Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сынып жетекші портфолиосы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күнделікті атқаратын қызметтері:
1.Сабаққа кешігіп келген оқушылармен жұмыс және кейбір оқушылардың сабаққа қатыспай қалған себептерін анықтау.
2.Сынып кабинетінде кезекшілік ұйымдастыру.
3.Оқушылармен жеке-дара жұмыс.
Апта сайын өткізілетін жұмыс:
-
Оқушылардың күнделіктерін тексеру.
-
Жоспар бойынша сыныппен іс-шара өткізу.
-
Ата-аналармен жұмыс (нақты жағдайға байланысты).
-
Пән мұғалімдерімен жұмыс (нақты жағдайға байланысты).
Ай сайын:
-
Өз сыныбындағы сабақтарға қатысу.
-
Мектеп психологымен кездесу.
-
Ата-аналар комитетімен кездесу.
-
Жұмыс жоспарлауға байланысты тәрбие сағаттарын өткізу.
Тоқсан сайын:
-
Тоқсан бойынша сынып журналын тексеру.
-
Сынып жетекшілерінің оқуына (семинарына) қатысу.
-
Тоқсан бойынша тәрбие жұмысын қорытындылау, жаңа тоқсанға жоспарды толықтыру, өзгерістер енгізу (қажет болса).
-
Ата-аналар жиналысын өткізу.
Жылына 1 рет:
-
Ашық іс-шара өткізу.
-
Оқушылардың жеке құжаттарын толтыру.
-
Сынып жұмысының жоспарын жасау және талдау.
-
Сыныптың статистикалық көрсеткіштері (1 қыркүйек күні).
Мектепішілік тәрбие жұмысының әдістемелік тақырыбы:
Жаңа заманға бейімделген, рухани құнды, жан-жақты білімді, жарасымды тұлға тәрбиелеу.Оның іс-әрекетін , сезімі мен ойлау ерекшеліктерін өмір сүріп отырған қоғам талабына сай іске асыруға көмектесу
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша жұмыстану проблемасы:
Оқушыларды тәрбиенің жаңаша әдіс-тәсілдері арқылы өзін-өзі тануға,адамгершілікке,мәдениеттілікке,білімқұмарлыққа,белсенділікке тәрбиелеу.
-
«Білім беру туралы» ҚР заңын білуі керек.
-
Бала құқығы туралы конвенцияны /1993/ білуі керек.
-
Тәрбие тұжырымдамасын білуі керек.
-
Балалар мен жасөспірімдердің психологиясын білуі керек.
-
Әлеуметтік педагогика мен психологияны білуі керек.
-
Мектеп гигиенасын білуі керек.
-
Педагогтік этиканы білуі керек.
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесін білуі керек.
-
Еңбек заңының негіздерін білуі керек.
Оқушы саны |
Ұлы |
Қызы |
Қалыпты отбасылар балалары |
Аз қамтылған отбасылар балалары |
Көп балалы отбасылар балалары |
Толық емес жанұялар |
14 |
5 |
9 |
6 |
2 |
4 |
2 |
Сынып оқушыларының тізімі |
Туған күні, айы, жылы |
Сыныбы |
ЖСН |
Қатысатын үйірмесі |
Ақанова Айбота Мерхатқызы |
07.11.09 |
3 |
091107651906 |
Би |
Алипова Балнұр Алмабекқызы |
19.09.08 |
3 |
080919654584 |
Би |
Әділ Жансая |
10.05.09 |
3 |
090510600018 |
Тоғызқұмалақ |
Дауенова Алтынай |
18.06.09 |
3 |
090618653040 |
Тоғызқұмалақ |
Ерланбек Айболат |
27.03.09 |
3 |
090327000085 |
Шахмат |
Ерлесбек Бердібек |
11.07.09 |
3 |
090711555130 |
Шахмат |
Зайнолла Ділнұр |
02.12.08 |
3 |
081202654678 |
Би |
Қорғаубеқызы Мәрмәр |
11.10.08 |
3 |
081011654203 |
Вокал |
Қайрат Елесен |
20.09.09 |
3 |
090920553626 |
Тоғызқұмалақ |
Құмарбек Аяужан |
24.04.09 |
3 |
090424551366 |
Тоғызқұмалақ |
Мұсабеков Ердос |
19.11.09 |
3 |
081118554398 |
|
Семейханова Малика |
06.08.09 |
3 |
090806600186 |
Би |
Тұрысбек Мәрмәр |
13.10.08 |
3 |
|
Шахмат |
Түсіпбекова Айзере |
14.03.08 |
3 |
080314653001 |
|
Хакимов Талант |
23.05.09 |
3 |
090523553945 |
Тоғызқұмалақ |
Отбасылар саны |
Қалыпты отбасылар |
Аз қамтылған отбасылар |
Көп балалы отбасылар |
Толық емес жанұялар |
|
14 |
|
|
|
әкесіз |
анасыз |
|
6 |
2 |
4 |
2 |
Сыныптың әлеуметтік құжаты
Сынып – 3 сынып
Сынып жетекшісі –Турсаева Гаухар Сериковна
1.Оқушылар саны -----14 қызы-9, ұлы-4
Балалардың туған жылдары 2008ж- 4, 2009ж- 10,
2.Отбасы құрамы
Отбасына мінездеме |
Балалардың аты- жөні |
Туған жылдары |
Ата- аналарының аты- жөні |
Мекенжайы, телефоны |
Аз қамтылған отбасы |
Мусабеков Ердос Хакимов Талант |
2009ж
2009ж |
Абдуғалиева Гулден Хакимова Райхан |
Теректі ауылы Тел: 50-175
Теректі ауылы |
Ұлты |
Саны |
1.Қазақ балалары |
14 |
1.Үйде жеке оқитын балалаар |
0 |
2.Созылмалы ауруы бар балалар |
0 |
3.Көру қабілеті бұзылған балалар |
1 |
4.Сөйлеу дағдылары бұзылған балалар |
0 |
- үйірмеге қатысу;
-Кітапханамен байланыста болу;
Сынып жетекшісінің диагностикалық картасы
Сынып жетекшісінің аты -жөні: Турсаева Гаухар Сериковна
Сыныбы: 3
Р.с |
Әрекеттер мазмұны |
Жақсы білемін |
Аздаған қиындықтар бар |
Көмек қажет етемін |
1. |
Баланың жас ерекшелігі туралы |
+ |
|
|
2. |
Оқушы тұлғасының психологиясы туралы |
|
+ |
|
3. |
Мұғалім мен оқушының өзара қатынасын түзеу |
+ |
|
|
4. |
Сынып жетекшісінің психологиялық – педагогикалық мінездемесін құруды |
|
+ |
|
5. |
Сыныпта ұйымшыл ұжым қалыптастыруды |
+ |
|
|
6. |
Сыныптағы өзін-өзі басқару мәселелерін |
+ |
|
|
7. |
Бала тұлғасын зерттеудің психологиялық әдістері |
|
+ |
|
8. |
Оқушылардың саналы тәртібін қалыптастыру |
+ |
|
|
9. |
Оқушыны мадақтау және жазалау әдістері |
+ |
|
|
10. |
Тәрбие жұмысының жоспарын құру |
+ |
|
|
11. |
Сынып сағатының тақырыбын таңдау |
+ |
|
|
12. |
Сынып сағатын өткізу формасын таңдау |
+ |
|
|
13. |
Оқушылармен тест, сауалнама жүргізу |
+ |
|
|
14. |
Сыныптың бос уақытын дұрыс жоспарлау теориясы мен практикасы |
+ |
|
|
15. |
Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстың негізгі бағыттары мен мазмұны |
|
|
+ |
16. |
Ата-аналар жиналысының тақырыптарын таңдау |
+ |
|
|
17 |
Жаңа педагогикалық әдебиеттер мен басылымдарды оқуы |
+ |
|
|
Жақсы білемін: 15 * 100--75%
Аздаған қиындығы бар: 3* 100-400 /20-20%
Көмек қажет етемін: 1*100--5 %
Күнделік тексеру қорытындысы
Қыркүйек.2017ж.
Қыркүйек айында атпа сайын оқушылардың күнделіктері тексерілді. Нәтижесінде мынадай көрсеткіш көрсетіліп,оқушылар таныстырылды.,ескертулер берілді.
Аты-жөні |
Жазу калиграфия |
Үй тапсырмасын жазуы |
Баға қоры |
Ата-анасының қадағалауы |
ескерту |
Семейханова Малика |
Жазуы жақсы,күнделігінің ұсталуы таза,қатесіз жазылған.Толтырылуы тиіс нәрселердің бәрін толтырған |
Үй тапсырмасы тиянақты жазылған |
жеткілікті |
Ата-анасы бағаларымен танысып,қол қойған. |
жоқ |
Ақанова Айбота |
Жазуы орташа, күнделігінің ұсталуы таза,Толтырулы тиіс нәрселердің бәрін толтырған |
Кейбір күндері үй тапсырмасын жазбаған. |
жеткіліксіз |
Ата-анасы бағаларымен танысып,қол қойған. |
Баға қоры аз |
Қорғаубекқызы Мәрмәр |
Жақсы,ұқыпты толтырылған |
Толық жазылған |
Баға қоры жеткілікті |
Ата-анасы бағаларымен танысып,қол қойған. |
жоқ |
Ерланбек Айболат |
Жақсы,ұқыпты толтырылған |
Толық жазылған |
Баға қоры жеткілікті |
Ата-анасы бағаларымен танысып,қол қойған. |
жоқ |
Дауенова Алтынай |
Жазуы нашар, бірақ уақытылы толтырылған. |
Үй тапсырмасы тиянақты жазылған |
Баға қоры жеткілікті |
Ата-анасы бағаларымен танысып,қол қойған. |
Жазуды түзеу |
Ерлесбек Бердібек |
Жазуы нашар, бірақ уақытылы толтырылған. |
Кейбір күндері үй тапсырмасын жазбаған |
жеткіліксіз |
Ата-анасы бағаларымен танысып,қол қойған. |
Жазуды түзеу Үй тапсырмасын жазу |
Қайрат Елесен |
Жақсы,ұқыпты толтырылған |
Кейбір күндері үй тапсырмасын жазбаған |
Жеткіліксіз |
Ата-анасы бағаларымен танысып,қол қойған. |
Үй тапсырмасын жазу |
Зайнолла Ділнұр |
Жақсы,ұқыпты толтырылған бірақ жазуы нашар |
Толық жазылған |
Жеткіліті |
Ата-анасы бағаларымен танысып,қол қойған. |
Жазуды түзету |
Әділ Жансая |
Жақсы,ұқыпты толтырылған бірақ жазуы нашар |
Толық жазылған |
Жеткіліксіз |
Ата-анасы бағаларымен танысып,қол қойған. |
Жазуды түзету |
Құмарбек Аяужан |
Жақсы,ұқыпты толтырылған бірақ жазуы нашар |
Толық жазылған |
Жеткіліксіз |
Ата-анасы бағаларымен танысып,қол қойған. |
Баға қоры аз |
Тұрысбек Мәрмәр |
Жақсы,ұқыпты толтырылған бірақ жазуы нашар |
Толық жазылған |
Жеткілікті |
Ата-анасы бағаларымен танысып,қол қойған. |
Баға қоры аз |
Хакимов Талант |
Күнделік дұрыс толтырылмаған |
Толық жазылмаған |
Аз |
Ата-анасы ескертулер танысып,қол қойған. |
Баға қоры аз,үй тапсырмасын жазу,жазуды түзеу |
Мұсабеков Ердос |
Күнделік дұрыс толтырылмаған |
Толық жазылмаған |
Аз |
Ата-анасы ескертулер танысып,қол қойған. |
Баға қоры аз,үй тапсырмасын жазу,жазуды түзеу |
Алипова Балнұр |
Жақсы,ұқыпты толтырылған бірақ жазуы нашар |
Толық жазылған |
Жеткіліксіз |
Ата-анасы бағаларымен танысып,қол қойған. |
Баға қоры аз Жазуды түзеу |
Сынып жетекші:Турсаева Г.С.
