Материалдар / Сынып жетекшілерге арналған тәрбие жоспарының үлгісі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сынып жетекшілерге арналған тәрбие жоспарының үлгісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалпы білім беретін орта мектептердегі сынып жетекшілерге әдістемелік көмек ретінде ұсынылады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2020
1878
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бекітемін»

Мектеп-лицей директоры: ______________Ж.Айтжанов



«Келісемін»

Директордың тәрбие ісі жөніндегі

орынбасарлары: ______________Ж.Аймағанбетова


______________Ұ.Оспанова

«Қаралды»

СЖБ отырысы Хаттама №1

СЖБ жетекшісі ______________Ж.Алиева







Тәрбие жоспары











Сыныбы:

Сынып жетекшісі:

Шаңырақ тобы:




2019/ 2020 оқу жылы

2018/2019 оқу жылында жүргізілген тәрбие жұмыстарына талдау


1.Сыныпта қанша оқушы болды, қанша ұл, қанша қыз

2.Сыныптың әлеуметтік жағдайы

3.Оқу үлгерімі қандай болды

4.Жүргізілген тәрбие жұмыстары, ашық тәрбие сағаттары, қандай қоғамдық ұйымдармен байланыс болды, ата-аналармен қандай байланыс болды

5.Ерекше назарға алынған балалармен, дарынды балалармен қандай жұмыстар жүргізілді

6.Мүмкіндігі шектеулі, үй жағдайында оқытылатын баламен қандай жұмыстар жүргізілді

7.Өткен оқу жылында сынып қандай жетістіктерге жетті

8.Оқушылардың жазғы демалысы қалай ұйымдастырылды








































Жаңа оқу жылындағы сынып туралы толық мәлімет


Кесте түрінде




















































2019/2020 оқу жылында жүргізілетін тәрбие жұмысының мақсаты мен міндеттері



Сынып жетекші осы сыныпта нақты қандай тәрбиелік жұмыстар жүргізеді, осы тұрғыда өзінің алға қойған мақсаты мен міндеттерін жазады














































Орта білім беру ұйымдарында тәрбие жұмысының жүйесі келесі нормативтік-құқықтық құжаттармен реттеледі:


- Қазақстан Республикасының Конституциясы;

  • Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы;

  • Қазақстан Республикасының «Бала құқықтары туралы» Заңы;

  • Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 15 тамыздағы №485 қаулысымен бекітілген Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (бұдан әрі – ҚРМЖМС-2012);

  • Қазақстан Республикасының Президенті Н.Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы «Қазақстан жолы – 2050: «Бір мақстан, бір мүдде, бір болашақ»;

  • Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарына арналған Мемлекеттік бағдарламасы;

  • «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы

26 желтоқсандағы №518 – ІV Кодексі (2014.17.11. берілген өзгертулер мен толықтыруларымен);

  • Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 11 қазандағы

483-ІV Заңы;

  • Қазақстан Республикасының «жасыл экономикаға» көшуі жөніндегі 2013-2020 жылдарға арналған тұжырымдамасы. Қазақстан Республикасы Президентінің 2013 жылғы 30 мамырдағы №577 жарлығымен бекітілген;

  • Қазақстан Республикасының 2015-2025 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясы. Қазақстан Республикасы Президентінің 2014 жылғы 26 желтоқсандағы №986 Жарлығымен бекітілген;

  • Қазақстан Республикасының денсалық сақтау саласын дамытуды 2016-2019 жылдарға арналған «Денсаулық» мемлекеттік бағдарламасы;

  • Қазақстан Республикасында СПИД-тің алдын алу және онымен күрес жөніндегі шаралар туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің Қаулысы 1996 жылғы 13 ақпан №193;


- «Қазақстан 2020: болашаққа жол» Қазақстан Республикасы мемлекеттік жастар саясатының 2020 жылға дейінгі тұжырымдамасы. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 27 ақпандағы №191 Қаулысымен мақұлданған;

  • 2019-2020 оқу жылында Қазақстан республикасының жалпы орта білім беретін мектептерінде оқу процесіе ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хат;

  • Қазақстан Республикасының үздіксіз білім беру жүйесіндегі тәрбие тұжырымдамасы.

  • ҚР Президентінің 2016 жылғы 1 наурыздағы №205 бұйрығымен бекітілген, Қазақстан Республикасы білім беруді және ғылымды дамытудың 2016- 2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы;

  • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері;

  • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген, 2019-2024 жылдарға арналған «Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру аясында тәрбиенің Тұжырымдамалық негіздерін іске асырудың іс-шаралар жоспары;

  • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 1 қазандағы №525 бұйрығымен бекітілген, Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың Тұжырымдамалық негіздері.

Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері Адам құқықтарының жалпыға бірдей декларациясын, Бала құқықтары туралы конвенцияны, Адамның экономикалық, әлеуметтік және мәдени құқықтарының халықаралық декларациясын, Үздіксіз білім беру бойынша ЮНЕСКО ұсынымдарын ескереді.




