Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Бекітемін»

    Мектеп-лицей директоры: ______________Ж.Айтжанов



    «Келісемін»

    Директордың тәрбие ісі жөніндегі

    орынбасарлары: ______________Ж.Аймағанбетова


    ______________Ұ.Оспанова

    «Қаралды»

    СЖБ отырысы Хаттама №1

    СЖБ жетекшісі ______________Ж.Алиева







    Тәрбие жоспары











    Сыныбы:

    Сынып жетекшісі:

    Шаңырақ тобы:




    2019/ 2020 оқу жылы

    2018/2019 оқу жылында жүргізілген тәрбие жұмыстарына талдау


    1.Сыныпта қанша оқушы болды, қанша ұл, қанша қыз

    2.Сыныптың әлеуметтік жағдайы

    3.Оқу үлгерімі қандай болды

    4.Жүргізілген тәрбие жұмыстары, ашық тәрбие сағаттары, қандай қоғамдық ұйымдармен байланыс болды, ата-аналармен қандай байланыс болды

    5.Ерекше назарға алынған балалармен, дарынды балалармен қандай жұмыстар жүргізілді

    6.Мүмкіндігі шектеулі, үй жағдайында оқытылатын баламен қандай жұмыстар жүргізілді

    7.Өткен оқу жылында сынып қандай жетістіктерге жетті

    8.Оқушылардың жазғы демалысы қалай ұйымдастырылды








































    Жаңа оқу жылындағы сынып туралы толық мәлімет


    Кесте түрінде




















































    2019/2020 оқу жылында жүргізілетін тәрбие жұмысының мақсаты мен міндеттері



    Сынып жетекші осы сыныпта нақты қандай тәрбиелік жұмыстар жүргізеді, осы тұрғыда өзінің алға қойған мақсаты мен міндеттерін жазады














































    Орта білім беру ұйымдарында тәрбие жұмысының жүйесі келесі нормативтік-құқықтық құжаттармен реттеледі:


    - Қазақстан Республикасының Конституциясы;

    • Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы;

    • Қазақстан Республикасының «Бала құқықтары туралы» Заңы;

    • Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 15 тамыздағы №485 қаулысымен бекітілген Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (бұдан әрі – ҚРМЖМС-2012);

    • Қазақстан Республикасының Президенті Н.Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы «Қазақстан жолы – 2050: «Бір мақстан, бір мүдде, бір болашақ»;

    • Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарына арналған Мемлекеттік бағдарламасы;

    • «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы

    26 желтоқсандағы №518 – ІV Кодексі (2014.17.11. берілген өзгертулер мен толықтыруларымен);

    • Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 11 қазандағы

    №483-ІV Заңы;

    • Қазақстан Республикасының «жасыл экономикаға» көшуі жөніндегі 2013-2020 жылдарға арналған тұжырымдамасы. Қазақстан Республикасы Президентінің 2013 жылғы 30 мамырдағы №577 жарлығымен бекітілген;

    • Қазақстан Республикасының 2015-2025 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясы. Қазақстан Республикасы Президентінің 2014 жылғы 26 желтоқсандағы №986 Жарлығымен бекітілген;

    • Қазақстан Республикасының денсалық сақтау саласын дамытуды 2016-2019 жылдарға арналған «Денсаулық» мемлекеттік бағдарламасы;

    • Қазақстан Республикасында СПИД-тің алдын алу және онымен күрес жөніндегі шаралар туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің Қаулысы 1996 жылғы 13 ақпан №193;


    - «Қазақстан 2020: болашаққа жол» Қазақстан Республикасы мемлекеттік жастар саясатының 2020 жылға дейінгі тұжырымдамасы. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 27 ақпандағы №191 Қаулысымен мақұлданған;

    • 2019-2020 оқу жылында Қазақстан республикасының жалпы орта білім беретін мектептерінде оқу процесіе ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хат;

    • Қазақстан Республикасының үздіксіз білім беру жүйесіндегі тәрбие тұжырымдамасы.

    • ҚР Президентінің 2016 жылғы 1 наурыздағы №205 бұйрығымен бекітілген, Қазақстан Республикасы білім беруді және ғылымды дамытудың 2016- 2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы;

    • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері;

    • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген, 2019-2024 жылдарға арналған «Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру аясында тәрбиенің Тұжырымдамалық негіздерін іске асырудың іс-шаралар жоспары;

    • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 1 қазандағы №525 бұйрығымен бекітілген, Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың Тұжырымдамалық негіздері.

    Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері Адам құқықтарының жалпыға бірдей декларациясын, Бала құқықтары туралы конвенцияны, Адамның экономикалық, әлеуметтік және мәдени құқықтарының халықаралық декларациясын, Үздіксіз білім беру бойынша ЮНЕСКО ұсынымдарын ескереді.




    2019-2024 жылдарға арналған 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген, «Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру аясында тәрбиенің Тұжырымдамалық негіздерін іске асырудың басты бағыттары


    1-бағыт: «Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбиелеу» атты тәрбие жұмысының бірінші бағыты жүзеге асыру аясында НЗМ АҚ тәжірибесі бойынша өткізіледі. Бұл білім алушыларды еліміздің әртүрлі өңірлерімен таныстырып, олардың зерттеушілік дағдыларын арттырады, туған жерге деген сүйіспеншілігін қалыптастырады.


    2- бағыт: «Рухани-адамгершілік тәрбиені» жүзеге асырудың негізгі механизмі ретінде ар-намыс пен мінсіз қызмет көрсету туралы бірыңғай сабақ жүргізуді қарастырады. «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы шеңберінде Отан мен ерлік; әлеуметтік, қайырымдылық жобаларына қатысу


    3- бағыт: «Ұлттық тәрбие» оқушыларға қазақ тілін білу, Қазақстан Республикасының мемлекеттік атрибуттары мен мемлекеттік рәміздері туралы жарыстар мен олимпиадалар өткізу, әрбір мектепте музейлер ашу, атақты спортшылар, ғалымдар, көрнекті тұлғалар, «Қазақстанның 100 жаңа есімі» жоба жеңімпаздарымен кездесулер, сонымен қатар, өлкенің тарихи-мәдени мұраларына жататын объектілерінде мектеп оқушыларына өлкетану бойынша тақырыптық сабақтар өткізу арқылы жүзеге асырылады.


    4- бағыт: «Отбасы тәрбиесі» ата-аналарды ағарту мақсатында, олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін және мектепте балаларды тәрбиелеу үшін жауапкершілігін арттыруға арналған.


    5- бағыт: «Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие». Білім алушыларда кәсіби өзін-өзі анықтауға деген саналы көзқарастарын қалыптастырады, адамның экономикалық ойлау мен экологиялық мәдениетін дамытады.


    6- бағыт: «Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие» бағытында Қазақстан халқы Ассамблеясы мен этномәдени орталықтарымен ынтымақтастық орнату; үйірмелер, әдеби клубтар; экскурсиялар: театрлар, мұражайлар, көркемөнер көрмелері, галереялар, тарихи орындар; іс-шаралар: шығармашылық кештер, балалар мен жасөспірімдер шығармаларының көрмесі, халықтар достығының фестивалі, тілдік және шығармашылық клубтар, конкурстар; атақты адамдармен, өнер қайраткерлерімен кездесулер аталған бағытты жүргізудің негізгі механизмі болып табылады.

    7- бағыт: «Зияткерлік және ақпараттық мәдениет тәрбиесі». Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын сондай-ақ ақпараттықө мәдениетін дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістікті қалыптастыру.


    8 – бағыт: «Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты» салауатты өмір салты дағдыларын табысты қалыптастыру, дене және психологиялық денсаулықты сақтау, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтай білу үшін кеңістік құрады. Жалпы білім беру ұйымдарында бұқаралық спорт түрлерінде (футбол, волейбол, баскетбол, гандбол, футзал, ұлттық спорт түрлері: асық ату, тоғыз құмалақ, қазақ күресі) мектеп спорт лигаларының желісін кеңейту және спорт түрлері бойынша арнайы мамандандырылған сыныптар және спорттық секциялар ашу маңызды.


