Сынып: 2 Сабақтың тақырыбы:Ұлттық кәдесыйлар дүкені. Баға.Сан.Құн. | Пәні :математикаКүні: 13.02 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.5.1.2. есептерді шығару барысында «баға», «мөлшер», «құн» өзара тәуелділігін пайдалану.2.1.3.6.50тг, 100теңгелік монеталарды, 200 тг, 500тг купюраларды ажырату және түрліше төлем жасау. |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: есептер шығару барысында амалдармен жұмыс жасай алады, баға,құн, сан туралы түсінедіОқушылардың көбісі мынаны орындай алады: баға,құн, сан арасындағы тәуелділіктерді пайдалана аладыОқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Өз ойларын жеткізе алады,түпкі ойды дәлелдемелер келтіре отырып айтып береді |
Бағалау критерийі | Монеталарды ажырата алады,баға, сан,құн арасындағы тәуелділікті пайдалана отырып яғни әртүрлі амалдар арқылы есептер шығара алады. |
Ресурстар | Суреттер, |
Әдіс-тәсілдер | «Керемет жүргізуші»,«Кейс стади» әдісі, «Шеринг» әдісі, «Жедел микрафон» әдісі |
Құндылықтар |
|
Пәнаралық байланыс | Бейнелеу өнері, музыка |
Сабақтың жоспары |
Жоспарлан-ған уақыт | Сабақ барысы : | ресурстар |
Басталуы6 минут | Ынтымақтастық атмосферасын орнату.-Балалар көңіл-күйлерің қалай?Бүгінгі сабағымыз ерекше болмақ.Анауу бұрыштан «Кәдесыйлар» дүкені ашылыпты. «Керемет жүргізуші» ойынын ойнау арқылы дүкенге жетііп алайықКөлігімізді оталдырамыз.(дауысын салады)Алға жүреміз (дауысын салады)Жүргіншіге белгі беремізДүкенге кеп тоқтаймыз.Өте керемет жүргізуші екенсіздер.Дүкеннен қалаған кәдесыйларыңызды сатып алуға болады. Топтастыру.Дүкеннен зат сатып алу үшін не керек?Ақша табу үшін адам не істеу керек?Олай болса ұнатқан кәдесыйды алу үшін еңбектеніп есепті шығарып, жауабы дұрыс болған жағдайда ғана сыйлықты алуға болады.Кәдесый артында жасырынған сан бойынша топтасуды хабарлау. 2*5 5*4 20:2 50*2 100*2 100*5 10теңге 20теңге 10 теңге 100 теңге 200 теңге 500тгЖаңа сабаққа бастама жасауТоптарыңдағы заттың барлығына қанша ақша кетті?Әр зат қанша теңге тұрады?Бүгінгі сабақта ескерілетін мына түсінікті есте мұқият сақтап алайық.Баға- затты алуға болатын қаражат көлеміҚұн- заттарға төленетін қаражатСан сатып алғың келетін заттың саны.Жеке есепшот- жеке табыстар сақталатын орынЕнді бүгінгі сабақтағы біздің мақсатымыз есеп шығару барысында заттың бағасын, құнын, санын есептей білуіміз керек. | «Кәдесый дүкені» бұрышыСуреттер «сан» тобы«баға» тобы«құн» тобыслайд
|
Ортасы30 минут | Топтық жұмыс. «Кейс стади» әдісіТоп мүшелері берілген тапсырмаға байланысты болжау, талдау жасау арқылы есепті шығарып қойылған критерий бойынша түсіндіріп беруҚұн тобына:
Баға тобы:Сан тобына
Есепке қойылатын кретерийлер:1.есепті құрастыра білуі 1 ұпай 2.есептің шешуі мен жауабын таба білуі 1ұпай3.есептің мәнін түсіндіре білуі 1 ұпай Бағалау: «жеке есепшот» әдісі арқылы бағалауЕсепке қойылған дескриптерлерге қанатбелгі қою арқылы достарының есепшоттарына ұпай салу. Баға,сан, құн туралы ой түйіндеу.Жұптық тапсырма «Шеринг» әдісінде жұпта тақырып бойынша ойларын жинақтап, пікір алмасады.Жұптарға монеталар таратылып беріліп, сол монетаға суреттен зат алуды тапсыру.Ақшаңа қанша зат алдың?Есептеп көрсет. Сан, құн, баға арасындағы тәуелділікті көрсет.50теңге 25 теңге 20 теңге 10теңге 5теңгеОтшашу арқылы бағалауСан ,баға,құн арасындағы тәуелділікті дұрыс түсіндіре алған жұптарды отшашу арқылы бағалау |
Сызбалар
Есептер
Бағалау түрлері |
Сергіту сәті | Әсем әуенге билеу
| Қимыл қозғалыс жасау |
| Жеке жұмыс.Арнайы дәптердегі тапсырманы орындату
Дұрыс жауапты тақтаға ілу.Өзін –өзі және сыныптасын бағалау | Жеке жұмысқа арналған дәптер |
Аяқталуы Сабақты бекіту4 минут | Сабақты қорыту. «Жедел микрафон» әдісіБүгінгі сабақтан не білдік?Не алдық? Тауардың бағасын табу үшін не істеу керек?Тауардың санын білу үшін не істеу керек?Заттың құнын білу үшін не істеу керек? Т.бКері байланысСабақта белсенді қатысып, өзінің жұмысына риза болып, бүгінгі сабақта жақсы сезініп көптеген мағлұмат алдым деп ойласа «қуаныштымын» дегенСабақ барысында түсінбеген сұрақтарың болса «сұрағым бар деген» Егер сабақ мүлде түсініксіз болса «ештене алмадым деген смайликті кәдесый ретінде берілген домбыраға жапсырып жоғары көтеріп өздерінің бүгінгі сабақта қай деңгейде тұрғанын көрсетеді,дәлел келтіріп айтып береді. | Домбыра макетіСмайликтер .
|
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс. |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?
| Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
Тапсырманы жеке жұмыс кезінде АВС деңгейіндегі оқушыға арнап жасаймын.Қабілеті жоғары оқушы жеке жұмыс кезінде тапсырманы толық орындап шығады. |
|
|
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |