Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Тізбектелген сабақтар топтамасынан алынған бір сабақ бойынша рефлексиялық есеп. 4-«А» сыныбында «Табиғатқа қамқорлық» тақырыбында қысқа мерзімдік жоспар жасау барысында, сындарлы оқыту теориясына негізделе келе сын тұрғысынан ойлау модуль идеясын кіріктіруді мақсат еттім.Мақсатым-оқушының таным, білім, тұлғалық қабілетін дамыта отырып, сыни тұрғыдан ойлай алуын, өзін-өзі кез-келген жерде,кез-келген жағдайда көрсете алып, пікір көз-қарасын дұрыс жағдайға өзгерте алып, жаңа ұғым-түсініктерін қабылдай алуға дағдыландыруға басымдық беру.Сабақ барысында оқушыларды жағымды психологиялық ахуалға келтіру мақсатында шеңбер құрып бір-бірбіріне деген жылы лебіздерін білдірді. Жағымды психологиялық ахуалға келгеннен соң оқушыларды топқа біріктірдім. Оқушыларды «Жеміс салаты» әдісі арқылытабиғаттың құбылыстарымен топқа біріктірдім:1.топ Ай-жұлдыз.2.топ Ақ-бұлттар.3.топ Найзағай.Өткенді пысқтау мақсатында «Айналмалы бекеттер» әдісін пайданалдым. Оқушылар алдырына берілген А4 парағына өткен тақырыптан түсініктерін жазып береді.Оқушыларды мадақтау сөздері арқылы бағаладым.Жаңа сабақты ашу мақсатында «Миға шабуыл» әдісімен, Табиғаттың бейнесі бар таспа көрсеттім.Арықарай сыни тұрғыдан ойланып. Табиғатты қорғау жайында өз түсініктерін айтты.Ә.Табылдиевтің «Атаның өнегесі» мәтінін «Шығармашылық айдары» Рөлдік ойын әдісі арқылы 3 топқа бөліп, 1-топ Актерлер, 2-топ журналисттер, 3-топ Суретшілер болып бөлінді. Актерлер рөлдік ойын көрсетеді. Журналисттер сұрақтарға жауап береді. Суретшилер атасы мен немересініңеккен ағаштарының 5 жылдан кейін қандай болатынын бейнелеп береді. Оқушыларға берілген тапсырма барысында сыни тұрғыдан ойланып, бір-бірімен өздерінің ойларымен алмасады.Топтар бір-бірін «Уақыт шеңбері» әдісмен күлегештермен бағалады. Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамытур мақсатында «Суретпен саяхат» әдісін жүргіздім 1-топ табиғаттың ластынуын, 2-топ табиғаттың әсемділігін, 3- топ жасанды табиғаттын суретін салып постер қорғады. Оқушылар сыни тұрғыдан ойланып бір-бірімен ойларын бөлісті. Сабақ соңында оқушылар «Тілек ағашына» өздеріне ұнаған сабақтағы әсерлерін жазып ағашымызға гүлдерін жапсырды. Сабақты оқушылар жақсы көңіл-күймен аяқтады.
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.
Тәжірибелік рефлексия топтамасы.
Өзін-өзі тану кітабы 4 сынып.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз