Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сыни тұрғыдан ойлау технологиялары арқылы оқытудың тиімділігі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сыни тұрғыдан ойлау технологиялары арқылы оқытудың тиімділігі.
Садирмекова Дария Кенесжановна
Алматы облысы,Кеген ауданы
« І.Жұмағұлов атындағы орта мектебі мектепке дейінгі
шағын орталығымен және бастауыш мектебімен» кмм математика пәнінің мұғалімі
Қазіргі оқу үрдісінде мұғалімдерге қойылған –жаңа технологияны ғылыми түрде меңгеру және терең білімді, ұлтжанды ұрпақ тәрбиелеу- мәселесі қолдау табуда. Сондықтан да оқушылар өз ойын сыни тұрғыда ойлауға қалыптастыру,өз білімдерін бағалай алуға ,топтық жұмыс жүргізе білуге қол жеткіздік.
Сыни тұрғыдан ойлау – Қазақстандағы білім беруді дамыту үшін маңызды роль атқарады. Бұл модуль оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауды дамытуды саналы және оймен қабылдауын көздейді. Сын тұрғысынан ойлау дегеніміз-сабақта балалардың пәнге қызығушылығын арттыра отырып, өз ойын еркін жеткізу және зерттей отырып, тұжырым жасау. Оқушы өзі ой қозғай отырып, өз ойымен өзгелердің ойына сыни қарап, естіген, білгенін талдап, салыстырып, реттеп, сұрыптап, жүйелеп, білмегенін өзі зерттеп, дәлелдеп, тұжырым жасауға бағыттау,өз бетімен және бірлесіп шығармашылық жұмыс жасау. Оқушыны мұғаліммен, сыныптастарымен еркін сөйлесуге, пікір таластыруға, бір-бірінің ойын тыңдауға, құрметтеуге, өзекті мәселені шешу жолдарын іздей отырып, қиындықты жеңе алады.
Осыған орай , СТО технологиясы бойынша 8 сыныпта «Төртбұрыштар» тақырыбында өткізген сабақ жоспарымды ұсынып отырмын.
Сабақ тақырыбы |
Төртбұрыштар |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқумақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.3.1.5 тіктөртбұрыштың қасиеттері мен белгілерін біледі және есеп шығаруда қолдана алады 8.3.1.6 ромбтың қасиеттері мен белгілерін біледі және есеп шығаруда қолдана |
Сабақ мақсаттары |
Параллелограммның анықтамасын білу, параллелограммның белгілерін қорытып шығару және қолдану; Параллелограммның қасиеттерін қорытып шығару және қолдану |
Бағалау критерийлері |
- Шаршының, ромбтың және тіктөртбұрыштың қасиеттерін біледі - Төртбұрыштардың қасиеттерін дұрыс анықтайды - Төртбұрыштардың белгілерін дұрыс анықтайды |
Пән аралық байланыстар |
Сызу |
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақта |
Бастапқы білім |
көпбұрыш, дөңес көпбұрыш, көпбұрыш элементтерінің анықтамаларын біледі; параллелограммның анықтамасын біледі, параллелограммның белгілерін қорытып шығарады және қолданады; параллелограммның қасиеттерін қорытып шығарады және қолданады; |
Сабақ барысы.
Сабақтың жоспарланған кезең дері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 минут Тақырыпқа шығу «Миға шабуыл» әдісі Brain gym |
Амандасу Психологиялық ахуал (1мин): барлық оқушылар бір-біріне тілек айтады. Шаршы, ромб және тіктөртбұрыш салынған карточкалардың көмегімен оқушыларды 3 топқа бөлінеді. Оқушыларға шаршы туралы не білесіндер? «Миға шабуыл» стратегиясы арқылы сабаққа назар аудару. Brain gym: Мына суретте қанша шаршы бар?
Дұрыс жауабы: 40 Тақырыпқа шығу Сонда бізде бүгін сабақтын тақырыбымыз қандай болады? Мақсатты анықтау |
Слайд 1-3 |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтыңортасы Жаңа сабақ 15 минут |
1 топ «Шаршы» ,2 топ «Ромб» ,3 топ «Тіктөртбұрыш» Әр топ шаршы, ромб және тіктөртбұрыштың анықтамаларын анықтау керек. Сөйлемді аяқтауды ұсыныңыз ( бастауыш сыныптан белгілі шаршы, ромб және тіктөртбұрыштың анықтамасын) Барлық қабырғасы тең және әрбір бұрышы 90 -қа тең төртбұрыш ......(шаршы)
Әр топтың оқушыларына (Шаршы, ромб және тіктөртбұрыш), параллелограммның қасиеттері бойынша олардың топтарының фигурасы параллелограмм екендігін дәлелдейтін тапсырмалар беріледі. Әр топтың оқушылары тақтаға тапсырмаларын дәлелдеп көрсетеді. Оқушылармен шаршы, ромб және тіктөртбұрыш үш фигураның да параллелограмм екендігіне қорытынды жасаймыз. Схемалық өрнектеуге де болады. Берілген фигуралардың параллелограмм екендігін анықтаймыз. Оқушыларға кестені толтыру тапсырма беріледі.Постермен беріледі. Зерттеу жұмыс Параллелограммның қасиеттері бойынша квадрат, ромб және тіктөртбұрыштың қасиеттерін табындар. «CLIL» стратегиясын қолдану Name-определение-анықтама Image-рисунок-сызба Sides-стороны-қабырғалары Angles-углы-бұрыштар Diagonals – диагонали-диагональдары (берілген кестені жұмыс дәптеріне жапсырып алсын)
Мұғалім кестенің дұрыс толтырылғанын топтан бір оқушының жұмысын тексереді, ал оқушы топтың жұмысын тексереді. Бағалау критерийлері:
Кері байланыс: - Қандай қиындықтар туындады? - Оларды қалай шешуге болады?
|
Слайд 4
Әр жауапқа 1 балл беріледі
2 балл
4 балл
Слайд 5 |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақты бекіту 10 минут |
Топтық жұмыс Толтырылған кесте бойынша оқушылар төртбұрыштың қасиеттерін Эйлера-Венн диаграммасына көшіреді. Дәптерде толтырып топтағы постерлерге көшіреді. Әр топтың оқушылары басқа топтың оқушыларының жұмысын тексереді . Бағалау критерийлері:
Кері байланыс: - Қандай қиындықтар туындады? - Оларды қалай шешуге болады? Дұрыс жауапқа 3 балл
|
||||||||||||||||||||||||||
5 минут Сабақты бекіту:
|
Өзіндік жұмыс оқушылар материалды меңгергенін тексеру үшін тапсырмаларды жеке орындайды
|