Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Сынып портфолиосы
Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маман сынып жетекшілеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
11 Маусым 2018
1945
8 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
СЫНЫПТАҒЫ ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ ЖҮЙЕСІСынып жетекшілерінде төмендегі папкалар мазмұнымен бірге барлық құжаттар міндетті түрде болуы керек1 папкаСынып жетекшісіне арналған папканың мазмұны.1. Сынып жетекшілерін бекіту туралы мектепішілік бұйрық.2. Өткен оқу жылына арналып атқарылған жұмыстар есебі.3. Жаңа оқу жылына арналған мақсаттар мен міндеттері.4. Сыныпқа мінездеме5. Сыныптың толық тізімі және ата-аналары туралы ақпаратпен қоса.6. Оқушылар тізімі, олардың атқаратын міндеттерімен қоса7. Сыныптың әлеуметтік картасы: - тұрмысы төмен отбасылар тізімі; - көпбалалы отбасылар тізімі; - сәтсіз жанұялар тізімі;- толық емес отбасылар тізімі; - тәуекел тобына кіретін оқушылар тізімі; - АКТІІБ-нің тізімінде тұрған оқушылар тізімі; - Мектепішілік тіркеуде тұрған оқушылар тізімі; - Дене шынықтыру сабағынан босатылған оқушылар тізімі(егер бар болса)- Арнайы медициналық топта оқитын оқушылар тізімі егер бар болса;- (тубвиражный) тізімінде тұрған оқушылар тізімі. (егер бар болса) - мүгедек балалар тізімі (егер бар болса) - Жетім және қамқоршысына тіркелген оқушылар тізімі (егер бар болса)8. Жылдық жоспар.9. Оқушылардың сабақтан тыс уақыттағы үйірмелері - мектепішілік үйірмелерге қатысатын оқушылар тізімі; - мектептен тыс үйірмелерге қатысатын оқушылар тізімі;10. Белсенді оқушылар картасы.11. Қиын жасөспірімдерді бақылау күнделігі: педагогикалық карта.12. Ата-аналармен жұмыс: ата-аналар жиналысының тақырыбы; ата-аналар жиналысының хаттамасы.13. Медициналық карта және алдын алу шаралары туралы жоспар (профилактика) және СӨС қалыптастыру жұмыстары.14. Сынып сағаттарының және сыныптан тыс жұмыстардың разработкасы2 папка-Қауіпсіздік техникасының ережесі -Жолда жүру ережесі -Табиғат апаты -Көк тайғақтан абайлап жүру -Су тасқыны -Көшкін, қардың еруі -Өрт қауіпсіздігі -Жер сілкінісі
СЫНЫП ЖЕТЕКШІЛЕРІН БЕКІТУ ТУРАЛЫ МЕКТЕПШІЛІК БҰЙРЫҚ
ӨТКЕН ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛЫП АТҚАРЫЛҒАН ЖҰМЫСТАР ЕСЕБІ
ЖАҢА ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН МАҚСАТТАР МЕН МІНДЕТТЕР
СЫНЫПҚА МІНЕЗДЕМЕ
СЫНЫПТЫҢ ТОЛЫҚ ТІЗІМІ ЖӘНЕ АТА-АНАЛАРЫ ТУРАЛЫ АҚПАРАТ
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЗІМІ, ОЛАРДЫҢ АТҚАРАТЫН МІНДЕТТЕРІ
СЫНЫПТЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК КАРТАСЫ
ЖЫЛДЫҚ ЖОСПАР
ОҚУШЫЛАРДЫҢ САБАҚТАН ТЫС УАҚЫТТАҒЫ ҮЙІРМЕЛЕРІ
БЕЛСЕНДІ ОҚУШЫЛАР КАРТАСЫ
ҚИЫН ЖАСӨСПІРІМДЕРДІ БАҚЫЛАУ КҮНДЕЛІГІ
АТА-АНАЛАРМЕН ЖҰМЫС
МЕДИЦИНАЛЫҚ КАРТА ЖӘНЕ АЛДЫН АЛУ ШАРАЛАРЫ ТУРАЛЫ ЖОСПАР (профилактика) ЖӘНЕ СӨС ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖҰМЫСТАРЫ
СЫНЫП САҒАТТАРЫНЫҢ ЖӘНЕ СЫНЫПТАН ТЫС ЖҰМЫСТАРДЫҢ РАЗРАБОТКАСЫ
ТЕХНИКАЛЫҚ ҚАУІПСІЗДІК ЕРЕЖЕЛЕРІ
1. Сынып жетекшілерін бекіту туралы мектепішілік бұйрық.
