Сынып сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Сынып сағаты |
|
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Буллингтен қорған!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 18- САБАҚ 7 - сыныптар : «Өзіңізге және айналаңыздағыларға қауіпсіз велосипед тебуді қалай қамтамасыз етуге болады» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
1. Оқушыларға буллингтің не екенін түсіндіру. 2. Буллингтің алдын алу және оған қарсы тұру жолдарын үйрету. 3. Эмпатия мен достық қарым-қатынас мәдениетін дамыту. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты : |
Сабақтың мақсаты: қауіпсіз велосипед тебу туралы білімді бекіту. |
|
|
Қауіпсіздік міндеті : |
Негізгі міндеттер: 1. Велосипедпен жүрудің негізгі қауіпсіздік ережелерін түсіндіріңіз. 2. Жолда қауіпсіз және қауіпті мінез-құлық мысалдарын көрсетіңіз. 3. Қауіпсіз велосипедпен жүру үшін әрекет алгоритмін жасаңыз. |
|
|
Дәйексөз |
Тәртіп – тәрбие бастауы |
|
|
Құндылық |
Заң және тәртіп |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
|
Ұйымдастыру кезеңі (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу. - Сәлемдесу, сабақ мақсатын таныстыру. - Топқа бөлу: Оқушыларды түрлі-түсті карточкалар арқылы топқа бөлу. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Психологиялық ахуа |
Компьютер
|
|
Басы (20 мин) |
- Талқылау: "Буллинг дегеніміз не?" (Оқушылар өз ойларын айтып, мұғалім толықтырады). - Видеоролик көрсету: Буллинг туралы қысқа фильм (мысалы, буллингтің салдары мен алдын алу жолдары туралы).
Негізгі бөлім 1. *Тапсырма 1: Постер жасау* Әр топқа буллингтің бір аспектісін анықтап, оны қалай шешуге болатынын постер түрінде бейнелеу тапсырмасы беріледі. - Тақырыптар: - Буллингтің түрлері (физикалық, вербалды, кибербуллинг). - Буллингтің құрбанына қалай көмектесеміз? - Буллингті қалай тоқтатуға болады?
*Тапсырма 2: Рөлдік ойын* Топтарға әртүрлі жағдай беріледі: - Бір оқушы басқа біреуді қорқытты. Басқалары қалай әрекет етеді? - Буллинг құрбанына қалай көмектесу керек? - Мұғалімге немесе ата-анаға хабарлау әрекеті қалай орындалады?
Қорытынды бөлім - Әр топ өз жұмыстарын таныстырады. - Мұғалім буллингтің алдын алу үшін маңызды қадамдарды қорытындылайды: - Бір-біріңе құрмет көрсету. - Әртүрлі жағдайда дұрыс шешім қабылдау. - Қиын жағдайларда ересектерден көмек сұрау. |
Оқушылар тыңдайды
Оқушылар белсене қатысады
Рөлдік ойынға қатысады
|
|
|
Сабақ ортасы (10 мин)
|
ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ № 8 САБАҚ. «ӨЗІҢІЗГЕ ЖӘНЕ АЙНАЛАҢЫЗДАҒЫЛАРҒА ҚАУІПСІЗ ВЕЛОСИПЕД ТЕБУДІ ҚАЛАЙ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУГЕ БОЛАДЫ?» Материалдар мен ресурстар: • Қауіпсіз велосипедпен жүру мысалдары бар презентация. • Қауіпсіздік ережелері бар үлестірме материалдар. Сабақтың барысы 1.Кіріспе (2 минутқа дейін) Велосипедпен жүру – көңіл көтерудің тамаша тәсілі, сонымен қатар денеңізді жақсы күйде ұстаудың тамаша мүмкіндігі. Дегенмен бұл әрекеттің өз қауіптері бар, әсіресе егер сіз автомобиль жолымен жүрсеңіз. Өзіңізді қауіпсіз ұстау үшін велосипедті жақсы күйде ұстау және көліктердің жалпы ағынында жүру кезінде велосипедті басқарудың өте маңызды ережелерін сақтау өте маңызды. Велосипедпен жүру кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау неліктен маңызды екенін талқылау. 2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) - жолда қауіпсіз және қауіпті мінез-құлық мысалдарымен презентация көрсету; - балалармен бірге алгоритм жасау; - дулыға мен қорғаныс құралдарын киіңіз; - жол қозғалысы ережелерін сақтаңыз; - қараңғы уақытта жарық сигналдары мен шағылыстырғыштарды қолданыңыз. 3. Қорытынды (2 минутқа дейін) • Сабақты қорытындылау. • Велосипедпен жүру кезінде қауіпсіздік ережелері бар жадынамалар тарату.
