Материалдар / сынып жетекшіге көмек
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

сынып жетекшіге көмек

Материал туралы қысқаша түсінік
сынып жетекшілерге арналған үлгі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
873
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Сынып жетекшісі туралы мәліметАты – жөні: Алтынбекова Хамиза Рахымжановна Туған жылы: 07.11.1978Мекен жайы:Алматы облысы Ұйғыр ауданы Сүмбе ауылы Қартбай көшесі 14Ұялы тел: 8701 1546468Қандай оқу орнын бітірген: Қазақ қыздар педагогикалық институтыДипломы бойынша мамандығы: биология және экология пәнінің мұғаліміЖалпы педагогикалық өтілі: 14жыл Аттестациядан соңғы өткен уақыты: 2014жылСанаты: бірінішіАпталық жүктемесі: 14 Жетекші сыныбы: 8 а сыныбыКурстан өткен уақыты, орны: 03.02-27.04. 2014ж. «Өрлеу» ,біліктілікті арттыру ұлттық орталығы «АҚ филлиалы Алматы облысы бойынша өткізілген 2013 жылдың 3 айлық курс.



Өзекті мәслем: Мұғалімнің кәсіби құзырлылығын арттыру, оқу – тәрбие үрдісінде заманауи білім технологиялары арқылы бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру. Мақсатым: Қоғамдық өмірге төселген адамзаттық құндылықтарды меңгерген, патриоттық сезімі жоғары, бәсекеге қабілетті, күнделікті өмірде кездесетін әр түрлі кедергілерден жол тауып шыға алатын тұлғаны қалыптастыру.

Тәрбие жұмысының міндеттері:1.Нормативті- құқықты құжаттарды, Қазақстан Республикасының Президентінің жолдауларын, «Қазақстан-2050» бағдарламасынын басшылыққа ала отырып, білім технологиялары арқылы бәскеге қабілетті, елжанды, иманды тұлғаны тәрбиелеу.2.



Нормативтік құжаттар тізімі:
  • «Білім беру туралы»ҚР Заңын
  • Бала құқығы туралы конвенцияны / 1993 /,
  • Тәрбие тұжырымдамасын, балалар мен жасөспірімдердің, психологиясын, әлеуметтік педагогика мен психологияны, мектеп гигиенасын, педагогтік этиканы, тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесін, еңбек заңының негіздері.


















































Күнделікті атқаратын қызметтері:
  • Сабаққа кешігіп келген оқушылармен жұмыс және кейбір оқушылардың сабаққа қатыспай қалған себептерін анықтау.
  • Сынып кабинетінде кезекшілік ұйымдастыру.
  • Оқушылармен жеке-дара жұмыс.
Апта сайын өткізілетін жұмыс:
  • Оқушылардың күнделіктерін тексеру.
  • Жоспар бойынша сыныппен іс-шара өткізу.
  • Ата-аналармен жұмыс (нақты жағдайға байланысты).
  • Пән мұғалімдерімен жұмыс (нақты жағдайға байланысты).
  • Оқушылардың ауырып қалуына байланысты алған анықтамасы бойынша мектеп дәрігерімен кездесу.
Ай сайын:
  • Өз сыныбындағы сабақтарға қатысу.
  • Мектеп психологымен кездесу.
  • Ата-аналар комитетімен кездесу.
  • Жұмыс жоспарлауға байланысты мәжіліске қатысу.
Тоқсан сайын:
  • Тоқсан бойынша сынып журналын тексеру.
  • Сынып жетекшілерінің оқуына (семинарына) қатысу.
  • Тоқсан бойынша тәрбие жұмысын қорытындылау, жаңа тоқсанға жоспарды толықтыру, өзгерістер енгізу (қажет болса).
  • Ата-аналар жиналысын өткізу.
Жылына 1 рет:
  • Ашық іс-шара өткізу.
  • Оқушылардың жеке құжаттарын толтыру.
  • Сынып жұмысының жоспарын жасау және талдау.
  • Сыныптың статистикалық көрсеткіштері (1 қыркүйек күні).




Сынып оқушыларының тізімі


ОқушылардыңАты-жөні, тегіТуған күні, айы, жылыАта-анасының аты-жөніАта-анасының жұмыс орныӘлеуметтік жағдайыМекен-жайы
1Абдрим Дияс Саятұлы31.10.2000ТирменовСаятЛебекова АнарБірлік Сүмбе ом.Сүмбе о.мжақсыБексырға№3551-4-10
2Амирбек Феруза Абильқызы05.08.2000Амирбеков АбильРахымбекова ЖаннатЖШҚҮй шаруКөп балалыҚұрманғазы 10
3Ажет Сымбат Нургелдікызы22.12.2000Аляскаров НургелдіСагимбаева Назгүл

Үй шару
Көп балаыШ.Уалиханов 5
4Ерғали Жұрат17.03.2000Жұман ЕрғалиБекен АйгүлМал шаруҮй шаружақсыРысқұлов 5
5Жақытбеков Ерасыл Муратулы04.10.2000Алинов МұратТезекбаева ЖазираЖШҚСүмбе о.м техқызжақсыБексырға 44
6Жумақан Дамир Маратулы27.10.2000Қарасартов МаратЖұманова ЗағипаЭлектрикҮй шаруаКөп балаҚұрманғазы 11
7Жөкен Алина25.08.2000Бердіқожа ЖөкенҚуандық АйгүлЖ.Ш.ҚСүмбе о.м.техқызжақсыАмангелді 40
8Нусипакын Аяулы Нусипакынкызы11.04.2001Мусаев НусипакынМусаева бакытгүлЖ.Ш.ҚҮй шаружақсыҚұрманғазы 6
9Нуракын Жазира Ержанқызы01.03.2000Нурманов ЕржанБектемирова ГүлмиразейнеткерҮй шаруажақсыМ.Маметова 6
10Нурболат Әділ Бекболатулы05.06.2001Ибраймов БекболатБағаева БазилаЖ.Ш.Қ.«Аламан» дүк сатушыжақсыДулатбек 24
11Нұрқал Айбота28.09.2000Нұрқал Түмен Талдыбек Мұнай

Үй шару
жақсыМ.Маметова 2
12Талғат Ақтілек Талғатқызы21.09.2001Кумбаев ТалғатБайтуреева ГауһарЖ.Ш.Қ.Үй шаружақсыАмангелді 28
13Тыныс Шұғла Жылыбекқызы10.07.2001Талипбаева Кульсара(қамқоршысы)зейнеткержақсыШ.Уалиханов 1
14Тұрлығожа Әділет Серікулы10.12.2000Жолтаев СерикҚоқымбаева ФаридаЖ.Ш.Қ Аулыл ауруха.аспазшыжақсыШ.Уалиханов 10
15Искак Жомарт Жақсыбекұлы11.05.2001 Тайжанов ЖақсыбекАқымжанова Бархытгүл

Сүмбе о.м. мұғ
жақсыШ.Уалиханов 12
16Чукан Олжас Ерғабылулы08.03.2000Талипбаев ЕрғабылТохтахунова АқбатесЖ.Ш.ҚСүмбе о.м.мұғалімжақсыАбай 7














Сынып туралы мәлімет
Оқушы саныҰлыҚызыҚалыпты отбасылар балаларыАз қамтылған отбасылар балаларыКөп балалы отбасылар балаларыТолық емес жанұяларОралмандар Азаматтық алмаған

168812-3131


























Сыныптың әлеуметтік құжатыСынып – 8 сыныпСынып жетекшісі –Алтынбекова Хамиза РахымжановнаПсихолог- Сатымбаева Кулян 1.Оқушылар саны -----16 қызы-8, ұлы-8 Балалардың қазіргі жастары: 14жас-11; 5-қыз; 6-ұл; 13жас-5; 3-қыз; 2-ұл;2.Отбасы құрамы

Отбасына мінездемеБалалардың аты- жөніТуған жылдарыАта- аналарының аты- жөніМекенжайы, телефоны
Көп балалы отбасы (барлық баланы, туған жылын, оқу орнын көрсету)Амирбек Феруза05.08.2000Амирбеков АбильРахымбекова Жаннат Құрманғазы 10


Ажет Сымбат22.12.2000Аляскаров НургелдіСагимбаева Назгүл

Ш.Уалиханов 5


Жұмакан Дамир27.10.2000Қарасартов МаратЖұманова ЗағипаҚұрманғазы 11
Толық жетімТыныс Шуғла10.07.2001Талипбаев Жылыбек

Ш. Уалиханов №1


























Оқушылардың денсаулық жағдайы

1.Үйде жеке оқитын балалаар0
2.Созылмалы ауруы бар балалар0
3.Көру қабілеті бұзылған балалар0
4.Сөйлеу дағдылары бұзылған балалар0












Оқушылардың сабақтан тыс уақыттары:- үйірмеге қатысу;Жас зангер: 12 оқушы қатысады-Кітапханамен байланыста болу үнемі



























Сынып жетекшінің жеке тәжірибесіне сипаттама



  • Қазақстан Республикасында сынып жетекшісі – сабақтан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастырып, үйлестіріп, келістіріп, өткізетін педагог. Бастауыш сыныптарда жетекшілік қызыметін сынып мұғлімі атқарады. Бүгінгі күні сынып жетекшісі өсіп келе жатқан бала үшін кәсіпкер педагог
  • Жалпы адамзаттық мәдениетті меңгеретін оқушы мен қоғамның арасындағы рухани жалғастырушы;
  • Сынып ұжымының алуан түрлі бірлескен іс – шаралары барысында өзара ынтымақтастық қарым – қатынастың қалыптасуын ұйымдастырушы;
  • Оқушы тұлғасының қалыптасуына қолайлы жағдай жасау мақсатымен, олардың дамуын бақылаушы.
  • Тәрбие жүйесіне қажетті өзгерістер енгізуші, мектеп психологымен бірігіп оқушының қоғамдық өміріне кейбір түзетулер жасаушы.
  • Оқушының күнделікті өмірі мен әрекетін ұйымдастыру да, кәсіби бағдар беруде, қоғам өмірінің әлеуметтік – экономикалық, саяси ерекшеліктерін түсінуде көмекші, кеңесші;
  • Сыныпта қолайлы моральдық – психологиялық ахуал қалыптастыру үшін сынып ерекшеліктерін ескере отырып, қажетті тәрбиелік ықпалдар жасаушы;
  • Оқушының дамуымен жетілуіне ықпал жасайтын тәрбиелік күштердің (мектеп, отбасы, қоғам) басын қосушы.


Сынып жетекшісінің атқаратын қызметтері: Талдау қызметі.
  • Балалардың жеке дара қызметін зерттеу;
  • Әр оқушының отбасындағы тәрбиесін зерттеп, талдау;
  • Оқушы мен ұжымның тәрбиелік деңгейін талдап бағалау;
  • Сынып ұжымының қалыптасуы мен дамуын зерттеп, талдау;
  • Ортаның сынып оқушыларына ықпалын зерттеп, талдау;
  • Өткізілетін іс – шараның тәрбиелік құндылығын талдау. Болжамдық (прогностикалық)
  • Тәрбиелік ықпалмен жоспарланған іс – шараның нәтижесін болжау.
  • Оқушылардың жеке дара даму деңгейінің нәтижесін болжау;
  • Ұжымның қалыптасуымен даму кезеңдерін болжау;
  • Мектептің тәрбие жүйсіне сәйкес сыныптағы тәрбие жүйесінің моделін құру;
  • Ұжымдағы қалыптасып келе жатқан қарым – қатынастардың салдарын болжау (оқушылар арасындағы, ата – аналар, оқытушылар арасындағы) ұйымдастыру – үйлестіру;
  • Әр оқушының даму ерекшеліктерін психологиялық – педагогикалық картада көрсету;
  • Оқушының оқу әрекетінде көмек көрсету;
  • Әр оқушыға және ұжымға жеке дара ықпал жасау;
  • Оқушыларға үйірмелер, клубтар, секциялар, бірлестіктер арқылы қосымша білім алуға көмектесу;
  • Оқушылардың дербестігі мен құқықтарын өорғау;
  • Оқушылардың отбасыларымен байланысын ұйымдастыру: ата – аналар жиналысын өткізу,оларға кеңес беру, пікірлесу;
  • Өз сыныбы оқушыларының үлгеріміне байланысты кіші педагогикалық кеңестер жұмысын ұйымдастыру, пән мұғалімдерінің сабақтарына қатысу;
  • Кәсіби бағдар беру, болашақ мамандығын таңдауға саналы көзқарас қалыптастыру;
  • Қажетті іс – қағаздарды жүргізу (журнал, сабаққа қатысуын қадағалау, оқушылардың күнделіктерін тексеру, жеке іс – қағазды, сынып жеткешісінің жұмыс жоспары);




Сынып жетекшісінің негізгі міндеттеріСынып жетекшісінің бірінші міндеті: тәрбиелік және дамытушылық маңызы бар әрекет ұйымдастыру. Ұйымдастыру қызметі болмағанда тәрбие болмайды, тұлғаның даму барысында кездейсоқ жағыдайлар орын алады. Сынып жетекшісінің екінші міндеті: ұжымды ұйымдастыру және дамыту. Сынып жетекшісінің үшінші міндеті: оқушы тұлғасының қалыптасуына көмектесу, оның қабілеттерінің, қызығушылығының, бейімділігінің және ішкі табиғи күштерінің ашылып арта түсуіне жағыдай жасау. Сынып жетекшілері оқкшылар және олардық ата – аналарымен қарым – қатынастарды ұйымдастырғанда төрт түрлі міндеттер атқарады: бірінші топ міндеттері – әлеуметтік міндеттер: баланы қорғау, көмек көрсету, әлеуметтік байланыстар жүйесіне енгізу, отбасымен және тәрбие иниституттарымен баланың дамуына және оның даралық қасиеттерін қалыптастыруға қолайлы жағыдай жасау үшін байланыс орнату;Екінші топ міндеттері диогностикалық – әдептілік – этикалық: сыныппен тәрбие жұмысын ұйымдастыру, өз оқушыларын олардың ерекшеліктерін, дара қасиеттерін білу.Үшінші топ міндеттері – адамгершілік міндеттер: баланың жақсылық пен жамандықтың белгілерін ажырата алуына, белгілі жағдаяттарды оқушының адамгершілік шешеімдер қабылдай алуына мүмкіндік беру.Төртінші топ міндеттер - жеке дара тәжірибелік сипаттағы міндеттер: оқушылармен жұмыс ұйымдастыруға тиімді педагогикалық құралдарды таңдап алу өз жұмысын жоспарлау, талдап түзету және педагогикалық рефлексия.Осы бастапқы міндеттерді ескере отырып сынып жетекшісінің негізгі қызметтері айқындалады. Олар: диогностикалық камуникативтік, тәрбиелік, жобалаушылық, ұйымдастырушылық, әрекеттік, дамытушылық, әдептілік, ынталандырушылық, бағалаушылық, қорғаушылық, қамқоршылық, түзетушілік.

















Мақсаты:

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!