіреді. |
|
шағым қалдыра аласыз













