Солтүстік Қазақстан облысы
Есіл ауданы
«Белгілі Е.Зікібаев атындағы
Өрнек негізгі мектебі» КММ
Рахимова Замзагуль
Талапкеровна
Сынып бойынша «Ерекше назардағы» оқушылардың
тізімі.
№
|
Оқушының
фамилиясы, аты – жөні
|
Сыныбы
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Есепке
алынды
|
Есепке тұрған
уақыты
|
Есепке алыну
себебі
|
Ата – анасының
фамилиясы, аты – жөні
|
Мекен -
жайы
|
Мектепте
|
ЖІІБ
|
инспектор
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қиындық туғызатын оқушылардың
сабақтан
тыс уақытта пайдалы іске
қамтылуы.
№
|
Оқушының
фамилиясы, аты – жөні
|
Сыныбы
|
Үйірменің,
клубтың, секцияның аты.
|
Орналасқан
мекені.
|
Аптаның қай
күндері барады
|
дүйсенбі
|
сейсенбі
|
сәрсенбі
|
бейсенбі
|
жұма сенбі
жексенбі
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Себепсіз
қатыспаған сабақтар.
№
|
Оқушының
фамилиясы, аты – жөні
|
Сыныбы
|
Босатылған
сабақтар саны
|
Қыркүйек
|
Қазан
|
Қараша
|
Желтоқсан
|
Қаңтар
|
Ақпан
|
Наурыз
|
Сәуір
|
Мамыр
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Себепсіз
қатыспаған сабақтар.
Әлеуметтік
педагог Психологпен жұмыс Заң орындарымен
жұмыс Ата – анасымен жұмыс Оқушымен жұмыс Дәрігерлермен жұмыс
Нәтижелері
Оқушымен жеке әңгіме өткізу Оқушымен жеке
әңгіме өткізу Инспекторлық бақылау, тіркеу Отбасының материалдық
жағдайымен танысу Балаға ілтипатпен қарап, оның жағымды қасиеттерін
анықтау. Медициналық анықтамамен танысу. Өзара түсінік пайда
болады.
әлеуметтік дамуын зерттеу Даму ерекшеліктерін
анықтау Конференцияларға, құқықтық дәрістерге қатыстыру Әр түрлі
бағыттарды сауалнамалар алу Сынып шараларына қатыстыру, қоғамдық
тапсырмалар беру. Психотерапия әдістерімен танысу. Сабақтан
қалмайды. Жүйкесі сауығады.
Ата – анасына бағыт беру, кеңес
беру.
Оқушының даму ерекшелігіне диагностика жасап,
зерттеу жүргізу. Ата – анасына бағыт беру, кеңес беру Ата –
анасымен кездесіп, әңгіме жүргізу Ата – анасымен тығыз байланыста
болып, ақыл – кеңестер беру, ұстамдылық, қол жеткен табыстарын
мадақтау, үйде күн тәртібін қатаң талап ету, балаға шектен тыс тиым
салмау. Сабаққа қатысуын жүйелі бақылау. Дәрі – дәрмекпен емделуін,
уақытында дәрігерлік бақылаудан өтіп отыруын ата – анасына
қадағалату. Мінез –
құлқында оңалу байқалады.
Өзіне
деген сенімділік пайда болады.
Бос уақытын
үнемді пайдалануға дағдыландыру. Бос уақытын үнемді пайдалануға
дағдыландыру. Бақылауға көне
бастайды.
Жеке басының
жақсы сапалары ашылады.
Оқушының даму
ерекшелігіне диагностика жасап, зерттеу жүргізу. Ақыл – кеңестерді
тыңдай бастайды.
Әр түрлі
бағыттарды сауалнамалар алу Ұжымнан бөлінбейтін
болады.
Мектепшілік және ЖІІБ (ОДН) тізімінде тұратын
балалардың
сабаққа
қатысуы
№ р\н
|
Оқушылардың АТЖ
|
Сынып
|
Отбасының
жағдайы
|
Ата-анасының аты
жөні
|
1
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|