    9 – бағыт: «Мінез-құлық мәдениетіне, оның ішінде интернет кеңістігіндегі мінезқұлық мәдениетіне, киберқауіпсіздік мәдениетіне тәрбиелеу». Білім алушыларға интернет-кеңістіктегі мінез-құлық мәдениетін: қарым- қатынас мәдениетін, өз ойларын білдіруді, сұхбаттасушының пікірін құрметтеуді, этикалық нормаларды сақтауды үйрету маңызды. Оқушылардың өзін-өзі басқару жұмысын қайта жаңғырту, интернет-мінез-құлық және қарым- қатынас, балалардың қоғамға қарсы мінез-құлық мәселелерін қарауды практика жүзінде жүргізу қажет.

    2019/2020 оқу жылында 8 «Б» сыныбында жүргізілетін тәрбие жұмыстарының жоспары


    1-бағыт: «Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбиелеу»


    Р/с

    Тәрбие бағыты

    Іс-шара атауы

    Формасы

    Жауапты

    Мерзімі

    1-бағыт

    «Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбиелеу»

    «Саналы ұрпақ – жарқын болашақ»



    Тәрбие сағаты

    Сынып жетекші

    02.09.2019ж


    Дөңгелек үстел

    Сынып жетекші



    Тренинг




    «Болашаққа бағдар – рухани жаңғыру» бағдарламасы

    «Туған жерге тағзым» жобасы аясында «Арал өңірінің киелі жерлері»

    Шаңырақ сағаты

    «Өркен» шаңырағы

    Жоба кураторы

    23.09.2019ж



    2- бағыт: «Рухани-адамгершілік тәрбие»


    Р/с

    Тәрбие бағыты

    Іс-шара атауы

    Формасы

    Жауапты

    Мерзімі

    2-бағыт


    «Рухани-адамгершілік тәрбие»



    Тәрбие сағаты


    07.09.2019ж


    Дөңгелек үстел




    Тренинг




    «Болашаққа бағдар – рухани жаңғыру» бағдарламасы

    «Балалар әлеміндегі игі істер» жобасы аясында қайырымдылық іс-шарасын ұйымдастыру

    Шаңырақ сағаты

    «Өркен» шаңырағы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Оспанова Улдай Темурхановна
    21 Желтоқсан 2020
    2022
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сынып жетекшілерге арналған тәрбие жоспарының үлгісі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сынып жетекшілерге арналған тәрбие жоспарының үлгісі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жалпы білім беретін орта мектептердегі сынып жетекшілерге әдістемелік көмек ретінде ұсынылады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Бекітемін»

    Мектеп-лицей директоры: ______________Ж.Айтжанов



    «Келісемін»

    Директордың тәрбие ісі жөніндегі

    орынбасарлары: ______________Ж.Аймағанбетова


    ______________Ұ.Оспанова

    «Қаралды»

    СЖБ отырысы Хаттама №1

    СЖБ жетекшісі ______________Ж.Алиева







    Тәрбие жоспары











    Сыныбы:

    Сынып жетекшісі:

    Шаңырақ тобы:




    2019/ 2020 оқу жылы

    2018/2019 оқу жылында жүргізілген тәрбие жұмыстарына талдау


    1.Сыныпта қанша оқушы болды, қанша ұл, қанша қыз

    2.Сыныптың әлеуметтік жағдайы

    3.Оқу үлгерімі қандай болды

    4.Жүргізілген тәрбие жұмыстары, ашық тәрбие сағаттары, қандай қоғамдық ұйымдармен байланыс болды, ата-аналармен қандай байланыс болды

    5.Ерекше назарға алынған балалармен, дарынды балалармен қандай жұмыстар жүргізілді

    6.Мүмкіндігі шектеулі, үй жағдайында оқытылатын баламен қандай жұмыстар жүргізілді

    7.Өткен оқу жылында сынып қандай жетістіктерге жетті

    8.Оқушылардың жазғы демалысы қалай ұйымдастырылды








































    Жаңа оқу жылындағы сынып туралы толық мәлімет


    Кесте түрінде




















































    2019/2020 оқу жылында жүргізілетін тәрбие жұмысының мақсаты мен міндеттері



    Сынып жетекші осы сыныпта нақты қандай тәрбиелік жұмыстар жүргізеді, осы тұрғыда өзінің алға қойған мақсаты мен міндеттерін жазады














































    Орта білім беру ұйымдарында тәрбие жұмысының жүйесі келесі нормативтік-құқықтық құжаттармен реттеледі:


    - Қазақстан Республикасының Конституциясы;

    • Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы;

