Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
-Балаларды ертегілерді тыңдатуға, оны айта
білуге дағдыландыру, ертегі кейіпкерлерімен таныстыру,танымдық
дағдыларын дамыту.
-Еліміздің болашақ ұрпағы біліммен
сусындаған, тапқырлығын тамсандыратын салауатты,саналы етіп
тәрбиелеу, ертегіні сүйіп оқуға, адамгершілікке, шындыққа,
елжандылыққа, сыпайы қарым-қатынас жасай білуге,үлкен-кішіні
сыйлауға тәрбиелеу.
-Ертегі түрлерімен жақынырақ таныстыра
отырып, ертегіні тыңдауға деген қызығушылығын
арттыру.
|
Сабақтың басы
0-7 мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
-Балалар бүгін бізде
ерекше күн. Бізге қонақ апайлар келіп отыр. Қанекей балалар
апайлармен амандасып алайық!
-Өте жақсы балалар.
«Жақсы сөз-жарым ырыс» демекші,қане балалар мен сендерге жақсы
тілектер айтайын.
-Сендер өте бақытты
балаларсыздар.
Шаттық
шеңбер
Достарымның
барлығын,
Сыйлап ,жақсы
көремін.
Алақаным арқылы
Жылуымды беремін.
Тектен текке
тұрмайық,
Білімді зер сап
ұғайық.
Келіңдер ,қәне
,балалар,
Ертегі тыңдап
алайық.
Топқа бөлу.
1-топ.Қиял-ғажайып
ертегілері
2-топ.Шыншыл
ертегілері
3-топ.Жан-жануарлар
ертегілері
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады. Зейіндерін сабаққа аударады.
Оқушылар шеңбер құрып
тұрады.
Алақан арқылы
бір-біріне жылулық береді.
«Ұр, тоқпақ!», «Байлық
пен ақыл», «Жолбарыс пен түлкі» ертегілерінің суреттері арқылы
топқа бөлінеді.Балалар өздерінің топтарына барып
жайғасады.
|
Дескриптор:
-
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайд: «Жарай-сың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Интербелсенді тақта,
Бағалау парағы, таратпа қағаздар
|
Сабақтың ортасы
8-18 мин
Сабақтың соңы
|
«Кім білгір!
» әдісін қолданамын. Оқушылар бұл әдіс арқылы сергіп, тез
жұмыс жасайды. Жылдамдыққа үйренеді.
Топтық
жұмыс. (түсіну,
қолдану)
1-топ
Оқиға картасы әдісі
«Байлық пен ақыл»
ертегісі
2-топ
Кино лента
әдісі «Ұр,
тоқпақ!»ертегісі
3-топ
Көрініс «Жолбарыс
пен түлкі» ертегіні оқиды .Көрініс
көрсетеді.
Сабақты қорытындылау.
Рефлексия.
Сұрақ-жауап
.
1.Ертегі қалай
басталады?
2.Ертегінің неше түрі
бар?
3.Сыпырғымен ұшатын кейіпкер
кім?
4.Ертегідегі өте қу
жануар.
5.Байларды алдайтын кейіпкер
кім?
|
Иллюстрациялық
суреттер арқылы балалар ертегілердің атауын
табады.
1-топ
«Байлық пен ақыл »
ертегісінің оқиға картасын құрады.
2-топ
«Ұр, тоқпақ!»
ертегісіне кино лента әдісі бойынша сюжеттік суреттермен жұмыс
жасайды.
3-топ
«Жолбарыс пен түлкі»
ертегісін сахналайды.
VІІ.Сабақты
қорытындылау. Рефлексия.
Оқушылар сабақ бойынша
рефлексия жасайды.
Оқушылар тестке
жауап береді.
|
Дескриптор: Білім
алушы
-өткен тақырыпты еске түсіреді;
Дұрыс жауап
берсе
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайд: «Жарай-сың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Ертегілер
суреттері (слайд)арқылы көрсетіледі
.
educaplay
|