Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сынып портфолиосы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
СЫНЫПТАҒЫ ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ ЖҮЙЕСІ
Сынып жетекшілерінде төмендегі папкалар мазмұнымен бірге барлық құжаттар міндетті түрде болуы керек
1 папка
Сынып жетекшісіне арналған папканың мазмұны.
1. Сынып жетекшілерін бекіту туралы мектепішілік бұйрық.
2. Өткен оқу жылына арналып атқарылған жұмыстар есебі.
3. Жаңа оқу жылына арналған мақсаттар мен міндеттері.
4. Сыныпқа мінездеме
5. Сыныптың толық тізімі және ата-аналары туралы ақпаратпен қоса.
6. Оқушылар тізімі, олардың атқаратын міндеттерімен қоса
7. Сыныптың әлеуметтік картасы: - тұрмысы төмен отбасылар тізімі; - көпбалалы отбасылар тізімі; - сәтсіз жанұялар тізімі;- толық емес отбасылар тізімі; - тәуекел тобына кіретін оқушылар тізімі; - АКТІІБ-нің тізімінде тұрған оқушылар тізімі; - Мектепішілік тіркеуде тұрған оқушылар тізімі; - Дене шынықтыру сабағынан босатылған оқушылар тізімі(егер бар болса)- Арнайы медициналық топта оқитын оқушылар тізімі егер бар болса;- (тубвиражный) тізімінде тұрған оқушылар тізімі. (егер бар болса) - мүгедек балалар тізімі (егер бар болса) - Жетім және қамқоршысына тіркелген оқушылар тізімі (егер бар болса)
8. Жылдық жоспар.
9. Оқушылардың сабақтан тыс уақыттағы үйірмелері
- мектепішілік үйірмелерге қатысатын оқушылар тізімі; - мектептен тыс үйірмелерге қатысатын оқушылар тізімі;
10. Белсенді оқушылар картасы.
11. Қиын жасөспірімдерді бақылау күнделігі: педагогикалық карта.
12. Ата-аналармен жұмыс: ата-аналар жиналысының тақырыбы; ата-аналар жиналысының хаттамасы.
13. Медициналық карта және алдын алу шаралары туралы жоспар (профилактика) және СӨС қалыптастыру жұмыстары.
14. Сынып сағаттарының және сыныптан тыс жұмыстардың разработкасы
2 папка
-Қауіпсіздік техникасының ережесі -Жолда жүру ережесі -Табиғат апаты
-Көк тайғақтан абайлап жүру -Су тасқыны -Көшкін, қардың еруі -Өрт қауіпсіздігі -Жер сілкінісі
СЫНЫП ЖЕТЕКШІЛЕРІН БЕКІТУ ТУРАЛЫ МЕКТЕПШІЛІК БҰЙРЫҚ
ӨТКЕН ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛЫП АТҚАРЫЛҒАН ЖҰМЫСТАР ЕСЕБІ
ЖАҢА ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН МАҚСАТТАР МЕН МІНДЕТТЕР
СЫНЫПҚА МІНЕЗДЕМЕ
СЫНЫПТЫҢ ТОЛЫҚ ТІЗІМІ ЖӘНЕ АТА-АНАЛАРЫ ТУРАЛЫ АҚПАРАТ
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЗІМІ, ОЛАРДЫҢ АТҚАРАТЫН МІНДЕТТЕРІ
СЫНЫПТЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК КАРТАСЫ
ЖЫЛДЫҚ ЖОСПАР
ОҚУШЫЛАРДЫҢ САБАҚТАН ТЫС УАҚЫТТАҒЫ ҮЙІРМЕЛЕРІ
БЕЛСЕНДІ ОҚУШЫЛАР КАРТАСЫ
ҚИЫН ЖАСӨСПІРІМДЕРДІ БАҚЫЛАУ КҮНДЕЛІГІ
АТА-АНАЛАРМЕН ЖҰМЫС
МЕДИЦИНАЛЫҚ КАРТА ЖӘНЕ АЛДЫН АЛУ ШАРАЛАРЫ ТУРАЛЫ ЖОСПАР (профилактика) ЖӘНЕ СӨС ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖҰМЫСТАРЫ
СЫНЫП САҒАТТАРЫНЫҢ ЖӘНЕ СЫНЫПТАН ТЫС ЖҰМЫСТАРДЫҢ РАЗРАБОТКАСЫ
ТЕХНИКАЛЫҚ ҚАУІПСІЗДІК ЕРЕЖЕЛЕРІ
1. Сынып жетекшілерін бекіту туралы мектепішілік бұйрық.
МЕКТЕП
5 «ә» сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша өткен оқу жылында істелген жұмыс
Жыл басында 2017 - 2018 оқу жылының тәрбие жұмысы жоспары жасақталып, жас ұрпақтың бойында азаматтық және патриотизмді қалыптастыру мақсатында іс шаралар ұйымдастырылды. Бүкіл тәрбие жұмысы Елбасының «Мәңгілік Ел- 2050» жолдауында айтып өткендей оқушылардың сындарлы ойлау өзіндік ізденіс пен ақпаратты терең талдау машығын игеру бағытында жүргізілді.Әдеттегідей, тәрбие жұмысы кабинеттерде техника қауіпсіздігін сақтау, табиғат апаттарынан сақтану, азаматтық қорғаныс жұмыстарын ұйымдастыру шараларымен қабаттастыра өткізілді.
1 қыркүйекте сыныбымда «Қазақстан -2050» стратегиясы: «Бір халық-бір ел-бір тағдыр» атты сынып сағаты өтті.. Қыркүйек айы аралығында мектепшілік денсаулық күніне орай денсаулық апталығына ұйымдастырылған жарыстарға сынып оқушылары түгел қатысты.
Жыл басынан яғни қыркүйектен бастап 6 «А» сыныбының сабақтарына қатысып, сынып оқушыларының тәртібін, сабаққа деген ынталарын, үй тапсырмаларын қаншалықты орындайтындықтарын бақыладым. Бақылау кезінде оқушылардың оқу барысында жіберген қателіктерін дер кезінде байқап,оларға ескертулер айтып отырдым. Әр аптаның үшінші күндері күнделіктерін тексеріп, ескертулер беріп отырдым. Әсіресе күнделікті уақытында толтырып, пәндерден алған бағаларын сол бойда қойдыруларына үлкен мән беріп отырдым. Себебі, оқушылар мен ата-аналарда осы уақытқа дейін бұл дағды қалыптаспаған. Жыл басынан әр аптаның сенбі күндері жоспар бойынша сынып сағаттарын өткіздім. Бірақ, сабақ кестелеріне сәйкес келмей немесе мектепшілік шараларға байланысты сынып сабақтардың өткізілу мерзімі өзгеріп отырды.
