Материалдар / Сынып: 2 Сабақтың тақырыбы:Ұлттық кәдесыйлар дүкені. Баға.Сан.Құн.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сынып: 2 Сабақтың тақырыбы:Ұлттық кәдесыйлар дүкені. Баға.Сан.Құн.

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: есептер шығару барысында амалдармен жұмыс жасай алады, баға,құн, сан туралы түсінеді Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: баға,құн, сан арасындағы тәуелділіктерді пайдалана алады Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Өз ойларын жеткізе алады,түпкі ойды дәлелдемелер келтіре отырып айтып береді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
1448
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сынып: 2

Сабақтың тақырыбы:Ұлттық кәдесыйлар дүкені. Баға.Сан.Құн.

Пәні :математика

Күні: 13.02

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.5.1.2. есептерді шығару барысында «баға», «мөлшер», «құн» өзара тәуелділігін пайдалану.

2.1.3.6.50тг, 100теңгелік монеталарды, 200 тг, 500тг купюраларды ажырату және түрліше төлем жасау.

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: есептер шығару барысында амалдармен жұмыс жасай алады, баға,құн, сан туралы түсінеді

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: баға,құн, сан арасындағы тәуелділіктерді пайдалана алады

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Өз ойларын жеткізе алады,түпкі ойды дәлелдемелер келтіре отырып айтып береді

Бағалау критерийі

Монеталарды ажырата алады,баға, сан,құн арасындағы тәуелділікті пайдалана отырып яғни әртүрлі амалдар арқылы есептер шығара алады.

Ресурстар

Суреттер,

Әдіс-тәсілдер

«Керемет жүргізуші»,«Кейс стади» әдісі, «Шеринг» әдісі, «Жедел микрафон» әдісі

Құндылықтар


Пәнаралық байланыс

Бейнелеу өнері, музыка

Сабақтың жоспары

Жоспарлан-ған уақыт

Сабақ барысы :

ресурстар

Басталуы

6 минут

Ынтымақтастық атмосферасын орнату.

-Балалар көңіл-күйлерің қалай?

Бүгінгі сабағымыз ерекше болмақ.

Анауу бұрыштан «Кәдесыйлар» дүкені ашылыпты. «Керемет жүргізуші» ойынын ойнау арқылы дүкенге жетііп алайық

Көлігімізді оталдырамыз.(дауысын салады)

Алға жүреміз (дауысын салады)

Жүргіншіге белгі береміз

Дүкенге кеп тоқтаймыз.

Өте керемет жүргізуші екенсіздер.Дүкеннен қалаған кәдесыйларыңызды сатып алуға болады.

Топтастыру.

Дүкеннен зат сатып алу үшін не керек?

Ақша табу үшін адам не істеу керек?

Олай болса ұнатқан кәдесыйды алу үшін еңбектеніп есепті шығарып, жауабы дұрыс болған жағдайда ғана сыйлықты алуға болады.

Кәдесый артында жасырынған сан бойынша топтасуды хабарлау.

2*5 5*4 20:2 50*2 100*2 100*5

10теңге 20теңге 10 теңге 100 теңге 200 теңге 500тг

Жаңа сабаққа бастама жасау

Топтарыңдағы заттың барлығына қанша ақша кетті?

Әр зат қанша теңге тұрады?

Бүгінгі сабақта ескерілетін мына түсінікті есте мұқият сақтап алайық.

Баға- затты алуға болатын қаражат көлемі

Құн- заттарға төленетін қаражат

Сан сатып алғың келетін заттың саны.

Жеке есепшот- жеке табыстар сақталатын орын

Енді бүгінгі сабақтағы біздің мақсатымыз есеп шығару барысында заттың бағасын, құнын, санын есептей білуіміз керек.

«Кәдесый дүкені» бұрышы

Суреттер

«сан» тобы

«баға» тобы

«құн» тобы

слайд










Ортасы

30 минут

Топтық жұмыс. «Кейс стади» әдісі

Топ мүшелері берілген тапсырмаға байланысты болжау, талдау жасау арқылы есепті шығарып қойылған критерий бойынша түсіндіріп беру

Құн тобына:

Заттың саны

бағасы

Жұмсалған ақша

?


Баға тобы:

Заттың саны

бағасы

Жұмсалған ақша

?

Сан тобына

Заттың саны

бағасы

Жұмсалған ақша

?


Есепке қойылатын кретерийлер:

1.есепті құрастыра білуі 1 ұпай

2.есептің шешуі мен жауабын таба білуі 1ұпай

3.есептің мәнін түсіндіре білуі 1 ұпай

Бағалау: «жеке есепшот» әдісі арқылы бағалау

Есепке қойылған дескриптерлерге қанатбелгі қою арқылы достарының есепшоттарына ұпай салу.

Баға,сан, құн туралы ой түйіндеу.

Жұптық тапсырма «Шеринг» әдісінде жұпта тақырып бойынша ойларын жинақтап, пікір алмасады.

Жұптарға монеталар таратылып беріліп, сол монетаға суреттен зат алуды тапсыру.

Ақшаңа қанша зат алдың?

Есептеп көрсет. Сан, құн, баға арасындағы тәуелділікті көрсет.

50теңге 25 теңге 20 теңге 10теңге 5теңге

Отшашу арқылы бағалау

Сан ,баға,құн арасындағы тәуелділікті дұрыс түсіндіре алған жұптарды отшашу арқылы бағалау


Сызбалар



Есептер


Бағалау түрлері

Сергіту сәті

Әсем әуенге билеу


Қимыл қозғалыс жасау


Жеке жұмыс.

Арнайы дәптердегі тапсырманы орындату


Picture 2 Дұрыс жауапты тақтаға ілу.

Өзін –өзі және сыныптасын бағалау

Жеке жұмысқа арналған дәптер

Аяқталуы

Сабақты бекіту

4 минут

Сабақты қорыту. «Жедел микрафон» әдісі

Бүгінгі сабақтан не білдік?

Не алдық?

Тауардың бағасын табу үшін не істеу керек?

Тауардың санын білу үшін не істеу керек?

Заттың құнын білу үшін не істеу керек? Т.б

Кері байланыс

Сабақта белсенді қатысып, өзінің жұмысына риза болып, бүгінгі сабақта жақсы сезініп көптеген мағлұмат алдым деп ойласа «қуаныштымын» деген

Сабақ барысында түсінбеген сұрақтарың болса «сұрағым бар деген»

Егер сабақ мүлде түсініксіз болса «ештене алмадым деген смайликті кәдесый ретінде берілген домбыраға жапсырып жоғары көтеріп

өздерінің бүгінгі сабақта қай деңгейде тұрғанын көрсетеді,дәлел келтіріп айтып береді.

Домбыра макеті

Смайликтер

.







Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?


Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Тапсырманы жеке жұмыс кезінде АВС деңгейіндегі оқушыға арнап жасаймын.Қабілеті жоғары оқушы жеке жұмыс кезінде тапсырманы толық орындап шығады.



Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?




Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

























207 «Жаңатұрмыс» орта мектебі









Shape1

Тақырыбы: Ұлттық кәдесыйлар дүкені. Баға.Сан.Құн.

Пәні: математика

Сынып:2

Сынып жетекшісі: Әбдіраманова Л









2017-2018



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!