Сабақтың
басы
5
мин
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Өзaрa сәлемдесу. Оқушылaрды
түгендеу.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын айтып өту.
Психологиялық ахуал
туғызу.
Оқушылaрғa психологиялық
aхуaл орнaту мaқсaтындa қолдaну. Оқушылaр ортaғa шығып шеңбер
құрaды.
Шеңбер болып тұрайық жылы
жүзбен,
Бізге келсін қуаныш, нұр
іздеген.
Шуақ толған жанымыз,
жүрегіміз,
Үлгі алсын көрген жан мына
бізден.
Жіпті бір- біріне
лaқтыру aрқылы өрмекші торын жaсaйды. Бір – біріне тілек
aйтaды.
ҚБ: «Шaпaлaқ»
әдісі
Топқа
бөлу:
Жүрек стикерлер арқылы
сынып оқушылары топқа топтастырылады
1
Қамқорлық
тобы:
2.Мейірімділік
тобы:
3. Кішіпейілділік
тобы:
4. Сыйластық
тобы.
"Тіл жүректің айтқанына көнсе
жалған шықпайды" – дейді дана Абай.
Ия, адамның ең аяулы жері – жүрек. Ең тазасы да
сол. Жүрек бәрін басқаратын мүше. Адам баласының денесіндегі қан
айналымы жүрек арқылы жүзеге асады. Одан бөлек, ол – ең нәзік, ең
сезімтал. Бұл туралы талай аңыз-әңгімелер естіп жүрміз. Балаға
деген қайырымдылық
– мейірімділікте жылы жүректен
көрініс табады. Қайырымдылық - мүдделі, кіріптар, көмекке құштар
адамдарға іс жүзінде жақсылық жасау.
Елімізде қайырымдылық жасаудың негізі ретінде
құрылған «Бөбек»
қоры.
«Бөбек»
қорының
президенті
Сара Алпысқызы
Назарбаева еліміздегі көмекке мұқтаж
балаларға қол ұшын беріп, аялы алақанын
ұсынуда.
Тапсырмалар
1.«Кім
жылдам?» Сұрақтарға жылдам жауап
беру.
1. Анаңның анасы саған кім? (әже)
2. Оң аяқ, сол аяқ, Кезек оны тебеді. (доп)
3. Бала тәрбиесі (бесіктен)
4. Жеті күн. (апта)
5. Мектептегі екінші анаң. (ұстаз)
6. Бірлік болмай (тірлік) болмас.
7. Тілі жоқ өзінде, Сөзі бар өзінде. (қалам)
8. Сүттен жасалатын тағам. (ірімшік)
9. Қабат, қабат қаптама,
Ақылың болса аттама. (кітап)
10. Үйреткен ілімді қырық екі білімді. (әліппе)
11. Жұмыс бізді үш жамандықтан құтқарады? (ауырудан, жоқшылықтан,
зерігуден)
12. Жақсыдан үйрен - жаманнан (жирен)
13. Білім ордасы не? (мектеп)
14. Халықпен халықты, адам мен адамды теңестіретін не? (білім)
15. Бала тілі - (бал)
16. Үлкенге құрмет - кішіге (ізет)
Қ.Б.Балалардың жауабын
талқылап өзім бағалаймын. 2. Тапсырма.
«Кім көп сөз
табады?» ойының ойнайтын боламыз.
Тақтада дөңгелек фигуралардың ішінде жақсы және жаман адамның
қасиеттеріне байланысты сөздер буындарға бөлініп жасырылған. Сіздер
сол жасырылған сөздерді табуларыңыз қажет. Ойын шарты түсінікті
болса онда бастайық, қане қайсы топ көп сөз табады
екен.
Сергіту
сәті. Әуен
ойналады
Мен әуенді қосқан кезде
бәріміз жүрегіміздегі сиқырлы әлемге аттанамыз. Біздің жүрегімізде
кішкентай адам өмір сүреді. Оның аты да дәл сендердікіндей.
Қолдарыңды жүректеріңнің тұсына қойып, оның қалай соғып тұрғанын
сезініңдерші (тыныс алу). Ол біздің жүрегіміздің ішіндегі «Мен
осындамын», «Мен сенімен біргемін» — деп тұрған кішкентай адам ғой.
Оған өздеріңнің күлкілеріңді сыйлаңдар. Жүрегіміздегі кішкентай
адам әрқашанда бізбен бірге болады. Жүрегіміз бізге тек ақыл мен
жақсы сөздер айтатын болады. Себебі, оны тек біз өзіміз ғана ести
алатын боламыз. Жүректеріңе іштей рахмет айтыңдар. Ол сендердің
ризашылық сөздеріңді естісін. Сездіңдер ме, ол одан да бетер қатты
соғып кетті. Олар бізді естігенін білдіріп жатыр. Осы сәтті
естеріңе сақтаңдар!
созыңдар. Терең дем алыңдар.
3.Тапсырма
«Балаларға жүрек
жылуы» бүгінгі сабақ бойынша
плакатка жазып қорғау.
Топтар бірін-бірі
бағалайды.
|
Өз ойларымен
бөліседі.
Жіп.
Топқа бөлінеді, тілектерін
жазып, айтады.
Әңгімені мұқият тыңдайды,
топта талдап, өз ойларымен аяқтайды.
Ақ қағаз,
маркер
|