Жыл бойына мектепте өткізілген қоғамдық іс шараларға сынып оқушылары барынша белсене араласты. Пәндер апталықтарына қабырға газеттерін шығарып, мерекелерде сахна көріністеріне ат салыса қатысып жүлделі орындарға ие болды. Аудандық және Облыстық дәрежедегі дельфийлік ойындарда жүлделі орындарға ие болды. Мектепшілік ұйымдастырылған мерекелік жарыстарға белсене қатысып жүлделі орындар алып отырды.
5-10 сыныптар аралығында өткен «Алтын Күз» кешінде сынып оқушылары түгелімен белсене араласып, жүлделі орынға ие болды. Әсіресе бұл кеште киім үлгілерін тамаша көрсете алды. Таныстыру сценарилері де ойдан шықты,қолдан келген өнерлерін ортаға салып, таң қалдырды. Олардың еңбектері еленіп, марапаттау қағаздарын алды. Спорт тақырыбына байланысты «Спорт- денсаулық кепілі» атты баскетбол жарысында 5-7 сыныптар арасында 2 орынды иеленді.
Жыл соңында сынып оқушыларымен Сарқан қаласының өзені Жоңғар алатауы бөктеріне экскурсияға барып қайттық.
Жыл қорытындысында сынып оқушылары үлгерімі 100 пайыз, сапалық құрамы 74 пайызбен оқу жылын тәмәмдады.
Жаңа 2017 -2018 оқу жылына арналған мақсаттар мен міндеттері.
ТӘРБИЕНІҢ МАҚСАТЫ
Үздіксіз білім беру жүйесінде мектеп жасына дейінгі балалардың, және білім алушылардың Қазақстан Республикасының азаматтары және патриоттары ретінде қалыптасуы мен өзін-өздері танытуларына, әлеуметтенуіне, болашақ мамандық иесі болып, кәсіби, интеллектуалды және әлеуметтік шығармашылыққа жетуіне оңтайлы жағдай жасау.
ТӘРБИЕНІҢ МІНДЕТТЕРІ:
-
Білім беру ұйымдарында денсаулығы зор, рухани дүниесі бай, адамгершілікті, тәуелсіз жеке тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін тәрбие жүйесін құру және дамыту;
-
Балалар мен жастарды азаматтылыққа, отансүйгіштікке, зиялылыққа, адам құқықтары мен бостандықтарын, мемлекеттік рәміздер мен ұлттық дәстүрлерді сыйлауға тәрбиелеу;
-
Өзінің және қоғамның, болашақ ұрпақ алдында әлеуметтік, табиғи және мәдени ортадағы өз іс-әрекетінің нәтижесі үшін жауапкершілікті сезінуде гумманистік дүниетанымды қалыптастыру;
-
Мемлекеттік тілді және басқа тілдерді үйрену арқылы балалар мен жастардың әлем және ұлттық мәдениетті игерулеріне, Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдениетін зерттеуіне және қабылдауына жағдай жасау;
-
Жеке тұлғаның өзін-өзі іс жүзінде көрсетуі мен ары қарай дамуына ықпал етуде білім беру ұйымдары жағдайында жастар мен балалардың танымдық қызығушылығын, олардың шығармашылық қабілеттерін, жалпы білімге икемділігін, өзін-өзі тану мен өздігінен білім алу дағдыларын, әлеуметтенуін барынша дамыту бейімділігін қалыптастыру;
-
Қазіргі заманғы қоғамдық өмірге және тиімді кәсіби іс-әрекет пен жеке басының және әлеуметтік кәсіби тұрғыда үздіксіз пісіп жетілуіне қажетті маңызды тұлғалық және кәсіби сапаларын қалыптастыру;
-
Қоғамда орнықты қалыптасқан дәстүрлер негізінде этникалық және діни толеранттылықты тәрбиелеу;
-
Балалар мен жастардың бойында Қазақстанға сырттан енуші этнодіни экстремизм мен түрлі радикалды ағымдарға қарсы әрекет ете алатын дағдылар қалыптастыру;
-
Отбасылық тәрбие жүйесін қайта жандандыру және отбасын білім беру мекемелерінің тәрбие жүйесіне араластыру.
-
Тәрбие мақсаттары мен тәрбие жұмысының міндеттері білім беру үдерісінде, сабақтан тыс уақытта және білім алушылардың бос уақытында жүзеге асырылады.
5 «ә» сынып
Сынып жетекшісі:
Тұрсынақын Т.А.
Сыныпта 19 оқушы
11 ұл,8 қыз бала.
Сыныпқа мінездеме
№1
мектеп-гимназиясының 5 «ә» сыныбында 19 оқушы оқиды. Оның 8 қыз, 11
ұл бала. Сынып оқушылары ұжым ішінде ұйымшыл, тәртіптері өте жақсы,
әрбір оқушының ұйымдастыру қабілеті бар, жоғары дәрежеде.
Мектепішілік, сынып аралық іс – шараларға сынып толық белсене
араласып, әр оқушы өз қабілетіне қарай берілген жұмыстарды
ұйымдастыра біледі. Сыныптан тыс уақыттағы қоғамдық жұмыстарға
араласа біледі. Еңбек ету, үлкенге ілтипат, жолдастық көмек, кішіге
қамқорлық көрсету дағдылары әр баланың бойында жақсы қалыптасқан.
Бұндай қамқорлық сияқты жақсы қасиеттер әр уақытта барлық оқушы
тарапынан көрініп отырады, жолдастық көмек көрсетуге
дағдыланған.
Сыныптық дәстүрлі мерекелері: күнтізбелік мерекелер, әрбір оқушының
туған күндері болып саналады. Бұл күндері барлық ұжым мүшелері
ұйымшылдықпен мерекелік дастарқан түрінде өткізеді. Мерекелік жалпы
қалалық дәстүрлі жиындарға, айлық, жарыстық конкурстарға қатысып
отырады. Мектептен тыс үйірме, секция, түрлі клубтарға қатысып,
танымдық қабілеттерін ұштап отырады. Сонымен қатар сынып
оқушыларының қоғамдық мүлікті ұстауы, бөлме өсімдіктерін күту,
сынып тазалығына, мектеп ауласын көгалдандыру, көркейту
кезеңдеріндегі жұмыстарға жауапкершілікпен қарап, ұқыптылықпен
атқарады.
Сынып жетекшісі: Тұрсынақын Т А
Оқушының паспорты:
Аты-жөні_____________________________________________________________
Туған жылы, айы, күні__________________________________________________
Мектебі_______________________________________________________________
Сыныбы_______________________________________________________________
Сынып жетекшісі______________________________________________________
Отбасының әлеуметтік-демографиялық жағдайы:
Мекен жайы___________________________________________________________
______________________________________________________________________
Телефоны_____________________________________________________________
Әкесі_________________________________________________________________
Білімі_________________________________________________________________
Жұмыс орны___________________________________________________________
Анасы________________________________________________________________
Білімі_________________________________________________________________
Жұмыс орны___________________________________________________________
Отбасының басқа балалары туралы мәліметтер:
1. ____________________________________________________________________
2. ____________________________________________________________________
Отбасының тұрмыстық жағдайы:
өте жақсы жақсы орташа төмен
Отбасының әлеуметтік мәртебесі:
Көпбалалы отбасы, толық емес отбасы, жағдайы төмен, әлеуметтік қауіпті отбасы, асыраушыдағы отбасы, оралмандар
Оқушының жеке тұлғалық психологиялық мінездемесі
1. Бала туралы жалпы мәліметтер:
а) аты-жөні__________________________________________________________
ә) туған жылы, айы, күні_______________________________________________
б) мектебі, сыныбы____________________________________________________
2. Денсаулығы туралы мәлімет:
а) жиі сырқаттанады__________________________________________________
ә) созылмалы сырқаты бар ма ___________________________________________
қандай________________________________________________________________
б) жүйке жүйесі қызметінің ерекшеліктері________________________________
3. Сабақ үлгерімі_______________________________________________________
4. Сабақтан тыс шұғылданатын ________________________________________
5. Қолы бос уақытта шұғылданатын іс-әрекеті___________________________
Баланың мінез-құлықндағы дара ерекшеліктері:
1. Еңбекке қатынасы:
а) белсенділігі_____________________________________________________________
ә) еңбек сүйгіштігі ________________________________________________________
б) жауапкершілігі_________________________________________________________
в) көшбасшылығы_________________________________________________________
г) ұйымдастырушылығы___________________________________________________
д) ұқыптылығы___________________________________________________________
2. Адамдармен қарым-қатынасы:
а) адамгершілігі___________________________________________________________
ә) адалдығы мен шыншылдығы______________________________________________
б) өз мүддесін көздеу және қорғау___________________________________________
в) достық сезім___________________________________________________________
г) қайырымдылығы________________________________________________________
д) сыпайылығы___________________________________________________________
3. Өзінің ішкі әлемімен қарым-қатынасы:
а) қарапайымдылығы______________________________________________________
ә) өзіне деген сенімі_______________________________________________________
б) өз-өзіне сын көзбен қарауы_____________________________________________
в) өз күш-жігерін бағалай білуі____________________________________________
г) жетістікке, табысқа ұмтылуы_________________________________________
д) өз-өзін бақылауы______________________________________________________
е) батылдығы__________________________________________________________
ж) шешім қабылдауы____________________________________________________
з) табандылығы_________________________________________________________
и) ұстамдылығы_________________________________________________________
к) беделі________________________________________________________________
қ) ілтипаты____________________________________________________________
4. Психикалық процесс пен сезімінің ерекшеліктері:
а) зейіні________________________________________________________________
ә) есте сақтауы_________________________________________________________
б) ойлауы_______________________________________________________________
в) эмоциялық екпіні______________________________________________________
г) сергектігі____________________________________________________________
д) сезім қалыптылығы____________________________________________________
Педагог-психолог
Оқушыға мінездеме
1. Оқу әрекеті
Оқуға көз-қарасы__________________________________________________________
Оқу әрекетін орындау______________________________________________________
Байқау қасиетінің даму деңгейі______________________________________________
Сабақтағы тәртібі _______________________________________________________
Мұғалімнің сын-ескертпелеріне және бағасына көзқарасы
_________________________________________________________________________
Оқудағы өз сәтсіздіктеріне көзқарасы_______________________________________
_________________________________________________________________________
Оқушының қатысатын үйірмелері__________________________________________
2. Жеке дамуының ерекшеліктері:
Қызығушылығы __________________________________________________________
Темпераменті____________________________________________________________
Естуі____________________________________________________________________
Көруі____________________________________________________________________
Тіл дамуы________________________________________________________________
Дене дамуы ______________________________________________________________
Есте сақтау қабілеті______________________________________________________
Тәрбие мәдениетінің қалыптасуы____________________________________________
3. Құрбы-құрдастарымен қарым-қатынасы:
Сыныпта қандай орын алады_______________________________________________
Құрбыларымен қарым-қатынасы түрі_______________________________________
Достары бар ма__________________________________________________________
Сынып жетекшісі __Тұрсынақын Т А
Педагог-психолог__Бескелдинов Асел
5 «Ә» сынып оқушыларына мінездеме
Аты – жөні: Айдынұлы Абзал
Туған жылы, айы, күні: 17.09.2007
201 жылы 1қыркүйекте мектепке қабылданды. Мектепке дейінгі мекемеде болған. Өз отбасы туралы толық мәлімет бере алады. Өзіне өзі қызмет ете алады. Тәртібі мектеп ережесіне сай. Зейіні тұрақты, ойлау қабілеті жақсы. Мінезі ашық, көңіл- күйі тұрақты. Ән айтумен биден сыныптан тыс сабақтарға барады.
Білімі мен үлгерімінің жалпы деңгейі: жоғары.
Сыныптан тыс белсенділігі: жоғары.
Жағымды жақтары: ақкөңіл, көңілді жүреді.
Жағымсыз жақтары: байқалған емес.
Сыныптастарымен қарым - қатынасы: өте жақсы.
Спортқа қатысуы: Үнемі қатысады.
Қоғамдық белсенділігі:жақсы. Ұйымдастырушылық қабілеті: орташа.
