Сабақтың
тақырыбы:
Адал азамат- Адал
еңбек-Адал
табыс
|
Мұғалімнің
аты-жөні:Мухамеджанова
М.М.
Күні: 04.11.2024
|
СЫНЫП: 7Б
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспаған оқушылар
саны:
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
Оқушыларға адалдық, еңбек, және табыс арасындағы
байланысты түсіндіру.
Адал азамат болудың маңыздылығын, адал еңбекпен
табысқа жетудің жолдарын қарастыру.
Оқушылардың моральдық және этикалық көзқарастарын
дамыту.
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Оқушылардың
барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың
көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың
кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс
берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша
мәліметтер мен дәлелдер келтіре
алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Цифрлық әлемде қауіпсіз
қадамдарды анықтайды
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап,
әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Сабақтың
жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы
:
|
Ресурстар
|
Басталуы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
таныстыру.
-Сабақты тыңдауға,
тапсырмаларды орындауға жəне оны талқылауға, бір- біріне
көмектесуге дайынсындарма?
|
|
Ортасы
|
-
-
Адал азамат дегеніміз не? (топтық
талқылау)
-
Адал еңбек: маңызы мен
пайдасы.
-
Адал табыс: адал еңбек арқылы табысқа жетудің
жолдары.
-
Топтық жұмыс (20
мин)
-
Оқушыларды 4-5 адамнан топтарға
бөлу.
-
Топтарға тапсырма:
-
"Адал азамат" концепциясы бойынша 5 ереже
дайындау.
-
Адал еңбек пен табыс арасындағы байланысты
сипаттау.
-
Топтар өз жұмыстарын
таныстырады.
-
Сұрақ-жауап сессиясы (10
мин)
-
-
Оқушылардың сұрақтарына жауап
беру.
-
Нақты мысалдар келтіру (танымал тұлғалар, өз
тәжірибелері).
Рефлексия (5
мин)
-
Оқушылар сабақтан алған білімдерін
бөліседі.
-
Адалдық, еңбек және табыс туралы өз пікірлерін
айту.
|
Оқулық,
мәтіндер.
Оқулық, жұмыс
дәптер
Карта
Топтық жұмысқа
арналған
|
Соңы
|
Үй
тапсырмасы (5 мин)
-
Оқушыларға адал азамат, адал еңбек, адал табыс
тақырыбында эссе жазу.
Бағалау
критерийлері:
Сабақтың
жабылуы:
|
ресурстар
|
Сергіту
сәті
|
|
|
Кері
байланыс
|
«Бағдаршам» әдісі
.Кері байланыс

|
«Бағдаршам» әдісі
.Кері байланыс
|
Үйге тапсырма:
мазмұндау.
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
Кері
байланыс
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
Байланыс
АКТ
қолдандым
|
Рефлексия
Сабақ /
оқу
мақсаттары
шынайы
ма?
Бүгін
оқушылар
не
білді?
Сыныптағы
ахуал
қандай болды?
Мен
жоспарлаған
саралау
шаралары
тиімді болды
ма?
Мен берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе?
Мен
өз жоспарыма
қандай
түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды
(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе
жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|