    • Қазақстан Республикасының «Бала құқықтары туралы» Заңы;

    • Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 15 тамыздағы №485 қаулысымен бекітілген Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (бұдан әрі – ҚРМЖМС-2012);

    • Қазақстан Республикасының Президенті Н.Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы «Қазақстан жолы – 2050: «Бір мақстан, бір мүдде, бір болашақ»;

    • Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарына арналған Мемлекеттік бағдарламасы;

    • «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы

    26 желтоқсандағы №518 – ІV Кодексі (2014.17.11. берілген өзгертулер мен толықтыруларымен);

    • Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 11 қазандағы

    №483-ІV Заңы;

    • Қазақстан Республикасының «жасыл экономикаға» көшуі жөніндегі 2013-2020 жылдарға арналған тұжырымдамасы. Қазақстан Республикасы Президентінің 2013 жылғы 30 мамырдағы №577 жарлығымен бекітілген;

    • Қазақстан Республикасының 2015-2025 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясы. Қазақстан Республикасы Президентінің 2014 жылғы 26 желтоқсандағы №986 Жарлығымен бекітілген;

    • Қазақстан Республикасының денсалық сақтау саласын дамытуды 2016-2019 жылдарға арналған «Денсаулық» мемлекеттік бағдарламасы;

    • Қазақстан Республикасында СПИД-тің алдын алу және онымен күрес жөніндегі шаралар туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің Қаулысы 1996 жылғы 13 ақпан №193;


    - «Қазақстан 2020: болашаққа жол» Қазақстан Республикасы мемлекеттік жастар саясатының 2020 жылға дейінгі тұжырымдамасы. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 27 ақпандағы №191 Қаулысымен мақұлданған;

    • 2019-2020 оқу жылында Қазақстан республикасының жалпы орта білім беретін мектептерінде оқу процесіе ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хат;

    • Қазақстан Республикасының үздіксіз білім беру жүйесіндегі тәрбие тұжырымдамасы.

    • ҚР Президентінің 2016 жылғы 1 наурыздағы №205 бұйрығымен бекітілген, Қазақстан Республикасы білім беруді және ғылымды дамытудың 2016- 2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы;

    • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері;

    • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген, 2019-2024 жылдарға арналған «Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру аясында тәрбиенің Тұжырымдамалық негіздерін іске асырудың іс-шаралар жоспары;

    • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 1 қазандағы №525 бұйрығымен бекітілген, Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың Тұжырымдамалық негіздері.

    Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері Адам құқықтарының жалпыға бірдей декларациясын, Бала құқықтары туралы конвенцияны, Адамның экономикалық, әлеуметтік және мәдени құқықтарының халықаралық декларациясын, Үздіксіз білім беру бойынша ЮНЕСКО ұсынымдарын ескереді.




    2019-2024 жылдарға арналған 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген, «Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру аясында тәрбиенің Тұжырымдамалық негіздерін іске асырудың басты бағыттары


    1-бағыт: «Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбиелеу» атты тәрбие жұмысының бірінші бағыты жүзеге асыру аясында НЗМ АҚ тәжірибесі бойынша өткізіледі. Бұл білім алушыларды еліміздің әртүрлі өңірлерімен таныстырып, олардың зерттеушілік дағдыларын арттырады, туған жерге деген сүйіспеншілігін қалыптастырады.


    2- бағыт: «Рухани-адамгершілік тәрбиені» жүзеге асырудың негізгі механизмі ретінде ар-намыс пен мінсіз қызмет көрсету туралы бірыңғай сабақ жүргізуді қарастырады. «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы шеңберінде Отан мен ерлік; әлеуметтік, қайырымдылық жобаларына қатысу


    3- бағыт: «Ұлттық тәрбие» оқушыларға қазақ тілін білу, Қазақстан Республикасының мемлекеттік атрибуттары мен мемлекеттік рәміздері туралы жарыстар мен олимпиадалар өткізу, әрбір мектепте музейлер ашу, атақты спортшылар, ғалымдар, көрнекті тұлғалар, «Қазақстанның 100 жаңа есімі» жоба жеңімпаздарымен кездесулер, сонымен қатар, өлкенің тарихи-мәдени мұраларына жататын объектілерінде мектеп оқушыларына өлкетану бойынша тақырыптық сабақтар өткізу арқылы жүзеге асырылады.