МЕКТЕП
5 «ә» сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша өткен оқу жылында істелген жұмыс Жыл басында 2017 - 2018 оқу жылының тәрбие жұмысы жоспары жасақталып, жас ұрпақтың бойында азаматтық және патриотизмді қалыптастыру мақсатында іс шаралар ұйымдастырылды. Бүкіл тәрбие жұмысы Елбасының «Мәңгілік Ел- 2050» жолдауында айтып өткендей оқушылардың сындарлы ойлау өзіндік ізденіс пен ақпаратты терең талдау машығын игеру бағытында жүргізілді.Әдеттегідей, тәрбие жұмысы кабинеттерде техника қауіпсіздігін сақтау, табиғат апаттарынан сақтану, азаматтық қорғаныс жұмыстарын ұйымдастыру шараларымен қабаттастыра өткізілді. 1 қыркүйекте сыныбымда «Қазақстан -2050» стратегиясы: «Бір халық-бір ел-бір тағдыр» атты сынып сағаты өтті.. Қыркүйек айы аралығында мектепшілік денсаулық күніне орай денсаулық апталығына ұйымдастырылған жарыстарға сынып оқушылары түгел қатысты. Жыл басынан яғни қыркүйектен бастап 6 «А» сыныбының сабақтарына қатысып, сынып оқушыларының тәртібін, сабаққа деген ынталарын, үй тапсырмаларын қаншалықты орындайтындықтарын бақыладым. Бақылау кезінде оқушылардың оқу барысында жіберген қателіктерін дер кезінде байқап,оларға ескертулер айтып отырдым. Әр аптаның үшінші күндері күнделіктерін тексеріп, ескертулер беріп отырдым. Әсіресе күнделікті уақытында толтырып, пәндерден алған бағаларын сол бойда қойдыруларына үлкен мән беріп отырдым. Себебі, оқушылар мен ата-аналарда осы уақытқа дейін бұл дағды қалыптаспаған. Жыл басынан әр аптаның сенбі күндері жоспар бойынша сынып сағаттарын өткіздім. Бірақ, сабақ кестелеріне сәйкес келмей немесе мектепшілік шараларға байланысты сынып сабақтардың өткізілу мерзімі өзгеріп отырды. Жыл бойына мектепте өткізілген қоғамдық іс шараларға сынып оқушылары барынша белсене араласты. Пәндер апталықтарына қабырға газеттерін шығарып, мерекелерде сахна көріністеріне ат салыса қатысып жүлделі орындарға ие болды. Аудандық және Облыстық дәрежедегі дельфийлік ойындарда жүлделі орындарға ие болды. Мектепшілік ұйымдастырылған мерекелік жарыстарға белсене қатысып жүлделі орындар алып отырды. 5-10 сыныптар аралығында өткен «Алтын Күз» кешінде сынып оқушылары түгелімен белсене араласып, жүлделі орынға ие болды. Әсіресе бұл кеште киім үлгілерін тамаша көрсете алды. Таныстыру сценарилері де ойдан шықты,қолдан келген өнерлерін ортаға салып, таң қалдырды. Олардың еңбектері еленіп, марапаттау қағаздарын алды. Спорт тақырыбына байланысты «Спорт- денсаулық кепілі» атты баскетбол жарысында 5-7 сыныптар арасында 2 орынды иеленді. Жыл соңында сынып оқушыларымен Сарқан қаласының өзені Жоңғар алатауы бөктеріне экскурсияға барып қайттық. Жыл қорытындысында сынып оқушылары үлгерімі 100 пайыз, сапалық құрамы 74 пайызбен оқу жылын тәмәмдады.
Жаңа 2017 -2018 оқу жылына арналған мақсаттар мен міндеттері.ТӘРБИЕНІҢ МАҚСАТЫ Үздіксіз білім беру жүйесінде мектеп жасына дейінгі балалардың, және білім алушылардың Қазақстан Республикасының азаматтары және патриоттары ретінде қалыптасуы мен өзін-өздері танытуларына, әлеуметтенуіне, болашақ мамандық иесі болып, кәсіби, интеллектуалды және әлеуметтік шығармашылыққа жетуіне оңтайлы жағдай жасау.ТӘРБИЕНІҢ МІНДЕТТЕРІ:
5 «ә» сынып
Сынып жетекшісі:Тұрсынақын Т.А.Сыныпта 19 оқушы11 ұл,8 қыз бала.
Сыныпқа мінездеме №1 мектеп-гимназиясының 5 «ә» сыныбында 19 оқушы оқиды. Оның 8 қыз, 11 ұл бала. Сынып оқушылары ұжым ішінде ұйымшыл, тәртіптері өте жақсы, әрбір оқушының ұйымдастыру қабілеті бар, жоғары дәрежеде. Мектепішілік, сынып аралық іс – шараларға сынып толық белсене араласып, әр оқушы өз қабілетіне қарай берілген жұмыстарды ұйымдастыра біледі. Сыныптан тыс уақыттағы қоғамдық жұмыстарға араласа біледі. Еңбек ету, үлкенге ілтипат, жолдастық көмек, кішіге қамқорлық көрсету дағдылары әр баланың бойында жақсы қалыптасқан. Бұндай қамқорлық сияқты жақсы қасиеттер әр уақытта барлық оқушы тарапынан көрініп отырады, жолдастық көмек көрсетуге дағдыланған. Сыныптық дәстүрлі мерекелері: күнтізбелік мерекелер, әрбір оқушының туған күндері болып саналады. Бұл күндері барлық ұжым мүшелері ұйымшылдықпен мерекелік дастарқан түрінде өткізеді. Мерекелік жалпы қалалық дәстүрлі жиындарға, айлық, жарыстық конкурстарға қатысып отырады. Мектептен тыс үйірме, секция, түрлі клубтарға қатысып, танымдық қабілеттерін ұштап отырады. Сонымен қатар сынып оқушыларының қоғамдық мүлікті ұстауы, бөлме өсімдіктерін күту, сынып тазалығына, мектеп ауласын көгалдандыру, көркейту кезеңдеріндегі жұмыстарға жауапкершілікпен қарап, ұқыптылықпен атқарады.
Сынып жетекшісі: Тұрсынақын Т А
Оқушының паспорты:Аты-жөні_____________________________________________________________Туған жылы, айы, күні__________________________________________________Мектебі_______________________________________________________________Сыныбы_______________________________________________________________Сынып жетекшісі______________________________________________________Отбасының әлеуметтік-демографиялық жағдайы:Мекен жайы_________________________________________________________________________________________________________________________________Телефоны_____________________________________________________________Әкесі_________________________________________________________________Білімі_________________________________________________________________Жұмыс орны___________________________________________________________Анасы________________________________________________________________Білімі_________________________________________________________________Жұмыс орны___________________________________________________________Отбасының басқа балалары туралы мәліметтер:1. ____________________________________________________________________2. ____________________________________________________________________Отбасының тұрмыстық жағдайы:өте жақсы жақсы орташа төменОтбасының әлеуметтік мәртебесі:Көпбалалы отбасы, толық емес отбасы, жағдайы төмен, әлеуметтік қауіпті отбасы, асыраушыдағы отбасы, оралмандарОқушының жеке тұлғалық психологиялық мінездемесі1. Бала туралы жалпы мәліметтер:а) аты-жөні__________________________________________________________ә) туған жылы, айы, күні_______________________________________________б) мектебі, сыныбы____________________________________________________2. Денсаулығы туралы мәлімет:а) жиі сырқаттанады__________________________________________________ә) созылмалы сырқаты бар ма ___________________________________________қандай________________________________________________________________б) жүйке жүйесі қызметінің ерекшеліктері________________________________3. Сабақ үлгерімі_______________________________________________________4. Сабақтан тыс шұғылданатын ________________________________________5. Қолы бос уақытта шұғылданатын іс-әрекеті___________________________
Баланың мінез-құлықндағы дара ерекшеліктері:1. Еңбекке қатынасы:а) белсенділігі_____________________________________________________________ә) еңбек сүйгіштігі ________________________________________________________б) жауапкершілігі_________________________________________________________в) көшбасшылығы_________________________________________________________г) ұйымдастырушылығы___________________________________________________д) ұқыптылығы___________________________________________________________2. Адамдармен қарым-қатынасы:а) адамгершілігі___________________________________________________________ә) адалдығы мен шыншылдығы______________________________________________б) өз мүддесін көздеу және қорғау___________________________________________в) достық сезім___________________________________________________________г) қайырымдылығы________________________________________________________д) сыпайылығы___________________________________________________________3. Өзінің ішкі әлемімен қарым-қатынасы:а) қарапайымдылығы______________________________________________________ә) өзіне деген сенімі_______________________________________________________б) өз-өзіне сын көзбен қарауы_____________________________________________в) өз күш-жігерін бағалай білуі____________________________________________г) жетістікке, табысқа ұмтылуы_________________________________________д) өз-өзін бақылауы______________________________________________________е) батылдығы__________________________________________________________ж) шешім қабылдауы____________________________________________________з) табандылығы_________________________________________________________и) ұстамдылығы_________________________________________________________к) беделі________________________________________________________________қ) ілтипаты____________________________________________________________4. Психикалық процесс пен сезімінің ерекшеліктері:а) зейіні________________________________________________________________ә) есте сақтауы_________________________________________________________б) ойлауы_______________________________________________________________в) эмоциялық екпіні______________________________________________________г) сергектігі____________________________________________________________д) сезім қалыптылығы____________________________________________________
Педагог-психолог Оқушыға мінездеме1. Оқу әрекетіОқуға көз-қарасы__________________________________________________________Оқу әрекетін орындау______________________________________________________Байқау қасиетінің даму деңгейі______________________________________________Сабақтағы тәртібі _______________________________________________________Мұғалімнің сын-ескертпелеріне және бағасына көзқарасы_________________________________________________________________________Оқудағы өз сәтсіздіктеріне көзқарасы________________________________________________________________________________________________________________Оқушының қатысатын үйірмелері__________________________________________2. Жеке дамуының ерекшеліктері:Қызығушылығы __________________________________________________________Темпераменті____________________________________________________________Естуі____________________________________________________________________Көруі____________________________________________________________________Тіл дамуы____________________________________________
СЫНЫП ЖЕТЕКШІЛЕРІН БЕКІТУ ТУРАЛЫ МЕКТЕПШІЛІК БҰЙРЫҚ
ӨТКЕН ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛЫП АТҚАРЫЛҒАН ЖҰМЫСТАР ЕСЕБІ
ЖАҢА ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН МАҚСАТТАР МЕН МІНДЕТТЕР
СЫНЫПҚА МІНЕЗДЕМЕ
СЫНЫПТЫҢ ТОЛЫҚ ТІЗІМІ ЖӘНЕ АТА-АНАЛАРЫ ТУРАЛЫ АҚПАРАТ
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЗІМІ, ОЛАРДЫҢ АТҚАРАТЫН МІНДЕТТЕРІ
СЫНЫПТЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК КАРТАСЫ
ЖЫЛДЫҚ ЖОСПАР
ОҚУШЫЛАРДЫҢ САБАҚТАН ТЫС УАҚЫТТАҒЫ ҮЙІРМЕЛЕРІ
БЕЛСЕНДІ ОҚУШЫЛАР КАРТАСЫ
ҚИЫН ЖАСӨСПІРІМДЕРДІ БАҚЫЛАУ КҮНДЕЛІГІ
АТА-АНАЛАРМЕН ЖҰМЫС
МЕДИЦИНАЛЫҚ КАРТА ЖӘНЕ АЛДЫН АЛУ ШАРАЛАРЫ ТУРАЛЫ ЖОСПАР (профилактика) ЖӘНЕ СӨС ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖҰМЫСТАРЫ
СЫНЫП САҒАТТАРЫНЫҢ ЖӘНЕ СЫНЫПТАН ТЫС ЖҰМЫСТАРДЫҢ РАЗРАБОТКАСЫ
ТЕХНИКАЛЫҚ ҚАУІПСІЗДІК ЕРЕЖЕЛЕРІ
1. Сынып жетекшілерін бекіту туралы мектепішілік бұйрық.
МЕКТЕП
5 «ә» сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша өткен оқу жылында істелген жұмыс Жыл басында 2017 - 2018 оқу жылының тәрбие жұмысы жоспары жасақталып, жас ұрпақтың бойында азаматтық және патриотизмді қалыптастыру мақсатында іс шаралар ұйымдастырылды. Бүкіл тәрбие жұмысы Елбасының «Мәңгілік Ел- 2050» жолдауында айтып өткендей оқушылардың сындарлы ойлау өзіндік ізденіс пен ақпаратты терең талдау машығын игеру бағытында жүргізілді.Әдеттегідей, тәрбие жұмысы кабинеттерде техника қауіпсіздігін сақтау, табиғат апаттарынан сақтану, азаматтық қорғаныс жұмыстарын ұйымдастыру шараларымен қабаттастыра өткізілді. 1 қыркүйекте сыныбымда «Қазақстан -2050» стратегиясы: «Бір халық-бір ел-бір тағдыр» атты сынып сағаты өтті.. Қыркүйек айы аралығында мектепшілік денсаулық күніне орай денсаулық апталығына ұйымдастырылған жарыстарға сынып оқушылары түгел қатысты. Жыл басынан яғни қыркүйектен бастап 6 «А» сыныбының сабақтарына қатысып, сынып оқушыларының тәртібін, сабаққа деген ынталарын, үй тапсырмаларын қаншалықты орындайтындықтарын бақыладым. Бақылау кезінде оқушылардың оқу барысында жіберген қателіктерін дер кезінде байқап,оларға ескертулер айтып отырдым. Әр аптаның үшінші күндері күнделіктерін тексеріп, ескертулер беріп отырдым. Әсіресе күнделікті уақытында толтырып, пәндерден алған бағаларын сол бойда қойдыруларына үлкен мән беріп отырдым. Себебі, оқушылар мен ата-аналарда осы уақытқа дейін бұл дағды қалыптаспаған. Жыл басынан әр аптаның сенбі күндері жоспар бойынша сынып сағаттарын өткіздім. Бірақ, сабақ кестелеріне сәйкес келмей немесе мектепшілік шараларға байланысты сынып сабақтардың өткізілу мерзімі өзгеріп отырды. Жыл бойына мектепте өткізілген қоғамдық іс шараларға сынып оқушылары барынша белсене араласты. Пәндер апталықтарына қабырға газеттерін шығарып, мерекелерде сахна көріністеріне ат салыса қатысып жүлделі орындарға ие болды. Аудандық және Облыстық дәрежедегі дельфийлік ойындарда жүлделі орындарға ие болды. Мектепшілік ұйымдастырылған мерекелік жарыстарға белсене қатысып жүлделі орындар алып отырды. 5-10 сыныптар аралығында өткен «Алтын Күз» кешінде сынып оқушылары түгелімен белсене араласып, жүлделі орынға ие болды. Әсіресе бұл кеште киім үлгілерін тамаша көрсете алды. Таныстыру сценарилері де ойдан шықты,қолдан келген өнерлерін ортаға салып, таң қалдырды. Олардың еңбектері еленіп, марапаттау қағаздарын алды. Спорт тақырыбына байланысты «Спорт- денсаулық кепілі» атты баскетбол жарысында 5-7 сыныптар арасында 2 орынды иеленді. Жыл соңында сынып оқушыларымен Сарқан қаласының өзені Жоңғар алатауы бөктеріне экскурсияға барып қайттық. Жыл қорытындысында сынып оқушылары үлгерімі 100 пайыз, сапалық құрамы 74 пайызбен оқу жылын тәмәмдады.
