Сынып сағатының барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сынып сағатының басы: 10 мин |
ҚР Мемлекеттік Әнұраны орындалады Психологиялық ахуал 1. Кіріспе Мұғалімнің сөзі: > «Құрметті оқушылар! Бүгін біз Ұлттық валюта – теңге күніне арналған тәрбие сағатында өз еліміздің экономикалық тарихымен танысамыз және теңгенің маңызын білеміз.»
|
Оқушылар әнұран орындайды. Жұдырық түйістіру арқылы бір-біріне еңбек туралы жақсы тілек айтады. |
Көңілді әуен
|
|
Сынып сағатының ортасы 15 |
2. Негізгі бөлім а) Презентация / әңгіме Теңгенің шығу тарихы: 15 қараша 1993 жылы енгізілген; Теңге символы: ₸; Банкноттар мен монеталардағы бейнелер: тарихи тұлғалар, ұлттық нақыштар; Теңгенің экономикалық және мәдени маңызы. б) Викторина: «Теңге туралы қаншалықты білесің?» Сұрақтар: 1. Қазақстан теңгесі қашан енгізілді? 2. Теңге символы қандай? 3. Банкноттарда қандай тарихи тұлғалар бейнеленген? 4. Теңгенің ұлттық мәдениеттегі рөлі қандай? в) Топтық ойын: «Менің ақша бюджетін жоспарлаймын» Оқушылар 3–4 адамдық топтарға бөлінеді; Әр топқа «апталық бюджет» беріліп, олар оны қалай тиімді жұмсайтынын жоспарлайды; Әр топ өз шешімін қорғайды, топ ішінде пікірталас жүргізіледі. 3. Қорытынды Мұғалім қорытындылайды: «Ұлттық валюта – еліміздің экономикалық тәуелсіздігінің символы. Теңгені бағалай білейік және қаржылық сауаттылыққа үйренейік!» Ұранмен аяқтау: «Ұлттық валюта – еліміздің мақтанышы!» |
Оқушылардың пікірлерін тыңдау
Оқушылар тапсырмаларды орындайды
Оқушылар сұраққа жауап береді
Әр топ өз жұмыстарын қорғайды. |
Қазақстан теңгесінің банкноттары мен монеталарының суреттері; Презентация (слайдтар: тарих, символдар, атақты тұлғалар); Викторина және топтық ойын тапсырмалары; Қағаз, қаламдар, стикерлер. Тақырыптық слайдтар мен суреттер. |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру Мұғалім: «Кейде бізді бейтаныс адамдар тоқтатып, сөйлескісі келеді. Бірақ олардың бәрі сенімді бола бермейді. Сондықтан қауіпті сигналдарды білуіміз керек». Негізгі бөлім 1. Мағлұмат беру: Қауіпті сигналдар: Сыйлық ұсыну, тәтті беру; Жол көрсетуін сұрау, көмекке шақыру; «Ата-анаң жіберді» деп алдау; Қолынан ұстап әкеткісі келу; Жеке ақпарат сұрау (аты-жөнің, мекенжайың, телефон нөмірің). Дұрыс әрекет: «Жоқ» деп анық айту; Жақын жердегі ересек адамдарға бару; Қауіпті жағдайда 102 немесе 112 нөміріне қоңырау шалу. 2. Топтық жұмыс: 1-топ: Қауіпті жағдайды сипаттап, қандай әрекет жасау керегін түсіндіреді. 2-топ: Қауіпсіз мінез-құлық ережелерін жазады. 3-топ: «Қауіпсіздік кеңестерін» постерге жазады. 3. Ситуациялық тапсырмалар: «Бейтаныс адам тәтті ұсынып тұр. Сен не істейсің?» «Ауладан шығарарда біреу көлігіне шақырды. Не істейсің?» «Әлеуметтік желіде бейтаныс адам жеке суретіңді сұрайды. Сен не істейсің?» 4. Рөлдік ойын: Бір топ – «бейтаныс адам», екінші топ – «балалар», үшінші топ – «құтқарушылар». Қауіпті жағдайды сахналау. Қорытынды бөлім «Қауіпсіздік ережелерін сақтаймыз!» ұраны. Рефлексия: «Мен бүгін білдім…», «Мен енді ешқашан…». |
Оқушылардың тыңдау. Сұрақтарға жауап береді Оқушылар олардың мағынасын анықтап, не үшін қажет екенін түсіндіреді. Әр оқушы шешімдерін қорғап, түсіндіреді. Оқушылар сұрақтарға жауап береді |
https://youtu.be/JkUvKopOdlI?si=HfpLqdP0EEGGPuI1 Презентация Тақырыптық слайдтар. Тақырыптық бейнероликтер. |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін Рефлексия: «Бүгін не үйрендім?» «Қай ой мені толғандырды?» |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
15 қараша – Ұлттық валюта – теңге күні Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 10-САБАҚ «Бейтаныс адамның шақыруынан қалай сенімді және қауіпсіз бас тартуға болады?»