2019-2024 жылдарға арналған 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген, «Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру аясында тәрбиенің Тұжырымдамалық негіздерін іске асырудың басты бағыттары


1-бағыт: «Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбиелеу» атты тәрбие жұмысының бірінші бағыты жүзеге асыру аясында НЗМ АҚ тәжірибесі бойынша өткізіледі. Бұл білім алушыларды еліміздің әртүрлі өңірлерімен таныстырып, олардың зерттеушілік дағдыларын арттырады, туған жерге деген сүйіспеншілігін қалыптастырады.


2- бағыт: «Рухани-адамгершілік тәрбиені» жүзеге асырудың негізгі механизмі ретінде ар-намыс пен мінсіз қызмет көрсету туралы бірыңғай сабақ жүргізуді қарастырады. «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы шеңберінде Отан мен ерлік; әлеуметтік, қайырымдылық жобаларына қатысу


3- бағыт: «Ұлттық тәрбие» оқушыларға қазақ тілін білу, Қазақстан Республикасының мемлекеттік атрибуттары мен мемлекеттік рәміздері туралы жарыстар мен олимпиадалар өткізу, әрбір мектепте музейлер ашу, атақты спортшылар, ғалымдар, көрнекті тұлғалар, «Қазақстанның 100 жаңа есімі» жоба жеңімпаздарымен кездесулер, сонымен қатар, өлкенің тарихи-мәдени мұраларына жататын объектілерінде мектеп оқушыларына өлкетану бойынша тақырыптық сабақтар өткізу арқылы жүзеге асырылады.


4- бағыт: «Отбасы тәрбиесі» ата-аналарды ағарту мақсатында, олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін және мектепте балаларды тәрбиелеу үшін жауапкершілігін арттыруға арналған.


5- бағыт: «Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие». Білім алушыларда кәсіби өзін-өзі анықтауға деген саналы көзқарастарын қалыптастырады, адамның экономикалық ойлау мен экологиялық мәдениетін дамытады.


6- бағыт: «Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие» бағытында Қазақстан халқы Ассамблеясы мен этномәдени орталықтарымен ынтымақтастық орнату; үйірмелер, әдеби клубтар; экскурсиялар: театрлар, мұражайлар, көркемөнер көрмелері, галереялар, тарихи орындар; іс-шаралар: шығармашылық кештер, балалар мен жасөспірімдер шығармаларының көрмесі, халықтар достығының фестивалі, тілдік және шығармашылық клубтар, конкурстар; атақты адамдармен, өнер қайраткерлерімен кездесулер аталған бағытты жүргізудің негізгі механизмі болып табылады.

7- бағыт: «Зияткерлік және ақпараттық мәдениет тәрбиесі». Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын сондай-ақ ақпараттықө мәдениетін дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістікті қалыптастыру.


8 – бағыт: «Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты» салауатты өмір салты дағдыларын табысты қалыптастыру, дене және психологиялық денсаулықты сақтау, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтай білу үшін кеңістік құрады. Жалпы білім беру ұйымдарында бұқаралық спорт түрлерінде (футбол, волейбол, баскетбол, гандбол, футзал, ұлттық спорт түрлері: асық ату, тоғыз құмалақ, қазақ күресі) мектеп спорт лигаларының желісін кеңейту және спорт түрлері бойынша арнайы мамандандырылған сыныптар және спорттық секциялар ашу маңызды.


9 – бағыт: «Мінез-құлық мәдениетіне, оның ішінде интернет кеңістігіндегі мінезқұлық мәдениетіне, киберқауіпсіздік мәдениетіне тәрбиелеу». Білім алушыларға интернет-кеңістіктегі мінез-құлық мәдениетін: қарым- қатынас мәдениетін, өз ойларын білдіруді, сұхбаттасушының пікірін құрметтеуді, этикалық нормаларды сақтауды үйрету маңызды. Оқушылардың өзін-өзі басқару жұмысын қайта жаңғырту, интернет-мінез-құлық және қарым- қатынас, балалардың қоғамға қарсы мінез-құлық мәселелерін қарауды практика жүзінде жүргізу қажет.

2019/2020 оқу жылында 8 «Б» сыныбында жүргізілетін тәрбие жұмыстарының жоспары


1-бағыт: «Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбиелеу»


Р/с

Тәрбие бағыты

Іс-шара атауы

Формасы

Жауапты

Мерзімі

1-бағыт

«Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбиелеу»

«Саналы ұрпақ – жарқын болашақ»



Тәрбие сағаты

Сынып жетекші

02.09.2019ж


Дөңгелек үстел

Сынып жетекші



Тренинг




«Болашаққа бағдар – рухани жаңғыру» бағдарламасы

«Туған жерге тағзым» жобасы аясында «Арал өңірінің киелі жерлері»

Шаңырақ сағаты

«Өркен» шаңырағы

Жоба кураторы

23.09.2019ж



2- бағыт: «Рухани-адамгершілік тәрбие»


Р/с

Тәрбие бағыты

Іс-шара атауы

Формасы

Жауапты

Мерзімі

2-бағыт


«Рухани-адамгершілік тәрбие»



Тәрбие сағаты


07.09.2019ж


Дөңгелек үстел




Тренинг




«Болашаққа бағдар – рухани жаңғыру» бағдарламасы

«Балалар әлеміндегі игі істер» жобасы аясында қайырымдылық іс-шарасын ұйымдастыру

Шаңырақ сағаты

«Өркен» шаңырағы

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!