Аты – жөні: Аукен Ақбаян
Туған жылы, айы, күні: 05.06.2007
2010 жылы 1 қыркүйекте мектепке қабылданды. Мектепке дейінгі мекемеде болған. Өз отбасы туралы толық мәлімет бере алады. Көп балалы отбасынан. Тәртібі мектеп ережесіне сай. Зейіні тұрақты, ойлау қабілеті жоғары. Мінезі ашық, көңіл - күйі тұрақты. Пәндерге қызығушылығы жоғары. Қай пәннен де тапсырманы өздігінен орындай алады. Ән айтумен биден сыныптан тыс сабақтарға барады.
Білімі мен үлгерімінің жалпы деңгейі жоғары.
Сыныптан тыс белсенділігі жоғары.
Жағымды жақтары: ақкөңіл, көңілді жүреді.
Жағымсыз жақтары: байқалған емес.
Сыныптастарымен қарым - қатынасы: жақсы.
Спортқа қатысуы: Үнемі қатысады
Қоғамдық белсенділігі: жақсы. Ұйымдастырушылық қабілеті жоғары.
Аты – жөні: Әділханұлы Мадияр
Туған жылы, айы, күні: 25.12.2006
2010 жылы 1 қыркүйекте мектепке қабылданды. Мектепке дейінгі мекемеде болған. Өз отбасы туралы толық мәлімет бере алады. Өзіне өзі қызмет ете алады. Тәртібі мектеп ережесіне сай. Зейіні тұрақты, ойлау қабілеті жоғары. Мінезі ашық, көңіл- күйі тұрақты. Пәндерге қызығушылығы жақсы. Қай пәннен де тапсырманы өздігінен орындай алады. Сөздік қоры жас ерекшелігіне сай. Сауатты жазады, жазу дағдысы жақсы қалыптасқан. Мазмұнды есеп пенлогикалық тапсырмаларды ойлау, анализ жасау қабілеттері өте жоғары.
Білімі мен үлгерімінің жалпы деңгейі орташа.
Сыныптан тыс белсенділігі орташа.
Жағымды жақтары: ақкөңіл, көңілді жүреді.
Жағымсыз жақтары: байқалған емес.
Сыныптастарымен қарым - қатынасы: өте жақсы.
Спортқа қатысуы: Үнемі қатысады.
Қоғамдық белсенділігі: орташа. Ұйымдастырушылық қабілеті орташа.
Аты – жөні: Дуисебай Мейірбек Сұлтанұлы
Туған жылы, айы, күні: 08.11.2007
2010 жылы 1 қыркүйекте мектепке қабылданды. Мектепке дейінгі мекемеде болмаған. Өз отбасы туралы толық мәлімет бере алады. Өзіне өзі қызмет ете алады. Тәртібі мектеп ережесіне сай. Зейіні тұрақты, ойлау қабілеті орташа. Мінезі ашық, көңіл- күйі тұрақты. Ән айтумен биден сыныптан тыс сабақтарға барады..
Білімі мен үлгерімінің жалпы деңгейі өте жақсы.
Сыныптан тыс белсенділігі өте жақсы.
Жағымды жақтары: ақкөңіл, көңілді жүреді.
Жағымсыз жақтары: байқалған емес.
Сыныптастарымен қарым - қатынасы: өте жақсы.
Спортқа қатысуы: Үнемі қатысады
Қоғамдық белсенділігі: жақсы. Ұйымдастырушылық қабілеті өте жақсы
Аты – жөні: Ермеұлы Елдар
Туған жылы, айы, күні: 30.07.2007
2010 жылы 1қыркүйекте мектепке қабылданды. Мектепке дейінгі мекемеде болған. Өз отбасы туралы толық мәлімет бере алады. Өзіне өзі қызмет ете алады. Тәртібі мектеп ережесіне сай. Зейіні тұрақты, ойлау қабілеті жоғары. Мінезі ашық, көңіл- күйі тұрақты. Пәндерге қызығушылығы орташа.
Білімі мен үлгерімінің жалпы деңгейі қанағаттанарлық.
Сыныптан тыс белсенділігі жоғары.
Жағымды жақтары: ақкөңіл, көңілді жүреді.
Жағымсыз жақтары: байқалған емес.
Сыныптастарымен қарым - қатынасы: жақсы.
Спортқа қатысуы: Үнемі қатысады
Қоғамдық белсенділігі: орташа. Ұйымдастырушылық қабілеті жоғары.
Аты – жөні: Ерқасыл Диар Өткірұлы
Туған жылы, айы, күні: 29.11.2006
2010 жылы 1 қыркүйекте мектепке қабылданды.Мектепке дейінгі мекемеде болған. Өз отбасы туралы толық мәлімет бере алады. Өзіне өзі қызмет ете алады. Тәртібі мектеп ережесіне сай. Зейіні тұрақты, ойлау қабілеті орташа. Мінезі ашық, көңіл- күйі тұрақты. Ән айтумен биден сыныптан тыс сабақтарға барады.
Білімі мен үлгерімінің жалпы деңгейі жоғары.
Сыныптан тыс белсенділігі жақсы.
Жағымды жақтары: ақкөңіл, көңілді жүреді.
Жағымсыз жақтары: байқалған емес.
Сыныптастарымен қарым - қатынасы: өте жақсы
Спортқа қатысуы: Үнемі қатысады
Қоғамдық белсенділігі:жақсы. Ұйымдастырушылық қабілеті жоғары.
Аты – жөні: Жексембай Аружан Қайратқызы
Туған жылы, айы, күні: 10.05.2007
2010 жылы 1 қыркүйекте мектепке қабылданды. Мектепке дейінгі мекемеде болған. Өз отбасы туралы толық мәлімет бере алады. Көп балалы отбасынан шыққан. Зейіні тұрақты, ойлау қабілеті жоғары. Мінезі ашық, көңіл- күйі тұрақты. Пәндерге қызығушылығы жоғары. Қай пәннен де тапсырманы өздігінен орындай алады. Сөздік қоры жас ерекшелігіне сай. Сауатты жазады, жазу дағдысы жақсы қалыптасқан. Мазмұнды есеп пенлогикалық тапсырмаларды ойлау, анализ жасау қабілеттері өте жоғары.
Білімі мен үлгерімінің жалпы деңгейі жоғары.
Сыныптан тыс белсенділігі жоғары.
Жағымды жақтары: ақкөңіл, көңілді жүреді.
Жағымсыз жақтары: байқалған емес.
Сыныптастарымен қарым - қатынасы: өте жақсы.
Спортқа қатысуы: Үнемі қатысады
Қоғамдық белсенділігі: жақсы. Ұйымдастырушылық қабілеті жоғары.
Аты – жөні: Калиджанов Арлан Асхатович
Туған жылы, айы, күні: 25.04.2007
2010 жылы 1 қыркүйекте мектепке қабылданды. Мектепке дейінгі мекемеде болған. Өз отбасы туралы толық мәлімет бере алады. Өзіне өзі қызмет ете алады. Тәртібі мектеп ережесіне сай. Зейіні тұрақты, ойлау қабілеті жоғары. Мінезі ашық, көңіл- күйі тұрақты. Пәндерге қызығушылығы жоғары.
Білімі мен үлгерімінің жалпы деңгейі орташа.
Сыныптан тыс белсенділігі орташа.
Жағымды жақтары: ақкөңіл, көңілді жүреді.
Жағымсыз жақтары: байқалған емес.
Сыныптастарымен қарым - қатынасы: жақсы.
Спортқа қатысуы: Үнемі қатысады.
Қоғамдық белсенділігі: жақсы. Ұйымдастырушылық қабілеті орташа.
Аты – жөні: Маманов Арман Асқарұлы
Туған жылы, айы, күні:09.01.2007
2010 жылы 1 қыркүйекте мектепке қабылданды. Өз отбасы туралы толық мәлімет бере алады. Көп балалы отбасынан. Тәртібі мектеп ережесіне сай. Зейіні тұрақты, ойлау қабілеті жоғары. Аз қамтылған, жартылай жетім. Қай пәннен де тапсырманы өздігінен орындай алады. Сөздік қоры жас ерекшелігіне сай.Сауатты жазады, жазу дағдысы жақсы қалыптасқан. Мазмұнды есеп пенлогикалық тапсырмаларды ойлау, анализ жасау қабілеттері орташа.
Білімі мен үлгерімінің жалпы деңгейі орташа
Сыныптан тыс белсенділігі орташа.
Жағымды жақтары: ақкөңіл, көңілді жүреді.
Жағымсыз жақтары: байқалған емес.
Сыныптастарымен қарым - қатынасы: орташа.
Спортқа қатысуы: Үнемі қатысады
Қоғамдық белсенділігі: орташа. Ұйымдастырушылық қабілеті орташа.
Аты – жөні: Назарбекұлы Дарын
Туған жылы, айы, күні: 19.01.2007
2010 жылы 1 қыркүйекте мектепке қабылданды. Мектепке дейінгі мекемеде болған. Өз отбасы туралы толық мәлімет бере алады. Өзіне өзі қызмет ете алады.Тәртібі мектеп ережесіне сай. Зейіні тұрақты, ойлау қабілеті орташа. Мінезі ашық, көңіл- күйі тұрақты. Сөздік қоры жас ерекшелігіне сай.
Білімі мен үлгерімінің жалпы деңгейі орташа.
Сыныптан тыс белсенділігі орташа.
Жағымды жақтары: ақкөңіл, көңілді жүреді.
Жағымсыз жақтары: байқалған емес.
Сыныптастарымен қарым - қатынасы: орташа.
Спортқа қатысуы: Үнемі қатысады.
Қоғамдық белсенділігі:орташа. Ұйымдастырушылық қабілеті орташа.
Аты – жөні: Неталиева Даметия Армановна
Туған жылы, айы, күні: 26.07.2007
2010 жылы 1 қыркүйекте мектепке қабылданды. Мектепке дейінгі мекемеде болған. Өз отбасы туралы толық мәлімет бере алады. Көп балалы отбасынан. Өзіне өзі қызмет ете алады.Тәртібі мектеп ережесіне сай. Зейіні тұрақты, ойлау қабілеті орташа. Мінезі ашық, көңіл- күйі тұрақты.
Білімі мен үлгерімінің жалпы деңгейі өте жақсы
Сыныптан тыс белсенділігі өте жақсы
Жағымды жақтары: ақкөңіл, көңілді жүреді.
Жағымсыз жақтары: байқалған емес.
Сыныптастарымен қарым - қатынасы: өте жақсы
Спортқа қатысуы: Үнемі қатысады.
Қоғамдық белсенділігі: жақсы. Ұйымдастырушылық қабілеті өте жақсы
Аты – жөні: Нургожанова Айя Жанатовна
Туған жылы, айы, күні:13.09.2006
2010 жылы 1 қыркүйекте мектепке қабылданды. Мектепке дейінгі мекемеде болған. Өз отбасы туралы толық мәлімет бере алады. Өзіне өзі қызмет ете алады.Тәртібі мектеп ережесіне сай. Зейіні тұрақты, ойлау қабілеті жоғары. Мінезі ашық, көңіл- күйі тұрақты. Пәндерге қызығушылығы жоғары. Қай пәннен де тапсырманы өздігінен орындай алады. Сөздік қоры жас ерекшелігіне сай. Сауатты жазады, жазу дағдысы жақсы қалыптасқан.
Білімі мен үлгерімінің жалпы деңгейі орташа.
Сыныптан тыс белсенділігі орташа.
Жағымды жақтары: ақкөңіл, көңілді жүреді.
Жағымсыз жақтары: байқалған емес.
Сыныптастарымен қарым - қатынасы: орташа.
Спортқа қатысуы: Үнемі қатысады
Қоғамдық белсенділігі: жақсы. Ұйымдастырушылық қабілеті орташа.
Аты – жөні: Нүкен Арайлым Болатбекқызы
Туған жылы, айы, күні: 15.03.2007
2010 жылы 1 қыркүйекте мектепке қабылданды. Мектепке дейінгі мекемеде болған. Өз отбасы туралы толық мәлімет бере алады. Өзіне өзі қызмет ете алады.Тәртібі мектеп ережесіне сай. Зейіні тұрақты, ойлау қабілеті орташа. Мінезі ашық, көңіл- күйі тұрақты. Сөздік қоры жас ерекшелігіне сай. Баскедболдан қосымша сабақтарға қатысады.
Білімі мен үлгерімінің жалпы деңгейі орташа.
Сыныптан тыс белсенділігі орташа.
Жағымды жақтары: ақкөңіл, көңілді жүреді.
Жағымсыз жақтары: байқалған емес.
Сыныптастарымен қарым - қатынасы: жақсы.
Спортқа қатысуы: Үнемі қатысады.
Қоғамдық белсенділігі: жақсы. Ұйымдастырушылық қабілеті орташа.
Аты – жөні: Нұғыман Айғаным Асетқызы
Туған жылы, айы, күні:17.07.2007
2010 жылы 1 қыркүйекте мектепке қабылданды. Мектепке дейінгі мекемеде болған. Өз отбасы туралы толық мәлімет бере алады. Өзіне өзі қызмет ете алады. Тәртібі мектеп ережесіне сай. Зейіні тұрақты, ойлау қабілеті орташа. Мінезі ашық, көңіл- күйі тұрақты. Ән айтумен биден сыныптан тыс сабақтарға барады..
Білімі мен үлгерімінің жалпы деңгейі өте жақсы.
Сыныптан тыс белсенділігі өте жақсы.
Жағымды жақтары: ақкөңіл, көңілді жүреді.
Жағымсыз жақтары: байқалған емес.
Сыныптастарымен қарым - қатынасы: өте жақсы.
Спортқа қатысуы: Үнемі қатысады
Қоғамдық белсенділігі: жақсы. Ұйымдастырушылық қабілеті өте жақсы.
Аты – жөні: Омарбаев Думан
Туған жылы, айы, күні: 05.07.2007
2010 жылы 1 қыркүйекте мектепке қабылданды. Мектепке дейінгі мекемеде болған. Өз отбасы туралы толық мәлімет бере алады. Өзіне өзі қызмет ете алады.Тәртібі мектеп ережесіне сай. Зейіні тұрақты, ойлау қабілеті жоғары. Мінезі ашық, көңіл- күйі тұрақты. Пәндерге қызығушылығы жоғары. Қай пәннен де тапсырманы өздігінен орындай алады. Сөздік қоры жас ерекшелігіне сай. Сауатты жазады, жазу дағдысы жақсы қалыптасқан.
Білімі мен үлгерімінің жалпы деңгейі қанағаттанарлық.
Сыныптан тыс белсенділігі орташа.
Жағымды жақтары: ақкөңіл, көңілді жүреді.
Жағымсыз жақтары: байқалған емес.
Сыныптастарымен қарым - қатынасы: орташа.
Спортқа қатысуы: қатысады.
Қоғамдық белсенділігі: орташа. Ұйымдастырушылық қабілеті орташа.
Аты – жөні: Сайлаубек Жадыра Ержанқызы
Туған жылы, айы, күні: 11.08.2007
2010 жылы 1 қыркүйекте мектепке қабылданды. Мектепке дейінгі мекемеде болған. Өз отбасы туралы толық мәлімет бере алады. Көп балалы отбасынан. Тәртібі мектеп ережесіне сай. Зейіні тұрақты, ойлау қабілеті жоғары. Мінезі ашық, көңіл - күйі тұрақты. Пәндерге қызығушылығы жоғары. Қай пәннен де тапсырманы өздігінен орындай алады. Ән айтумен биден сыныптан тыс сабақтарға барады.
Білімі мен үлгерімінің жалпы деңгейі жоғары.
Сыныптан тыс белсенділігі жоғары.
Жағымды жақтары: ақкөңіл, көңілді жүреді.
Жағымсыз жақтары: байқалған емес.
Сыныптастарымен қарым - қатынасы: жақсы.
Спортқа қатысуы: Үнемі қатысады
Қоғамдық белсенділігі: жақсы. Ұйымдастырушылық қабілеті жоғары.
Аты – жөні: Серікжанқызы Ақмарал
Туған жылы, айы, күні: 10.11.2007
2010 жылы 1 қыркүйекте мектепке қабылданды. Мектепке дейінгі мекемеде болған. Өз отбасы туралы толық мәлімет бере алады. Өзіне өзі қызмет ете алады. Тәртібі мектеп ережесіне сай. Зейіні тұрақты, ойлау қабілеті жоғары. Мінезі ашық, көңіл- күйі тұрақты. Қазақ тілі, әдебиет пәніне белсенді қатысып өз ойынан тақпақтар шығарады.
Білімі мен үлгерімінің жалпы деңгейі қанағаттанарлық..
Сыныптан тыс белсенділігі жақсы.
Жағымды жақтары: ақкөңіл, көңілді жүреді.
Жағымсыз жақтары: байқалған емес.
Сыныптастарымен қарым - қатынасы: жақсы.
Спортқа қатысуы: Үнемі қатысады.
Қоғамдық белсенділігі: жақсы. Ұйымдастырушылық қабілеті жоғары.
Аты – жөні: Таменов Ақылжан Сержанұлы
Туған жылы, айы, күні: 22.01.2007
2010 жылы 1 қыркүйекте мектепке қабылданды. Мектепке дейінгі мекемеде болған. Өз отбасы туралы толық мәлімет бере алады. Өзіне өзі қызмет ете алады.Тәртібі мектеп ережесіне сай. Зейіні тұрақты, ойлау қабілеті орташа. Мінезі ашық, көңіл- күйі тұрақты. Сауатты жазады, жазу дағдысы жақсы қалыптасқан.
Білімі мен үлгерімінің жалпы деңгейі орташа
Сыныптан тыс белсенділігі орташа.
Жағымды жақтары: ақкөңіл, көңілді жүреді.
Жағымсыз жақтары: байқалған емес.
Сыныптастарымен қарым - қатынасы: орташа.
Спортқа қатысуы: Үнемі қатысады.
Қоғамдық белсенділігі: орташа. Ұйымдастырушылық қабілеті орташа.
Аты – жөні: Тоқтарбек Айбылай
Туған жылы, айы, күні:
2010 жылы 1 қыркүйекте мектепке қабылданды.Мектепке дейінгі мекемеде болған. Өз отбасы туралы толық мәлімет бере алады. Өзіне өзі қызмет ете алады.Тәртібі мектеп ережесіне сай. Зейіні тұрақты, ойлау қабілеті жоғары. Мінезі ашық, көңіл- күйі тұрақты. Пәндерге қызығушылығы жоғары. Қай пәннен де тапсырманы өздігінен орындай алады. Сөздік қоры жас ерекшелігіне сай.
Білімі мен үлгерімінің жалпы деңгейі орташа.
Сыныптан тыс белсенділігі орташа.
Жағымды жақтары: ақкөңіл, көңілді жүреді.
Жағымсыз жақтары: байқалған емес.
Сыныптастарымен қарым - қатынасы: орташа.
Спортқа қатысуы: Үнемі қатысады
Қоғамдық белсенділігі: орташа. Ұйымдастырушылық қабілеті орташа.
Аты – жөні:Нұрданғазыұлы Әділ
Туған жылы, айы, күні:
2010 жылы 1 қыркүйекте мектепке қабылданды. Мектепке дейінгі мекемеде болған. Өз отбасы туралы толық мәлімет бере алады. Өзіне өзі қызмет ете алады.Тәртібі мектеп ережесіне сай. Зейіні тұрақты, ойлау қабілеті орташа. Мінезі ашық, көңіл- күйі тұрақты. Сөздік қоры жас ерекшелігіне сай.
Білімі мен үлгерімінің жалпы деңгейі орташа.
Сыныптан тыс белсенділігі орташа.
Жағымды жақтары: ақкөңіл, көңілді жүреді.
Жағымсыз жақтары: байқалған емес.
Сыныптастарымен қарым - қатынасы: орташа.
Спортқа қатысуы: Үнемі қатысады.
Қоғамдық белсенділігі:орташа. Ұйымдастырушылық қабілеті орташа.
Аты – жөні: Шакерова Аружан
Туған жылы, айы, күні:
2010 жылы 1 қыркүйекте мектепке қабылданды. Мектепке дейінгі мекемеде болған. Өз отбасы туралы толық мәлімет бере алады. Көп балалы отбасынан. Өзіне өзі қызмет ете алады.Тәртібі мектеп ережесіне сай. Зейіні тұрақты, ойлау қабілеті орташа. Мінезі ашық, көңіл- күйі тұрақты. Сауатты жазады, жазу дағдысы жақсы қалыптасқан.
Білімі мен үлгерімінің жалпы деңгейі: қанағаттанарлық.
Сыныптан тыс белсенділігі: орташа.
Жағымды жақтары: ақкөңіл, көңілді жүреді.
Жағымсыз жақтары: байқалған емес.
Сыныптастарымен қарым - қатынасы: қанағаттанарлық
Спортқа қатысуы: Үнемі қатысады.
Қоғамдық белсенділігі: орташа. Ұйымдастырушылық қабілеті орташа.
Аты – жөні:
Туған жылы, айы, күні:
2010жылы 1 қыркүйекте мектепке қабылданды. Мектепке дейінгі мекемеде болған. Өз отбасы туралы толық мәлімет бере алады. Өзіне өзі қызмет ете алады. Тәртібі мектеп ережесіне сай. Зейіні тұрақты, ойлау қабілеті өте жақсы. Мінезі ашық, көңіл- күйі тұрақты.
Білімі мен үлгерімінің жалпы деңгейі: өте жақсы.
Сыныптан тыс белсенділігі жақсы.
Жағымды жақтары: ақкөңіл, көңілді жүреді.
Жағымсыз жақтары: байқалған емес.
Сыныптастарымен қарым - қатынасы: өте жақсы.
Спортқа қатысуы: Үнемі қатысады.
Қоғамдық белсенділігі: жақсы. Ұйымдастырушылық қабілеті жақсы.
Аты – жөні:
Туған жылы, айы, күні:
2010 жылы 1 қыркүйекте мектепке қабылданды.Мектепке дейінгі мекемеде болған. Өз отбасы туралы толық мәлімет бере алады. Өзіне өзі қызмет ете алады. Тәртібі мектеп ережесіне сай. Зейіні тұрақты, ойлау қабілеті орташа. Мінезі ашық, көңіл- күйі тұрақты. Пәндерге қызығушылығы жоғары.
Білімі мен үлгерімінің жалпы деңгейі орташа.
Сыныптан тыс белсенділігі орташа.
Жағымды жақтары: ақкөңіл, көңілді жүреді.
Жағымсыз жақтары: байқалған емес.
Сыныптастарымен қарым - қатынасы: орташа.
Спортқа қатысуы: Үнемі қатысады
Қоғамдық белсенділігі: жақсы. Ұйымдастырушылық қабілеті орташа.
Аты – жөні:
Туған жылы, айы, күні:
2010 жылы 1 қыркүйекте мектепке қабылданды. Мектепке дейінгі мекемеде болған. Өз отбасы туралы толық мәлімет бере алады. Өзіне өзі қызмет ете алады. Тәртібі мектеп ережесіне сай. Зейіні тұрақты, ойлау қабілеті өте жақсы. Мінезі ашық, көңіл- күйі тұрақты.
Білімі мен үлгерімінің жалпы деңгейі өте жақсы.
Сыныптан тыс белсенділігі жақсы.
Жағымды жақтары: ақкөңіл, көңілді жүреді.
Жағымсыз жақтары: байқалған емес.
Сыныптастарымен қарым - қатынасы: өте жақсы
Спортқа қатысуы: Үнемі қатысады
Қоғамдық белсенділігі: жақсы. Ұйымдастырушылық қабілеті жақсы.
5.Сыныптың толық тізімі.
№ |
Тегі, аты, әкесінің аты |
Туылған күні |
1 |
Аукен Ақбаян Айдынұлы Абзал |
05.06.2007 17.09.2007 |
2 |
Әділханұлы Мадияр Дүйсебай Мейірбек |
25.12.2006 08.11.2007 |
3 |
Ермекұлы Елдар Ерқасыл Диар |
30.01.2007 29.11.2006 |
4 |
Жексембай Аружан Калиджанов Арлан |
10.05.2007 25.04.2007 |
5 |
Маманов Арман Назарбекұлы Дарын |
09.01.2007 19.01.2007 |
6 |
Неталиева Даметия Нұғман Айғаным |
26.01.2007 17.07.07 |
7 |
Нүкен Арайлым Нургожанова Айя |
15.03.2007 13.09.2006 |
8 |
Омарбаев Думан Серікжанқызы Ақмарал |
05.07.2007 10.11.2007 |
9 |
Сайлаубек Жадыра Тоқтарбек Абылай |
11.08.2007 22.07.2007 |
10 |
Таменов Ақылжан Аукен Ақбаян |
22.01.2007 05.06.2007 |
11 |
Айдынұлы Абзал Әділханұлы Мадияр |
17.09.2007 25.12.2006 |
12 |
Дүйсебай Мейірбек Ермекұлы Елдар |
08.11.2007 30.01.2007 |
13 |
Ерқасыл Диар Жексембай Аружан |
29.11.2006 10.05.2007 |
14 |
Калиджанов Арлан Маманов Арман |
25.04.2007 09.01.2007 |
15 |
Назарбекұлы Дарын Неталиева Даметия |
19.01.2007 26.01.2007 |
16 |
Нұғман Айғаным Нүкен Арайлым |
17.07.07 15.03.2007 |
17 |
Нургожанова Айя Омарбаев Думан |
13.09.2006 05.07.2007 |
18 |
Серікжанқызы Ақмарал Сайлаубек Жадыра |
10.11.2007 11.08.2007 |
19 |
Тоқтарбек Абылай |
22.07.2007 |
20 |
|
|
21 |
|
|
мектеп
Сынып белсенділері
Староста-------------------------
Тазалық секторы-----------------
Кітап секторы-------------------------------
Оқу секторы--------------------------
Спорт секторы--------------------------
Ұлдар секторы--------------------------------------
Мәдениет секторы------------------------------
Гүл секторы-------------------------------------
Еңбек секторы------------------------------------
Күнделік секторы-------------------------- Қабыға газетін шығару секторы---------------------------
11. Қиын жасөспірімдерді бақылау күнделігі: педагогикалық карта.
жоқ
Ата-аналармен жұмыс
«Жанұя-қорғаным, ата-ана –тірегім» демекші барлық қоғам біткеннің ең арғысы және бірден бір табиғысы-отбасы» деп материалист-философ Жан Жак Руссо айтқандай, қоғам да , мемлекет те үйден, отбасынан басталады. Осыған байланысты мектебімізде баланы өмірге бейімдеуде мектеп, мұғалім және ата-ананың орны бөлек.Сынып жетекшінің тәрбие жұмысындағы бір бағыты ата-аналармен жұмыс жүргізуді ұйымдастыру болып табылады.Сынып жетекші ата-аналармен жұмысты ең алдымен жиналыстан бастайды.Ата-аналар жиналысының бірінші отырысында осы мәселеге қатысты өзінің ұстанымы мен педагогикалық көзқарасын баяндайды.Оның мақсаты мен міндеттерімен, соған орай өзінің әрекет ету бағдарламасы мен тәсілін, тәрбие жоспарымен, ата-аналармен жүргізілетін жұмыстармен таныстырады.Ата-аналармен бірлесіп оны жүзеге асыру жолдарын қарастырады.Мектеп тәжірибесінде сынып жетекші ата-аналарды балалармен бірге әрекеттке қатыстырудың әр түрлі формаларын қолданады.Саяхат, таза ауаға серуен, спорттық жарыстар,жаңа жыл шыршасы, күзгі бал мерекесі,наурыз мейрамдары,оқушылардың жазғы демалыстарын ұйымдастыру т.б.Егер де сынып жетекші мен ата-аналардың байланысы өте тығыз, ұйымшыл болса,бұл шешімін табады.
Ата-ананың мектептегі алатын орны
Ата-аналармен жүргізілетін жұмыс неғұрлым тиімді болуы үшін олармен байланыстың әрқилы түрлерін қолдану қажет. Бұдан басқа сыныпта, мектепте болатын кез-келген жұмыстарға мектепішілік іс-шараларға, сынып жетекшілердің ең бірінші қолдап, демеу көрсететін-сынып оқушыларының ата-аналары. Осыған байланысты сынып жетекші ең бірінші сынып ата-аналар төрайымымен және сынып ата-аналарымен тығыз байланыста болуы керек. Кез келген мәселенің жауабы ата-аналармен шешімін табуға тиісті. Осы жоспарды барлық сынып жетекшілері бұл мәселені бірлесіп дұрыс жолға қоя білсе, көптеген жұмыстарымыздан жеңілдіктер байқалар еді.
Осыған байланысты көптеген ата-аналар сынып жетекшінің ай сайын өткізетін ата-аналар жиналысына келмей де жатады, оқушыныңыздың ата-анасымен қалай байланыс жасау керектігі жайлы шешілетін көптеген жолдары бар.
Сынып жетекшінің ата-аналармен байланыс жасау жолдары:
-
Оқушының жанұясына барып тұру. Бұл-ата-аналармен жеке жұмыс істеудің неғұрлым кең тараған және тиімді түрі. Жанұяға барғанда сынып жетекшісі өз оқушысының үйдегі өмірімен, тұрмыс жағдайымен танысады.
2. Ата-аналармен хат алмасу. Кейбір сынып жетекшілері жанұямен байланыста ата-аналармен хат жазысып тұру түрін қолданады.
3. Сыныптық ата-аналар жиналысы. Бұл-сынып жетекшісінің жанұямен байланысының аса-маңызды бір түрі. Сыныптағы оқу-тәрбие жұмысының жайымен және міндеттерімен ата-аналарды таныстырып отыру үшін мұндай оқу жылының басында және әрбір тоқсанның аяғында өткізіледі.
Ата-ананың міндеті:
* Балаңыздың сынып жетекшісімен тығыз байланыста болуы;
* Сабақтан келген балаңың күнделікті күнделігін тексеріп, көмек көрсету;
* Мектепішілік ата-аналар жиналысына қатысу;
* Сыныптың ата-аналар комитетінің төрайымымен байланыста болу;
* Мектептегі іс-шараларға қатысу;
*Мектептегі ашық есік күні балаңыздың сабағына қатысу;
Қорытынды: Мектептің ата – аналармен жүргізетін жұмысының ерекшелігі осы екі жақтың байланысымен әрекет бірлігінің тұрақтылығынан көрінеді. Бұл тұрақтылықты ең алдымен сынып жетекшісі қамтамасыз етеді. Ол мектеп пен отбасы арасындағы ынтымақтастықты ұйымдастыруда жетекші қызмет атқарадыДегенмен,ата-аналармен жұмыс істеу көп ізденуді, еңбек етуді қажет етеді. Әсіресе, сынып жетекшісіне жүктелер жауапкершілік мол. Оны оқушылардың ата – аналарымен тығыз байланыста болған жағдайда ғана талапқа сай жұмыстар жүргізуге болады. Сол үшін де ата – аналармен қоян – қолтық жұмыс істеуі мақсатты түрде өте ұзақ мерзімді қажет ететін процесс.
Қолданылған әдебиеттер:
-
«Сыныптағы тәрбие» журналы
-
«Сынып жетекші» журналы т.б
-
Ата-ана және мектеп
Ата - аналар комитеті
Жаканова Мира
Неталиева Сауле
13. Медициналық карта және алдын алу шаралары туралы жоспар (профилактика) және СӨС қалыптастыру жұмыстары.
мектеп