15 қараша – Ұлттық валюта – теңге күні Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 10-САБАҚ «Бейтаныс адамның шақыруынан қалай сенімді және қауіпсіз бас тартуға болады?»
Сынып сағатының барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сынып сағатының басы: 10 мин |
ҚР Мемлекеттік Әнұраны орындалады Психологиялық ахуал 1. Кіріспе Мұғалімнің сөзі: > «Құрметті оқушылар! Бүгін біз Ұлттық валюта – теңге күніне арналған тәрбие сағатында өз еліміздің экономикалық тарихымен танысамыз және теңгенің маңызын білеміз.»
|
Оқушылар әнұран орындайды. Жұдырық түйістіру арқылы бір-біріне еңбек туралы жақсы тілек айтады. |
Көңілді әуен
|
|
Сынып сағатының ортасы 15 |
2. Негізгі бөлім а) Презентация / әңгіме Теңгенің шығу тарихы: 15 қараша 1993 жылы енгізілген; Теңге символы: ₸; Банкноттар мен монеталардағы бейнелер: тарихи тұлғалар, ұлттық нақыштар; Теңгенің экономикалық және мәдени маңызы. б) Викторина: «Теңге туралы қаншалықты білесің?» Сұрақтар: 1. Қазақстан теңгесі қашан енгізілді? 2. Теңге символы қандай? 3. Банкноттарда қандай тарихи тұлғалар бейнеленген? 4. Теңгенің ұлттық мәдениеттегі рөлі қандай? в) Топтық ойын: «Менің ақша бюджетін жоспарлаймын» Оқушылар 3–4 адамдық топтарға бөлінеді; Әр топқа «апталық бюджет» беріліп, олар оны қалай тиімді жұмсайтынын жоспарлайды; Әр топ өз шешімін қорғайды, топ ішінде пікірталас жүргізіледі. 3. Қорытынды Мұғалім қорытындылайды: «Ұлттық валюта – еліміздің экономикалық тәуелсіздігінің символы. Теңгені бағалай білейік және қаржылық сауаттылыққа үйренейік!» Ұранмен аяқтау: «Ұлттық валюта – еліміздің мақтанышы!» |
Оқушылардың пікірлерін тыңдау
Оқушылар тапсырмаларды орындайды
Оқушылар сұраққа жауап береді
Әр топ өз жұмыстарын қорғайды. |
Қазақстан теңгесінің банкноттары мен монеталарының суреттері; Презентация (слайдтар: тарих, символдар, атақты тұлғалар); Викторина және топтық ойын тапсырмалары; Қағаз, қаламдар, стикерлер. Тақырыптық слайдтар мен суреттер. |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру Мұғалім: «Кейде бізді бейтаныс адамдар тоқтатып, сөйлескісі келеді. Бірақ олардың бәрі сенімді бола бермейді. Сондықтан қауіпті сигналдарды білуіміз керек». Негізгі бөлім 1. Мағлұмат беру: Қауіпті сигналдар: Сыйлық ұсыну, тәтті беру; Жол көрсетуін сұрау, көмекке шақыру; «Ата-анаң жіберді» деп алдау; Қолынан ұстап әкеткісі келу; Жеке ақпарат сұрау (аты-жөнің, мекенжайың, телефон нөмірің). Дұрыс әрекет: «Жоқ» деп анық айту; Жақын жердегі ересек адамдарға бару; Қауіпті жағдайда 102 немесе 112 нөміріне қоңырау шалу. 2. Топтық жұмыс: 1-топ: Қауіпті жағдайды сипаттап, қандай әрекет жасау керегін түсіндіреді. 2-топ: Қауіпсіз мінез-құлық ережелерін жазады. 3-топ: «Қауіпсіздік кеңестерін» постерге жазады. 3. Ситуациялық тапсырмалар: «Бейтаныс адам тәтті ұсынып тұр. Сен не істейсің?» «Ауладан шығарарда біреу көлігіне шақырды. Не істейсің?» «Әлеуметтік желіде бейтаныс адам жеке суретіңді сұрайды. Сен не істейсің?» 4. Рөлдік ойын: Бір топ – «бейтаныс адам», екінші топ – «балалар», үшінші топ – «құтқарушылар». Қауіпті жағдайды сахналау. Қорытынды бөлім «Қауіпсіздік ережелерін сақтаймыз!» ұраны. Рефлексия: «Мен бүгін білдім…», «Мен енді ешқашан…». |
Оқушылардың тыңдау. Сұрақтарға жауап береді Оқушылар олардың мағынасын анықтап, не үшін қажет екенін түсіндіреді. Әр оқушы шешімдерін қорғап, түсіндіреді. Оқушылар сұрақтарға жауап береді |
https://youtu.be/JkUvKopOdlI?si=HfpLqdP0EEGGPuI1 Презентация Тақырыптық слайдтар. Тақырыптық бейнероликтер. |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін Рефлексия: «Бүгін не үйрендім?» «Қай ой мені толғандырды?» |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
|
шағым қалдыра аласыз













