Материалдар / Сынып сағаты : "Менің Отаным Қазақстан"қауіпсіздік сабағы "Төтенше қызымет нөмерлері"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сынып сағаты : "Менің Отаным Қазақстан"қауіпсіздік сабағы "Төтенше қызымет нөмерлері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Отанға адалдықтың маңызын бағалау, елінің тарихы мен мәдениетін құрметтеу; Қазақстанның мемлекеттік рәміздерін құрметтеу, мемлекеттік мерекелердің мәнін түсіну; Қауіпсіздік сабағы: оқушыларды төтенше жағдайлардағы ережелерімен таныстыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қазан 2024
271
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:

«Менің Отаным – Қазақстан!» Қауіпсіздік сабағы: «Төтенше қызмет нөмірлері»

Құндылық:

Тәуелсіздік және Отаншылдық.

Мақсаты:

Отанға адалдықтың маңызын бағалау, елінің тарихы менмәдениетін құрметтеу; Қазақстанның мемлекеттік рәміздерін құрметтеу, мемлекеттік мерекелердің мәнін түсіну;

Қауіпсіздік сабағы: оқушыларды төтенше жағдайлардағы ережелеріментаныстыру.

Күтілетін нәтиже:

Отаншыл, мемлекетшіл және намысшыл;

Мемлекеттік рәміздерді қадірлейді; Сөзіне берік, ісіне жауапкершілік танытады

Уақыты

Бөлімі

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Гимн орындалады.
Құрметті оқушылар, бүгінгі жаңа оқу жылындағы алғашқы сынып сағатымыздың тақырыбы « Менің Отаным - Қазақстан!»

Әрбір қазақпын деген азаматтың көкірегінде “Отан” деген сөз ыстық сезіммен сәуле шашып тұрады. «Отансыз адам – қанатсыз құспен тең» демекші, әр адамның Отаны өзі үшін ыстық. Қазақ елінде тұратын адамдардың Отаны – Қазақстан тәуелсіз Республикасы. Сондықтан да біз ана тілімізге деген сезімімізді шешендік сөздер мен тапқырлық өнеріміз арқылы білдіретіндігімізді қуанышпен айтамыз..

Мұғалімді мұқият тыңдайды.

Рәміздер

презентация

Сабақтың ортасы

20 мин

Ой-қозғау. 1. 1. Қазақстан мемлекеті өзінің тәуелсіздігін қашан жариялады?
(16 желтоқсан 1991жыл).
2. Қазақстанның тұнғыш президенті кім?
3. Қазақ халқының ең ірі хандары кімдер?
4. Қазақстанның рәміздерін атаңыз.
5. Қазақ тілі қандай тіл?
6. Қазақстанда қанша ұлт өкілдері тұрады? (130)
7. Қазақстанда қандай ресми мерекелер бар? (25октября Республика күні, 30 қазан Конституция, 16 Тәуелсіздік күні.)
8. Қазақстан қандай мемлекеттермен шектеседі?
(Қырғыз Республикасы, Өзбекстан, Түркімен, Қытай, Ресей)
9. Халық ауыз әдебиетіне не жатады?
10. Қазақтың ұлы ақыны кім? (Абай)
11. Қазақтың тұнғыш педагогы кім? (Ы. Алтынсарин)
12. Біз қай Республикада тұрамыз?
13. Қазақ әдебиетінің қандай белгілі жазушыларын білесіңдер?

Берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын ортаға салады.

презентация

10 мин

Қауіпсіздік сабағы: 1 - сабақ:

«Жедел қызмет нөмірлері»

1. Кіріспе (2 минутқа дейін):

Суреттерден құтқару қызметінің түрін анықта, құтқару қызметінің нөмірлерін

айт.

- Ортақ құтқару қызметінің нөмірін айт.

Кез келген қауіпті жағдайдан құтқаратын ортақ телефон нөмірі – 112. Бұл

нөмірге хабарласу арқылы барлық қауіпті жағдай бойынша көмек ала аласыз.

Төтенше жағдай кезінде бастысы, сабыр сақтап, диспетчерге, болған жағдайды

дұрыстап түсінікті жеткізу қажет.

«Есте сақта!»

Өрт күзеті 101

Полиция 102

Жедел жәрдем 103

Төтенше газ қызметі 104,112

Бірыңғай құтқару қызметі 112

«111 жедел қызметі» байланыс орталығы балалар менересектер өздеріне көмек қажет екендігі туралы, тұрмыстық зорлық-зомбылық, балалардың құқықтарының бұзылуы туралы,баланың көшеде, үйде, көлікте жалғыз қалғаны туралы, өміріне

және денсаулығына қауіп төнгенде хабарласу үшін ашылған.

- «111» нөмірі – 24/7 байланыста

- «111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды

111- «111» нөмірі – тәулік бойы ІІД және өңірлердің жедел топтарымен байланыста.

2.Негізгі бөлім

- Өмірде жалғыздан-жалғыз қиын жағдайда қалып қоятын кездерде барлығын өзің жеңіп шығуың керек болады. Егер сен құтқару қызметтерінің нөмірлерін білсең, өзіңе де, айналаңдағы басқа адамдарға да көмектесе аласың.

Ендеше нөмірлерді жазып ал!

Жағдаяттарды талқылау:

Үйде сен бір өзіңсің. Кенет түтіннің иісін сездің. Келесі бөлмеге барсаң,

өрт шығып жатыр. Сенің әрекетің.....

Спорттық алаңда балалар ойнап жүр. Араларында ересек адам жоқ. Ұлдардың

біреуі құлап қалды. Ол қатты айқайлап жылап тұр. Баланың ауруы қатты ұлғая

бастады. Сіздің әрекетіңіз...Сен мектептен үйге келдің. Ата-анаң жұмыста, қарындасың балабақшада. Ал үйден жағымсыз иіс шығып тұр. Газдың иісіне ұқсайды, сен не істейсің …Үйде жалғыз қалдың, сенің ішің пысып кетті. Сен қалжыңмен өрт қызметіне телефон соғып, көрші үйде өрт болып жатқандығын хабарладың. Терезеге жақындап өрт қызметінің машинасын күтіп тұрсың.

Осы оқиғаны аяқта .....

3. Практикалық бөлім. (6 минут)

Жағдайларды талдау.

Төтенше жағдайға қоңырау шалған кезде, сізге хабарлау керек:

1. Алдымен қоңырау шалу керек: мекенжайды айтып, байланыс үзілсе де,

құтқарушылар қайда бару керектігін біледі.

2. Бұл қайда болды: аулада, пәтерде, қоймада және тағы басқа жерлерді нақты

айту керек.

3. Не болғанын нақты хабарлау: теледидар, жиһаз жанып тұр; газдың иісі

сезіледі.

Егер диспетчер сұраса сіз үйдің, пәтердің нөмірін, кіре беріске кіру кодын және барлық қажетті мәліметтерді нақтылап айту керек.

Қорытынды. Сабақты қорытындылау, балалар үйге қайталау үшін ала

алатын шұғыл қызмет нөмірлері бар жадынама тарату.

Мамандандырылған қызметтерден көмек сұрай біледі.

Қандай жағдайларда шұғыл қызметтерге қоңырау шалу керектігін

түсінеді.

Шұғыл қызмет операторына ақпаратты дұрыс және анық

жеткізуге үйренеді.

Презентация

Үлестірмелі материалдар

Жазба дәптерлері


Пайдалы сілтемелер:



Сабақтың соңы

5мин


«Мұғалімге хат» әдісі бойынша кері байланыс

Тиімді кері байланыс береді

Стикер, жапсырма қағаз



Shape1

Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға арналған

«Арқалық арнайы мектеп-интернаты» КММ.





Тақырыбы: « Табиғатты қорғау –біздің міндетіміз! ».

Қауіпсіздік сабағы: «Егер бейтаныс адам көшеде көмек сұраса не істеу керек?»



Сыныбы: 0-1 «А»

Өткізген:Әбжан С.Т.



















2024-2025 оқу жылы.







Тақырыбы:

«Бәрі де,Ана,бір өзіңнен басталады».

«Есік қағылды.Қауіпті қалай тануға болады?»

Сабақтың мақсаты:

Бірлік және ынтымақ

Әділдік және жауапкершілік

Заң және тәртіп

Құндылық:

-Адамзат баласын жарық дүниеге әкеліп, оны тәрбиелеп өсіретін ана екенін түсіндіру;

-оқушыларды қауіпті жағдайларды жылдам және ұтымды шешімдер қабылдауға үйрету.


Сабақтың барысы:

Уақыты

Кезең

дері

Педагогтің әрекеті

Оқушы

ның әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

5 мин


Ұйым

дасты

ру

Сәлеметсіздерме!

Сергіту сәті (1 мин)



Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Амандасады .



Ана туралы нақыл сөздер, суреттер т.б


10 мин

















15 мин















5 мин


Сабақ

тың ортасы

Адамды дүниеге әкелетін, өмір сыйлайтын - құдіретті ана. Сол құдірет иесінің алдында бәріміз бас июге тиіспіз.

Ана – үйдің берекесі,

Бала – үйдің мерекесі.

Бұтағымен ағаш сымбатты,

Ұрпағымен адам қымбатты,

Адам бойындағы барлық жақсы қасиет күннің нұрынан, ананың сүтінен таралған.



Ой қозғау : Бейнеролик тамашалап болғасын, окушылардың пікірін білу,тапсырмалар беру



Ол саған бәрінен де қымбат. Сен үшін ол - жақының, досың ұстазың. Сондықтан да сен бір - ақ адамды білесің. Ол - ана!Олай болса ана туралы мақал - мәтел айтайық.

Мен макал – мәтелдің басын айтамын,ары қарай оқушылар жалғастырады

1. Ананың сүті бал, баланың тілі бал.

2. Ана сүтін ақтамағанды ешкім мақтамайды.

3. Ердің анасы - елдің анасы.

4. Ағайын алтау - ана біреу.

5. Ана жақсылығын ауырсаң білесің.

6. Күннің шуағы жылы, ананың құшағы жылы

7. Анаңа ауыр сөз айтпа,

Атыңа ауыр жүк артпа.

8. Анаңды Меккеге үш арқалап апарсаң да

қарызынан құтыла алмайсың.

9. Ана сүтін ақтамағанды ешкім мақтамайды.

10.Ананың алақаны балаға айдынды қоныс.



Хор «Ана туралы жыр»










Бейнеролик көру арқылы анаға деген құрметті түсінеді.






Мақал-мәтелдің жалғасын айтады.










Хормен ана туралы жыр айтады


Оқушылар

дың белсенділігі

не қарай мұғалім

ауызша мақтау сөздермен бағалайды





















Бейне

ро-

лик












Презентация



10 мин























Қауіп

сіздік сабағы

«ЕСІК ҚАҒЫЛДЫ. ҚАУІПТІ ҚАЛАЙ ТАНУҒА

БОЛАДЫ?»

1. Мақсат қою. Тақырыптың анықтамасы

«Қасқыр мен жеті лақ» ертегісін еске түсіріңіз.

- Ешкі өз балаларына не тапсырды?

- Қасқыр лақтарды алдай алды ма? Неліктен? Бейтаныс ағайды үйге кіргізбе,

Және апайға да есік ашпа, Егер анаң жұмыста болса.

Бейтаныс адамдарға сенбе, есікті мықтап кілтте!


2. Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау

Қазір біз үйде жалғыз қалдық деп елестетейік. Қараңызшы, балаға үй ішінде қауіп төндіретін қандай заттар бар?

- Кенеттен біреу есікті қақты. Сіз есікті бірден ашасыз ба?

3. Тақырыпқа кіріспе. Бейтаныс адамдар неге қауіпті? Дұрыс, балалар, ешкімге есікті аша салуға болмайды, өйткені қауіпті адамдар көп. Олар пәтерді тонап, бала ұрлап, тіпті адамды өлтіруі мүмкін. Егер сіз үйде жалғыз қалсаңыз, бейтаныс адамдарға, тіпті олардың дауысы мейірімді болса да, есікті ашпаңыз. Қауіпті адам ол өте айлакер, ол курьер немесе тіпті сіздің ата-анаңыздың танысымын деп айтуы мүмкін. Бірақ сіз сенбеңіз, үйде жалғыз екеніңізді айтпаңыз, әкем ұйықтап жатыр еді деп айтыңыз және оятпауын сұрағанын айтыңыз. Бейтаныс адамнан кетуді және кедергі жасамауды сұраңыз.

Енді біз үйде жалғыз қалып, есікті бейтаныс адам қағып тұрған қауіпті жағдайды ойнайық.

4. Білімді бастапқы игеру және түсінуді тексеру.

«Егер үйге біреу кірсе» тренингі

Тренинг барысында бала пәтерде жалғыз болған кезде бөгде адамдарды үйге кіргізбеуі тиіс жағдайлар ойналады. Рольдер бөлінеді. Бейтаныс бала есіктің артында тұрып, жақсы уәделерді, жылы сөздер мен интонацияларды қолдана отырып, пәтердегі баланы есікті ашуға көндіреді.

Жағдаяттар:

- пошташы шұғыл жеделхат әкелді;

- слесарь кранды жөндеуге келді;

- полицей дабылды тексеруге келді;

- медбике әжесіне дәрі әкелді;

- анамның досы қонаққа келді;

- бейтаныс адамдар көршілеріне заттар қалдыруды сұрайды;

- әйел адамға «жедел жәрдем» шақыру керек.

(Тренинг әртүрлі қатысушылармен бірнеше рет қайталанады).

5. Бекіту. Өзіндік жұмыс

«Дұрыс жауапты атаңыз» ойыны. Педагог жағдаяттарды оқиды.

1. Бала үйде жалғыз. Телефон шырылдайды, ол телефонды алып, тыңдайды.

- Сәлем, балақай! Мен сенің әкеңнің танысымын, оны телефонға шақырасың ба?

Бала жауап береді:

- Әкем үйде жоқ. Ол жұмыста. Тек кешке келеді. Әкем қазір бос емес.

Телефон нөміріңізді айтыңыз, ол сізге қайта қоңырау шалады.

2. Үйде жалғыз қыз. Телефон шырылдайды, ол телефонды алып, тыңдайды.

- Сәлем, қызым! Мен сантехникпін, айта ғойшы, кранды жөндеу үшін пәтерге қалай кіруге болады?

Қыз жауап береді:

- Ата-анам қазір үйде жоқ. Біздің пәтердің нөмірі 17.

- Біздің кран ағып жатқан жоқ. Әкем қазір келеді.

3. Есіктің қоңырауы соғылды. Бейтаныс адам мейірімді дауыспен:

- Мен пошташымын және сізге хат әкелдім. Бала жауап береді:

- Хатты есік алдына қалдырыңыз, мен қазір ата-анамды оятамын.

- Үйде ешкім жоқ. Мен қазір ашамын және хатты өзім аламын.
















сұрақтарға жауап береді



















Тренингтегі

жағдаятты бейнелейді











































дұрыс жауаптарды атайды












Презен

тация,


Пайдалы сілтемелер:





Сабақ

тың соңы

7. Қорытынды Рефлексия

- Бүгін сабақта қандай тақырыпты талқыладық?

- Неліктен біз үйдегі қауіптер туралы айттық? (олар туралы білу және олардан қалай аулақ болу керектігін білу үшін)

- Үйдегі қауіпті жағдайларды қалай болдырмауға болады?

- Әр адам қандай қауіпсіздік ережелерін білуі және орындауы керек?

Өтілген тақырып бойынша

жағдаяттар

ды қорытындылайды.










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!