Жаңа 2017 -2018 оқу жылына арналған мақсаттар мен міндеттері.ТӘРБИЕНІҢ МАҚСАТЫ Үздіксіз білім беру жүйесінде мектеп жасына дейінгі балалардың, және білім алушылардың Қазақстан Республикасының азаматтары және патриоттары ретінде қалыптасуы мен өзін-өздері танытуларына, әлеуметтенуіне, болашақ мамандық иесі болып, кәсіби, интеллектуалды және әлеуметтік шығармашылыққа жетуіне оңтайлы жағдай жасау.ТӘРБИЕНІҢ МІНДЕТТЕРІ:
- Білім беру ұйымдарында денсаулығы зор, рухани дүниесі бай, адамгершілікті, тәуелсіз жеке тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін тәрбие жүйесін құру және дамыту;
- Балалар мен жастарды азаматтылыққа, отансүйгіштікке, зиялылыққа, адам құқықтары мен бостандықтарын, мемлекеттік рәміздер мен ұлттық дәстүрлерді сыйлауға тәрбиелеу;
- Өзінің және қоғамның, болашақ ұрпақ алдында әлеуметтік, табиғи және мәдени ортадағы өз іс-әрекетінің нәтижесі үшін жауапкершілікті сезінуде гумманистік дүниетанымды қалыптастыру;
- Мемлекеттік тілді және басқа тілдерді үйрену арқылы балалар мен жастардың әлем және ұлттық мәдениетті игерулеріне, Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдениетін зерттеуіне және қабылдауына жағдай жасау;
- Жеке тұлғаның өзін-өзі іс жүзінде көрсетуі мен ары қарай дамуына ықпал етуде білім беру ұйымдары жағдайында жастар мен балалардың танымдық қызығушылығын, олардың шығармашылық қабілеттерін, жалпы білімге икемділігін, өзін-өзі тану мен өздігінен білім алу дағдыларын, әлеуметтенуін барынша дамыту бейімділігін қалыптастыру;
- Қазіргі заманғы қоғамдық өмірге және тиімді кәсіби іс-әрекет пен жеке басының және әлеуметтік кәсіби тұрғыда үздіксіз пісіп жетілуіне қажетті маңызды тұлғалық және кәсіби сапаларын қалыптастыру;
- Қоғамда орнықты қалыптасқан дәстүрлер негізінде этникалық және діни толеранттылықты тәрбиелеу;
- Балалар мен жастардың бойында Қазақстанға сырттан енуші этнодіни экстремизм мен түрлі радикалды ағымдарға қарсы әрекет ете алатын дағдылар қалыптастыру;
- Отбасылық тәрбие жүйесін қайта жандандыру және отбасын білім беру мекемелерінің тәрбие жүйесіне араластыру.
- Тәрбие мақсаттары мен тәрбие жұмысының міндеттері білім беру үдерісінде, сабақтан тыс уақытта және білім алушылардың бос уақытында жүзеге асырылады.
5 «ә» сынып
Сынып жетекшісі:Тұрсынақын Т.А.Сыныпта 19 оқушы11 ұл,8 қыз бала.
Сыныпқа мінездеме №1 мектеп-гимназиясының 5 «ә» сыныбында 19 оқушы оқиды. Оның 8 қыз, 11 ұл бала. Сынып оқушылары ұжым ішінде ұйымшыл, тәртіптері өте жақсы, әрбір оқушының ұйымдастыру қабілеті бар, жоғары дәрежеде. Мектепішілік, сынып аралық іс – шараларға сынып толық белсене араласып, әр оқушы өз қабілетіне қарай берілген жұмыстарды ұйымдастыра біледі. Сыныптан тыс уақыттағы қоғамдық жұмыстарға араласа біледі. Еңбек ету, үлкенге ілтипат, жолдастық көмек, кішіге қамқорлық көрсету дағдылары әр баланың бойында жақсы қалыптасқан. Бұндай қамқорлық сияқты жақсы қасиеттер әр уақытта барлық оқушы тарапынан көрініп отырады, жолдастық көмек көрсетуге дағдыланған. Сыныптық дәстүрлі мерекелері: күнтізбелік мерекелер, әрбір оқушының туған күндері болып саналады. Бұл күндері барлық ұжым мүшелері ұйымшылдықпен мерекелік дастарқан түрінде өткізеді. Мерекелік жалпы қалалық дәстүрлі жиындарға, айлық, жарыстық конкурстарға қатысып отырады. Мектептен тыс үйірме, секция, түрлі клубтарға қатысып, танымдық қабілеттерін ұштап отырады. Сонымен қатар сынып оқушыларының қоғамдық мүлікті ұстауы, бөлме өсімдіктерін күту, сынып тазалығына, мектеп ауласын көгалдандыру, көркейту кезеңдеріндегі жұмыстарға жауапкершілікпен қарап, ұқыптылықпен атқарады.
Сынып жетекшісі: Тұрсынақын Т А
Оқушының паспорты:Аты-жөні_____________________________________________________________Туған жылы, айы, күні__________________________________________________Мектебі_______________________________________________________________Сыныбы_______________________________________________________________Сынып жетекшісі______________________________________________________Отбасының әлеуметтік-демографиялық жағдайы:Мекен жайы_________________________________________________________________________________________________________________________________Телефоны_____________________________________________________________Әкесі_________________________________________________________________Білімі_________________________________________________________________Жұмыс орны___________________________________________________________Анасы________________________________________________________________Білімі_________________________________________________________________Жұмыс орны___________________________________________________________Отбасының басқа балалары туралы мәліметтер:1. ____________________________________________________________________2. ____________________________________________________________________Отбасының тұрмыстық жағдайы:өте жақсы жақсы орташа төменОтбасының әлеуметтік мәртебесі:Көпбалалы отбасы, толық емес отбасы, жағдайы төмен, әлеуметтік қауіпті отбасы, асыраушыдағы отбасы, оралмандарОқушының жеке тұлғалық психологиялық мінездемесі1. Бала туралы жалпы мәліметтер:а) аты-жөні__________________________________________________________ә) туған жылы, айы, күні_______________________________________________б) мектебі, сыныбы____________________________________________________2. Денсаулығы туралы мәлімет:а) жиі сырқаттанады__________________________________________________ә) созылмалы сырқаты бар ма ___________________________________________қандай________________________________________________________________б) жүйке жүйесі қызметінің ерекшеліктері________________________________3. Сабақ үлгерімі_______________________________________________________4. Сабақтан тыс шұғылданатын ________________________________________5. Қолы бос уақытта шұғылданатын іс-әрекеті___________________________
Баланың мінез-құлықндағы дара ерекшеліктері:1. Еңбекке қатынасы:а) белсенділігі_____________________________________________________________ә) еңбек сүйгіштігі ________________________________________________________б) жауапкершілігі_________________________________________________________в) көшбасшылығы_________________________________________________________г) ұйымдастырушылығы___________________________________________________д) ұқыптылығы___________________________________________________________2. Адамдармен қарым-қатынасы:а) адамгершілігі___________________________________________________________ә) адалдығы мен шыншылдығы______________________________________________б) өз мүддесін көздеу және қорғау___________________________________________в) достық сезім___________________________________________________________г) қайырымдылығы________________________________________________________д) сыпайылығы___________________________________________________________3. Өзінің ішкі әлемімен қарым-қатынасы:а) қарапайымдылығы______________________________________________________ә) өзіне деген сенімі_______________________________________________________б) өз-өзіне сын көзбен қарауы_____________________________________________в) өз күш-жігерін бағалай білуі____________________________________________г) жетістікке, табысқа ұмтылуы_________________________________________д) өз-өзін бақылауы______________________________________________________е) батылдығы__________________________________________________________ж) шешім қабылдауы____________________________________________________з) табандылығы_________________________________________________________и) ұстамдылығы_________________________________________________________к) беделі________________________________________________________________қ) ілтипаты____________________________________________________________4. Психикалық процесс пен сезімінің ерекшеліктері:а) зейіні________________________________________________________________ә) есте сақтауы_________________________________________________________б) ойлауы_______________________________________________________________в) эмоциялық екпіні______________________________________________________г) сергектігі____________________________________________________________д) сезім қалыптылығы____________________________________________________
Педагог-психолог Оқушыға мінездеме1. Оқу әрекетіОқуға көз-қарасы__________________________________________________________Оқу әрекетін орындау______________________________________________________Байқау қасиетінің даму деңгейі______________________________________________Сабақтағы тәртібі _______________________________________________________Мұғалімнің сын-ескертпелеріне және бағасына көзқарасы_________________________________________________________________________Оқудағы өз сәтсіздіктеріне көзқарасы________________________________________________________________________________________________________________Оқушының қатысатын үйірмелері__________________________________________2. Жеке дамуының ерекшеліктері:Қызығушылығы __________________________________________________________Темпераменті____________________________________________________________Естуі____________________________________________________________________Көруі____________________________________________________________________Тіл дамуы____________________________________________
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)