Күнделік тексеру қорытындысы
Қазан.2017ж.
Қазан айында атпа сайын
оқушылардың күнделіктері тексерілді. Нәтижесінде мынадай көрсеткіш
көрсетіліп,оқушылар таныстырылды.,ескертулер
берілді.
Аты-жөні |
Жазу калиграфия |
Үй тапсырмасын жазуы |
Баға қоры |
Ата-анасының қадағалауы |
ескерту |
Семейханова Малика |
Жазуы жақсы,күнделігінің ұсталуы таза,қатесіз жазылған.Толтырылуы тиіс нәрселердің бәрін толтырған |
Үй тапсырмасы тиянақты жазылған |
жеткілікті |
Ата-анасы бағаларымен танысып,қол қойған. |
жоқ |
Ақанова Айбота |
Жазуы орташа, күнделігінің ұсталуы таза,Толтырулы тиіс нәрселердің бәрін толтырған |
Кейбір күндері үй тапсырмасын жазбаған. |
жеткіліксіз |
Ата-анасы бағаларымен танысып,қол қойған. |
Баға қоры аз |
Қорғаубекқызы Мәрмәр |
Жақсы,ұқыпты толтырылған |
Толық жазылған |
Баға қоры жеткілікті |
Ата-анасы бағаларымен танысып,қол қойған. |
жоқ |
Ерланбек Айболат |
Жақсы,ұқыпты толтырылған |
Толық жазылған |
Баға қоры жеткілікті |
Ата-анасы бағаларымен танысып,қол қойған. |
жоқ |
Дауенова Алтынай |
Жазуы нашар, бірақ уақытылы толтырылған. |
Үй тапсырмасы тиянақты жазылған |
Баға қоры жеткілікті |
Ата-анасы бағаларымен танысып,қол қойған. |
Жазуды түзеу |
Ерлесбек Бердібек |
Жазуы нашар, бірақ уақытылы толтырылған. |
Кейбір күндері үй тапсырмасын жазбаған |
жеткіліксіз |
Ата-анасы бағаларымен танысып,қол қойған. |
Жазуды түзеу Үй тапсырмасын жазу |
Қайрат Елесен |
Жақсы,ұқыпты толтырылған |
Кейбір күндері үй тапсырмасын жазбаған |
Жеткіліксіз |
Ата-анасы бағаларымен танысып,қол қойған. |
Үй тапсырмасын жазу |
Зайнолла Ділнұр |
Жақсы,ұқыпты толтырылған бірақ жазуы нашар |
Толық жазылған |
Жеткіліті |
Ата-анасы бағаларымен танысып,қол қойған. |
Жазуды түзету |
Әділ Жансая |
Жақсы,ұқыпты толтырылған бірақ жазуы нашар |
Толық жазылған |
Жеткіліксіз |
Ата-анасы бағаларымен танысып,қол қойған. |
Жазуды түзету |
Құмарбек Аяужан |
Жақсы,ұқыпты толтырылған бірақ жазуы нашар |
Толық жазылған |
Жеткіліксіз |
Ата-анасы бағаларымен танысып,қол қойған. |
Баға қоры аз |
Тұрысбек Мәрмәр |
Жақсы,ұқыпты толтырылған бірақ жазуы нашар |
Толық жазылған |
Жеткілікті |
Ата-анасы бағаларымен танысып,қол қойған. |
Баға қоры аз |
Хакимов Талант |
Күнделік дұрыс толтырылмаған |
Толық жазылмаған |
Аз |
Ата-анасы ескертулер танысып,қол қойған. |
Баға қоры аз,үй тапсырмасын жазу,жазуды түзеу |
Мұсабеков Ердос |
Күнделік дұрыс толтырылмаған |
Толық жазылмаған |
Аз |
Ата-анасы ескертулер танысып,қол қойған. |
Баға қоры аз,үй тапсырмасын жазу,жазуды түзеу |
Алипова Балнұр |
Жақсы,ұқыпты толтырылған бірақ жазуы нашар |
Толық жазылған |
Жеткіліксіз |
Ата-анасы бағаларымен танысып,қол қойған. |
Баға қоры аз Жазуды түзеу |
Сынып жетекшісі: Турсаева
І тоқсан бойынша 3-сынып оқушыларының тәрбиелік деңгейінің мониторингі
Сыныптан тыс шараларға талдау
Күні: 22.01.17
Сыныбы:3
Сынып жетекшінің, ұйымдастыушы мұғалімнің аты-жөні:--Турсаева Г
Безендірілуі,көрнекілігі:
Шарлар,суреттер,сызбалар,интереактивті тақта.
Шараға қатысушы оқушылардың белсенділігі: өте жақсы
Шара кезеңдері
Шараның тақырыбы,кезеңдері |
Шараның барысы |
құндылығы |
Жетілдіре түсу керек |
Құқықтық тәрбие «Оқушы құқықтары мен міндеттері» |
І.Ұйымдастыру Бөлімі Психологиялық дайындық ІІ.Негізгі бөлім. Топтастыру, Заң деген не? Конвенция туралы түсіндіру. Бекеттерге бөлу І.Бала құқықтары ІІ.жағдаяттар ІІІ.Түсініктемелер ІҮ.Болашақ заңгерлер. ІІІ.Қорытынды бөлім. Семантикалық карта «Адасқан сөздер» ойыны |
Сын тұрғысынан ойлау стратегиясының элементтерін оқушылар қолдана алады. Балалар өз ойларын айта алады. |
|
Қорытындылар мен ұсыныстар:
Сынып сағаты жүйелі құрылған.Сынып сағатының басталуы оқушылар үшін сәл қиындау болды. Мұғалімнің шеберлігінің нәтижесінде қорытынды бөлімде оқушылар еркін қатысып, өз құқықтары мен міндеттері туралы толық түсінді. Шара мақсатына жетті.
Ұсыныс: Болашақта оқушылардың сөздік қорларын дамыта берсе;
Сыныптан тыс шараларға талдау
Күні:24.10.16ж
Сыныбы:3
Сынып жетекшінің,ұйымдастыушы мұғалімнің аты-жөні:--Турсаева Г
Безендірілуі,көрнекілігі:
Шарлар,суреттер,сызбалар,интереактивті тақта.
Шараға қатысушы оқушылардың белсенділігі: өте жақсы
Шара кезеңдері
Шараның тақырыбы,кезеңдері |
Шараның барысы |
құндылығы |
Жетілдіре түсу керек |
Азаматтық,пат/қ,көпмәд/к тәрбие «Менің Отаным» |
І.Ұйымдастыру Бөлімі Психологиялық дайындық Жүргізушілер: 1.Аққу 2.Асан ІІ.Негізгі бөлім Ән: «Елім менің» Көрініс: «Елді қазақ басқарсын!» Мұғалімнің түсіндірме сөзі. Тақпақтар оқу. ІІІ.Қорытынды бөлім. Желтоқсан құрбандарын еске алу. Әнұран орындау. |
*Оқушылар өз күштерімен дайындаған. *Сын тұрғысынан ойлау стратегиясының элементтерін оқушылар қолдана алады. Балалар өз ойларын айта алады. |
Шараны ұйымдастыруда жаңаша бағытты қолдану. |
Қорытындылар мен ұсыныстар:
Шара тек оқушылардың ұйымдастыру қабілеті аясымен шектелген.Көптеген мағлұматтар айтуға болатын еді. Мұғалім мен оқушы арасында байланыс жоқ;
Қатысушы мұғалімнің аты-жөні: Лакова Н.Т.