(Д) 1. Тапсырма
: «Сұрақ-жауап » әдісі іске
асады.
Мәтінді тыңда,үлестірме
қағаздағы сұрақтарға жауап бер.
1.Кейіпкерлерді
ата.
2.Жігіт неге ұстазына
барды?
3.Шығарманың негізгі ойы
қандай?
Дескриптор:
Мәтінді
тыңдайды.
Сұрақтарға жауап
береді.
ҚБ :
« Сұрақ белгісі »
3
сұрақ белгісі – Мәтінді тыңдаса, сұрақтарға жауап
берсе.
2
сұрақ белгісі - Мәтінді тыңдаса, сұрақтарға жауап бергенде
қиналса.
1
сұрақ белгісі - Мәтінді тыңдаса, сұрақтарға жауап бере алмай көмек қажет
етсе.
Саралаудың « Диалог және
қолдау көрсету » әдісі іске
асады.
Көмек қажет ететін
оқушыларға жетелеуші сұрақтар
қойылады.
Денсаулық байлыққа
жатама?
Ұстаз байлыққа нелерді
теңеді?
Денсаулық мықты болу үшін не
істеу керек?
Кейбір
оқушыларға ашық сұрақтар
қойылады.
Неліктен денсаулықты байлыққа
жатқызамыз?
Неліктен мәтіндегі басты
кейіпкер өмірге өкпелі деп
ойлайсың?
Ұстазының сұрағына шәкірті
қалай жауап береді деп ойлайсың?
( Т) 2 .Тапсырма «
Ішкі,сыртқы шеңбер » әдісі іске
асады.
Мәтіннің 4 бөлігіне сәйкес
сұрақтарды тауып шеңбердің ішіне орналастыр , осы сұрақтарға
жауабын шеңбердің сыртына жаз.
Не үшін жарлы жігіт өзін
оқытқан ұстазына жолықты?
Ұстаз жігітке қандай сұрақтар
қойды?
Жігіт не деп жауап
берді?
Шығармадан қандай қорытынды
шығаруға болады?
Дескриптор :
Мәтіннің 4 бөлігіне сәйкес
сұрақтарды тауып,шеңберге
орналастырады.
Жауабын
жазады.
ҚБ :
« Бұрыштар » әдісі іске
асады.
Бірінші бұрыш –мәтіннің 4 бөлігіне сәйкес сұрақтарды
тапса, шеңберге орналастырса,жауабын жазса
.
Екінші бұрыш - мәтіннің 2-3 бөлігіне сәйкес
сұрақтарды тауып шеңберге орналастырса,жауабын
жазса.
Үшінші бұрыш- мәтіннің 2 бөлігіне сәйкес сұрақтарды
тапса, шеңберге орналастырса, жауабын жазуда
қиналса.
Төртінші бұрыш- мәтіннің 1 бөлігіне сәйкес
сұрақтарды табуда,орналастыруда ,жазуда көмек қажет
етсе.
Саралаудың «Қарқын»
әдісі қолданылады.
Қарқыны баяу
оқушыға біршама уақыт
беріледі.
Қарқыны жылдам
оқушыларға қосымша тапсырма
беріледі.
« Сәйкестендір» әдісі
арқылы жүзеге асады.
Мына сұрақтарды суреттермен
сәйкестеңдір.
1.Жігіт кімге
жолықты?
2.Сен мына қолыңды мың сомға
кестірер ме едің?
3.Қалайша енді осынша байлыққа
ие бола отырып,жарлымын дейсің?
Өз ойынды
дәлелде.
Сергіту сәті «Көңілді
күн»
( Ж) 3.Тапсырма « Допты
қағып алу » әдісі іске
асады.
Мәтінде кейіпкердің қасиеттері
мен іс-әрекетіне байланысты сұрақтар қой ? Өмірден мысал
келтір.
Дескриптор:
Кейіпкердің қасиеттері мен іс-әрекетіне
байланысты сұрақтар қояды.
Өмірден мысал
келтіреді.
ҚБ : « Конверттегі сұрақ »
әдісі жүзеге асады.
Конверттегі кейіпкердің
қасиеттері мен іс-әрекетіне байланысты сұрақтарға жауап жазып ,
салыңдар. Бір-бірімен жұптарымен алмасыңдар.
Талқылаңдар.
Қызыл конверт-
Кейіпкердің қасиеттері мен іс-әрекетіне
байланысты сұрақтар қойса,өмірден мысал
келтірсе.
Көк конверт-
Кейіпкердің қасиеттері мен іс-әрекетіне
байланысты сұрақтар қойса,
өмірден мысал келтіргенде
қиналса.
Сары конверт-
Кейіпкердің қасиеттері мен іс-әрекетіне
байланысты сұрақтар қойғанда,өмірден мысал келтіргенде көмек қажет
етсе.
Кейбір оқушыға саралаудың «
Дереккөз» әдісін іске
асырады.
«РАФТ»
стратегиясы арқылы іске
асады.
Бейнежазбаны көріп шық.
Негізгі ойға байланысты әңгіме
құрастыр.
Р- рөлі ( ұстазы)
А- аудитория ( балалар)
Ф- әңгіме
Т- « Денсаулық-зор байлық».
|