|
|
Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/oCPp_7Rbrao?si=damxReJ8_owPPLOc
|
|
Соңы
|
- Оқушыларға "Буллинг туралы не білдіңдер?" деген сұрақ қойылады. - Сабақ соңында рефлексия жүргізіледі (стикерлерге сабақ туралы өз ойларын жазу). |
Рефлексия жасайды. Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен бөліседі |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сынып сағаты №18
Сынып сағаты №18
Сынып сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Сынып сағаты |
|
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Буллингтен қорған!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 18- САБАҚ 7 - сыныптар : «Өзіңізге және айналаңыздағыларға қауіпсіз велосипед тебуді қалай қамтамасыз етуге болады» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
1. Оқушыларға буллингтің не екенін түсіндіру. 2. Буллингтің алдын алу және оған қарсы тұру жолдарын үйрету. 3. Эмпатия мен достық қарым-қатынас мәдениетін дамыту. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты : |
Сабақтың мақсаты: қауіпсіз велосипед тебу туралы білімді бекіту. |
|
|
Қауіпсіздік міндеті : |
Негізгі міндеттер: 1. Велосипедпен жүрудің негізгі қауіпсіздік ережелерін түсіндіріңіз. 2. Жолда қауіпсіз және қауіпті мінез-құлық мысалдарын көрсетіңіз. 3. Қауіпсіз велосипедпен жүру үшін әрекет алгоритмін жасаңыз. |
|
|
Дәйексөз |
Тәртіп – тәрбие бастауы |
|
|
Құндылық |
Заң және тәртіп |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
|
Ұйымдастыру кезеңі (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу. - Сәлемдесу, сабақ мақсатын таныстыру. - Топқа бөлу: Оқушыларды түрлі-түсті карточкалар арқылы топқа бөлу. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Психологиялық ахуа |
Компьютер
|
|
Басы (20 мин) |
- Талқылау: "Буллинг дегеніміз не?" (Оқушылар өз ойларын айтып, мұғалім толықтырады). - Видеоролик көрсету: Буллинг туралы қысқа фильм (мысалы, буллингтің салдары мен алдын алу жолдары туралы).
Негізгі бөлім 1. *Тапсырма 1: Постер жасау* Әр топқа буллингтің бір аспектісін анықтап, оны қалай шешуге болатынын постер түрінде бейнелеу тапсырмасы беріледі. - Тақырыптар: - Буллингтің түрлері (физикалық, вербалды, кибербуллинг). - Буллингтің құрбанына қалай көмектесеміз? - Буллингті қалай тоқтатуға болады?
*Тапсырма 2: Рөлдік ойын* Топтарға әртүрлі жағдай беріледі: - Бір оқушы басқа біреуді қорқытты. Басқалары қалай әрекет етеді? - Буллинг құрбанына қалай көмектесу керек? - Мұғалімге немесе ата-анаға хабарлау әрекеті қалай орындалады?
Қорытынды бөлім - Әр топ өз жұмыстарын таныстырады. - Мұғалім буллингтің алдын алу үшін маңызды қадамдарды қорытындылайды: - Бір-біріңе құрмет көрсету. - Әртүрлі жағдайда дұрыс шешім қабылдау. - Қиын жағдайларда ересектерден көмек сұрау. |
Оқушылар тыңдайды
Оқушылар белсене қатысады
Рөлдік ойынға қатысады
|
|
|
Сабақ ортасы (10 мин)
|
ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ № 8 САБАҚ. «ӨЗІҢІЗГЕ ЖӘНЕ АЙНАЛАҢЫЗДАҒЫЛАРҒА ҚАУІПСІЗ ВЕЛОСИПЕД ТЕБУДІ ҚАЛАЙ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУГЕ БОЛАДЫ?» Материалдар мен ресурстар: • Қауіпсіз велосипедпен жүру мысалдары бар презентация. • Қауіпсіздік ережелері бар үлестірме материалдар. Сабақтың барысы 1.Кіріспе (2 минутқа дейін) Велосипедпен жүру – көңіл көтерудің тамаша тәсілі, сонымен қатар денеңізді жақсы күйде ұстаудың тамаша мүмкіндігі. Дегенмен бұл әрекеттің өз қауіптері бар, әсіресе егер сіз автомобиль жолымен жүрсеңіз. Өзіңізді қауіпсіз ұстау үшін велосипедті жақсы күйде ұстау және көліктердің жалпы ағынында жүру кезінде велосипедті басқарудың өте маңызды ережелерін сақтау өте маңызды. Велосипедпен жүру кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау неліктен маңызды екенін талқылау. 2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) - жолда қауіпсіз және қауіпті мінез-құлық мысалдарымен презентация көрсету; - балалармен бірге алгоритм жасау; - дулыға мен қорғаныс құралдарын киіңіз; - жол қозғалысы ережелерін сақтаңыз; - қараңғы уақытта жарық сигналдары мен шағылыстырғыштарды қолданыңыз. 3. Қорытынды (2 минутқа дейін) • Сабақты қорытындылау. • Велосипедпен жүру кезінде қауіпсіздік ережелері бар жадынамалар тарату.
|
|
Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/oCPp_7Rbrao?si=damxReJ8_owPPLOc
|
|
Соңы
|
- Оқушыларға "Буллинг туралы не білдіңдер?" деген сұрақ қойылады. - Сабақ соңында рефлексия жүргізіледі (стикерлерге сабақ туралы өз ойларын жазу). |
Рефлексия жасайды. Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен бөліседі |
шағым қалдыра аласыз













