Материалдар / Сынып жетекшісі - тәрбие жұмысының негізгі ұйтқысы

Сынып жетекшісі - тәрбие жұмысының негізгі ұйтқысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сынып жетекшілермен бірге тәрбие жұмысындағы кейбір проблемаларды шешу жолдарын қарастыру арқылы сынып жетекшілерге алдын алу бағытында бағыт –бағдар беру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2017
749
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Сынып жетекшісі - тәрбие жұмысының негізгі ұйтқысы
1Мақсаты:Сынып жетекшілермен бірге тәрбие жұмысындағы кейбір проблемаларды шешу жолдарын қарастыру арқылы сынып жетекшілерге алдын алу бағытында бағыт –бағдар беру.
2Күтілетін нәтижелерӨткізілетін отырыстың оқыту әдістерін,стратегияларын өз сабақтарында қолдануды үйренеді.
3СілтемелерРесурстары
4КөрнекіліктерФлипчарттар,маркерлер,стикерлер(әр түсті),видеоролик.




Кезеңдері БарысыЖүргізушінің іс-әрекетіСынып жетекшілердің іс-әрекетіУақыты


Ұйымдастыру



























































Ассоциация құру«Автобус аялдамасы» әдісі
Шаттық шеңберін жасау«Жан жылуы» жаттығуы. Қолдарынан ұстап бір-біріне төмендегі сөздерді хормен айтады. Мен сенен жылу аламын (сол жағына қарайды) Жүрегіме саламын (тура қарайды) Досыма сыйлаймын (оңға қарайды) Сәттілік тілеймін (тура қарайды)























«Зарядись на успех» мултьфилмін көрсету

Шаттық шеңберіОртада шеңбер жасап

«Жан жылуы» жаттығуын жасату. Топта бірлесіп жұмыс жасауды ұйымдастыруҚатысушыларды ыдыстағы көк,қызыл түсті конфеттерді таңдату арқылы 2 топқа бөлу Жүргізушінің сөзі: Сәлеметсіздер ме, ұлағатты ұстаздар! Бүгін сіздерді психикалық көңіл-күйлеріңізді көтеруге, өз бойларыңыздағы шығармашылық қабілеттеріңізді бағалай білуге өз-өзіңізге құрметпен қарауға, бір-бірімізбен сыйластық қарым-қатынаста болуға арналған «: Сынып жетекшісі - тәрбие жұмысының негізгі ұйтқысы» отырысымызды ұйымшылдықпен бастауға шақырамын.!Ендеше экранға көңіл бөлейік.
Шаттық шеңберін құрадыКонфеттермен топқа бөлінеді(қызыл,көк түсті)Қызыл түсті конфет таңдағандар сынып жетекшілер тобына,көк түсті таңдағандар ата-аналар тобына бөлінеді











2минут





























































10 минут







І.Ассоциация құру. «Үздік сынып жетекшісі дегенді қалай түсінесің?»

























ІІ.Рөлдік ойын(Төмендегі берілген сынып жетекшінің образын ашукерек.)1.Ұрысқақ сынып жетекші2.Еріншек сынып жетекші

Осы бейнефильмнен ұққанымызды ассоциация құру үшін автобус аялдамасын қолданайық.«Автобус аялдамасы» әдісін түсіндіре отырып тапсырманы ұсыну

Көрдіңіздерме осы үздік сынып жетекшінің жақсы қасиеттерін біріктіре отырып, сіздер әлі талай шыңдардан көрінетіндеріңізге мен де, сіздер де сенімдісіздер. Бір- бірімізге қол соғып қоямыз. Рахмет, келесі тапсырмаға көшеміз.













Рөлдік ойын.Конверт беріледі

Топтарға конвертте берілген тапсырмадағы сынып жетекшінің образын ашу тапсырылады1.Ұрысқақ сынып жетекші2.Еріншек сынып жетекші Топтар басбармақтарын көрсету арқылы тапсырманы түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін басбармақ арқылы тексеруге болады. Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсіндім Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Осындай сынып жетекші болудан аулақ болайық құрметті сынып жетекшілер.Ал енді кері байланыс беріңіздер.Кері байланысты бас бармақ арқылы бағалаңыздар.

Топтағылар келесі топты бағдаршам түстерінің көмегімен таныстырылымды және т.б.бағалайды







Берілген тапсырманы орындап шығады.Тапсырма аяқталған соң топтар бір-бірін«бас бармақ » арқылы бағалайды.





Мағынаны тану

ІІІ.Топтық жұмыс. .«Бірге ойлаймыз»әдісіПостер қорғау«Бала тәрбиесі – баршаға ортақ»(Сыныпта көбіне проблема болатын «қиынға бейім» оқушының бейнесін сала отырып ,олармен мәселені шешу жолдарын көрсету1.Сәтсіз отбасының баласы;2.Қараусыз қалған бала;Қатысушыларға «қиынға бейім» оқушының бейнесін сала отырып ,олармен мәселені шешу жолдарын ,өз ойлары бойынша постер жасауды ұсынылады.

1.Қатысушылар топта тапсырмамен танысады 2 .Бір –бірімен ой бөліседі .3.Өз ойларын қағаз бетіне түсіреді.Топтағылар «Екі жұлдыз,бір тілек арқылы » кері байланыс жасайды20 минут


Ой-толғанысХат жазу«Ата-анаға хат»«Сынып жетекшіге хат»

Екі топқа «Ата-анаға хат»«Сынып жетекшіге хат» хат жазу ұсынылады

Топтар берілген тапсырма бойынша хат жазады





Рефлексия«Тілек ағашы» бойынша кері байланыс ұйымдастыру

Бүгінгі отырысымызға кері байланыс берейік.Ол үшін таратылған түрлі түсті стикерлерге төмендегі сұрақтарға жауап жазып Үміт ағашына іліп кетсеңіздер. Топтарға түрлі-түсті стикер таратыладыҚорытынды: 1.Бүгінгі отырыстан алған ақпаратыңыз.2. Бүгінгі отырыс сен үшін құнды ма?3.Келесі отырыстан не күтесіз?Тәуелсіз Мәңгілік Елді мұратына жеткізетін ұландар сіздердей ұстамы мықты,білікті де білімді ұстаздар барда көбейе берері сөзсіз.Бүгінгі іс-шараға белсене қатысқандарыңыз үшін сіздерге көп-көп рахмет.

Кері байланыс парағын толтырады.









2 минут






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