    4- бағыт: «Отбасы тәрбиесі» ата-аналарды ағарту мақсатында, олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін және мектепте балаларды тәрбиелеу үшін жауапкершілігін арттыруға арналған.


    5- бағыт: «Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие». Білім алушыларда кәсіби өзін-өзі анықтауға деген саналы көзқарастарын қалыптастырады, адамның экономикалық ойлау мен экологиялық мәдениетін дамытады.


    6- бағыт: «Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие» бағытында Қазақстан халқы Ассамблеясы мен этномәдени орталықтарымен ынтымақтастық орнату; үйірмелер, әдеби клубтар; экскурсиялар: театрлар, мұражайлар, көркемөнер көрмелері, галереялар, тарихи орындар; іс-шаралар: шығармашылық кештер, балалар мен жасөспірімдер шығармаларының көрмесі, халықтар достығының фестивалі, тілдік және шығармашылық клубтар, конкурстар; атақты адамдармен, өнер қайраткерлерімен кездесулер аталған бағытты жүргізудің негізгі механизмі болып табылады.

    7- бағыт: «Зияткерлік және ақпараттық мәдениет тәрбиесі». Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын сондай-ақ ақпараттықө мәдениетін дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістікті қалыптастыру.


    8 – бағыт: «Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты» салауатты өмір салты дағдыларын табысты қалыптастыру, дене және психологиялық денсаулықты сақтау, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтай білу үшін кеңістік құрады. Жалпы білім беру ұйымдарында бұқаралық спорт түрлерінде (футбол, волейбол, баскетбол, гандбол, футзал, ұлттық спорт түрлері: асық ату, тоғыз құмалақ, қазақ күресі) мектеп спорт лигаларының желісін кеңейту және спорт түрлері бойынша арнайы мамандандырылған сыныптар және спорттық секциялар ашу маңызды.


    9 – бағыт: «Мінез-құлық мәдениетіне, оның ішінде интернет кеңістігіндегі мінезқұлық мәдениетіне, киберқауіпсіздік мәдениетіне тәрбиелеу». Білім алушыларға интернет-кеңістіктегі мінез-құлық мәдениетін: қарым- қатынас мәдениетін, өз ойларын білдіруді, сұхбаттасушының пікірін құрметтеуді, этикалық нормаларды сақтауды үйрету маңызды. Оқушылардың өзін-өзі басқару жұмысын қайта жаңғырту, интернет-мінез-құлық және қарым- қатынас, балалардың қоғамға қарсы мінез-құлық мәселелерін қарауды практика жүзінде жүргізу қажет.

    2019/2020 оқу жылында 8 «Б» сыныбында жүргізілетін тәрбие жұмыстарының жоспары


    1-бағыт: «Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбиелеу»


    Р/с

    Тәрбие бағыты

    Іс-шара атауы

    Формасы

    Жауапты

    Мерзімі

    1-бағыт

    «Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбиелеу»

    «Саналы ұрпақ – жарқын болашақ»



    Тәрбие сағаты

    Сынып жетекші

    02.09.2019ж


    Дөңгелек үстел

    Сынып жетекші



    Тренинг




    «Болашаққа бағдар – рухани жаңғыру» бағдарламасы

    «Туған жерге тағзым» жобасы аясында «Арал өңірінің киелі жерлері»

    Шаңырақ сағаты

    «Өркен» шаңырағы

    Жоба кураторы

    23.09.2019ж



    2- бағыт: «Рухани-адамгершілік тәрбие»


    Р/с

    Тәрбие бағыты

    Іс-шара атауы

    Формасы

    Жауапты

    Мерзімі

    2-бағыт


    «Рухани-адамгершілік тәрбие»



    Тәрбие сағаты


    07.09.2019ж


    Дөңгелек үстел




    Тренинг




    «Болашаққа бағдар – рухани жаңғыру» бағдарламасы

    «Балалар әлеміндегі игі істер» жобасы аясында қайырымдылық іс-шарасын ұйымдастыру

    Шаңырақ сағаты

    «Өркен» шаңырағы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Сынып жетекші Басқа Барлық сыныптар
    21.12.2020
    2022
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Оспанова Улдай Темурхановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации