1 топ «Шаршы» ,2 топ
«Ромб» ,3 топ «Тіктөртбұрыш»
Әр топ шаршы, ромб
және тіктөртбұрыштың анықтамаларын анықтау
керек.
Сөйлемді аяқтауды
ұсыныңыз ( бастауыш сыныптан белгілі шаршы, ромб және
тіктөртбұрыштың анықтамасын)
Барлық қабырғасы тең
және әрбір бұрышы 90 -қа тең төртбұрыш
......(шаршы)
-
Әр бұрышы
90 -қа тең төртбұрыш
.......(тіктөртбұрыш)
-
Барлық қабырғалары
тең болатын төртбұрыш
.......(ромб)
Әр топтың
оқушыларына (Шаршы, ромб және тіктөртбұрыш), параллелограммның
қасиеттері бойынша олардың топтарының фигурасы параллелограмм
екендігін дәлелдейтін тапсырмалар беріледі. Әр топтың оқушылары
тақтаға тапсырмаларын дәлелдеп
көрсетеді.
Оқушылармен шаршы,
ромб және тіктөртбұрыш үш фигураның да параллелограмм екендігіне
қорытынды жасаймыз. Схемалық өрнектеуге де
болады.
Берілген
фигуралардың параллелограмм екендігін
анықтаймыз.
Оқушыларға кестені
толтыру тапсырма беріледі.Постермен
беріледі.
Зерттеу
жұмыс
Параллелограммның
қасиеттері бойынша квадрат, ромб және тіктөртбұрыштың қасиеттерін
табындар.
«CLIL» стратегиясын
қолдану
Name-определение-анықтама
Image-рисунок-сызба
Sides-стороны-қабырғалары
Angles-углы-бұрыштар
Diagonals –
диагонали-диагональдары
(берілген кестені
жұмыс дәптеріне жапсырып
алсын)
Анықтама
|
сызба
|
Қабырға
|
бұрыш
|
диагональ
|
Параллелограмм – қарама-қарсы
қабырғалары параллель болып келетін
төртбұрыш
|
|
|
|
|
Тіктөртбұрыш – барлық
бұрыштары тең болып келетін
параллелограмм
|
|
|
|
|
Ромб – барлық қабырғалары тең
болып келетін параллелограмм
|
|
|
|
|
Квадрат – барлық қабырғалары
мен бұрыштары тең болып келетін
параллелограмм
|
|
|
|
|
Мұғалім кестенің
дұрыс толтырылғанын топтан бір оқушының жұмысын тексереді, ал оқушы
топтың жұмысын тексереді. Бағалау
критерийлері:
-
Параллелограммның қасиеттерін
біледі
-
Шаршының
қасиеттерін анықтайды
-
Ромбтың
қасиеттерін анықтайды
-
Тіктөртбұрыштың
қасиеттерін анықтайды
Кері
байланыс:
- Қандай қиындықтар
туындады?
- Оларды қалай шешуге
болады?
|