Тәрбие сағатының тақырыбы:
«Менің Отаным – Қазақстан»
Мақсаты:
Білімділік:
Жас ұрпақты Отанын сүюге, еліміздің рәміздерін қастерлеуге, бай - қуатты ел екендігін мақтан етуге үйретіп, туған еліне, жеріне деген сүйіспеншілігін арттырып, махаббат сезімін ояту;
Дамытушылық:
Отаның,
туған жерін қорғай білуге, халқымыздың талантты ақындарының өлеңдері мен ата - бабаларымыздың өнгеге етіп қалдырған даналық сөздері арқылы оқушыларды ұлтжандылыққа, атамекенін көздің қарашығындай сақтай білуге, патриоттық сезімге тәрбиелеу;
Тәрбиелік:
Ойларын жүйелі түрде жеткізе білу, шығармашылықпен жұмыс жасап, мәнерлеп өлең оқып, мағынасын түсіне білу дағдыларын дамыту.
Көрнекілігі:
Елбасы суреті, Қазақстан Республикасының картасы, рәміздер, авторларының суреттері, қанатты сөздер, гүлдер, слайд, Астана қаласына байланысты суреттер.
Әдісі:
сұрақ -
жауап,
әңгімелеу,
түсіндірмелі, көрнекілік
Тәрбие
үрдісі:
Азаматтық,
патриоттық
және полимәдениеттік тәрбие беру.
Барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды
дөңгеленте
тұрғызып,
қонақтарды
қарсы алып, тәрбие сағатының тақырыбымен таныстырамын.
Біз бүгін «Менің Отаным -
Қазақстан»
тақырыбында
тәрбие сағатын өткелі отырмыз.
Тәрбие
сағаты
Гимнмен
басталады.
- Балалар, біздің Отанымыз қалай аталады екен?
- Қазақстан
- Қазақстан жері қандай?
- Қазақстан жері үлкен, әдемі, әрі бай.
- Қазақстан жері батыстан шығысқа қарай 300 000
шақырымға,
солтүстіктен
оңтүстікке
қарай 1700
шақырымға созылып жатыр.
- Біздің еліміз - жерінің кеңдігімен қатар, табиғи байлығы да мол мемлекет. Өріс толы малы, тайдай тулаған балығы, теңіздей толқыған егіні, дала толы аң - құсы, таусылмас кен байлығы да жеткілікті, мол.
(слайд)
көрсету.
Отан туралы өлеңдер
Бесігін елдің тербеткен,)
Анамсын байтақ отаным,
Нәр алып, ерте ержеткен,
Мен де бір ерке ботамын.
Отан
Отан-жерім,
Отан-суым,
Отан- қуат, нәр береді.
Отан- ұран, Отан-туым,
Отан – мәңгі гүлденеді.
Отан-деген атамекен,
Отан-деген туған жер,
Отан-ана,
Отан-үлкен,
Қазақстан-туған ел.
- Біздің ана тіліміз қандай тіл?
- Қазақ тілі.
Ана тілің арың бұл,
Ұятың боп тұр бетте,
Өзге тілдің бәрін біл,
Өз тіліңді құрметте.
- Балалар қандай рәміздер бар бізде?
- Иа Ту, Елтаңба, Гимн.
- Енді осы рәміздер туралы қысқаша айтып берейін.
Қазақ халқы көптен күткен тәуелсіздікке қол жеткізді.Егемен мемлекет болды.Биыл 20 жыл .Әрбір азат елдің өзіңнің тәуелсіздігін білдіретін басты белгілері болады.Солардың бірі мемлекеттік рәміздер.1992 жылы 4 маусымда егемен еліміз Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері қабылданды.Олар Қазақстан Республикасының әнұраны, Қазақстан Республикасының мемлекеттік елтаңбасы,Қазақстан Республикасының туы.
Мемлекеттік туымыз бірыңғай көгілдір түсті.Бұл түс төбедегі бұлтсыз ашық аспанды елестетеді.Бұлтсыз ашық аспан әрқашан да бейбітшіліктің тыныштықпен жақсылықтың нышаны.Көк түс –Қазақстан халқының бірлік,ынтымақ жолына адалдығын білдіреді.
Нұрға малынған алтын күн тыныштықпен байлықты бейнелейді.Күн –қозғалыс , даму,өсіп өркендеудің ,өмірдің бейнесі.Қанатың жайған қыран құс –бар нәрсенің бастауындай,билік,айбындылық бейнесі.Күннің астындағы қалықтаған қыран елдің еркіндік сүйгіш асқақ рухын,қазақ халқының жан дүниесінің кеңдігін жария етеді.Ағаш сабына бекітілген тұстағы тік жолақ ұлттық оюлармен өрнектелген.Күн, қыран,ою -өрнек алтын түсті. Қазақстан Республикасы мемлекеттік туының авторы- суретші Шәкен Ниязбеков.
Елтаңбамыз туралы:
Елтаңба негізі –Шаңырақ ол елтаңбаның жүрегі.Шанырақ мемлекетің түп- негізі отбасының бейнесі.Шаңырақ- күн шеңбері .Айналған күн шеңберінің қозғалыстағы суреті іспетті.Шаңырақ- киіз үйдің күнбезі.Көшпелі түркілер үшін үйдің ,ошақтың, отбасының бейнесі.Тұлпар –дала дүлділі болып табылады.
Гимн туралы
Гимн мәтінінде ғасырлар бойы тәуелсіздік үшін күрескен бабалар ерлігі көрініс табады.Сонымен қатар асыл мұрамыз- еліміздің кең байтақтығы,жер мен ел байлығы ,біздің ұрпақтарымыздың болашағына айқын жол ашатыны көрініс тапқан.Ең бастысы-тәуелсіздігіміздің алтын діңгегі-ел бірлігі баса айтылған.
Гимн 2006 жылы 7 қаңтарда Қазақстан Республикасының жаңа Әнұраны қабылданды.Шәмші Қалдаяқовтың «Менің Қазақстаным» әні Қазақстан Республикасының Гимн деп жарияланды.Кезінде Жүмекен Нәжмиденов жазған ән сөзіне Елбасы Нұрсұлтан Назарбаевтың бастамасымен кейбір түзетулер енгізілді.
Гимн авторлары: Шәмші Қалдаяков,Жүмекен Нәжмиденов ,Нұрсұлтан Назарбаев
Мемлекеттік рәміздерді мемлекеттік мекемелерден мектептерден көруге болады.
Рәміздерді құрметтеу,қастерлеу баршамыздың борышымыз.Гимн сөзің жатқа білу міндетіміз.
- Балалар біздің президентіміз кім:
Н.Ә.Назарбаев.
Ән «Атамекен»

- Балалар біздің Астанамыз қай қала?
Астана.
- Осыған байланысты тақпақтар айтылсын.
Болашаққа бастаған,
Шарықтайды асқақ ән,
Елордасы Отанның,
Мақтанышым – Астанам.
Алматы мен Астана.
Алматы мен Астанам, (Азамат)
Арудай әсем бас қалам.
Бірі-жас, бірі-бас қалам.
Сәулеті асқан басқадан.
Менің Атамекенім.
Атамекен тұрағым, (Диас)
Сөңбейтұғын шырағым
Көк байрағым –айбыным.
Қасиетті тұмарым.
Сая болған баршаға,
Байтақ жерім қаншама,
Атыраудан-Алтайға.
Жетісудан арқаға.
Ән:Қазақстаным
«Біз Қазақстан Республикасының азаматы Отаным Қазақстанның дүние жүзінде алдыңғы қатарлы,әділетті ,өркениетті ел болуы үшін сапалы білім аламыз мәдениетті адам боламыз.Туған халқымыздың ата-дәстүрін жалғастырамыз. Мемлекетімнің Президентін құрметтейміз. Конституциясымен заңдарын бұлжытпай орындаймыз, Елімнің Туын, Елтаңбасын, Гимн сыйлап қастерлейміз.»
Сынып сағатының талдауы
Мұғалім: Ишамбаева Асылзат Қадыржанқызы
Сынып: 1«Ә»
1.Сыныпқа мінездеме, оның оқуға деген мүмкіндіктері
1«Ә» сыныбында 24 оқушы бар .Оның ішіндегі 16-ы қыз бала,8-і ұл бала. Сыныптан тыс сағатына оқушылардың барлығы толық қатысты.
2.Сабақтың тақырыбы: «Менің Отаным – Қазақстан»
3.(білімділік,дамытушылық,тәрбиелік)?
Мақсаты:
Білімділік: Жас ұрпақты Отанын сүюге,
еліміздің рәміздерін қастерлеуге, бай - қуатты ел екендігін мақтан
етуге үйретіп, туған еліне, жеріне деген сүйіспеншілігін арттырып,
махаббат сезімін ояту;
Дамытушылық: Отаның, туған жерін қорғай
білуге, халқымыздың талантты ақындарының өлеңдері мен ата -
бабаларымыздың өнгеге етіп қалдырған даналық сөздері арқылы
оқушыларды ұлтжандылыққа, атамекенін көздің қарашығындай сақтай
білуге, патриоттық сезімге тәрбиелеу;
Тәрбиелік: Ойларын жүйелі түрде жеткізе
білу, шығармашылықпен жұмыс жасап, мәнерлеп өлең оқып, мағынасын
түсіне білу дағдыларын дамыту.
4.Сабақтың тиімділігін негіздеу.
Сабақтың құрылымы балалардың жас ерекшелігіне сай құрылды.
Шығармашылық ойлауды дамыту әдістері қолданылды . Оқушыларға сабақ үстінде өзіндік шығармашылықпен оқу іс-әрекетін ұйымдастыра білу қажет және оқытудың «жаңа » әдісін қолдана отырып меңгерілу үрдісіне бақылау жасау, ерекше қарым –қатынасты ұйымдастыра отырып көптеген әдістемелік амалдарды қолдана отырып жүзеге асыру қажет.
Балалардың жұмыс қабілеттері және сабақтағы психологиялық жағдайының дамытылуы. Оқу бөлмесін алдын-ала дайындалып қойылды.Оқу бөлмесі талапқа сай, интерактивті тақтамен жұмыс жүргізілді.
Балалардың жұмыс қабілеттері және сабақтағы психологиялық адамгершілік
жағдайының дамтылуы. Балалардың сабақ кезінде берілген тапсырмалар.
бойынша жұмыс қабілеттері өте жақсы болды.
5.Жоспар түгелдей орындалды ма?сынып сағттының жоспары толық орындалды.
Сынып сағатының талдауы
Мұғалім: Ишамбаева Асылзат Қадыржанқызы
Сынып: 4«А»
1.Сыныпқа мінездеме, оның оқуға деген мүмкіндіктері
4«А» сыныбында 23 оқушы бар .Оның ішіндегі 10-ы қыз бала,13-і ұл бала. Сыныптан тыс сағатына оқушылардың барлығы толық қатысты.
2.Сабақтың тақырыбы: «Мен кішкентай патриотпын!»
3.(білімділік,дамытушылық,тәрбиелік)?
Мақсаты:
1.
Оқушыларды Отанды сүюге, құрметтеп қастерлеуге, өз елін,
тегін тарихын білуге тәрбиелеу.
2. Оқушылардың таным белсенділіктерін,
қызығушылықтарын дамыту.
3. Оқушыларға патриоттық, эстетикалық,
адамгершілік тәрбие беру, өз ой-пікірін білдіре алатын оқушыларды
тәрбиелеу
4.Сабақтың тиімділігін негіздеу.
Сабақтың құрылымы балалардың жас ерекшелігіне сай құрылды.
Шығармашылық ойлауды дамыту әдістері қолданылды . Оқушыларға сабақ үстінде өзіндік шығармашылықпен оқу іс-әрекетін ұйымдастыра білу қажет және оқытудың «жаңа » әдісін қолдана отырып меңгерілу үрдісіне бақылау жасау, ерекше қарым –қатынасты ұйымдастыра отырып көптеген әдістемелік амалдарды қолдана отырып жүзеге асыру қажет.
Балалардың жұмыс қабілеттері және сабақтағы психологиялық жағдайының дамытылуы. Оқу бөлмесін алдын-ала дайындалып қойылды.Оқу бөлмесі талапқа сай, интерактивті тақтамен жұмыс жүргізілді.
Балалардың жұмыс қабілеттері және сабақтағы психологиялық адамгершілік
жағдайының дамтылуы. Балалардың сабақ кезінде берілген тапсырмалар.
бойынша жұмыс қабілеттері өте жақсы болды.
5.Жоспар түгелдей орындалды ма?сынып сағттының жоспары толық орындалды.
Алматы
облысы Алматинская
область
Қаратал ауданы Каратальский район
Үштөбе қаласы город Уштобе
«Менің Отаным- Қазақстан!»
Сынып сағатты
1 «Ә» сынып
Мұғалім: Ишамбаева А.К.
2018-2019 оқу жылы
2018-2019 учебный год
Алматы
облысы Алматинская
область
Қаратал ауданы Каратальский район
Үштөбе қаласы город Уштобе
«Мен кішкентай патриотпын!»
Сынып сағатты
4 «А» сынып
Мұғалім: Ишамбаева А.К.
2018-2019 оқу жылы
2018-2019 учебный год
Тәрбие сағатының
тақырыбы: «Мен кішкентай
патриотпын!»
Мақсаты:
1. Оқушыларды Отанды сүюге, құрметтеп
қастерлеуге, өз елін, тегін тарихын білуге
тәрбиелеу.
2. Оқушылардың таным
белсенділіктерін, қызығушылықтарын дамыту.
3. Оқушыларға патриоттық, эстетикалық,
адамгершілік тәрбие беру, өз ой-пікірін білдіре алатын оқушыларды
тәрбиелеу.
Көрнекілігі: интербелсенді тақта
Барысы:
1. Психологиялық
дайындық
Аспаны ашық
еліміздің,
Көркі сұлу жеріміздің,
Біз-бақытты баламыз!
Ақпыз,қара, сарымыз,
Ағайынбыз бәріміз!
2.
Мұғалімнің кіріспе сөзі:
-Отан – әр адамның
жүрегіне жылы тиер қасиетті сөз.Отан –сенің туған елің, туған
жерің, дос –жарандарың, туған туысқаның. Отан- бұл өзіңнің тұратын,
өмір сүретін, қызмет ететін жерің. Отан адам үшін біреу ғана.
Отанды анаға теңейді. Себебі, Отан сендерді анаңдай қорғайды,
көмектеседі, күш береді.Біз Отанымызды, елімізді сүйеміз. Біз,
Қазақстанның патриотымыз!
Отан деген не, кім қалай
түсінеді?
Көп аузынан түспейтін,
Отан деген немене?
Оның тұлға түс кейпін,
Достым білгің келе ме?
Даниял: Отан дейміз от жаққан
жерімізді,
Отан дейміз өсірген елімізді.
Отан дейміз туған жер, атамекен –
Биік тау, орман, тоғай
көлімізді.
Айзере:
Отан дейміз кең-байтақ астананы,
Жасыл
жайлау, жаңа жол, жас қаланы.
Отанның шеті де жоқ, шегі де жоқ,
Ол
бірақ өз үйіңнен басталады.
Елнұр:
Отан- тарих, Отан – тіл,
Жасаған елің, өз- халқың.
Отан – өлең, Отан-жыр,
Көтерген көкке ел даңқын.
Мүстафа: Отан – сенің
ата-анаң,
Отан – досың, бауырың,
Отан – өлкең, астанаң,
Отан – аудан, ауылың.
Сұлтан: Отан – осы достарым,
Көңілге мұны түйе біл!
«Отан» деп өс жас қауым,
Оны ардақтап сүйе біл!
-Біздің Отанымыз қалай аталады?
-Қазақстан Республикасы қандай мемлекет?
-Қазақстан Республикасының президенті
кім?
Азамат :Ел болдық ерік алдық
астаналы
Енді кімнен
қазағым жасқанады?
Тәуелсіз
мемлекеттің шежіресі
Нұрсұлтанның атымен басталады.
Мұхит:Біздің Отанымыз –
Қазақстан Республикасы. Сан ғасырлар бойы ата-бабаларымыз жерін
жаудан қорғап, бүгінгі ұрпақ, бізге жеткізді. Қазақстан жер көлемі
бойынша 9 орында тұр.Қазақстанда үлкен қалалар көп. Олар: Алматы,
Астана, Қарағанды, Шымкент, Көкшетау, Қостанай, Ақтау, Павлодар,
Ақтөбе, Тараз, Қызылорда, Өскемен, Семей, Талдықорған. Бұлар –
әдемі қалалар.
Астана- Отанымыздың бас қаласы, астанасы.Ол Есіл өзенінің жағасында
орналасқан. Астана қаласын қазір бүкіл ел біледі.
Мұғалім
Қазақстан-тәуелсіз, егеменді, көп ұлтты мемлекет. Онда
қазақтар, орыстар, ұйғырлар, өзбектер, корейлер, украйндер және
тағы басқа ұлттардың өкілдері тұрады. Олар тату-тәтті, бірлікте
өмір сүріп жатыр.
-Қазақстан Республикасы қандай мемлекет?
-Қазақстан Республикасының президенті кім?
Аружан Ө:
Ел
болдық ерік алдық астаналы
Енді кімнен
қазағым жасқанады?
Тәуелсіз
мемлекеттің шежіресі,
Нұрсұлтанның
атымен басталады.
Аумалы- төкпелі заманды бастан кешкен қазақ халқының өзіндік
басқару жүйесі болған. Ел қамын жеген ерлері, сөзін сөйлеп, халық
жағдайын жасаған шешендері, білімпаз билері, әр елде, әр ауылда сөз
тыңдар ақсақалдары болған. Қазақта аты аңызға айналған Қазыбек би,
Әйтеке би, Төле би сияқты би-шешендер өте көп.
Мемлекеттік тіл-қазақ тілі. Қазақ тілін білу-әрбір қазақстандық
азаматтың борышы.
Анел:Сондай-ақ мемлекетіміздің өз
Ата заңы бар. 1993 жылы 28 қаңтарда ҚР тұңғыш Конституциясы
қабылданды. 1995 жылы 30 тамызда еліміздің жаңа конститутциясы
қабылданды.Адамның өмірін, денсаулығын, тыныштығын мемлекетіміздің
Ата заңы қорғайды.
1992 жылы ҚР мемлекеттік рәміздері қабылданды. Олар: ту, елтаңба,
әнұран.
Қазақстан Республикасының мемлекттік Туы.
Ортасында шұғылалы күн, оның астында қалықтап ұшқан қыран
бейнеленген тік бұрышты көгілдір түсті мата. Алтын күн, қыран және
ою-өрнек біздің
халқымыздың ашық келешегі мен берекесі, тыныштық пен байлықтың
белгісі.
Аружан :
Көк аспандай көкпеңбек,
Қазақстан жалауы.
Көк емес ол тектен-тек,
Елдің ашық қабағы.
Қазақстан Республикасының мемлекеттік Елтаңбасында көгілдір түс
аясында шаңырақ бейнеленген. Шаңырақты айнала күн сәулесіндей
тарап, уықтар
шаншылған. Бес жұлдыз, қанатты тұлпар бейнеленген. Бидай сабақтары
тоқшылық, молшылықты
білдіреді.
Ансаған: Елтаңбасы
елімнің,
Неткен әйбәт, әдемі
Тұнығындай көңілдің
Ортада аспан әлемі.
Кез-келген мемлекеттік рәміздердің ең маңыздысы- Гимн. Гимн
мемлекеттік ән. Ол халықты әйгілі етеді. Оның сөздерінде халықтың
мыңдаған жылғы тарихы, бүгінгі өмірі мен клешек арманы
айтылған.
Отан туралы
өлең-жырлар.
Алихан«Үш бақытым»
Айқын: «Отан»
Балжан «Отан
туралы»
Мұғалім:
- Ия,
балалар, елін, жерін сүйетін азамат болып шығу үшін қандай бала
болуымыз керек?
- Білімді, өнерлі, ақылды, еңбексүйгіш бала
болуымыз керек.
- Дұрыс-ақ, ендеше Отан, туған жер туралы қандай
мақал- мәтелдер білеміз?
«Жалғасын тап» ойынын
ойнайық.
Сабағымызды жақсы оқып, еліміздің адал, еңбекқор азаматы болайық.
Ер жетіп еліміздің одан әрі көркеюіне, гүлденуіне өз үлесімізді
қосайық.
Оқушылар тақтаға шығып, келесі әріптерді көтереді.
Б- білімімді арнайтын
О- отанымды қорғайтын
Л- лаңкестікті даттайтын
А- адалдықты жақтайтын
Ш- шуағымды шашатын
А- асулардан асатын
Ғ- ғарыш сырын меңгергн
Ы- ынтымақты тең көрген
М- менмендікті жек көрген
Қ- қазаққа қызмет ететін
А- арманына жететін
З- заңды жақсы білетін
А- алға қарай жүретін
Қ- қайырымды елімнің
С- салтанатты жерімнің
Т- толықтырам сенімін
А- абыройын,жігерін
Н- намысын қолдан бермейтін
Бәрі: Мен боламын
еңбекқор,
Болашағы елімнің!
Ән «Көк тудың
желбірегені».
Міне, осы Қазақстандай үлкен жерімізді, елімізді, танытып, намысымызды шет елде қорғап келген спортшыларымызды айтпасақ болмайды. Өз елінің патриот азаматы ретінде көк туымызды Риода желбіреткен спортшыларымызға мың алғыс. Қазақстан құрамасының Рио-де-Жанейро Олимпиадасынан ұтқан медальдар саны-17
.2012-жылғы Лондон Олимпиадасының алтын медаль иегері, жеңіл атлет Ольга Рыпакова бұл жолы қола медаль алды. Боксшы Василий Левит күміс медальға қол жеткізді. Ауыр атлет Александр Зайчиков қола медаль ұтып алды. Бокстан алтын медальді Қазақстан құрамасына Данияр Елеусінов тарту етті. Еркін күрестен Эльмира Сыздықова Олимпиаданың қола медалін иеленді.
![]()
Боксшы Әділбек Ниязымбетов осымен екінші мәрте Олимпиаданың күміс жүлдегері атанды. Еркін күрестен Гюзель Манюрова – күміс, Екатерина Ларионова қола медаль ұтып алды. Бокстан Иван Дычко мен Дариға Шәкімова жартылай финалға шығып медальға ие болды. Қазақстан спортшылары Рио-де-Жанейро Олимпиадасында жақсы өнер көрсетті, мықтылығын дәлелдеді. Осы орайда ел намысын қорғаған, көк туымызды желбіреткен барша спортшыларымызға біз өз ризашылығымызды білдіруіміз керек.
«Көк тудың желбірегені» әуенін видеосымен көрсету.
Келешекте сіздер де осындай атақты спортшы, танымал адам болуға тырысуларыңыз керек.
«Мен кім болам?» тақырыбында ауызша оқушыларға айтқызу.
Мұғалім: — Ия, балалар, елін, жерін сүйетін азамат болып шығу үшін қандай бала болуымыз керек?
Білімді, өнерлі, ақылды, еңбексүйгіш бала болуымыз керек. Дұрыс-ақ, ендеше Отан, туған жер туралы қандай мақал-мәтелдер білеміз?
«Мақалды тап» ойынын ойнайық.
Отан -
да ыстық.
Отан
- нан басталады.
Қортынды:
- Міне,
балалар, бүгін өздеріңді Тәуелсіз еліміздің болашағы екендеріңді,
яғни, нағыз азамат екендіктеріңді көрсете білдіңдер. Белгілі ақын
атамыз Ж. Молдағалиев:
Өткеніңді еске алсаң,
Өскеніңнің белгісі.
Өткеніңді ұмытсаң,
Өшкеніңнің белгісі,
- деген екен. Сондықтан, халқымыздың бүгінгі уақытқа дейінгі жеткен
жетістіктері өздеріңе аманат. Сондай-ақ, еліміздің егемендігін
танытатын ресми ерекшелік белгілері: Ана тіліміз, Елтаңбамыз,
Туымыз, Ата заңымыз, Әнұранымызды бойындағы бойтұмарындай сақтап
қана қоймай, қашанда еліміздің, жеріміздің еркіндігін сақтар мықты
ұрпақ, мықты азамат болатындарыңа сенімім мол.
Жолдарың ашық, жарқын
болсын, Тәуелсіз елдің азаматтары!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сынып сағаты «Менің Отаным – Қазақстан» 1- сынып
Сынып сағаты «Менің Отаным – Қазақстан» 1- сынып
Тәрбие сағатының тақырыбы:
«Менің Отаным – Қазақстан»
Мақсаты:
Білімділік:
Жас ұрпақты Отанын сүюге, еліміздің рәміздерін қастерлеуге, бай - қуатты ел екендігін мақтан етуге үйретіп, туған еліне, жеріне деген сүйіспеншілігін арттырып, махаббат сезімін ояту;
Дамытушылық:
Отаның,
туған жерін қорғай білуге, халқымыздың талантты ақындарының өлеңдері мен ата - бабаларымыздың өнгеге етіп қалдырған даналық сөздері арқылы оқушыларды ұлтжандылыққа, атамекенін көздің қарашығындай сақтай білуге, патриоттық сезімге тәрбиелеу;
Тәрбиелік:
Ойларын жүйелі түрде жеткізе білу, шығармашылықпен жұмыс жасап, мәнерлеп өлең оқып, мағынасын түсіне білу дағдыларын дамыту.
Көрнекілігі:
Елбасы суреті, Қазақстан Республикасының картасы, рәміздер, авторларының суреттері, қанатты сөздер, гүлдер, слайд, Астана қаласына байланысты суреттер.
Әдісі:
сұрақ -
жауап,
әңгімелеу,
түсіндірмелі, көрнекілік
Тәрбие
үрдісі:
Азаматтық,
патриоттық
және полимәдениеттік тәрбие беру.
Барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды
дөңгеленте
тұрғызып,
қонақтарды
қарсы алып, тәрбие сағатының тақырыбымен таныстырамын.
Біз бүгін «Менің Отаным -
Қазақстан»
тақырыбында
тәрбие сағатын өткелі отырмыз.
Тәрбие
сағаты
Гимнмен
басталады.
- Балалар, біздің Отанымыз қалай аталады екен?
- Қазақстан
- Қазақстан жері қандай?
- Қазақстан жері үлкен, әдемі, әрі бай.
- Қазақстан жері батыстан шығысқа қарай 300 000
шақырымға,
солтүстіктен
оңтүстікке
қарай 1700
шақырымға созылып жатыр.
- Біздің еліміз - жерінің кеңдігімен қатар, табиғи байлығы да мол мемлекет. Өріс толы малы, тайдай тулаған балығы, теңіздей толқыған егіні, дала толы аң - құсы, таусылмас кен байлығы да жеткілікті, мол.
(слайд)
көрсету.
Отан туралы өлеңдер
Бесігін елдің тербеткен,)
Анамсын байтақ отаным,
Нәр алып, ерте ержеткен,
Мен де бір ерке ботамын.
Отан
Отан-жерім,
Отан-суым,
Отан- қуат, нәр береді.
Отан- ұран, Отан-туым,
Отан – мәңгі гүлденеді.
Отан-деген атамекен,
Отан-деген туған жер,
Отан-ана,
Отан-үлкен,
Қазақстан-туған ел.
- Біздің ана тіліміз қандай тіл?
- Қазақ тілі.
Ана тілің арың бұл,
Ұятың боп тұр бетте,
Өзге тілдің бәрін біл,
Өз тіліңді құрметте.
- Балалар қандай рәміздер бар бізде?
- Иа Ту, Елтаңба, Гимн.
- Енді осы рәміздер туралы қысқаша айтып берейін.
Қазақ халқы көптен күткен тәуелсіздікке қол жеткізді.Егемен мемлекет болды.Биыл 20 жыл .Әрбір азат елдің өзіңнің тәуелсіздігін білдіретін басты белгілері болады.Солардың бірі мемлекеттік рәміздер.1992 жылы 4 маусымда егемен еліміз Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері қабылданды.Олар Қазақстан Республикасының әнұраны, Қазақстан Республикасының мемлекеттік елтаңбасы,Қазақстан Республикасының туы.
Мемлекеттік туымыз бірыңғай көгілдір түсті.Бұл түс төбедегі бұлтсыз ашық аспанды елестетеді.Бұлтсыз ашық аспан әрқашан да бейбітшіліктің тыныштықпен жақсылықтың нышаны.Көк түс –Қазақстан халқының бірлік,ынтымақ жолына адалдығын білдіреді.
Нұрға малынған алтын күн тыныштықпен байлықты бейнелейді.Күн –қозғалыс , даму,өсіп өркендеудің ,өмірдің бейнесі.Қанатың жайған қыран құс –бар нәрсенің бастауындай,билік,айбындылық бейнесі.Күннің астындағы қалықтаған қыран елдің еркіндік сүйгіш асқақ рухын,қазақ халқының жан дүниесінің кеңдігін жария етеді.Ағаш сабына бекітілген тұстағы тік жолақ ұлттық оюлармен өрнектелген.Күн, қыран,ою -өрнек алтын түсті. Қазақстан Республикасы мемлекеттік туының авторы- суретші Шәкен Ниязбеков.
Елтаңбамыз туралы:
Елтаңба негізі –Шаңырақ ол елтаңбаның жүрегі.Шанырақ мемлекетің түп- негізі отбасының бейнесі.Шаңырақ- күн шеңбері .Айналған күн шеңберінің қозғалыстағы суреті іспетті.Шаңырақ- киіз үйдің күнбезі.Көшпелі түркілер үшін үйдің ,ошақтың, отбасының бейнесі.Тұлпар –дала дүлділі болып табылады.
Гимн туралы
Гимн мәтінінде ғасырлар бойы тәуелсіздік үшін күрескен бабалар ерлігі көрініс табады.Сонымен қатар асыл мұрамыз- еліміздің кең байтақтығы,жер мен ел байлығы ,біздің ұрпақтарымыздың болашағына айқын жол ашатыны көрініс тапқан.Ең бастысы-тәуелсіздігіміздің алтын діңгегі-ел бірлігі баса айтылған.
Гимн 2006 жылы 7 қаңтарда Қазақстан Республикасының жаңа Әнұраны қабылданды.Шәмші Қалдаяқовтың «Менің Қазақстаным» әні Қазақстан Республикасының Гимн деп жарияланды.Кезінде Жүмекен Нәжмиденов жазған ән сөзіне Елбасы Нұрсұлтан Назарбаевтың бастамасымен кейбір түзетулер енгізілді.
Гимн авторлары: Шәмші Қалдаяков,Жүмекен Нәжмиденов ,Нұрсұлтан Назарбаев
Мемлекеттік рәміздерді мемлекеттік мекемелерден мектептерден көруге болады.
Рәміздерді құрметтеу,қастерлеу баршамыздың борышымыз.Гимн сөзің жатқа білу міндетіміз.
- Балалар біздің президентіміз кім:
Н.Ә.Назарбаев.
Ән «Атамекен»

- Балалар біздің Астанамыз қай қала?
Астана.
- Осыған байланысты тақпақтар айтылсын.
Болашаққа бастаған,
Шарықтайды асқақ ән,
Елордасы Отанның,
Мақтанышым – Астанам.
Алматы мен Астана.
Алматы мен Астанам, (Азамат)
Арудай әсем бас қалам.
Бірі-жас, бірі-бас қалам.
Сәулеті асқан басқадан.
Менің Атамекенім.
Атамекен тұрағым, (Диас)
Сөңбейтұғын шырағым
Көк байрағым –айбыным.
Қасиетті тұмарым.
Сая болған баршаға,
Байтақ жерім қаншама,
Атыраудан-Алтайға.
Жетісудан арқаға.
Ән:Қазақстаным
«Біз Қазақстан Республикасының азаматы Отаным Қазақстанның дүние жүзінде алдыңғы қатарлы,әділетті ,өркениетті ел болуы үшін сапалы білім аламыз мәдениетті адам боламыз.Туған халқымыздың ата-дәстүрін жалғастырамыз. Мемлекетімнің Президентін құрметтейміз. Конституциясымен заңдарын бұлжытпай орындаймыз, Елімнің Туын, Елтаңбасын, Гимн сыйлап қастерлейміз.»
Сынып сағатының талдауы
Мұғалім: Ишамбаева Асылзат Қадыржанқызы
Сынып: 1«Ә»
1.Сыныпқа мінездеме, оның оқуға деген мүмкіндіктері
1«Ә» сыныбында 24 оқушы бар .Оның ішіндегі 16-ы қыз бала,8-і ұл бала. Сыныптан тыс сағатына оқушылардың барлығы толық қатысты.
2.Сабақтың тақырыбы: «Менің Отаным – Қазақстан»
3.(білімділік,дамытушылық,тәрбиелік)?
Мақсаты:
Білімділік: Жас ұрпақты Отанын сүюге,
еліміздің рәміздерін қастерлеуге, бай - қуатты ел екендігін мақтан
етуге үйретіп, туған еліне, жеріне деген сүйіспеншілігін арттырып,
махаббат сезімін ояту;
Дамытушылық: Отаның, туған жерін қорғай
білуге, халқымыздың талантты ақындарының өлеңдері мен ата -
бабаларымыздың өнгеге етіп қалдырған даналық сөздері арқылы
оқушыларды ұлтжандылыққа, атамекенін көздің қарашығындай сақтай
білуге, патриоттық сезімге тәрбиелеу;
Тәрбиелік: Ойларын жүйелі түрде жеткізе
білу, шығармашылықпен жұмыс жасап, мәнерлеп өлең оқып, мағынасын
түсіне білу дағдыларын дамыту.
4.Сабақтың тиімділігін негіздеу.
Сабақтың құрылымы балалардың жас ерекшелігіне сай құрылды.
Шығармашылық ойлауды дамыту әдістері қолданылды . Оқушыларға сабақ үстінде өзіндік шығармашылықпен оқу іс-әрекетін ұйымдастыра білу қажет және оқытудың «жаңа » әдісін қолдана отырып меңгерілу үрдісіне бақылау жасау, ерекше қарым –қатынасты ұйымдастыра отырып көптеген әдістемелік амалдарды қолдана отырып жүзеге асыру қажет.
Балалардың жұмыс қабілеттері және сабақтағы психологиялық жағдайының дамытылуы. Оқу бөлмесін алдын-ала дайындалып қойылды.Оқу бөлмесі талапқа сай, интерактивті тақтамен жұмыс жүргізілді.
Балалардың жұмыс қабілеттері және сабақтағы психологиялық адамгершілік
жағдайының дамтылуы. Балалардың сабақ кезінде берілген тапсырмалар.
бойынша жұмыс қабілеттері өте жақсы болды.
5.Жоспар түгелдей орындалды ма?сынып сағттының жоспары толық орындалды.
Сынып сағатының талдауы
Мұғалім: Ишамбаева Асылзат Қадыржанқызы
Сынып: 4«А»
1.Сыныпқа мінездеме, оның оқуға деген мүмкіндіктері
4«А» сыныбында 23 оқушы бар .Оның ішіндегі 10-ы қыз бала,13-і ұл бала. Сыныптан тыс сағатына оқушылардың барлығы толық қатысты.
2.Сабақтың тақырыбы: «Мен кішкентай патриотпын!»
3.(білімділік,дамытушылық,тәрбиелік)?
Мақсаты:
1.
Оқушыларды Отанды сүюге, құрметтеп қастерлеуге, өз елін,
тегін тарихын білуге тәрбиелеу.
2. Оқушылардың таным белсенділіктерін,
қызығушылықтарын дамыту.
3. Оқушыларға патриоттық, эстетикалық,
адамгершілік тәрбие беру, өз ой-пікірін білдіре алатын оқушыларды
тәрбиелеу
4.Сабақтың тиімділігін негіздеу.
Сабақтың құрылымы балалардың жас ерекшелігіне сай құрылды.
Шығармашылық ойлауды дамыту әдістері қолданылды . Оқушыларға сабақ үстінде өзіндік шығармашылықпен оқу іс-әрекетін ұйымдастыра білу қажет және оқытудың «жаңа » әдісін қолдана отырып меңгерілу үрдісіне бақылау жасау, ерекше қарым –қатынасты ұйымдастыра отырып көптеген әдістемелік амалдарды қолдана отырып жүзеге асыру қажет.
Балалардың жұмыс қабілеттері және сабақтағы психологиялық жағдайының дамытылуы. Оқу бөлмесін алдын-ала дайындалып қойылды.Оқу бөлмесі талапқа сай, интерактивті тақтамен жұмыс жүргізілді.
Балалардың жұмыс қабілеттері және сабақтағы психологиялық адамгершілік
жағдайының дамтылуы. Балалардың сабақ кезінде берілген тапсырмалар.
бойынша жұмыс қабілеттері өте жақсы болды.
5.Жоспар түгелдей орындалды ма?сынып сағттының жоспары толық орындалды.
Алматы
облысы Алматинская
область
Қаратал ауданы Каратальский район
Үштөбе қаласы город Уштобе
«Менің Отаным- Қазақстан!»
Сынып сағатты
1 «Ә» сынып
Мұғалім: Ишамбаева А.К.
2018-2019 оқу жылы
2018-2019 учебный год
Алматы
облысы Алматинская
область
Қаратал ауданы Каратальский район
Үштөбе қаласы город Уштобе
«Мен кішкентай патриотпын!»
Сынып сағатты
4 «А» сынып
Мұғалім: Ишамбаева А.К.
2018-2019 оқу жылы
2018-2019 учебный год
Тәрбие сағатының
тақырыбы: «Мен кішкентай
патриотпын!»
Мақсаты:
1. Оқушыларды Отанды сүюге, құрметтеп
қастерлеуге, өз елін, тегін тарихын білуге
тәрбиелеу.
2. Оқушылардың таным
белсенділіктерін, қызығушылықтарын дамыту.
3. Оқушыларға патриоттық, эстетикалық,
адамгершілік тәрбие беру, өз ой-пікірін білдіре алатын оқушыларды
тәрбиелеу.
Көрнекілігі: интербелсенді тақта
Барысы:
1. Психологиялық
дайындық
Аспаны ашық
еліміздің,
Көркі сұлу жеріміздің,
Біз-бақытты баламыз!
Ақпыз,қара, сарымыз,
Ағайынбыз бәріміз!
2.
Мұғалімнің кіріспе сөзі:
-Отан – әр адамның
жүрегіне жылы тиер қасиетті сөз.Отан –сенің туған елің, туған
жерің, дос –жарандарың, туған туысқаның. Отан- бұл өзіңнің тұратын,
өмір сүретін, қызмет ететін жерің. Отан адам үшін біреу ғана.
Отанды анаға теңейді. Себебі, Отан сендерді анаңдай қорғайды,
көмектеседі, күш береді.Біз Отанымызды, елімізді сүйеміз. Біз,
Қазақстанның патриотымыз!
Отан деген не, кім қалай
түсінеді?
Көп аузынан түспейтін,
Отан деген немене?
Оның тұлға түс кейпін,
Достым білгің келе ме?
Даниял: Отан дейміз от жаққан
жерімізді,
Отан дейміз өсірген елімізді.
Отан дейміз туған жер, атамекен –
Биік тау, орман, тоғай
көлімізді.
Айзере:
Отан дейміз кең-байтақ астананы,
Жасыл
жайлау, жаңа жол, жас қаланы.
Отанның шеті де жоқ, шегі де жоқ,
Ол
бірақ өз үйіңнен басталады.
Елнұр:
Отан- тарих, Отан – тіл,
Жасаған елің, өз- халқың.
Отан – өлең, Отан-жыр,
Көтерген көкке ел даңқын.
Мүстафа: Отан – сенің
ата-анаң,
Отан – досың, бауырың,
Отан – өлкең, астанаң,
Отан – аудан, ауылың.
Сұлтан: Отан – осы достарым,
Көңілге мұны түйе біл!
«Отан» деп өс жас қауым,
Оны ардақтап сүйе біл!
-Біздің Отанымыз қалай аталады?
-Қазақстан Республикасы қандай мемлекет?
-Қазақстан Республикасының президенті
кім?
Азамат :Ел болдық ерік алдық
астаналы
Енді кімнен
қазағым жасқанады?
Тәуелсіз
мемлекеттің шежіресі
Нұрсұлтанның атымен басталады.
Мұхит:Біздің Отанымыз –
Қазақстан Республикасы. Сан ғасырлар бойы ата-бабаларымыз жерін
жаудан қорғап, бүгінгі ұрпақ, бізге жеткізді. Қазақстан жер көлемі
бойынша 9 орында тұр.Қазақстанда үлкен қалалар көп. Олар: Алматы,
Астана, Қарағанды, Шымкент, Көкшетау, Қостанай, Ақтау, Павлодар,
Ақтөбе, Тараз, Қызылорда, Өскемен, Семей, Талдықорған. Бұлар –
әдемі қалалар.
Астана- Отанымыздың бас қаласы, астанасы.Ол Есіл өзенінің жағасында
орналасқан. Астана қаласын қазір бүкіл ел біледі.
Мұғалім
Қазақстан-тәуелсіз, егеменді, көп ұлтты мемлекет. Онда
қазақтар, орыстар, ұйғырлар, өзбектер, корейлер, украйндер және
тағы басқа ұлттардың өкілдері тұрады. Олар тату-тәтті, бірлікте
өмір сүріп жатыр.
-Қазақстан Республикасы қандай мемлекет?
-Қазақстан Республикасының президенті кім?
Аружан Ө:
Ел
болдық ерік алдық астаналы
Енді кімнен
қазағым жасқанады?
Тәуелсіз
мемлекеттің шежіресі,
Нұрсұлтанның
атымен басталады.
Аумалы- төкпелі заманды бастан кешкен қазақ халқының өзіндік
басқару жүйесі болған. Ел қамын жеген ерлері, сөзін сөйлеп, халық
жағдайын жасаған шешендері, білімпаз билері, әр елде, әр ауылда сөз
тыңдар ақсақалдары болған. Қазақта аты аңызға айналған Қазыбек би,
Әйтеке би, Төле би сияқты би-шешендер өте көп.
Мемлекеттік тіл-қазақ тілі. Қазақ тілін білу-әрбір қазақстандық
азаматтың борышы.
Анел:Сондай-ақ мемлекетіміздің өз
Ата заңы бар. 1993 жылы 28 қаңтарда ҚР тұңғыш Конституциясы
қабылданды. 1995 жылы 30 тамызда еліміздің жаңа конститутциясы
қабылданды.Адамның өмірін, денсаулығын, тыныштығын мемлекетіміздің
Ата заңы қорғайды.
1992 жылы ҚР мемлекеттік рәміздері қабылданды. Олар: ту, елтаңба,
әнұран.
Қазақстан Республикасының мемлекттік Туы.
Ортасында шұғылалы күн, оның астында қалықтап ұшқан қыран
бейнеленген тік бұрышты көгілдір түсті мата. Алтын күн, қыран және
ою-өрнек біздің
халқымыздың ашық келешегі мен берекесі, тыныштық пен байлықтың
белгісі.
Аружан :
Көк аспандай көкпеңбек,
Қазақстан жалауы.
Көк емес ол тектен-тек,
Елдің ашық қабағы.
Қазақстан Республикасының мемлекеттік Елтаңбасында көгілдір түс
аясында шаңырақ бейнеленген. Шаңырақты айнала күн сәулесіндей
тарап, уықтар
шаншылған. Бес жұлдыз, қанатты тұлпар бейнеленген. Бидай сабақтары
тоқшылық, молшылықты
білдіреді.
Ансаған: Елтаңбасы
елімнің,
Неткен әйбәт, әдемі
Тұнығындай көңілдің
Ортада аспан әлемі.
Кез-келген мемлекеттік рәміздердің ең маңыздысы- Гимн. Гимн
мемлекеттік ән. Ол халықты әйгілі етеді. Оның сөздерінде халықтың
мыңдаған жылғы тарихы, бүгінгі өмірі мен клешек арманы
айтылған.
Отан туралы
өлең-жырлар.
Алихан«Үш бақытым»
Айқын: «Отан»
Балжан «Отан
туралы»
Мұғалім:
- Ия,
балалар, елін, жерін сүйетін азамат болып шығу үшін қандай бала
болуымыз керек?
- Білімді, өнерлі, ақылды, еңбексүйгіш бала
болуымыз керек.
- Дұрыс-ақ, ендеше Отан, туған жер туралы қандай
мақал- мәтелдер білеміз?
«Жалғасын тап» ойынын
ойнайық.
Сабағымызды жақсы оқып, еліміздің адал, еңбекқор азаматы болайық.
Ер жетіп еліміздің одан әрі көркеюіне, гүлденуіне өз үлесімізді
қосайық.
Оқушылар тақтаға шығып, келесі әріптерді көтереді.
Б- білімімді арнайтын
О- отанымды қорғайтын
Л- лаңкестікті даттайтын
А- адалдықты жақтайтын
Ш- шуағымды шашатын
А- асулардан асатын
Ғ- ғарыш сырын меңгергн
Ы- ынтымақты тең көрген
М- менмендікті жек көрген
Қ- қазаққа қызмет ететін
А- арманына жететін
З- заңды жақсы білетін
А- алға қарай жүретін
Қ- қайырымды елімнің
С- салтанатты жерімнің
Т- толықтырам сенімін
А- абыройын,жігерін
Н- намысын қолдан бермейтін
Бәрі: Мен боламын
еңбекқор,
Болашағы елімнің!
Ән «Көк тудың
желбірегені».
Міне, осы Қазақстандай үлкен жерімізді, елімізді, танытып, намысымызды шет елде қорғап келген спортшыларымызды айтпасақ болмайды. Өз елінің патриот азаматы ретінде көк туымызды Риода желбіреткен спортшыларымызға мың алғыс. Қазақстан құрамасының Рио-де-Жанейро Олимпиадасынан ұтқан медальдар саны-17
.2012-жылғы Лондон Олимпиадасының алтын медаль иегері, жеңіл атлет Ольга Рыпакова бұл жолы қола медаль алды. Боксшы Василий Левит күміс медальға қол жеткізді. Ауыр атлет Александр Зайчиков қола медаль ұтып алды. Бокстан алтын медальді Қазақстан құрамасына Данияр Елеусінов тарту етті. Еркін күрестен Эльмира Сыздықова Олимпиаданың қола медалін иеленді.
![]()
Боксшы Әділбек Ниязымбетов осымен екінші мәрте Олимпиаданың күміс жүлдегері атанды. Еркін күрестен Гюзель Манюрова – күміс, Екатерина Ларионова қола медаль ұтып алды. Бокстан Иван Дычко мен Дариға Шәкімова жартылай финалға шығып медальға ие болды. Қазақстан спортшылары Рио-де-Жанейро Олимпиадасында жақсы өнер көрсетті, мықтылығын дәлелдеді. Осы орайда ел намысын қорғаған, көк туымызды желбіреткен барша спортшыларымызға біз өз ризашылығымызды білдіруіміз керек.
«Көк тудың желбірегені» әуенін видеосымен көрсету.
Келешекте сіздер де осындай атақты спортшы, танымал адам болуға тырысуларыңыз керек.
«Мен кім болам?» тақырыбында ауызша оқушыларға айтқызу.
Мұғалім: — Ия, балалар, елін, жерін сүйетін азамат болып шығу үшін қандай бала болуымыз керек?
Білімді, өнерлі, ақылды, еңбексүйгіш бала болуымыз керек. Дұрыс-ақ, ендеше Отан, туған жер туралы қандай мақал-мәтелдер білеміз?
«Мақалды тап» ойынын ойнайық.
Отан -
да ыстық.
Отан
- нан басталады.
Қортынды:
- Міне,
балалар, бүгін өздеріңді Тәуелсіз еліміздің болашағы екендеріңді,
яғни, нағыз азамат екендіктеріңді көрсете білдіңдер. Белгілі ақын
атамыз Ж. Молдағалиев:
Өткеніңді еске алсаң,
Өскеніңнің белгісі.
Өткеніңді ұмытсаң,
Өшкеніңнің белгісі,
- деген екен. Сондықтан, халқымыздың бүгінгі уақытқа дейінгі жеткен
жетістіктері өздеріңе аманат. Сондай-ақ, еліміздің егемендігін
танытатын ресми ерекшелік белгілері: Ана тіліміз, Елтаңбамыз,
Туымыз, Ата заңымыз, Әнұранымызды бойындағы бойтұмарындай сақтап
қана қоймай, қашанда еліміздің, жеріміздің еркіндігін сақтар мықты
ұрпақ, мықты азамат болатындарыңа сенімім мол.
Жолдарың ашық, жарқын
болсын, Тәуелсіз елдің азаматтары!
шағым қалдыра аласыз













