Ортасы
30 мин
|
Мұғалім:
-Осы асыл
қасиеттердің ішінде адалдық ұғымына
тоқталайық.
-Балалар, біз күнделікті өмірде
ар-ұяты жоғары, адалдық қасиетті бойына сіңірген адамдарды көріп
жүрміз. Ондай адамдар, досын сатып кетпейді, сені біреуге барып
жамандамайды, сенің немесе басқа дамның жасаған іс-әрекетіне әділ
көзқараспен қарайды, шындықты айтады,өтірік айтпайды, біреуге жала
жаппайды.
-Енді, адалдық
,ар-ұят ұғымдарын тереңірек түсіну үшін бейнефильмге назар
аударайық.
Бейнефильм
бойынша сұрақ-жауап
Мұғалім:
Енді , топпен жұмыс
жасайық.
Берілген
мақал-мәтелдердің мәнін ашып, мағынасын
ұғынайық
№
9 САБАҚ. «ҮЙДЕГІ ОЙЫН:
ҚАУІПСІЗДІК ШАРАЛАРЫН САҚТАУ» Сабақтын мақсаты:
оқушыларды компьютерлік ойындардың зиянды салдарымен таныстыру,
интернетке тәуелділік туралы түсінік беру. Сабақ барысы 1.
Ұйымдастыру кезеңі Жағымды мотивациялық көзқарасты қалыптастыру
(1-2 мин). Мақсат қою. Тақырыптың анықтамасы. Неліктен интернет
қауіпті болуы мүмкін? Сондықтан бүгін біз компьютерлік ойындарға
тәуелділік мәселесі туралы сөйлесетін боламыз. 2.Білімді
өзектендіру. Өтілгенді қайталау Компьютер біздің өмір сүру
кеңістігіміздің барлық салаларына толық енген. Бір жағынан, олар
біздің жұмысымызды едәуір жеңілдетеді, бірақ көбінесе балалар
компьютерлік ойындар ойнап, ойынға тәуелді болып қалады. 3. Білімді
бастапқы игеру және түсінуді тексеру. 1.Компьютерлік тәуелділік –
бұл адамның компьютерде уақыт өткізуге тәуелділігі. 2. Ойынға
тәуелділік (кибераддикция) компьютерлік ойындарға зиянды құмарлықта
көрінеді. 3. Ойындарға деген құштарлық (басқатырғыштар, реакция
жылдамдығы), бала ойыннан өтуге немесе максималды ұпай жинауға
қуанышты. 4. Бұл ауруға шалдыққан балалар компьютерлерінің
мониторларының алдында ұзақ уақыт отырады. Олар тамақ ішуді,
ұйықтауды ұмытады. 5.Баланың ойынға тәуелділігі бар екенін қалай
түсінуге болады? Балалар кітап оқуды ұмытады. Олар жеке гигиена мен
тұрмыстық міндеттерге қызығушылық танытпайды. Олар физикалық
белсенділікті, ойындарды және ашық ауада серуендеуді ұмытады. 6.
7-8 жастағы балалардың компьютерде отыру нормасы аптасына 2-3 рет,
30-40 минут. 4. Бекіту. Балалардың денсаулығына компьютерлік
тәуелділіктің қауіптілігі: тамақты аңғармай механикалық түрде
жейді; иммунитеттің әлсіреуі, яғни суық тию мен жұқпалы ауруларға
бейімділік; есте сақтау, зейін қою проблемалары, нәтижесінде
оқудағы қиындықтар; ұйқысыздық.
5. Қорытынды. Рефлексия Бүгін
біз компьютерлік ойындарға тәуелділік туралы сөйлестік. Мұндай
тәуелділіктің салдарын есте
сақтаңыздар.
ҚТ №5 «Мектептегі тәртіп
сақтау ережелері: сабаққа дейінгі, қоңыраулардағы, сабақ
барысындағы, сабақ аяқталғаннан
кейінг
|
Оқушылар бейнефильм көреді,
сұрақтарға жауап береді.
Топтық
жұмыс
Оқушылар топқа бөлініп
мақал-мәтелдердіңбілдіретін мағынасын талдап, түсінеді.Қорытынды ой
шығарып оқушылар алдында айтып
береді.
Оқушылар мектептегі тәртіп
сақтау ережелерін айтады
|
3-слайд
4-слайд
https://www.youtube.com/watch?v=f2J53JvJ2j8
5-слайд
https://youtu.be/42UvCY2PlcI?si=O9mL2qdzs5b06Q9z
6-слайд
|
Соңы
4 мин
|
Сұрақ-жауап:
-Адалдық деген
не?
-Досыңа адал болу
дегенді қалай түсінесің?
-Күнделікті өмірде
,мектепте, қоғамдық орындарда, отбасында адалдық пен ар-ұятты
көрсететін қандай оқиғаның куәсі
болдың?
-Ар-ұяты бар деп
қандай адамды айтамыз?
-
|
Оқушылар өз мүмкіндіктеріне
қарай сұрақтарға жауап береді, өз өмірлерінде достарымен,
сыныптастарымен болған түрлі оқиғалардан мысалдар
келтіреді.
|
7-слайд
|
|